Ondrej 1 Odesláno Srpen 8, 2016 Sdílet Odesláno Srpen 8, 2016 zdravim.tak jsem byl na 99 procent rozhodnut pro 1,8....dneska sem mel objednanou jizdu v auto Brejla kde me potesili a nabiodli svezeni i v 1,4. 1,8 Dsg 7 stupnu a 1,4 byl manual 110 kw.jako ta 1,4 me obrovsky prekvapila,u 1,8 sem cekal ze to bude delo,ale abyxh rekl pravdu,neprisel mi mezi motorama tak velkej vykonostni rozdil.mozna casem nekde v kopcich to bude znat,ale me prisli obe stejny,obe skvely...takze budu vazne uvazovat o 1,4 a to uz jen kvuli dostupnosti.kolem 400 tisic v programu skoda plus je 1,8 jen par kousku,kdezto 1,4 na vyber mraky.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pter3 Odesláno Srpen 16, 2016 Sdílet Odesláno Srpen 16, 2016 zdravim.tak jsem byl na 99 procent rozhodnut pro 1,8....dneska sem mel objednanou jizdu v auto Brejla kde me potesili a nabiodli svezeni i v 1,4. 1,8 Dsg 7 stupnu a 1,4 byl manual 110 kw.jako ta 1,4 me obrovsky prekvapila,u 1,8 sem cekal ze to bude delo,ale abyxh rekl pravdu,neprisel mi mezi motorama tak velkej vykonostni rozdil.mozna casem nekde v kopcich to bude znat,ale me prisli obe stejny,obe skvely...takze budu vazne uvazovat o 1,4 a to uz jen kvuli dostupnosti.kolem 400 tisic v programu skoda plus je 1,8 jen par kousku,kdezto 1,4 na vyber mraky.... Tak to ale asi nemyslíš vážně,nebo ta 1,8 mela vyndané turbo.rozdíl mezi tema dvěma je výkonově obrovský.muj názor je ten,že 1,4 tam nemá vubec co dělat,jezdil jsme nedávno se 110 kw a je to motor tak pro ženskou.jdi určite do 1,8 jestli máš rád svižnou jízdu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
orgasmic Odesláno Srpen 17, 2016 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2016 V 1.4 jsem nejel, ale v 1.8 Leon FR a popravdě jsem byl výkonem zklamán. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tom75 Odesláno Duben 26, 2017 Sdílet Odesláno Duben 26, 2017 Tak to ale asi nemyslíš vážně,nebo ta 1,8 mela vyndané turbo.rozdíl mezi tema dvěma je výkonově obrovský.muj názor je ten,že 1,4 tam nemá vubec co dělat,jezdil jsme nedávno se 110 kw a je to motor tak pro ženskou.jdi určite do 1,8 jestli máš rád svižnou jízdu naprosto souhlasím...jinak je to asi i tím, že při předváděčce nejedeš na plno a s autem nejsi sžitý, výkonově se ale opravdu nedají srovnat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
michael148 Odesláno Duben 26, 2017 Sdílet Odesláno Duben 26, 2017 Motor pro zenskou, dobrej termin.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bad_messiah Odesláno Říjen 3, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2018 Ondrej, 1.8 tsi jasna volba. 1.4tsi len ked nemas viac nasetrene a chces lepsiu vybavu, prip. sa jej zanedlho zbavis. Precitaj si o spolahlivosti 1.0 Ecoboost od Forda (downsizing je s..t). https://www.express.co.uk/life-style/cars/1025672/Ford-EcoBoost-engine-problems-fire-recall-1-0-litre. Pamatam si ako bol Fordacky motor hodnoteny ako najlepsi medzi trojhrnkami (marketing https://www.ford.milankral.cz/Novinky/Detail/1133/motor-ford-1-0-ecoboost-vitezi-poseste-v-rade-v-ankete-international-engine-of-the-year) Ta 1.4 tsi je vytiahnuta niekam naco z dlhodobeho hladiska nema. Pominiem, ze automobilky konstruuju auta, ktore funguju v zaruke a potom je im to jedno. V skodovackom servise mi 1.4tsi do octavky nedoporucovali... Cest defenzivnym vodicom a vynimkam! PS: Nech zije uradnik EU a automobilky zblaznene do papierovych hodnot emisii. Skoda, ze prichadzame o spolahlive motorizacie. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stanmar Odesláno Říjen 4, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2018 Sic Ondrejovi to už asi po dvou letech od napsání příspěvku nepomůže, nicméně s Tebou nesouhlasím. Podle mého názoru je 1,4 TSi v OIII tou nejoptimálnější volbou pro toho, kdo jezdí normálně. Navíc má stejný točivý moment jako 1,8 Tsi. (250 Nm). A to nemluvím o spotřebě - tam bude 1,4 minimálně o litr na 100km střídmější. Já mám 1,8 a že by to bylo něco extra říct nemůžu. Ano, když mám naloženo a jedu nad rychlostním limitem na dálnici ve vyšších otáčkách tam rozdíl je, ale většina stejně takto nejezdí. Pro nějaké svezení je spíše RS. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bad_messiah Odesláno Říjen 4, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2018 :) ani som si nevsimol v ramci zachvatu "basnickeho streva". By ma zaujmalo co nakoniec Ondra vybral a ako je spokojny. