Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Tak se tý demenci nestačím divit. Na jiný sw tam máš snad dvěstětřicet??? A máš opravdu orig. stejný sw atd. Málokteré auto je tak OK aby fungovalo správně. Nevím jaký tam máš filtr, jestli ti FUN dofukoval sólo cooler, a především to vypadá na turbo. Spodní průběhy jsou OK tj. lopatky v pořádku, ale profukuje. Možná také palivo.Změřili jste tlak paliva v max otáčkách? Co filtry atd. Už jsem to řešil dostkrát a není to u benz. nic divného, orig OK a po úpravě 5koní +. Po nutných investicích o 30víc.

Vím co ke mě jezdí a v jakém stavu auta jsou. Pokud tam ještě máte úpravy ala zdejší diskuse, tak je tohle ještě OK. Někde o tom napsal elaborát Swenak...který to prožil na své kůži u TFSI.

Odkaz ke komentáři

Tak se tý demenci nestačím divit. Na jiný sw tam máš snad dvěstětřicet??? A máš opravdu orig. stejný sw atd. Málokteré auto je tak OK aby fungovalo správně. Nevím jaký tam máš filtr, jestli ti FUN dofukoval sólo cooler, a především to vypadá na turbo. Spodní průběhy jsou OK tj. lopatky v pořádku, ale profukuje. Možná také palivo.Změřili jste tlak paliva v max otáčkách? Co filtry atd. Už jsem to řešil dostkrát a není to u benz. nic divného, orig OK a po úpravě 5koní +. Po nutných investicích o 30víc.

Vím co ke mě jezdí a v jakém stavu auta jsou. Pokud tam ještě máte úpravy ala zdejší diskuse, tak je tohle ještě OK. Někde o tom napsal elaborát Swenak...který to prožil na své kůži u TFSI.

Mereni jsem udelal uplne stejne jako na serii ( 2X vetrak na plnej vykon), kolik to ma mit boost v jakejch otackach??? Nejake data jsem nalogoval, predzapal, tlak, lambdu. Z toho by to melo jit odvodit zda je vse ok... Bud to shazuje tlak, nebo predzapal (detonace).... Nahod ty hodnoty a ja se kouknu.
Odkaz ke komentáři

:lool: :lool:

 

Ja ti nevim, ale auto je ve 100% stavu. Odmerene v serii melo 185 HP. Filtr je sportovni kuzel s primim sani (da se rict jedina uprava). Ty nikde nepises ani v nabidce, ze aby melo auto ten vykon 158kw musim dat versi turbo, vyfuk a dalsich xx veci za investici 30 tis kc :lool: :lool: Zacinas mi pripadat jak Max chip, je tu dukaz grafu u auta ktere jede na 100% a zacinas psat kraviny.

 

Fun mel jeden primej vetrak na IC a jeden vetrak na privod vzduchu. Serii meril 3x a tvuj soft 2x. Hodnoty ma ulozene, tak mu napis jake hodnoty to ma mit a muzem porovnat. :lol: :lol:

Odkaz ke komentáři

Dostat z AUQ jenom softem 158kw je nesmysl. Musel bys tam mít nějaký úpravy kolem. Reálný čísla po softu s origo komponentama jsou 190-205 koní, dejme tomu 140-150kw. Víc nedostaneš.

 

Vladan: máš pravdu, protože když špatně nachipuješ tdi, tak to skoro nepoznáš. ten motor neni zdaleka tak citlivej jako přeplňovanej benzín.

Odkaz ke komentáři

To matejkral, s tebou jsem řešil, že ta tvoje úprava je vzhledem ke komponentům směšná, došlo mi však , že se bude jednat o to samé. Jinak úprava na AUQ reálná je, pouze mi nedošlo, že když jsem měřil tak vzorek měl 32tis najeto..takže byl asi komplet OK.

A pro ostatní....cca 8000,- čerpadlo nejlépe4barové...

2400,- regulátor tlaku paliva nejlépe4bar...

6000,- nové vstřikovače

5600,- nové zapalovací moduly

16000,- nové orig turbo

nový ventil, filtry vzduch, benzin

pak kontrola komprese a je to tam. Pochopitelně ještě doupravit, to , že dáte jednotku do auta ještě tolik neznamená. 185 PS u Deka v základu mi přijde hodně...nebude tam nejspíš orig. Nebo je tam něco nestandard. FUN mi dá jistě rád zapravdu v tom, že nadálku mu úpravy také nefungují. Když neviděl diag. neprojel se atd..

 

To DEKO , ten graf krom výkonu odpovídá a určitějsi jsi s tím nejel jinak by se ti to líbilo. Pokud máš opravdu orig., tak přijeď, turbo na zkoušku namontujeme ew doupravíme sw a máš to tam.

Odkaz ke komentáři

:lool: :lool:

 

Ja ti nevim, ale auto je ve 100% stavu. Odmerene v serii melo 185 HP. Filtr je sportovni kuzel s primim sani (da se rict jedina uprava). Ty nikde nepises ani v nabidce, ze aby melo auto ten vykon 158kw musim dat versi turbo, vyfuk a dalsich xx veci za investici 30 tis kc :lool: :lool: Zacinas mi pripadat jak Max chip, je tu dukaz grafu u auta ktere jede na 100% a zacinas psat kraviny.

