Deko Odesláno Květen 3, 2012 Sdílet Odesláno Květen 3, 2012 Tak Jajin, jak to vypada :lool: Jinak se muzeme smat necemu jinemu. Chip motopower a slibovynach 210 hp. Seriovy vuz mel pri odmereni 185 hp, takze nejake spekulace, ze je neco spatneho na voze muzou jit nekam :lool: brzda 1,8 RS deko.PDF Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Květen 3, 2012 Sdílet Odesláno Květen 3, 2012 ne že bych tomu moc rozuměl, ale vyloženě sis pomohl :D Odkaz ke komentáři
Deko Odesláno Květen 3, 2012 Sdílet Odesláno Květen 3, 2012 Ja ne :lool: ja jsem mel jen pujcenou ridici jednotku :lool: Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Květen 3, 2012 Sdílet Odesláno Květen 3, 2012 :lool: :lool: Samej profik je to tady. Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Květen 3, 2012 Sdílet Odesláno Květen 3, 2012 Ja ne :lool: ja jsem mel jen pujcenou ridici jednotku :lool: tak to potom jo. Aspoň víš, že to nemusíš chipovat :D Odkaz ke komentáři
jajiN Odesláno Květen 3, 2012 Autor Sdílet Odesláno Květen 3, 2012 A ticho po pesine :D Se mnou to vypada tak ze resim odvetravaci hadice a az to bude vse tak nejak cajk tak tam skocim na brzdu a hodim graf. Momentalne to se to brzdi u me no :( Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Květen 3, 2012 Sdílet Odesláno Květen 3, 2012 Tak se tý demenci nestačím divit. Na jiný sw tam máš snad dvěstětřicet??? A máš opravdu orig. stejný sw atd. Málokteré auto je tak OK aby fungovalo správně. Nevím jaký tam máš filtr, jestli ti FUN dofukoval sólo cooler, a především to vypadá na turbo. Spodní průběhy jsou OK tj. lopatky v pořádku, ale profukuje. Možná také palivo.Změřili jste tlak paliva v max otáčkách? Co filtry atd. Už jsem to řešil dostkrát a není to u benz. nic divného, orig OK a po úpravě 5koní +. Po nutných investicích o 30víc. Vím co ke mě jezdí a v jakém stavu auta jsou. Pokud tam ještě máte úpravy ala zdejší diskuse, tak je tohle ještě OK. Někde o tom napsal elaborát Swenak...který to prožil na své kůži u TFSI. Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Květen 4, 2012 Sdílet Odesláno Květen 4, 2012 Tak se tý demenci nestačím divit. Na jiný sw tam máš snad dvěstětřicet??? A máš opravdu orig. stejný sw atd. Málokteré auto je tak OK aby fungovalo správně. Nevím jaký tam máš filtr, jestli ti FUN dofukoval sólo cooler, a především to vypadá na turbo. Spodní průběhy jsou OK tj. lopatky v pořádku, ale profukuje. Možná také palivo.Změřili jste tlak paliva v max otáčkách? Co filtry atd. Už jsem to řešil dostkrát a není to u benz. nic divného, orig OK a po úpravě 5koní +. Po nutných investicích o 30víc. Vím co ke mě jezdí a v jakém stavu auta jsou. Pokud tam ještě máte úpravy ala zdejší diskuse, tak je tohle ještě OK. Někde o tom napsal elaborát Swenak...který to prožil na své kůži u TFSI. Mereni jsem udelal uplne stejne jako na serii ( 2X vetrak na plnej vykon), kolik to ma mit boost v jakejch otackach??? Nejake data jsem nalogoval, predzapal, tlak, lambdu. Z toho by to melo jit odvodit zda je vse ok... Bud to shazuje tlak, nebo predzapal (detonace).... Nahod ty hodnoty a ja se kouknu. Odkaz ke komentáři
