Přejít na obsah

Spotřeba


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Zdravim všechny,

tak jsem asi měsíc majitel Octavia combi 2.0 FSI a spotřeba je kolem 8 litrů,na úseku Krásná Lípa - Děčín a zpět 70 km,průměr 54 km/h,spotřeba 7,1. Jsem spokojen,předtím jsem měl Golf IV variant,2.0,85Kw a průměrná spotřeba tak o litr větší.Instaloval jsem si do něj vodíkový generátor,motor lepší chod,spotřeba asi o 10% dolů. Brzy ho dám do Octavie a uvidím jak se spotřeba bude vyvíjet u ní.Přeju všem krásný den.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zdravim všechny, mám v plánu pořídit Octavii 2,0 fsi a rád bych 4x4. Dočetl sem se zde ale, že se doporučuje u 4x4 tankovat 98 nebo 100 octanovej benzin, což se mi upřímně moc nelíbí. Někdo tu psal, že u předokolky 95 nevadí. Tak bych se rád zeptal na zkušenosti a rady a jak to tedy je. ;) Díky

Odkaz ke komentáři

Je jedno, jestli je to čtyřkolka nebo předokolka, jde o to, že FSI motory vyžadují natural 98 nebo 100. Myslím, že snesou i 95, ale četl jsem, že se potom sníží výkon motoru, to ale nevim jistě. Ale do FSI je asi lepší tankovat 98 nebo 100. To u TSI motoru je to jedno, tam se může použít bez problémů 95.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Vodík : Tak jsem se konečně dostal k tomu ho tam zabudovat.Paní nechtěla před dovolenou ho tam mít.

Byli jsme v Chorvatsku u Umagu.Průměrná spotřeba 6,3 l/100,na dálnicích (Slovinsko,Rakousko) rychlost 125 km/h.

Myslím,že spotřeba je velmi slušná.Takže teď ho zajedu a až někam pojedu dál ,zatím jezdí většinou paní do práce,tak dám vědět.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zdravim všechny,

tak jsem zkusil generátor na trase Krásná Lípa - Litomyšl a zpět,je to cca 480Km a

spotřeba(podle počítače) 5,8L/100Km,při průměrné rychlosti 68km/hod.

Musím trochu upravit roztok,protože mi generátor ještě nepracuje tak jak má,takže nejsem si

úplně jist,že bych té sptřeby nedosáhl i bez něj.

Fota rád zveřejním,jen musím nafotit a přijít na to jak je sem dát :-)

Pokud by někdo chtěl vědět více můj mail terencehill@seznam.cz

Přeji všem pohodové ježdění...

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravim,

letos se mi nějak nedaří s tím vodíkem zkoušet.Podařilo se mi při úpravě přepolovat frekvenční regulátor a

jelikož oprava ještě nebyla provedena,tak jezdím normálně.Určitě až bude další nějaké zjištění dám vědět.

Jak sem dát fotky jsem ještě nepochopil.Zkusím si to někde přečíst.

Mějte se fajn.

Radek

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o měsíc později...

zdravim, mam 2.0 FSI 4x4 jezdim ze 75% mesto a dlouhodoby prumer mam 8,4 l/100Km a to nesetrim. s tim ze mam utrzene cidlo teploty spalin. jinak kdyz jezdim mimo mesto tak spotreba od 6,8 do max 7,5 pri prum. rychlosti 60 Km/h. Pokud teda neprasim jak hovado. to je spotreba jeste o chlup vetsi :-D jinak auto jsem kupoval po starsim nemci a melo najeto cca 70 tkm. a ted mam po roce 104tkm. takze zatim spokojen. zdarec jinak to LPG taky zvazuju.

Odkaz ke komentáři

Ahoj chlapy,chci taky přispět s troškou do mlýna ohledně tohoto motoru i když nemám "simply clever" :-), ale jsem vlastníkem "DAS AUTO".tudíž motory stejné.

