Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

On motocom díky té převodovce / jsou s ní však technické problémy/ neřeší problém s ABS, atd. Potíž je, že třeba neotestuješ Haldex. Hold všechno má své pro a proti. Máš pravdu v tom, že brzda odhalí všechno. On by to zvládl i K power, ale kdy jsou optimální podmínky.

A nyní měřím nasávaný vzduch pouze na čidlo, je menší korekce, ale výsledek skoro stejný. S tímhle u mahy rozhodně čarovat nejde.

A EDC17 !!!.... 3procenta jsou ještě výsledek, horší je , že už jsem měl na dílně auta, kde ke zvýšení výkonu nedošlo vůbec. Za 8tisíc pouze zápis orig. zpět. Jo doba je zlá.

V tom snimani teploty ti budu opet oponovat. podivej se zde na svoje mereni, passat 199 koni a AGU 192koni v obou pripadech mas okolni teplotu 27st tzn, na dilne. A u AGU mas korekci 9koni a u Passata 17koni a to dost rozdil,..

AGU ma uz dobre nastavene korekce dle snimace na filtru. Mas obrovskou vyhodu velkym prostorem na brzde, ja se trapim s vymenou vzduchu, tzn. ze foukam vzduch do dilny. Od te doby co mam retarder, je tady i dost teplo :-)))

linky zde. http://forum.octaviaclub.cz/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=91436

 

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=91356

 

Nechapu co myslis tim ze neresi ABS?? ABS se vubec nerozne na MOTOCOMU prave.. Pac se toci kola jak kdyby to jelo po ceste, jinak dnes Hrudka pouziva jine prevodovky poucenej z Richardove brzdy a ty funguje bezproblemu.

Upraveno uživatelem TDIfun
Odkaz ke komentáři

V tom snimani teploty ti budu opet oponovat. podivej se zde na svoje mereni, passat 199 koni a AGU 192koni v obou pripadech mas okolni teplotu 27st tzn, na dilne. A u AGU mas korekci 9koni a u Passata 17koni a to dost rozdil,..

AGU ma uz dobre nastavene korekce dle snimace na filtru. Mas obrovskou vyhodu velkym prostorem na brzde, ja se trapim s vymenou vzduchu, tzn. ze foukam vzduch do dilny. Od te doby co mam retarder, je tady i dost teplo :-)))

linky zde. http://forum.octavia...attach_id=91436

 

http://forum.octavia...attach_id=91356

 

Nechapu co myslis tim ze neresi ABS?? ABS se vubec nerozne na MOTOCOMU prave.. Pac se toci kola jak kdyby to jelo po ceste, jinak dnes Hrudka pouziva jine prevodovky poucenej z Richardove brzdy a ty funguje bezproblemu.

nečteš pořádně...píši neřeší problém...tudíž ho nemá.:rolleyes:. Jinak on má někdo kromě Rich. motocom 4x4??

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

„Společnost MAXCHIP s.r.o. se tímto velmi omlouvá švédské high-tech tuningové společnosti BSR (www.bsr.se) za mylné a nepravdivé informace uvedené na fóru Octavia Clubu ohledně naší spolupráce s touto společností.

Je nám velmi líto byla-li jakkoliv dotčena důstojnost a kvalita jména firmy BSR. „

Odkaz ke komentáři

Tak zase jeden z těch co si zaslouží pozornost.TFSI G5 před po.pdf

co to je??? sorry Petre ale to se mi nezda jako super tuning.. dole to je porad serie, proc to tak je??? Neladim benziny ale necham se poucit proc ma takovej proubeh a roustoucima otackama roste porad plnici tlak turba. tady davam link na graf co si myslim,ze je ok http://www.compsport.pl//projekty/more/29

http://www.compsport.pl//projekty/more/32

Odkaz ke komentáři

to: motorpower

 

hlavně nevím proč sem dáváš grafy z TFSI když se tu celou dobu bavíme o 1,8T 110kW - 132kW

 

byl jsem minulý týden u BHmotors a myslím že je to asi jediný člověk který tomu fakt rozumí

a dokáže s tímto motorem něco kloudného udělat né jako např. sportmotor atd.

