Jump to content

Kodovaní Columbus


Recommended Posts

Hledal jsem jak jsem mohl, ale nenašel. Vrazil jsem columbuse do facelift octy a bez problémů vše funguje jako optický parking, zobrazujou se změny climatroniku, naviguje, hraje atd...

 

Mé problémy jsou:

- položka Navigace není na maxidotu

- u multivolantu funguje volume, ale ne tlačítka na posun skladeb

Link to comment

Spíš naopak pokud v FL Octě Columbus na maxidotu ukazuje, musíš BAP protokol odškrtnout (odkódovat) při použití v Octavii (2004-2008). Dále je pak nutný nahrát upravený soft pro správnou funkci přes pravou páčku a multifunkční volantem.

 

navigace_08.jpg

Link to comment

Tak jsem moc nepochodil muj VAG 704.1 mi možnost Coding nenabízí nebo to je zakázáno pro neregistrovaný kabel.

 

edit: 805.4 ho načte, ale coding stejně nejde pro neregistrovaný kabel budu si ho muset už koupit

Edited by Vasekk
Link to comment
  • 11 months later...
  • 5 weeks later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...
Guest Fanta Radek

Koupil jsem si Columbuse rv 2011 a dal do Octavie 2007. Potreboval bych nekoho kdo by mi tam nakodoval zadni maxidot, abych to videl na obrazovce. Jde to vubec nakodovat ? Nebo se tam musi neco vymenit ? Jsem z Nachoda.

Link to comment
Guest Fanta Radek

Omlouvam se ja myslel ze se mi nezobrazuji parkovaci senzory na Columbusu a vice mene ani nic jineho, co by pripadne se melo zobrazovat. Pokud to muj rok 2007 zvladne.

Link to comment
Guest Fanta Radek

Tak mam ho v aute asi tyden a zda se baterku nezere. Ale byl bych rad pokud by mi to chodilo. Copak to obnasi financne, pokud by se musela menit ta getwai a pripadne neco dalsiho ? Ja tomu nerozumim. Ty bys to urcite zvladnul. Odkud jsi? Abych to pripadne nemel mooc daleko.

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest Colin

Dobrý večer,

chtěl bych se zeptat, zda někdo z vás nezná způsob jak co nejvíce znepříjemnit nebo prodloužit čas na krádež COLUMBUSe? Říkal jsem si, že nějaké viditelné neodstranitelné označení by je třeba odradilo (nevadilo by mi, kdyby v rohu byl nějaký číselný kód). Pokud jsem se netrefil do tématu a spamuju, tak se omlouvám.

Link to comment

S kladivkom po obrazovke a nikto nebude mat zaujem. Inak asi rozumne riesenie neexistuje. Ked im tie srobiky zasilikonujes, tak ti vypacia este aj kus palubovky a mozno ti nechaju aj nejaky bonus v podobe roztrhanych sedaciek. Je to problem, kedze ten system je nestastne spraveny (oproti napr audi) :wallbash:

 

Videl som ale ruske riesenie, kde to jeden nasroboval zvonka ze tam trcali mozno 2-3cm sroby von. Ale ako to vyzeralo... :huh:

Link to comment
  • 4 months later...
  • 1 month later...
Guest majo111

vie niekto poradit, co urobit, aby mi fungoval MF volant pred FL, bluetooth a maxidot s Amundsen+. lava strana volantu funguje, ale prava (t.j. volume a prepinanie sipky nefunguju) ak kodovanie tak akym sposobom? mam k dispozicii VAS.

 

info o Amundsen+

cislo dilu: 3T0 035 192D

SW Verze: 0263

System HW Verze: H35

Navigacni data: Verze: 0038

Link to comment
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...