Přejít na obsah

Anténa O1


Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...
  • o 11 měsíců později...

Záleží, jaký ročník auto je. Předface (do r.v. 2000) má napájení anténního zesilovače extra káblíkem (modrý), který je přivedený do konektoru rádia na pin č. 5 (pokud se nepletu) a z rádia tam musí být přivedeno napájení. U face (po r.v. 2000), tak by zesilovač měl být napájený po koaxiálu a ty budeš potřebovat tzv. fantomový napáječ. Jsou 2 druhy, buď ISO-DIN https://www.ahifi.cz/4carmedia-antenni-napajec-iso-din.html nebo ISO-ISO https://www.ahifi.cz/4carmedia-antenni-napajec-iso-iso.html

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Já měnil autoradio, začalo blbnout a mimo město jen chrčelo. Zapojil jsem nové, dal i nový fantomový napáječ. Nové radio JVC hrálo, mimo město ale taky jen chrčelo. Tak jsem vyřadil fantomový napáječ, dal koax přímo do rádia a signál super. Mám tam vzadu sklopnou anténu, dával jsem novou, ale z Aukra za 300 místo origo za litr. Myslíte že v ní třeba něco chybí a to napájení stav spíše zhoršuje?

Odesláno z mého Huawei mate 10 pro pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Byla to opravdu originalni a nova antena? U originalnich anten postupem casu vlivem vlhkosti zoxidoval tisteny spoj a zesilovac prestal fungovat. Timto se paradoxne zhorsil signal, protoze napajeni stale fungovalo, ale rusilo prijem. Mnohokrát se prijem zlepsil vymenou radia za model bez napajeni pres koax (zlepsilo = horsi nez s novou antenou a orig radiem, lepsi nez origo radio a vyrezla antena).

Zesilovac se da overit tak, ze sundas antenu a rozdelas tu patku, mel by tam byt tisteny spoj.

Tady vice info o opravě (https://www.octaviaclub.cz/clanky/navod-oprava-anteny-octavia-i-combi-612.html)

Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Podle popisu bude antena bez zesilovace a to napajeni to zhorsuje. Anebo mezi antenou a strechou by mela byt takova izolacni ,, podložka" , ktera by mela zabranit styku vnitrku anteny se strechou auta. Pokud to tam nemas, zkus to odizolovat.

Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Pokud máš anténu bez zesilovače,pořiď si k ní slušný zesilovač a máš na věky pokoj.Napoj ho pod tapec co nejblíže k anténě,nic nebude oxidovat a zesilovač bude sloužit určitě déle,než anteny se zesilovačem zabudovaným v patici antény,kde právě oxidace vlivem vlhkosti,které nezabráníš,zesik popraví.Pokud se tak rozhodneš,opatrně vybírej,protože každý druhý e-shop nabízí za zesik pouhé fantomové napájení.To slouží jenom k napájení zesilovače pokud je napájený po koaxu.

http://www.correct.cz/pages/auto.zesan.php3

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...