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Říjen 5, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 5, 2018 (upraveno) Citovat Ta 1.4 tsi je vytiahnuta niekam naco z dlhodobeho hladiska nema. Pominiem, ze automobilky konstruuju auta, ktore funguju v zaruke a potom je im to jedno. V skodovackom servise mi 1.4tsi do octavky nedoporucovali... Cest defenzivnym vodicom a vynimkam! PS: Nech zije uradnik EU a automobilky zblaznene do papierovych hodnot emisii. Skoda, ze prichadzame o spolahlive motorizacie. Toto je ničím nepodložený blábol. Pokud máš nějakou konkrétní informaci o tom, že je z dlouhodobého hlediska nespolehlivý, sem s ní. A to evidentně nemáš. Tento motor se vyrábí už šest let a žádné problémy s ním nejsou (pokud pomineme nějaký zádrhel se spotřebou oleje hned z počátku výroby, ale toto platí obecně pro jakýkoli motor). Nějak si ovšem zapomněl napsat o předchozí generaci 1.8 TSI, která je nechvalně proslavená svou nespolehlivostí pramenící z vysoké spotřeby motorového oleje a značným problémům s rozvody. Upraveno Říjen 5, 2018 uživatelem Pawouk01 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Říjen 5, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 5, 2018 Je to strašně nespolehlivý ta 1,4 tsi, no jo no, mám tu z roku 2011, tedy starou s rětězem ... jezdím docela rychle a často dostává motor za uši a světe div se ...... ono to má bez poruchy naběháno 270K km , 1x rozvody a 1x vodní pumpa ...... to je tady zase povídání o ničem, vlastní zkušenost je vlastní zkušenost. u 1,8 tsi je prostě škoda toho uťápnutého krouťáku, tím ten motor prostě zabily, bohužel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stanmar Odesláno Říjen 5, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 5, 2018 Před hodinou, jar_da napsal: ...vlastní zkušenost je vlastní zkušenost. Přesně a pokud možno dlouhodobější. No když už nic tak má 1,8 Tsi alespoň víceprvkovou zadní nápravu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bad_messiah Odesláno Říjen 5, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 5, 2018 Chlapi, pawouk v prvom rade sa tu nechcem s nikym konfrontovat. Je to moj nazor a ten nezmenim. Do velkeho auta maly motor v dobe, kedy automobilky setria na vsetkom (zistil som, ze ked chcem do Fabky tazne musim vymenit 1/4 auta) aby priniesli akcionarovi (najlepsie rastuci zisk) nepatri. Konstrukcne problemy zo zaciatku vyroby 1.2, 1.4, 1.8, 2.0 tsi nie je potreba rozmazavat. Nie nadarmo poistovne na zapad od nas prestali tieto motory poistovat... poruch bolo nejako moc. Ale nechcem aby to tu vyznelo proti benzinom VW. Mal som 1.8T AGU a najazd 270k km, motoricky super. Druha generacia uz to stastie nemala https://auto.idnes.cz/problemy-motoru-tsi-0li-/automoto.aspx?c=A121111_220546_automoto_fdv Nakoniec som sa rozhodol pre 1.2 tsi ku koncu ich vyroby... predpokladam, ze najvacsie prusvihy su vychytane a vo Fabke so slusnym zaobchadzanim mozno prezije auto ;) jar_da mas stastie na kus a vies sa o auto starat. Skusal som 1.8 tsi v Superbe III a prisiel mi lepsi ako som mal k oktavke. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
drastys Odesláno Říjen 5, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 5, 2018 Co vim tak v OIII uz problem s 1.8 neni a v superbu je jinak ladena...mam takovy dojem, ze ma kroutak 320NmOdesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Říjen 6, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2018 Citovat Chlapi, pawouk v prvom rade sa tu nechcem s nikym konfrontovat. Je to moj nazor a ten nezmenim. Do velkeho auta maly motor v dobe, kedy automobilky setria na vsetkom (zistil som, ze ked chcem do Fabky tazne musim vymenit 1/4 auta) aby priniesli akcionarovi (najlepsie rastuci zisk) nepatri. Jenže toto je technická motorová sekce a ne hospoda. Takže svůj názor musíš mít patřičně podložený a to evidentně nemáš = hospodský kecy. Jinak řečeno tady někomu radíš ničím nepodložené nesmysly, proto jsou takové rady zavádějící a dotyčnému k ničemu. Jenom vytváříš zbytečné fámy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
michalmx6 Odesláno Říjen 6, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2018 Napíšu něco k tématu 1,4 vs 1,8 tsi jelikož se toto téma celkem prolíná všude možně - já osobně jsem byl chvilku nadšený a pak zklamaný z 1,8 tsi - záleží v jakém autě. U 1,4 to jelo tak nějak podle očekávání. Na první dojem při normální projížďce se dynamika fakt jeví docela podobná. Jednaosmu musí člověk hodně točit aby ukázala přednost vůči 1,4 tsi. Do 4tis to auto totiž jede cca stejně. To nadšení bylo s Polem GTI 1,8tsi - s manuálem má 320Nm stejně jako Superb a k tomu je to krabička od sirek. Zklamání přišlo u Leona FR, takže u Oktávky tím spíš - ořezaný krouťák na 250Nm a větší hmotnost auta. Druhá věc je kultivovanost motoru 1,8 tsi, on je něco jako 6-ti válec, klidně a uhlazeně nabírá otáčky. I proto je možná celkový dojem takový, že to moc nejede - nezatuhuje hloupě řečeno. Pocit dělá hodně.. Pak už může zkazit dojem každá blbost, jako velké kola. Nevěřili byste jak velký rozdíl v dynamice jsou třeba 18" vs 19" kola s nárustem 3kg na kolo... Každopádně po čipu jede 1.8 tsi už fakt solidně, to se s 1.4 tsi nedá potom porovnat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.