Radas Odesláno Březen 13, 2017 Sdílet Odesláno Březen 13, 2017 (upraveno) Kluci pokud mate jine dotazy tak prosim smerujte do daneho vlakna. Zobrazeni zapopeleni a teploty filtru lze zobrazit i na maxidotu, ale je k tomu potreba dodelat zarizeni, ktere je jiz popsano tusim nekde na foru. Cena tusim 6000 Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk Upraveno Březen 13, 2017 uživatelem Radas 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Březen 13, 2017 Sdílet Odesláno Březen 13, 2017 Nesmysl. Cisty filtr zachyti vice bordelu a propusti vice vzduchu. Promin ale 350 je par korun ... Odesláno z mého SM-G388F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Březen 13, 2017 Sdílet Odesláno Březen 13, 2017 Ono to dodelat lze. Ale levnejsi a univerzalnejsi je koupit obd kabel a normalne si to nacist v note. Nehlede na to, ze ten kabel potom pouzijes i na spoustu dalsich veci. Odesláno z mého SM-G388F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tulák Odesláno Srpen 31, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2017 Chlapi,jak poznam,ze se DPFregeneruje? Jel sem po dalnici,sledoval sem,jestli se neco nerozne na palubovce,a nic. Tocil jsem 2000ot po 30min. Jezdim ted větsinou kratke trasy, tak mam obavy, aby se mi auto nezaclo dusit. A vykon taky nic moc, pri rozjezdu to musim trochu krmit, aby se to rozjelo, coz mi prijde na tdi divne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Srpen 31, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2017 Přirozená regenerace vypadá tak, že jsou zvýšený otáčky na volnoběh, auto má trošku jiný zvuk, horší reakci na plynový pedál a běží sahara. Pokud máš pro chod motoru cit, měl bys to poznat. Pokud ne, tak to nejspíš ani nepoznáš... Záleží taky na motoru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tulák Odesláno Srpen 31, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2017 Aha, cekal jsem nejakou signalizaci, ale takhle... okej, diky za info. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Srpen 31, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2017 Na dálnici to v žádném případě nepoznáš i kdyby jsi měl cit na cokoli. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Srpen 31, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2017 (upraveno) A na to jsi přišel jak?? Nesmíš jet na dálnici 120 klobouk a nesmíš mít dřevěnou pr.... A teď vážně, bez zátěže to moc poznat opravdu není, maximálně dle okamžité spotřeby. Vzroste asi o litr. Pokud jedeš , např D1 do kopce a předjíždíš, tak už by jsi musel být velký nevolant aby jsi nepoznal náhlý úbytek výkonu. Řadově jde tak o 8-18 procent. Jediné kde to není tolik cítit jsou velké diesely 3.0 a 4.2 navíc většinou je pocit utlumen automatem. Upraveno Srpen 31, 2017 uživatelem motorpower 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Září 1, 2017 Sdílet Odesláno Září 1, 2017 tahám to auto poměrně na doraz a na dálnici jsem nikdy regeneraci nepoznal. Poznám jí jen když jezdím po okreskách, protože slyším dobře motor a zvuk motoru se změní hlavně když po něm nechci top výkon ale jen tak ho převaluji, ten zvuk je mnohem víc surový, proč to vlastně řešit ? Když zastavím tak to poznám hned a když jedu tak je to stejně buřt... Ono už z principu tam žádná ztráta výkonu být při regeneraci na dálnici nemůže, protože když dáš při regeneraci ve 130 pedál na podlahu, tak krom toho že se stejně nic moc neděje s i bez regenerace, tak se regenerace kvůli zatížení motoru přeruší, dokud nesnížím nároky na motor... VAG DPF mi to prásknul... Není přístřik, není regenerace. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Září 1, 2017 Sdílet Odesláno Září 1, 2017 Nechci odporovat tve slohove praci, ale memas pravdu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Září 9, 2017 Sdílet Odesláno Září 9, 2017 @15 Degren když taháš auto na doraz, tak ani neregeneruješ, regenerace probíhá v otáčkách 1800 - 2500. Takže pokud jedeš "na doraz" tak se v tomto intervalu nepohybuješ. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Září 9, 2017 Sdílet Odesláno Září 9, 2017 regenerace neprobíhá když chceš po motoru plný výkon, ale to co popisuješ ty jsou podmínky pro vynucenou akceleraci, nicméně je fakt že ze 4 post injektů, to při otáčkách nad asi 2800 nepřidává 4 post injekt, což je při takovém zatížení motoru zbytečné, ta teplota se stejně vygeneruje i kdyby to vynechalo 3... Jde to celkem dobře pozorovat v reálném čase přes diagnostiku... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl206 Odesláno Prosinec 4, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2017 Ahoj, mám zaplnění DPF už 72g a už svítí kontrolka DPF na budíkách. Je možnost spustit nucenou regeneraci i při takto plném DPF, nebo už to je na výměnu? Zkoušel to někdo? Nerad bych aby to chytlo... :-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Prosinec 4, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2017 teoreticky je plný na 72g samozřejmě ti nucená regenerace oil ash nesníží takže i když jí pustíš tak ti nepomůže... Můžeš zkusit někomu říct at ti nastaví hodnotu nového DPF filtru ale nejspíš to neklapne. Kolik máš najeto ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Prosinec 4, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2017 Kup novej a je to. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Prosinec 4, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2017 (upraveno) V případě vynulování při tomto zanešení bude docházet k častějším regeneracím.Větší spotřeba,výkon dolů a následně ucpání. Doporučuji výměnu Upraveno Prosinec 4, 2017 uživatelem Radas 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl206 Odesláno Prosinec 6, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2017 Tak kontrolka po jízdě na dálnici v rychlosti cca 80 při 2500 po nějaké době zhasla, takže asi si to regeneraci ještě spustilo samo... Najeto je 233 130. Zatím to nechám tak a uvidíme... Sice teď jak stojím chvíli na místě tak mám otáčky cca 1000 což by odpovídalo pasivní regeneraci ne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Prosinec 6, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2017 Nevím jestli jsi se dostal k této stránce kde je ve směs základní popsáno. http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=34434 Článek je popsán orientačně.Každý obsah(kód) motoru se projevuje co se týče otáček na volnoběh při průběhu regenerace jinak. Víceméně pokud máš tu možnost použít aplikaci bylo by velice dobré hodit zde screen hodnot poslední regenerace. Pokud ne tak pouze informaci z posledního měření po regeneraci.Tvůj případ zapopelení je na předepsané max. hranici a byl by užitečný jistě pro více uživatelů této vynikající ucpávací techniky odvodů plynů. Max.hranice je udávána z nějaké studie, ale jak se dočteš zde v článcích tak tomu tak vůbec nemusí být. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Prosinec 7, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2017 Tak kontrolka po jízdě na dálnici v rychlosti cca 80 při 2500 po nějaké době zhasla, takže asi si to regeneraci ještě spustilo samo... Najeto je 233 130. Zatím to nechám tak a uvidíme... Sice teď jak stojím chvíli na místě tak mám otáčky cca 1000 což by odpovídalo pasivní regeneraci ne? To máš auto od novoty nebo bazarové ? mělo by mít minimálně 270 000 km když ti to hlásí 72g... Jinak pokud je pod 5 stupňů, zvednou se vám otáčky i při topení dokud nemá motor 70 stupňů... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl206 Odesláno Prosinec 7, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2017 Aplikaci nejspíše nepoužiju, používám VCDS, mohu max. nahodit screen z měřených hodnot, ale hodnoty před (při rožnuté kontrolce) nemám, musel bych načíst hodnoty teď aktuální max. Auto je bazarové, navíc AAA Auto, takže originální km netuším. Je to možné, že se zvedají otáčky pokud je chladněji a motor nemá 90°. Děkuji za rady... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
fanynek Odesláno Prosinec 7, 2017 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2017 jj otačky sou cca 1000/min pokud je chladno a motor nema 90 stupnu tenhle motor produkuje malo tepla stačí když je kolem nuly zahřát auto zastavit a nechat topení naplno jak se dostane kolem 70 stupnu zvednou se otáčky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Prosinec 7, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2017 To bude bohužel stočený tachometr, neboť aby jsi měl při 220K plný DPF na 72g musel by jsi od novoty do ted jezdit za průměrných 9 litrů nafty... Předpokládám že rozvody už jsi dělal, pokud ne je nejvyšší čas :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
veigy Odesláno Prosinec 7, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2017 Jak jsi k té spotřebě došel? Mimo jiné ten údaj nemusí být nutně nesmysl. Já mám při 107k km cca 32g, takže pri 220k km budu mít teoreticky cca 66g... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Prosinec 8, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 8, 2017 To bude bohužel stočený tachometr, neboť aby jsi měl při 220K plný DPF na 72g musel by jsi od novoty do ted jezdit za průměrných 9 litrů nafty... Předpokládám že rozvody už jsi dělal, pokud ne je nejvyšší čas :-) ta spotřeba má na to minimální vliv, daleko větší vliv má množství olejového popílku,které vzniká hlavně delší výmenou oleje a kvalitou používaného oleje. Hlavní faktory jsou nájezd km a počet regenerací. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Prosinec 8, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 8, 2017 Ten výpočet oil ash je čistě matematický. Samozřejmě to vypočítává hlavně podle km ale zároven podle km a průměrně spotřeby paliva, reálný stav jednotka vůbec nezjišťuje, častá výměna oleje má možná reálný vliv ale na hodnotu v jednotce má 0 (slovy nula)... Nicméně pokud vše funguje jak má tak při průměrném používání dochází k matematickému zaplnění při 270k km (72g)... Pokud člověk jezdí průměrně za 6l, pokud by jezdil agresivnější např. se 7l nastane situace zhruba při 240K km naopak při 5l až kolem 300K... Nemám to ničím samozřejmě podložené, ale vydedukovali jsme to při různých nájezdech různým stylem s lidmi co mají stejný vůz a různé zaplnění... je to takový většinový konsenzus. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Prosinec 8, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 8, 2017 Máš to trochu špatně, vím o autech zadušených už v 50tis. a naopak němci po dálnicích a s dobrou naftou najedou i 350tis.km . Myslím s funkčním a prvním DPF, to znamená nepopraskaným od čištění různým sajrajtem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Prosinec 8, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 8, 2017 v 50K km může zadušený DPF klidně být ale nevěřím že je to naftou, spíš ignorováním poruchy motoru. Nebo jsi viděl auto co mělo reálně 50k km a diag hlasilo 72g oil ash a motor šlapal jak měl? Celkem dost s autem jezdím a beru naftu dost v německu v rakousku a u nás, nicméně v provozních vlastnostech to není znát, jen rakouská nafta dobře startuje i při -25. Když jsem u toho jedinou špatnou zkušenost mám s naftou z Německa od shellu, kdy mi auto za studena pokuckávalo... Pokud se filtr zanese v 50K špatným spalováním a problém se vyřeší, tak se dokážel filtr zase sám vyčistit, pokud do toho samozřejmě někdo nenalil chemii nebo benzín, čím poškodil filtr a znemožnil jeho vypálení... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Prosinec 8, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 8, 2017 Byly to krátké jízdy a neznalost, auto bylo zcela v pohodě. A překvapil jsi mě se Shellem. U nás cuká normálně, taky ho nikomu nedoporučuji. Ale v německu ...to slyším poprvé a neslyšel jsem ani od němců. Myslel jsem, že to je specialita této značky pouze u nás. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Prosinec 10, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 10, 2017 Celé východní německo má prakticky stejnou naftu jako my, taky tam dávají stejná aditiva a poměr bionafty a stejný druh rostlinýho oleje, který je stejně zpracováván, shell celkově u nás i v německu nechutná hlavně 1.6 TDičkám, problém je to u nás i v německu, předpokládám že tam dávají nějaké své aditivum které nesedí hlavně continental vstřikovačům.... v rakousku používají jiný druh výroby pro rostliné oleje, není to klasická žlutý řepka jako u nás, tuším že je to jsou nějaké rostlinné kondenzáty nebo tak něco, každopádně to za mrazu netvoří šlem jako oleje z řepky... už aby u nás tu řepku zakázali, fakt maras jak to zasere kabinový filtr když to kvete a to sraní s hledáním nafty bez biosračky když mají přijít silné mrazy... ty postřiky už otrávili i spodní vody... prý ekologická, i fukušima byla menší ekologická katastrofa než výroba řepky pro ropný průmysl... Si to sečteme: 1. Likviduje to půdu a způsobuje rozsáhlé eroze, vysoušení, po pár letech na takovém poli skoro nic nevyroste. 2. Postřiky speciálně pro řepku nám otrávily pitnou vodu prakticky v céle ČR, samotný postřik je silně škodlivý pro lidi v okolí (škoda že se o tom moc nemluví) 3. Všude přítomný žlutý pil z řepky taky nebude košér, nepochybně to způsobuje tunu alergií. 4. Další fáze je provoz v autech to máme otrávení vzduchu, navíc větší poruchovost, větší výroba náhradních dílů další emise. Proč jsou na to dotace ? Jak to vůbec mohlo v zelené evropské unii projít ? Proč už to není zakázané pěstovat ? Dokud bude řepka dotována a pěstována pro ropný průmysl, jakékoli keci ekologů a regulace EU pro snížení emisí (samo že pomocí vyšší daní) pokládám za špatný vtip a utahování si z normálních lidí. Ale to už jsem se zase rozvášnil a zbytečně si v neděli před obědem zvedám krevní tlak. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fireee Odesláno Prosinec 10, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 10, 2017 Tak s tím 100% souhlasím, jenže dokud tady budou legálně fungovat ekoteroristé a pravdoláskaři, tak to tak prostě bude, jednou na to tenhle celý systém dojede. Různí xindli co v životě nehrábli působí v různých eko a multikulti organizacích a stát a potažmo celá EU to podporuje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.