Jump to content

KIA Cee'D


Recommended Posts

Nj, ale jsou věci, které neovlivníš jestli se pokazí nebo ne. Oni s tím nevyvádí žádné psí kusy. Nemluvě o tom, že první závada byla hned při odvozu ze salonu, kdy ujel asi 30km ke kanceláři a už tam byla první závada. Už jsem o tom tady psal v době když to měli nový. Od tý doby průběžně furt něco.

Link to comment

taky se do firmy přivezl novy jumper, konec konců jle jsem ho přebírat já.... nalítal jsem s tím zaden asi 100km a druhy den umřela baterka... prostě jsem nechápal... pak asi po měsíci, na novém berlingu, prostě es vytahl klíč ze zapalování a furt to bylo nastartovany... co skončila záruka, tak s nimi není problém...prostě můžeš to chytit u koncernu

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 9 months later...

Dneska jsou to dva roky od co jsem si poridil Ceeda SW II, najeto 78.600 kilometru, nehody a vazne problemy se mi nastesti vyhybaji, takze s autem stale spokojenost. Prumernou spotrebu dle tankovani mam 7,8 a to se rozhodne neloudam :D ... snad to tak bude pokracovat i nadale :)

 

Link to comment
  • 2 months later...

Ja jsem s GDI taky spokojen, ale mel jsem na 4 dni pujceny GT a to se clovek namlsa. Jenze az budu kupovat za rok a pul nove, tak jeste budu zrejme potrebovat kombika. Tak proto pisu, ze mne potesila zprava ze do SW budou zrejme davat motor T-GDI i kdyz se snizenym vykonem. Kdybych nepotreboval kufr, tak dalsi auto by bylo GT :)

 

Link to comment

Hele, jen otázka k uvažování, co Carens? mě osobně se líbí a docela mě to auto překvapilo, tenhle model od Kia bych si uměl představit,

 

jinak bratr na předešlém modelu Ceeda po sedmi letech vyzkoušel přemet přes příkop do pole, skončilo to na střeše (na držákách na kola), oba byly ok, řidič dvě žebra, spolujezdec nic, auto na odpis, kabina uvnitř zůstala o.k. ....

 

takže koupil obratem skladového nového ceeda znovu.

Link to comment

Carens je moc prijemne auto a hlavne prostorne, ale ja na auta mpv moc nejsem. Pokud bych priste nekupoval Ceeda, tak bych zvolil Sportage. Ta je mi mnohem blizsi nez Carens. Kamarad ma dieslovou OIII RS, jeho manzelka noveho Carense CRDI a radeji jezdi jejim Carensem :D

 

Tak hlavne ze ta nehoda takhle stastne dopadla a preji aby se podobne zazitky nam vsem vyhybaly ;)

 

Link to comment

nechci tu zasírat vlákno, ale musím odpovědět...

 

1) Hyundai i30 combi se mi moc líbí, prostě pro mě pecka design... ;)

 

2) Motor mám atmosferický s dobrým výkonem

 

3) Kdybych měl na RS, tak bych si třebas koupil něco jinýho..., ale proč? když mi tenhle Hyundai vyhovuje ;)

 

a nezlob Tome... ;)

Link to comment
  • 3 months later...
  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
    • Contíky jsou super, já jsem do teď jezdil šestky, nové budu dávat zase Sport Contacty. OZ hledej z druhé ruky, nové stojí nesmysl. Já mám ultraleggery na léto i na zimu (19"+18") jsou o nějaké 2 kila lehčí proti seriovým Zenithům a je to i docela poznat, je to velmi snesitelné i v 19" 235/35
    • urob diagnostiku..ta ta posunie dalej...ak ti hodi do nudzaku tak ti zapise chybu a potom mozes riesit a hladat dalej..ak tak hod do servisu a za par KC ti urobia vypis a poradia...
×
×
  • Create New...