Deko Odesláno Květen 4, 2012 Sdílet Odesláno Květen 4, 2012 :lool: :lool: Ja ti nevim, ale auto je ve 100% stavu. Odmerene v serii melo 185 HP. Filtr je sportovni kuzel s primim sani (da se rict jedina uprava). Ty nikde nepises ani v nabidce, ze aby melo auto ten vykon 158kw musim dat versi turbo, vyfuk a dalsich xx veci za investici 30 tis kc :lool: :lool: Zacinas mi pripadat jak Max chip, je tu dukaz grafu u auta ktere jede na 100% a zacinas psat kraviny. Fun mel jeden primej vetrak na IC a jeden vetrak na privod vzduchu. Serii meril 3x a tvuj soft 2x. Hodnoty ma ulozene, tak mu napis jake hodnoty to ma mit a muzem porovnat. :lol: Odkaz ke komentáři
Vladan Odesláno Květen 4, 2012 Sdílet Odesláno Květen 4, 2012 Proto si rikam ze TDI je lepsi pro upravovani Odkaz ke komentáři
matejkral Odesláno Květen 5, 2012 Sdílet Odesláno Květen 5, 2012 Dostat z AUQ jenom softem 158kw je nesmysl. Musel bys tam mít nějaký úpravy kolem. Reálný čísla po softu s origo komponentama jsou 190-205 koní, dejme tomu 140-150kw. Víc nedostaneš. Vladan: máš pravdu, protože když špatně nachipuješ tdi, tak to skoro nepoznáš. ten motor neni zdaleka tak citlivej jako přeplňovanej benzín. Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Květen 5, 2012 Sdílet Odesláno Květen 5, 2012 To matejkral, s tebou jsem řešil, že ta tvoje úprava je vzhledem ke komponentům směšná, došlo mi však , že se bude jednat o to samé. Jinak úprava na AUQ reálná je, pouze mi nedošlo, že když jsem měřil tak vzorek měl 32tis najeto..takže byl asi komplet OK. A pro ostatní....cca 8000,- čerpadlo nejlépe4barové... 2400,- regulátor tlaku paliva nejlépe4bar... 6000,- nové vstřikovače 5600,- nové zapalovací moduly 16000,- nové orig turbo nový ventil, filtry vzduch, benzin pak kontrola komprese a je to tam. Pochopitelně ještě doupravit, to , že dáte jednotku do auta ještě tolik neznamená. 185 PS u Deka v základu mi přijde hodně...nebude tam nejspíš orig. Nebo je tam něco nestandard. FUN mi dá jistě rád zapravdu v tom, že nadálku mu úpravy také nefungují. Když neviděl diag. neprojel se atd.. To DEKO , ten graf krom výkonu odpovídá a určitějsi jsi s tím nejel jinak by se ti to líbilo. Pokud máš opravdu orig., tak přijeď, turbo na zkoušku namontujeme ew doupravíme sw a máš to tam. Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Květen 7, 2012 Sdílet Odesláno Květen 7, 2012 Koukal jsem na stránky SGS, kontakt je na SGS s.r.o., tahle spol. s r.o. funguje? pod jakým IČEM? Odkaz ke komentáři
MAXCHIP Odesláno Květen 8, 2012 Sdílet Odesláno Květen 8, 2012 :lool: :lool: Ja ti nevim, ale auto je ve 100% stavu. Odmerene v serii melo 185 HP. Filtr je sportovni kuzel s primim sani (da se rict jedina uprava). Ty nikde nepises ani v nabidce, ze aby melo auto ten vykon 158kw musim dat versi turbo, vyfuk a dalsich xx veci za investici 30 tis kc :lool: :lool: Zacinas mi pripadat jak Max chip, je tu dukaz grafu u auta ktere jede na 100% a zacinas psat kraviny. Fun mel jeden primej vetrak na IC a jeden vetrak na privod vzduchu. Serii meril 3x a tvuj soft 2x. Hodnoty