 

Fun mel jeden primej vetrak na IC a jeden vetrak na privod vzduchu. Serii meril 3x a tvuj soft 2x. Hodnoty ma ulozene, tak mu napis jake hodnoty to ma mit a muzem porovnat. :lol: :lol:

 

V čem začíná připadat jak MAXCHIP?

 

Pouštím tady jednu z našich prací v minulém týdnu... Vím, že to nemá nic společného s Octavií, ale i tak... Takže opět očekávám negativní komentáře... Graf dodám tak do 14ti dní... Teď jsme v Německu, pak domluvíme pro klienta brzdu 4x4 a dodám graf :-)

 

Je to úprava BMW X6 4.0d 225kW/306HP rok výroby 2010. Hráli jsme si s tím cca 4 hodiny.

 

post-20447-0-10373600-1336467489_thumb.jpg

post-20447-0-34359400-1336467522_thumb.jpg

post-20447-0-15312700-1336467575_thumb.jpg

post-20447-0-74017300-1336467617_thumb.jpg

post-20447-0-94154300-1336467697_thumb.jpg

 

ABC Tuning tvrdí, že stačí napojit kabel, stáhnout soft, dát zpět upravený a do hodiny je to hotové.... :lol: :lol:

post-20447-0-29783700-1336466735_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

4hodiny??? Hmm ja ted delal RS Commonrail EDC17 cca 5-6 hodin a cca pul roku jsem delal OPEL ASTRA 1.7CDTI 81kw DENSO :-) uz to jezdi a myslim, ze jsem prvni co auto upravil a zmeril na brzde, DENSA moc lidi nedela... A tenhle ISUZU motor jsme nenasli jedinej graf nikde ze softwerove upravy, jen powerboxy.

Hod foto ECU bootmodu z toho BMW...dnes Honda Civic instalace FMIC 2,2TDCI 140hp serie, uprava 430Nm a 202hp :P

Odkaz ke komentáři

Tak po d1 do Prahy, na jižní spojku, směr Plzeň, ale za barandovákem na centrum, do tunelů, projet tunel mrázovka, pak strahovský a na konci směrem na Karlovy Vary, pořád do kopce až se bude zleva připojovat silnice s tramvajovými kolejemi - tvar "V", tu mineš a hned nad ní se otočíš přes koleje a pojedeš zpět a na tom "V" se dáš doprava a po 50 m vpravo je Sportmotor

Odkaz ke komentáři

18tis?? To je děs :o Všude jsou ceny kolem 6tis.

 

Tak v cene mas komplet megatjunink: Chiptuning řídící jednotky motoru, sportovní filtr K&N, úprava chlazení mezichladiče stlačeného vzduchu, úprava chlazení turbodmychalda - za 6tis tam nalejou soft a za 15min jedes domu :lool:

Odkaz ke komentáři

tak cesta po Praze v pohodě ale u Tábora je to rozkopaný a trochu sem si zajel.Jinak o proti serii třída a zátah jako blázen...150kw/5900ot/min a 310Nm/3000ot/min za 5999kč ale musím dát silnější pružinu do twinportu nebo org.decel.ventil....na brzdu nepůjdu dost tam auto dostává zabrat oni ty úpravy dlouho zkouší než je instalují a známý co má od nich chip tak potvrdil že výkon souhlasí +- v jakým je stavu motor B)

Odkaz ke komentáři

tak cesta po Praze v pohodě ale u Tábora je to rozkopaný a trochu sem si zajel.Jinak o proti serii třída a zátah jako blázen...150kw/5900ot/min a 310Nm/3000ot/min za 5999kč ale musím dát silnější pružinu do twinportu nebo org.decel.ventil....na brzdu nepůjdu dost tam auto dostává zabrat oni ty úpravy dlouho zkouší než je instalují a známý co má od nich chip tak potvrdil že výkon souhlasí +- v jakým je stavu motor B)

 

Zas tak zabrat pri mereni to nedostane. Pokud mas auto OK neni se ceho bat, vice do dostane kotel kdyz pojedes po ceste 3h do prahy 200 :-D

Zvlastni, ze ti tam teda dali neco jineho nez maji na netu http://www.sportmotor.cz/motor/b18t2.htm - hlavni je byt spokojeny a aby auto fungovalo. Je fakt ze oproti serii je proste tech +50Nm sakra znat :-)

Odkaz ke komentáři

:blink: dobrá bude i graf :P max do octavia srazu teď je práce na baráku a tady nemám moc možností na brzdu tak to pořeším přes kámoše jak nejdřív to půjde :wallbash:

 

Kdyz sem mel jeste RSko, AUQ, tak jsem v aute mel to co tam leje jak sportmotor tak cimbu a musim rict, ze to co tam leje CIMBU mi prislo mnohem znatelenejsi a prijemnejsi nez uprava od sportmotoru.

 

no cimbu je momentálně dražší a hlavně....je docela malý točivý moment,ale neříkám že musí být špatný

Odkaz ke komentáři

Teď jsem opravoval ECU (1.8T) po Sportmotoru. Křivě napájenej čip a půlka pinů studeňáky.

Kamarád to má rok a půl po úpravě, auto samovolně chcípalo a pak ECU umřela uplně.

Po přepájení OK. Bydlet v Praze, tak jim to jdu osobně omlátit o rypáky, čuníkům :pest:

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...