Odkaz ke komentáři

Protože nechci zakládat nové téma, tak jsem to k benzinu přihodil. Kdyžtak to smažu. Spíš nechápu proč se zde Maxchip omlouvá.. Co člověk to názor..pochopitelně. A musím se smát, ještě před měsícem byl sportmotor ikona. Ještě tu mám jeden, ale ne na origu. Za 24 ale dobrá volba.Octavia 1 RS.pdf

 

 

/to FUN /

co to je??? sorry Petre ale to se mi nezda jako super tuning ....................Je vidět že je neděláš:rolleyes:. Jiná charakteristika, jiné turbo, DSG a požadavek, aby se s tím dalo jezdit i v zimě. BWJ zde..........G5 2.0 TFSI s BWJ.pdf Někdy by jsi taky mohl pochválit, jako majitel, jinak jsi spíš TDI-FUJ. Jinak Superb pěkný , čekám ho též a graf dodám.

Odkaz ke komentáři

Protože nechci zakládat nové téma, tak jsem to k benzinu přihodil. Kdyžtak to smažu. Spíš nechápu proč se zde Maxchip omlouvá.. Co člověk to názor..pochopitelně. A musím se smát, ještě před měsícem byl sportmotor ikona. Ještě tu mám jeden, ale ne na origu. Za 24 ale dobrá volba.Octavia 1 RS.pdf

 

 

/to FUN /

co to je??? sorry Petre ale to se mi nezda jako super tuning ....................Je vidět že je neděláš:rolleyes:. Jiná charakteristika, jiné turbo, DSG a požadavek, aby se s tím dalo jezdit i v zimě. BWJ zde..........G5 2.0 TFSI s BWJ.pdf Někdy by jsi taky mohl pochválit, jako majitel, jinak jsi spíš TDI-FUJ. Jinak Superb pěkný , čekám ho též a graf dodám.

To BWJ ok to je fajn, ale to predtim sorry ale za mne ne... ;) prasne takove grafy bych na net vubec nedaval aby jsi pak mel vysvetlovat proc to ma takovej a makovej prubeh a z jakeho duvodu. Ja jen rikam svuj nazor, lidi tady tomu moc nerozumi a pak si mysli, ze to tak ma bejt.. Navic k tomu neni napsane vubec nic o jinem turbu atd. ;)

Nic si z toho nedelaj ja jsem perfekcionista :-) ale takovej graf jsem nikdy nevidel ani od nejlepsich tuneru co ladi tyhle benziny na jine urovni :-) jine turba atd. Staci kouknout na COMPSPORT.

P.S. co tam je presne za turbo?? A jakej boost?

Odkaz ke komentáři

/fun/Pochopil jsi vůbec rozdíl mezi naftovým a benzínovým motorem?? Hlavní rozdíl je asi v tomto...:co nevím tak dokrmím naftou.Ten graf je vzhledem k turbu adekvátní. Takže zpátky mezi TDI...dík Taky ti některé kostrbaté grafy nepomlouvám. Nevím jak ti to vzniká, ale doufám, že pouze na brzdě. Posoudit to nemohu.

A ať se to nezvrhává doplním ještě toto, konfigurace každého auta je především věcí zákazníka a myslím si, že není vhodné zde vše vypr...

Třeba poreferuje sám.

Konkrétní nabídka na 1,8T je o příspěvek výše. Tak zduř...

Odkaz ke komentáři

to: motorpower

dát sem graf a nenapsat jaká je úprava HW je na hov... prostě zajíc v pytli. není se tedy čím chlubit.

neřeknu kdybys napsal: použil jsem toto turbo a tyto vstřiky a dokázal jsem toto. pak lze říct jo paráda, ale "Ještě tu mám jeden, ale ne na origu. Za 24 ale dobrá volba" s tím grafem si každý tak akorát může utřít prdel nemyslíš?

Odkaz ke komentáři

Já myslel , že když je tu parta odborníků, a napíši ne origo, že to stačí. A těm co tomu nerozumí je to fuk. Pouze prezentuji jaké jsou možnosti a za jaké peníze.To můžeš taky napsat, dej nám sem sw ke zkouknutí. Přijeď na úpravu, a máš obojí. Navíc momentální nabídka už padla, objednáno, a ty máš zřejmě upraveno také. Tak nechápu co řešíš.