ma ulozene, tak mu napis jake hodnoty to ma mit a muzem porovnat. :lol: V čem začíná připadat jak MAXCHIP? Pouštím tady jednu z našich prací v minulém týdnu... Vím, že to nemá nic společného s Octavií, ale i tak... Takže opět očekávám negativní komentáře... Graf dodám tak do 14ti dní... Teď jsme v Německu, pak domluvíme pro klienta brzdu 4x4 a dodám graf :-) Je to úprava BMW X6 4.0d 225kW/306HP rok výroby 2010. Hráli jsme si s tím cca 4 hodiny. ABC Tuning tvrdí, že stačí napojit kabel, stáhnout soft, dát zpět upravený a do hodiny je to hotové.... :lol: Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Květen 8, 2012 Sdílet Odesláno Květen 8, 2012 4hodiny??? Hmm ja ted delal RS Commonrail EDC17 cca 5-6 hodin a cca pul roku jsem delal OPEL ASTRA 1.7CDTI 81kw DENSO :-) uz to jezdi a myslim, ze jsem prvni co auto upravil a zmeril na brzde, DENSA moc lidi nedela... A tenhle ISUZU motor jsme nenasli jedinej graf nikde ze softwerove upravy, jen powerboxy. Hod foto ECU bootmodu z toho BMW...dnes Honda Civic instalace FMIC 2,2TDCI 140hp serie, uprava 430Nm a 202hp :P Odkaz ke komentáři
Michal70 Odesláno Květen 11, 2012 Sdílet Odesláno Květen 11, 2012 tak a zítra brzy ráno jedu do Prahy Sportmotor konečně na chip...doufám že v tý větší vesnici nebudu dlouho bloudit.až potom bude zase čas tak zajedu na měření....graf bych sem pak hodil. B) Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Květen 11, 2012 Sdílet Odesláno Květen 11, 2012 no není to zrovna moc označený, jsou to první vrata vpravo od rozdvojení - tedy od křižovatky "V" po směru z kopce, tedy od Bílé Hory Odkaz ke komentáři
Michal70 Odesláno Květen 11, 2012 Sdílet Odesláno Květen 11, 2012 no díky mám už teď z toho deprese abych hlavně nebloudil....přijedu od Benešova Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Květen 11, 2012 Sdílet Odesláno Květen 11, 2012 Tak po d1 do Prahy, na jižní spojku, směr Plzeň, ale za barandovákem na centrum, do tunelů, projet tunel mrázovka, pak strahovský a na konci směrem na Karlovy Vary, pořád do kopce až se bude zleva připojovat silnice s tramvajovými kolejemi - tvar "V", tu mineš a hned nad ní se otočíš přes koleje a pojedeš zpět a na tom "V" se dáš doprava a po 50 m vpravo je Sportmotor Odkaz ke komentáři
boxxer Odesláno Květen 11, 2012 Sdílet Odesláno Květen 11, 2012 Za tech 5999,- ve sleve jo? Nebo za tech silenych 18tis? :-D Pak zajedes na mereni? Takova znama firma nema brzdu? Skoda mohl bys prispet svou zkusenosti ja slysel kladne i zaporne veci tak pak poreferuj. Tak at to slape a at nebloudis :-) Odkaz ke komentáři
Lumen1.8 Odesláno Květen 11, 2012 Sdílet Odesláno Květen 11, 2012 18tis?? To je děs :o Všude jsou ceny kolem 6tis. Odkaz ke komentáři
boxxer Odesláno Květen 11, 2012 Sdílet Odesláno Květen 11, 2012 18tis?? To je děs :o Všude jsou ceny kolem 6tis. Tak v cene mas komplet megatjunink: Chiptuning řídící jednotky motoru, sportovní filtr K&N, úprava chlazení mezichladiče stlačeného vzduchu, úprava chlazení turbodmychalda - za 6tis tam nalejou soft a za 15min jedes domu :lool: Odkaz ke komentáři
