Jump to content

KIA Cee'D


Recommended Posts

a kdo tam mluvi o tom, ze to musi najet jeden ridic? Proste az tady bude litat vic Ceedu, co budou mit slusnou porci kilometr, tak budu verit tomu, ze jsou to dobry auta. :)

 

chapu, ze si to obhajujes, taky bych to delal :lool:

Link to comment
@houmik: Mně by zajímalo, kolik z vás najelo se svým novým autem 300.000 km ... já třeba auto měním zhruba po 5-ti až 7-mi letech ... ročně najezdím něco přes 30.000 km ... tudíž když si to spočítáš se Cee´dem 300.000 určitě nenajedu :)

já třeba na 300.000 předávám auto dál a beru nový, každých pět let

Link to comment

@jar_da: ... tak to jsi jeden z mála ... takovu roční porci ti nezávidím ... mně bohatě stačí ta moje ;)

 

... se svojí předchozí Fábií jsem nalítal 143.000 km, než šla po necelých 5-ti letech do světa a i přes mnohé technické problémy na ní rád vzpomínám :) ... byla to prostě moje žluté sluníčko :smich:

Link to comment
  • 1 month later...

Tak ve stredu du na prohlidku na 20tis tak si rekneme veskere zavady co se dosud vyskytly :

 

- nefcni cidlo venkovni teploty a kdyz nahodou jde, tak ukazuje -40°C .. zimu tu sice mame, ale tolik nastesti neee

 

A to je co se zavad tyce vse. Jinak spotreba se ustalila na 8,3 :P coz je oproti 1,6 CRDi dieslum co tu mame o 1,7l /100km vice. Jezdim ale pomalu, 90% toho je nalitano na "dalnici" Jbc-Pha rychlosti tak 140-150kmh.

Link to comment
  • 6 months later...

Mame na firme 3 kousky. Jedna ma cca 130tis km, druha ma tusim 85 a ta moje cca 34tis. Poruchy ... na moji chciplo cidlo venkovni teploty jak uz sem psal, kolega na te s 85tis km si nechal menit zadni 5.dvere pac na nich byla rez a pak mel nejakej problem se steraci a to je vse. Jinak pravidelnej servis u KIA v ramci zaruky. Moje je benzin a ty dalsi dve jsou ty silnejsi 1,6 CRDI tusim ze 85kW nafty. Jinak zadnej problem. Musim rict, ze vzhledem k tomu, ze s nima zadne problemy nejsou a nebyly, tak jsou to nejmin poruchova auta co sme tu meli ... felicie, fabie, passaty, octavky, astry a ted cee'dy.

Link to comment

to jsem chtěl vedět.Můj kamarád dělá ve značkovém servise Škoda,kde už asi 2 roky přibrali i Hyundai a říká,že ty malé Hyundaje nemají prakticky žádné poruchy a už vůbec takové malé bolesti jako na Fábii.

sice říkal,že dílensky to pokulhává,ale jinak OK.

Link to comment

tak kolega má těžký problém se servisem, vlastně s dovozcem, koncem srpna koupil nové Sorrento, bohužel po čtyřech týdnech autonehoda, servis nemá díly, to bych i v určité poloze pochopil, ale oni neví ani jejich ceny, takže odhad opravy nejde udělat, pojišťovna tedy necce říct opravit - neopravit, docela pakárna ...

Link to comment
  • 4 weeks later...
v HK, Autotechnik, tak oni jsou taky celekm nešťastní, v pondělí budu mít nové info, teď jsem týden mimo, uvidíme, prostě smůla, nový model no,  :)

 

Jak to dopadlo ?

 

... tak mi zase pár kilometříků přibylo ;)

 

Nejake poznatky, zavady, problemy ?

Link to comment

Minulý týden jsem řešil bouchání z přední nápravy. Bouchalo to z pravé strany na nerovnostech, když auto bylo studené, jak se zahřálo ... tak 5 minut ... přestalo to. V rámci záruky mi měnili tlumič, jeho uložení, tyčky stabilizátoru a nějaké drobotiny. Ještě že je ta záruka 5 let ;) ... jinde bych to vše platil ze svého :)

Link to comment

Já s ní o víkendu jezdil. Byla s benzínovým motorem 1,6 GDi 99 kW 4x2 a musím říci, že mne ten motor velmi mile překvapil. Myslel jsme že na Sportag bude slabý, ale na normální i svižnější ježdění stačí v pohodě. Ve skoro maximální výbavě Comfort Plus (Exclusive je dle mne již zbytečná) + xenony jde sehnat za necelých 500.000,- Kč :palec: Podvozek, řízení i řazení bylo v pohodě. Nebýt mnohem menšího kufru než má můj Cee´d SW, tak bych za 2,5 roku, kdy bych měl měnit auto o ni vážně uvažoval :D

Link to comment

tak dosud nejsou všechny díly, pořád se na něco čeká, odhad konce opravy je cca 15.12., docela síla, nabouráno konec září, 

 

jinak štěstí, že to bylo na úvěr, auto se opravuje, cena opravy, kterou si servis řekl je půl mega, vlastně maximum co mohli, pak by to byla totálka a museli by vyplatit 100% cenu, páč to bylo starý měsíc a najeto 1500 km, být to na leasing, tak by to prohlásili za totálku a kolega by musel zaplatit celej leasing,

 

jinak začátek těchto lhůt byl asi dán už z výroby, kdy auto bylo vyrobeno v květnu, ale k prodejci se dostalo až v půlce srpna - prostě v klídek, pohoda a dlouhej kouř,

 

nevím jak u ostatních typů, ale sorento se vyrábí v koreji, takže dostupnost hrozná, ceed, venga a snad i sportage je odtud, tak by to mělo být lepší,

 

p.s. a servis se ani už nechce podílet na půjčovném za náhradní vůz, takže ve finále pěkná pálka za půjčovné, tak nějak v tomto případě s kiou všemi směry na h---o

Link to comment

v zákoně nic nenajdeš, nehoda je zaviněná, opravna nemá díly, protože prostě nejsou k dosažení v ČR, všechno se posílá z Asie, navíc složitá komunikace, tyhle problémy servis předpokládal a tak nedal ani konečný termín opravy, navíc nebyly známe ani ceny náhradních dílů, takže vlastně nikdo nic neporušil, jen se o těch problémech s náhradními díly "zapoměl" zmínit prodejce při koupi .... :)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ono je asi netěsnost a netěsnost, předpokládám, že tomáš neparkuje na louce, tudíž  by si na dlažbě či v garáži nějakých úkapků všiml. Pokud to jen rosí, neřešil bych, pokud kape, řešil bych.. 
    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
×
×
  • Create New...