Odkaz ke komentáři

to po tobě nikdo nechce abys sem dával SW na shlédnutí. pokud tomu rozumím tak ty děláš pouze soft a říkáš o sobě jak jsi v tom dobrý, chlubíš se grafy a nenapíšeš na jakém HW. Tak to nesvětší o profesionalitě, protože tam třeba může být turbo s potencionálem 300koní a ukážeš graf s 220ti

umění je v tom že třeba zachováš sériové turbo dáš třeba větší vstřiky upravíš výfuk a koukejte jak jsem to naladil.

sory ale schovávat se za "že když je tu parta odborníků, a napíši ne origo, že to stačí" tak asi patříš mezi ně že vlastně ani nevíš co ladíš.

nechci tě tu vžádném případě shazovat třeba tomu rozumíš ale tvá prezentace o tom nesvědčí

Odkaz ke komentáři

to FUN,

to měření DSG/ měří se jako manual/ už jsi radši smazal, protože ti asi "kolegové" vše vysvětlili a nechápu proč se zde oháníš polskou Mahou když máš motocom. Už konečně přechroupej, že nejsi pan bůh, ale normální kluk, kterej stejně jako jiní tahá rozumy kde se dá a potom to vydává za své. Už jednou jsem ti hrozil kostlivcema tak nechtěj, ať je začnu tahat. A mohu tě ujistit, že by jsi ztratil hodně ze svého lesku.

To, že zde vystupuješ proti mě navíc nechápu, snažím se to dělat poctivě a nemohu za to , že benz. grafy nevypadají jako naftové. Navíc si tolik nehraju s nadmořskou výškou apod. Nejde to.

Občas komunikujeme po telefonu a celkem pohoda, osobní kontakt taky OK, tak i zde zkus předstírat, že nejsi i...

To Rosta,

tebe neznám a ty mě taky ne, ale rozhodně nedělám jen sw, a nechlubím se.Na to ještě nemám a čím déle to dělám tak zjišťuji, že vím málo. A to je právě ten rozdíl od FUNa a některých zde. Víte vše/aspoň si to myslíte/. Ono nastudovat web nestačí.. Turbo

Garret V 2871 R /místo K04/je na potenciál okolo 450PS a má poměrně pomalý náběh což pro tuto úpravu je vlastně správně. Pokud by krouťák naběhl v nižších otáčkách...bylo by auto neřiditelné. A někdo se divil, že krouťák nepadá, není to pravda, měření bylo ukončeno předčasně..praslá hadice. Obě křivky na konci překříží a padnou. Výkon je někde okolo 410PS a měření ještě jednou proběhne.

Nejsem nafoukanej a baví mě to, radši přijeďte nebo zavolejte, ale hlavně se nechovejte jako nyní, ať nemám pocit, že píši zbytečně.

Odkaz ke komentáři

Too Motorpower: co si daty beres TDIFuna do huby kdyz vis uplne hovno o tom proc ten prispevek upravil??? Si tady jako honis triko??!! Vis uplnou picu proc to smazal tak se uklidni!!! Smazal to kvuli me protoze jsem se ho slusne zeptal jestli ma tolik casu aby vedl nesmysle debaty tady s tebou a ze se mu divim,ze na tobe plytva smym casem... Takze hod spatecku laskave!!! Nez jsem mu napsal at to nemaze ale jen se vysere na dalsi debaty s tebou tak to udelal a jak to dopadlo vidime vsichni!!!! Myslim si,ze by jses mu ted mel omluvit!!! Me osobne je jedno kdo jsi a co delas ale jak tohle vlakno sleduju tak jsem tady jeste nevidel ani jednu upravenou OI RS.... Jak muzes vubec rict,ze Fun vi vsechnou??? Ty jsi jasnovidec,ze mu vydis do hlavy??? Jasne ted me urcite necim zprazis... A vsichni jsou proti tobe.... Chudacku!!!!!

Odkaz ke komentáři

to: Kube přesně tak :angry:

 

to: motorpower

vidím že zase a zase výmluvy jednou to jsou šišaté kola a podruhé to je prasklá hadice. co to bude příště? proč sem tedy dáváš grafy které jsou k ničemu?

to jsem zažil u sportomtoru výmluvy a zase výmluvy jak sem dáš opravdu dobrý graf O1 RS tak třeba budu smekat

Odkaz ke komentáři

Daki promin uz dam pokoj. A nerekl jsem Zdenovi at to smaze,jen jsem se ho jako kamarada a cloveka ktereho si za jeho praci vazim slusne zeptal jestli tady ta debata ma vyznam? Rozhodnuti bylo na nem. Me jen mrzi tak reakce Motorpowera... A hlavne tady k nazvu vlakna uz x stran nic neni.... :o

Odkaz ke komentáři

Kube = hulvát ...no coment

Rosta...na nic se nevymlouvám, dávám grafy. Pokud úpravu dělám komplet, většinou nic nepraská. Stavěl jsem si auta na závody, když jsi zřejmě ještě ani nebyl na světě a fungovaly. A srovnávat mě třeba se sportmotorem....vždyť jsi u mě nikdy nebyl. Nebo jsem se ti na něco vymlouval??