Mám Vw Jetta r.v. 9/2006 , 2,0 Fsi automat(+řazení F1 pod volantem),kod motoru BVY, již 1,5 roku. Vždy jsem chtěl automat od koncernu a benzínový motor (protože najedu kolem 10 tis.za rok).1,6 mi přišla slabá a tak jsem hledal 2,0 Fsi a po dlouhém čekání našel.Přiznám se,že kdybych sehnal O2 v automatu s 2,0Fsi tak ji taky vezmu, ale nikde nejsou.Jak jsem ale uviděl "moji"Jettu zamiloval jsem se doní :-). Po prvním svezení jsem byl unešen, automat řadí hladce sladce,připomínám že je to klasický automat ne DSG. Je ale pravda že ubírá výkon o tom žádná,ale mě to nevadí,nejsem žádný závodník.

Teď ke spotřebě,ať máte porovnání s manuálem. Jezdím hodně po městě takže mám dlouhodobou spotřebu (2-jkovou) kolem9-10, ale jedničková mám ve městě běžně 11-13.

Na dlouhé tratě,třeba Chorvatsko 2 dospělí+2děti + plný kufr při dodržování rychlosti jsem jel za 6,5, což si myslím že je super.

Zatím ahoj a 2,0 Fsi zdar :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Zdravím,

 

mám taky FSI, za posledních 2,5 roku najeto 72tis, dlouhodobá průměrná 7,4l.

Přijde mi to jako geniální motor na delší trasy po okrskách. Jezdím trasu Ústí nad Orl.-Nové Město nad Met.- Hradec Král. a bez problémů a nějakého courání se dostanu i pod 6 litru. Pak stačí najet na dálnici a průměrka je během chvíle kolem 7; no a po Praze si to vezme klidně 9 litrů. Je fakt, že nejezdím 110-120 (kdy to žere snad nejmíň), ale okolo 140-150 a tam je každých 10km/hod navíc strašně znát.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Ahoj všem, vlastnim taky tento uzasny motor a jsem z nej nadsenej. Mam typ BLR ulozeny v liftbacku a s manualni prevodovkou. Momentalne tankuju na OMV N100. Rekordni spotreby jsem dosahl na trase CL-MB, jel jsem celou cestu cca 70km/h (prede mnou byl nadmerny naklad a nechtel me nechat predjet) s N95 a bylo to v zime na plechacich. Spotrebu mi tenkrat palubni pocitac ukazal rovnych 5l/100km. Od ty doby uz se mi to nikdy nepodarilo. :D

Jinak neni problem na dalku dosahnout spotreby kolem 5,7l/100km. Mozna by to slo i min, ale momentalne mi chybi katalyzator. Mam tam jen trubku. Nejnizsi spotrebu ve meste jsem mel 8.9l/100km. Ale vzhledem k tomu ze si tenhle motor necha hodne libit a jezdi se s nim krasne, tak ho moc nesetrim a po meste mam tak spotrebu kolem 12l/100km. :D

Na tomto motoru je uzasny to, ze kdyz jedete na spotrebu, tak tu spotrebu dokazete dostat nebo alespon priblizit novym TSIckum. Ale zaroven kdyz potrebujete na to slapnout, necha si libit podrazeni o 2 rychl. stupne dolu a jede. :) Motor ma najeto 121 tis. km, sam jsem s nim najel cca 40 tis. km a nikdy me nezklamal. Dokonce jsem do nej zkusil tankovat i ethanol. Vetsinou v pomeru 10l N95:5l E85 a spotreba se drzela kolem 6,8l/100km. Pod ni jsem se vsak s E85 nikdy nedostal. Ale to je tim ze motor resp. RJ motoru nema zadne upravy pro tenhle typ paliva a sam E85 ma vetsi podil kysliku. Tudiz to palub. pocitac klame. Za to diky E85 mel motor klidnejsi a vyrovnanejsi chod i na volnobeh po sviznejsi jizde, kdy vetsinou klape jako diesel. S E85 se mi to nsetalo. A taky mel motor o trochu lepsi zatah uz od 2 tis. otacek. Pri tom nejvyssi kroutak mas az od 3500ot./min. Takze tenhle motor je pro me milym prekvapenim. :) Omlouvam se ze jsem chvilema odbocil od tematu. Jsem tu novy a chtel jsem hned pochlubit zkusenostma s timto motorem. :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...