MichalF Odesláno Květen 12, 2012 Sdílet Odesláno Květen 12, 2012 Kdyz sem mel jeste RSko, AUQ, tak jsem v aute mel to co tam leje jak sportmotor tak cimbu a musim rict, ze to co tam leje CIMBU mi prislo mnohem znatelenejsi a prijemnejsi nez uprava od sportmotoru. Odkaz ke komentáři
Michal70 Odesláno Květen 12, 2012 Sdílet Odesláno Květen 12, 2012 tak cesta po Praze v pohodě ale u Tábora je to rozkopaný a trochu sem si zajel.Jinak o proti serii třída a zátah jako blázen...150kw/5900ot/min a 310Nm/3000ot/min za 5999kč ale musím dát silnější pružinu do twinportu nebo org.decel.ventil....na brzdu nepůjdu dost tam auto dostává zabrat oni ty úpravy dlouho zkouší než je instalují a známý co má od nich chip tak potvrdil že výkon souhlasí +- v jakým je stavu motor B) Odkaz ke komentáři
Deko Odesláno Květen 12, 2012 Sdílet Odesláno Květen 12, 2012 Chcu graf z brzdy, jinak stale rikam :lool: :lool: Odkaz ke komentáři
boxxer Odesláno Květen 12, 2012 Sdílet Odesláno Květen 12, 2012 tak cesta po Praze v pohodě ale u Tábora je to rozkopaný a trochu sem si zajel.Jinak o proti serii třída a zátah jako blázen...150kw/5900ot/min a 310Nm/3000ot/min za 5999kč ale musím dát silnější pružinu do twinportu nebo org.decel.ventil....na brzdu nepůjdu dost tam auto dostává zabrat oni ty úpravy dlouho zkouší než je instalují a známý co má od nich chip tak potvrdil že výkon souhlasí +- v jakým je stavu motor B) Zas tak zabrat pri mereni to nedostane. Pokud mas auto OK neni se ceho bat, vice do dostane kotel kdyz pojedes po ceste 3h do prahy 200 :-D Zvlastni, ze ti tam teda dali neco jineho nez maji na netu http://www.sportmotor.cz/motor/b18t2.htm - hlavni je byt spokojeny a aby auto fungovalo. Je fakt ze oproti serii je proste tech +50Nm sakra znat :-) Odkaz ke komentáři
Michal70 Odesláno Květen 12, 2012 Sdílet Odesláno Květen 12, 2012 dobrá bude i graf :P max do octavia srazu teď je práce na baráku a tady nemám moc možností na brzdu tak to pořeším přes kámoše jak nejdřív to půjde Kdyz sem mel jeste RSko, AUQ, tak jsem v aute mel to co tam leje jak sportmotor tak cimbu a musim rict, ze to co tam leje CIMBU mi prislo mnohem znatelenejsi a prijemnejsi nez uprava od sportmotoru. no cimbu je momentálně dražší a hlavně....je docela malý točivý moment,ale neříkám že musí být špatný Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Květen 12, 2012 Sdílet Odesláno Květen 12, 2012 Nejlepsi je kdyz upravce zacne zakaznika strasit at auto nemeri ze dostava zabrat :lool: :lool: auto dostane zabrat min nez kdyz da 5 a jede do kopce 200km/hod O sportmotoru si myslim svoje.. :wallbash: Odkaz ke komentáři
otmen Odesláno Květen 12, 2012 Sdílet Odesláno Květen 12, 2012 Teď jsem opravoval ECU (1.8T) po Sportmotoru. Křivě napájenej čip a půlka pinů studeňáky. Kamarád to má rok a půl po úpravě, auto samovolně chcípalo a pak ECU umřela uplně. Po přepájení OK. Bydlet v Praze, tak jim to jdu osobně omlátit o rypáky, čuníkům Odkaz ke komentáři
Deko Odesláno Květen 12, 2012 Sdílet Odesláno Květen 12, 2012 :lool: :lool: :lool: :lool: :lool: Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky