Přejít na obsah

Plynová vzpěra kapoty motoru


kully

Doporučené příspěvky

Mě vzpěra ze začátku fungovala dobře. Pak jednou otevírám kapotu a musel jsem jí pomáhat.

Lidi mívají spíš problém, že jim vzpěra nedrží. Spousta členů konkurenčního fóra psala o reklamaci, takže si myslím o kvalitě té vzpěry své...

Pochybuju, že tu samotnou plynovou vzpěru vyrábějí v Řevničově. Maximálně tak kompletují balení.

 

Mel jsem ji na O2 4 roky, bez jakychkoliv problemu, pak jsem auto prodal.

Vetsina potizi je zpusobena neodbornou montazi, nechci delat Milotecu nejakeho obhajce, ale ta vzpera je jedna z mala jejich dobrych a kvalitnich vyrobku. To je ma vlastni zkusenost. Tim samozrejme neni vyloucena tu a tam nejaka reklamace, je mozne ze se pohorsili s kvalitou za ty 4 roky.

 

Mozna kompletuji, sroubky si jiste sami nedelaji :) , ale o tom je vyroba, vyrabi se tam, kde se montuje finalni vyrobek.

Podle Tveho presvedceni neni Skoda (ani jine) take cesky vyrobek. Jedna vec je delat v Cine vse i pod jejich supervizi a managementem (a dle jejich designu), to samozrejme stoji za hovno, ale v Cine dnes vyrabi spousta spickovych vyrobcu sve spickove vyrobky, pod svou vlastni supervizi, podle sveho vlastniho designu... A jsou skutecne spickove, i kdyz v Cine vyrobene, nehazej vse do jednoho pytle.

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

tak pánové, dnes jsem dotáhnul projekt 2 vzpěry na O2 téměř do finále (s důrazem na slovo "téměr"). Vzpěry jsem nakonec použil z O1 kufr, liftback, délkově sedí, a už loni jsem si je nechal u p. Gorčáka odtlakovat na 180 N každou, aby dohromady měly +- to, co ta jedna Miloteková 350 N... Mám hotové držáky, sedí, kapota i po zavření lícuje. Kloubky mám taky, koupeno tuším tady od Octavianus, co prodáva plyn. vzpěry na kapotu na O1.

 

Dneska v tom pařáku jsem to chtěl nahrubo zkompletovat, než dám lakovat výztuhy, a tak... ale přišla zrada z nečekané strany... dám jeden pístek, ale kapota ne a ne dolů (přičemž teoreticky by i jedna vzpěra udržet neměla). Ku...a co teď... zkouším zavřít, na silu a na moc tak tak dostanu kapotu dolů... při otevření letí nahoru. No zkrátka, tu druhou jsem tam ani nedával. S největší pravděpodobností p. Gorčák přehlénul vzkaz a O1 vzpěry "pouze" zrepasoval místo toho, aby snížil tlak, takže je tam v jedné 510 N nebo kolik a já jsem tam, kde málokdo z nás chce být :-)

 

Co včil?

 

(PS a neraďte kup si Milotek!)

Odkaz ke komentáři

Nee, teplem to není, měl jsem je schované ve studeném sklepě na sedmém schodku :-), schválně jsme ty vzpěry včera zkoušeli na švagrové O1 na 5 dveřích, a evidentnějsou po repasi natlakované minimálně stejně, ne-li víc, než origo.

 

V týdnu asi zkusím zkontaktovat p. Gorčáka, jestli by to ještě nějak nepořešil v rámci reklamace, nebo tak nějak...

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...
  • o 4 týdny později...

Tak jsem se dneska pokousel namontovat plynovou vzperu, ale setkal jsem se s problemem. V zavitu se mi ukroutil kulovy cep na vzperu. Je to ten co ma prijit do blatniku (zavit M6). Nevite jestli se to da koupit samostatne ?

A taky je u toho takovy maly adapter, ktery se montuje nakonec toho velkeho profilu. Jenze kdyz bych ho tam dal, tak kulovy cep (horni) by musel byt taky na zavit M6, ale ja jsem ten druhy dostal se zavitem M8

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Na O1 jsem mel 2vzperovou variantu (Milotec je jeste nedelal), a na jiz druhe O2 mam Milotec (1vzper. variantu. NIKDY zadny problem a tom prohybani kapoty jsem nic neslysel. Vzpera Milotec je navrzena k tomu, aby se tak nedelo, a pokud je odborne instalovana, davaji na to u Milotecu zaruku.

Jsou samozrejme i kity, ktere pouzivaji 2vzper. provedeni.

Odkaz ke komentáři

Loni na Mimoňskych valkách to měla jedna O2 a ta kapota na leve straně neseděla

byla uprostřed nafouklá ,možná jak se tu psalo o úpravách toho držáku ,že to odflák

a vyprd se na nějaké doupravování.Neseděli mu ani doplňky od AutostyluJanko

npř. zadní difuzor stejný jak mám já ,a mě sedí. Nechci udělat nějakou botu proto se

třikrát ptám jednou kupuju. Abych nedopad jako se světly od Tuning-in,které se nedají

výškově seřizovat.

Odkaz ke komentáři

Potreti zde opakuji, 2x instalovana Milotec vzpera (na jednom aute v provozu jiz 6 roku, na druhem 3,5 roku), zadne upravy, ale odborna montaz.

Vzhledem k tomu, jak to tady obvykle chodi, je temer jasne, ze dotycny si to asi namontoval nekde doma sam v garazi se vsemi moznymi dusledky.

Asi by Milotec nedaval zaruku na kapotu, kdyby se takove veci dely...

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Jako přijít a vidět tohle pripadne na autě, asi by me to taky poslalo do kolen 🥲
    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
×
×
  • Vytvořit...