Přejít na obsah

Dexter 1.8T combi 4x4


Doporučené příspěvky

peakt: jsou to tyto http://www.milotec-autodoplnky.cz/milotec-autodoplnky/eshop/4-1-Milotec-Skoda-Octavia/17-2-Exterier/5/280-Milotec-lemy-blatniku-ABS-cerny-s-rastrem-Skoda-Octavia

 

Martin_TDi: Díky, jo s plynem jsem spokojený myslim že jsem udělal dobře když si chci auto nechat dlouho, zatim vše funguje jak má a jezdim skoro o polovinu levněji.

 

Jinak na autě se dělal jen menší servis, výměna oleje v motoru, haldexu a diferáku, výměna filtrů, dezinfekce klímy, výměna vzpěr 5. dveří a musel jsem vyměnit servomotorek klapky sání vzduchu do kabiny. V nejbližší době budu montovat led denní svícení a čekají mě zadní tlumiče.

Odkaz ke komentáři

peakt: jsou to tyto http://www.milotec-autodoplnky.cz/milotec-autodoplnky/eshop/4-1-Milotec-Skoda-Octavia/17-2-Exterier/5/280-Milotec-lemy-blatniku-ABS-cerny-s-rastrem-Skoda-Octavia

 

Martin_TDi: Díky, jo s plynem jsem spokojený myslim že jsem udělal dobře když si chci auto nechat dlouho, zatim vše funguje jak má a jezdim skoro o polovinu levněji.

 

Jinak na autě se dělal jen menší servis, výměna oleje v motoru, haldexu a diferáku, výměna filtrů, dezinfekce klímy, výměna vzpěr 5. dveří a musel jsem vyměnit servomotorek klapky sání vzduchu do kabiny. V nejbližší době budu montovat led denní svícení a čekají mě zadní tlumiče.

 

Díky za odkaz,nemohl jsem to najít-pořád mi vyjížděli nějaký paznechty :wallbash:

 

:pivo:

Odkaz ke komentáři

Ahoj Karle, chip jsme s kámošem zkoušeli nahrát do jednotky přes zásuvku pod volantem jako minule ale nešlo nám to nešlo nám ani načíst mapu v jednotce vůbec se spojit, před instalací plynu to šlo ale teď ne je to asi tím že oni k tomu nějak napíchli tu jejich jednotku která kopíruje ty hodnoty a teď to nešlo, tak jsem dohodlej až budu mít někdy víc času tak jednotku vyndáme a připojíme jiným kabelem natvrdo k pc a to by jít mělo. Koukal jsem že si měl čas v Želivě 14,77 já měl předtím na tom starym chipu 14,55 ale kdo ví jak to bude se stejným výkonem jako máš ty :)

 

peakt: není zač a nezapomeň že to lepidlo u toho je dost naprd, je toho málo a moc nedrží já pak použil nějakej Mamut od Den Bravenu a drží to do teď

Odkaz ke komentáři

LPG je super volba kterou Ti rozhodně schvaluji! Akorát Ti trošku pokazím radost... Můžu?

 

Počítej s nemalou investicí za koncový díl výfuku, který Ti díky jízdě na LPG do cca 2 let prorezne (zevnitř přepážky) a bude třeba jeho výměna. U normální 1,8T to není problém, ale u náš 4x4 je dost značný a určitě nepříznivě ovlivní finance vynaložené na 1km. Vím o čem mluvím - LPG mám ve 2 autech a opravdu je to tak. LPG je právě v koncovém dílu výfuku skoro čistá voda, která v něm zůstává a nemusím vysvětlovat, co tam dělá... :/

 

vzhledem k tomu že 4x4 octávek se moc nedělalo, nedělá se výfuk v náhradě (je jinak tvarovaný). Čili bude třeba origo a ten není nejlevnější.

 

A pozor! Při přečipování bude nejspíš třeba servis a seřízení jednotky LPG ( i když se sama přizpůsobuje motorové jednotce). Já mám cca 150kW a LPG šlape perfektně. Jen mám problém v momentě, kdy je v nádrži (toroid v rezervě) málo plynu. Při montáži mi dali hrdlo nádrže blíž zadním sedadlům. A když potáhnu, lpg se přeleje dozadu, což má za následek škubání a přepínání na bennzín.