A až se u mě jednou ocitneš / jako každý/ tak to jenom proto, že řeším problémy před kterými ti jinde zavřou vrata.

Jen pro příklad a koncern / dělám i BMW, Mercedes atd./ bíle budíky O2 face do staršího modelu..jedinný v CZ, klonování EDC17, Siemens PCr jedinný v EU, servisní free jednotky pro tyto vozy..jedinný v EU, měření spalin a kouřivosti při úpravě v /testu/ také jedinný v CZ, obnovení sw ve většině jednotek Bosch,

Závěrem ...už bych sem nepsal, ale je to otevřené forum a snad zde nejsou jen hulváti a stupidi nýbrž i normální lidičky pro které jsou u mě dveře otevřeny. mot

Odkaz ke komentáři

Ta G5: S3 cooler, 3" cold sani s bavlnenym filtrem v carbon boxu BMC, sportovni kat, 3" vyfuk, turbo GT2871r garrett, DSG. Vstřiky série GTI ED30, pumpa série. Dalsi jiz nevykonnostni upravy jsou Rkove 345mm predni brzdy, kw snizene pruziny (-15mm proti serii ED30), budu resit zadni brzdy, diferak Quaiffe.

 

Zdejsi debata je na mne extremne vulgarni a emotivni s nulovou informacni hodnotou, ale i tak dodam, ze hadice nepraskla, jen se svlekla z konce trubky, protoze trubka nebyla olemovana. Toto jiz je opraveno, jeste ted resim sani a pak probehne dalsi mereni a mozna jeste korekce, preci jen az v provozu clovek pozna chovani a pripadne nedostatky. Pozadavek jsem mel jasny, je to civilni vuz, vetsinou mesto a tak jsem rad, ze v beznym provoznich otackach se chova kultivovane (na jinem GTI jsem mel K03 turbo s Petrovou upravou na cca 242k/371Nm a nebylo to pro mne moc prijemne, resp. v porovnani s timto upravenym GTI jsem radsi za to, ze to nejede nahoru tak brzo). Jinak neni problem v mokru klouznout pri pridani plynu i v rychlosti pres 100km/h. Maximalku jsem jeste nedosahnul, na 17" zimnich jsem vzdy kolem 280km/h uz musel kvuli provozu brzdit. Realna rychlost je ale u tech 280km/h jen kolem 256km/h (dle gps a telemetrickeho modulu, ktery mi to ukazuje z RJ na palubnim PC).

 

Pokud ma kdokoliv neco uzitecneho k uprave, budu rad, klidne si reknu u Petra o neco lepsiho, verim, ze se nebude branit. Jsem s jeho pristupem spokojen, kdykoliv mam problem, rad poradi. Mozna jsou zde lepsi, sikovnejsi a nevim, co jeste, ale nemenil bych, uz jen proto, ze se nesnazi tvarit jako mistr sveta. Neni mistr a nebude, ale mou duveru ma a verim, ze pokud by zjistil i diky vam, ze by to slo udelat lepe, tak to predela. Musim taky rict, ze me porad od takove upravy odrazoval a chtel me umravnit s pozadavky, ale jsem proste vul a tak chci co chci, ac je to mozna spatne:) Stejne tak rikal, ze to turbo je zbytecne velke, ale uz tam bylo pri porizeni a myslim, ze to neni spatne. Stejne ve meste staci i HTP:)

Odkaz ke komentáři

motorpower

jak můžeš vědět kolik mi je že víš kdy jsem tahal kačera asi jasnovidec to sem ale nepatří.

téma zní úprava O1 RS a zatím si nic neukázal.

mám špatné zkušenosti s "profesionály" kteří něco udělají a pak se vymlouvají špatné turbo, motor po smrti atd.

A velice mi připomněly tvé komentáře šišaté kola nebo prasklá hadice atd. proto to srovnání pokud se tě to dotklo tak se omlouvám.

 

Téma zní 1,8T 20V Turbo a zatím se tu jen tlachá. Zatím nikdo nepřišel s konečně rozumným HW a grafem.

Za 26 dobré asi nestačí ani pro lidičky.

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...