 

S octávkou na LPG mám najeto cca 50tis. a výfuk je jediný problém, týkající se provozu na LPG. Kdežto u druhého auta (opel combo 1,4) už jsem podruhé měnil tešnění pod hlavou. Co cca 30tkm se propaluje. Technik potvrdil, teorii, že je to právě kvůli LPG, která má větší spalovací teplotu (vyší teplota motoru) a to těsnění prostě nevydrží. Ale jak píšu - Octávka nemá problém. :) Zatím... :)

 

jinak moje aktuální spotřeba (ostrava-zlín a zpět mimo dálnici) 240km za 402Kč. :D na auto, které má 4X4 a 200 koní. :)

Odkaz ke komentáři

Ahoj, neboj radost si mě nezkazil :) o ceně výfuku a že nedělaj náhrady vím, ale že odejde díky plynu dřív jsem netušil, ale jestli je to kvůli vodě nepomohlo by udělat do výfuku ze spodu malo dirku na odvod vody? některé výfuky to tak mají. Ale kdyby přišlo na výměnu zkusil bych asi sehnat nějaký použitý nebo si nechat udělat třeba od laityngu vyšlo by to možná levněji a hlavně by líp vypadal a zněl :)

co se týče toho chipu taky jsem s tím počítal že se to asi bude muset doseřídit, ale to jak to vypadává když je už v nádrži málo plynu cca 3l tak mě to vypadává už teď při plnym plynu...ale to bude asi normální, nevyjíždim to až do dna. Ale jsem rád že ti plyn takhle slouží doufám že mě taky nečekají žádné problémy krom výfuku, motor by měl vydržet je ještě dělanej z kvalitních materiálů né jako teď nové auta co se vyrábějí jako spotřební zboží a nehledí se na to aby vydržela co nejdýl.

Odkaz ke komentáři

resenim je dirka .. tatik to taky taky tak delal u feldy.. destrukci pricek ve vyfuku sice nezabranis ale jen o neco oddalis :) takze ne napr 2 roky ale 3 mozna vic :) popripade vyfuk otevrit pricky vykuchatt navarit novy nebo je tam nedavat a znova zavarit pritpadne opravit obal zevnitr napr. nerezovy pouzdro ale jsem zvedavy kdo by to chtel delat ... takze dirka a prasatko na vyfuk to jisti :)

Odkaz ke komentáři

abych byl přesný tak jsem se teda ještě dočetl že ARX do roku 2001 měl stejné turbo s AGU, takže jiné než RS. Pak jsem slyšel že AUQ je vybaven jiným nějakým odesílatelem impulsů klikového hřídele než AUM a ARX a ještě že používají nějaké jiné antičidlo klepaní než AUQ ale nevim jestli to je pravda a jestli to vadí....

 

Lumen1.8: no ono já ten soft z RS můžu mít za 500kč což je hlavní důvod a další že mám strach z většího výkonu kvůli spojce a dalším věcem

Upraveno uživatelem Dexter 1.8T
Odkaz ke komentáři

spojka v naftě je ale jiná, má větší průměr takže ta to snese, o spojku se bojim hlavně kvuli tomu že mam 4x4, vy na rozjezdy si dáte v klidu plyn na podlahu a přední kola se vám protáčí takže se spojka tak nenamáhá jako u mě když se vám krouťák přenese až na kola, mě zaberou všechny čtyři ale nehrabou takže se s krouťákem pere spojka a vše okolo snad mě chápete nebo aspoň tak si to myslím že u 4x4 je víc namáhaná

Odkaz ke komentáři

Dakie: mám myslím 225 ale to je jedno však nafty 66/81kW mají podobný toč. moment jako já v sérii, mě jde o to kdybych to právě chipnul na pomalu 300nm tak ty nafty třeba 96kw s podobným toč. momentem májí už průměr 240mm tažke na ní to není takovej záhul jako na mou 225-ku. Ale zvládat by to asi měla spíš se zkrátí životnost.

 

Martin_TDI: to nevim kolik snese, já jí mám ještě origo a najeto přes 160tis km takže v moc dobrým stavu už nebude, hlavně jsem měl už na zkoušku jeden chip výkon okolo RS 132kW a párkrát mě spojka při rozjezdu proklouzla

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Nějaké novinky:

chip nebude, zjistil jsem že by se museli měnit vstřiky lpg a nejspíš i reduktor, dali mi tam komponenty přesně na můj výkon, ponaučení pro jiné, nechte si tam dát silnější jestli do budoucna počítáte s navýšením výkonu, takový rozdíl v ceně to už není, ale teď už do toho znovu vrážet peníze nehodlám mám důležitější věci.

Něco nového přeci je a to led denní svícení, koupil jsem DL-X5 a pár dní sem si s tím hrál, nebylo moc času.

Tady je výsledek.

post-14779-0-03934600-1373874484_thumb.jpg

post-14779-0-51310800-1373874519_thumb.jpg

post-14779-0-39416200-1373874533_thumb.jpg

post-14779-0-53651100-1373874551_thumb.jpg

post-14779-0-44556700-1373874567_thumb.jpg

post-14779-0-00961900-1373874582_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...