vittorio Odesláno Září 23, 2011 Sdílet Odesláno Září 23, 2011 no hlavne si rekneme ze firma ktera kupuje 1.2 TSI nekomu kdo jezdi jako sluzebni auto, tak je to pekna kokotia uz od zacatku... neni to motor na tisice kilometru mesicne, potom ten kdo to nakupoval mel hezky cisla na zacatku nakupu, ze jakoby usetril ale pak na dalsich nakladech se asi bude dost divit :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Září 23, 2011 Sdílet Odesláno Září 23, 2011 Petře, to auto je prezentované jako nástupce současné OII Tour a ta je tedy ošizená pořádně, Jarda Rolbař by mohl povídat ... ale tak i Tourka jde dovybavit, ne? Tohle mě designem láká o dost víc než OII no hlavne si rekneme ze firma ktera kupuje 1.2 TSI nekomu kdo jezdi jako sluzebni auto, tak je to pekna kokotia uz od zacatku... neni to motor na tisice kilometru mesicne, potom ten kdo to nakupoval mel hezky cisla na zacatku nakupu, ze jakoby usetril ale pak na dalsich nakladech se asi bude dost divit :) protože ve většině firem máš kriterium pořizovací cenu, takže seš limitovanej tou a servis tě u služebního trápit nemusí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Září 23, 2011 Sdílet Odesláno Září 23, 2011 no to jasne ale mluvim jen k kratkozrakosti managementu kterej o tom rozhoduje... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Září 23, 2011 Sdílet Odesláno Září 23, 2011 hele velký procento firemních aut jsou operativní leasingy takže ani ten management to tolik netrapí a jestli je leasingová splátka vyší o pár stovek už taky žádnou firmu nepoloží... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Září 23, 2011 Sdílet Odesláno Září 23, 2011 no hlavne si rekneme ze firma ktera kupuje 1.2 TSI nekomu kdo jezdi jako sluzebni auto, tak je to pekna kokotia uz od zacatku... neni to motor na tisice kilometru mesicne, potom ten kdo to nakupoval mel hezky cisla na zacatku nakupu, ze jakoby usetril ale pak na dalsich nakladech se asi bude dost divit :) ne každej služebák najede desetitisíce km měsíčně ;) u nás máme TSIčka na popojíždění po městě pro logistiky, mistry.. Máme jich tu 5 a z toho největší nájezd za ten rok činí 13tkm ;) zbytek se pohybuje kolem 5-8 tkm ;)takže tam by zas bylo zbytečný TDI :) jo a 1 auto už má nový turbo :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Září 23, 2011 Sdílet Odesláno Září 23, 2011 No nie je to tak celkom pravda. Hlavne teraz "management" dost pozera na ceny a par stoviek moze zavazit. Zalezi od velkosti firmy. Na firmach stale najviac frcia MPIcka a TDI. Mame na firme OII FL - 1.4TSI a 1.8TSI a nasu 1.6TDI. Tie TSI maju cca rok a TDI ma cca 3 mesiace. Uz za mesiac vsetkym doslo ze to TDI bola najlepsia volba . Vykon 1.8 je na tie trasy, ktore sa s nim jazdia zbytocny, zerie olej a samozrejme spotreba je vyssia a 1.4 si tiez rada cucne, ked sa jej prida. Je pravda, ze sa to da do nakladov, ale aj na to treba zarobit najskor :( . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Září 23, 2011 Sdílet Odesláno Září 23, 2011 samozrejme zalezi od firmy, rikam ze to je pro sluzebni co najedou X tisic mesicne blbost kupovat TSi nebo MPI apod... ti co najedou 13t rocne tak je jasny ze 2,0 tdi cr co mam ja, je pro ne zbytecnej luxus. taky ji mame na operak od ALD a stejne proste pritom nekdo premysli, ale my sme mala firma to je asi neco jinyho 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Září 23, 2011 Sdílet Odesláno Září 23, 2011 je to firma od firmy asi, u nás je třeba mírná priorita benzínů oproti naftě pokud nejde o opravdu vyšší nájezdy km protože cenový rozdíl benzín/nafta na benzínce je nula nic a pořizovací cenu benzíňáku a nafťáku je furt rozdílná 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Září 24, 2011 Sdílet Odesláno Září 24, 2011 už jsem to jednou psal, pořizovací cena je dooost důležitá, protože za šest let to auto prostě vyřadíš jako opotřebované, takže každých 6 let hodit do koše 350 K nebo 500K korun je rozdíl, jak psal Petr, cena benzínu a nafty je stejná, pořizovací náklady nafty auta daleko vyšší, navíc není pravda, že by servis třeba 1,2 tsi byl dražší než tdi, spíš naopak, navíc současné problémy tsi (turba a rozvody) se řeší zdarma v záruce, služebák s 1,2 tsi beru jako fajn auto kvůli pořizovací ceně, navíc se služebákem jezdí jeden člověk a aktovka nebo PC, takže jezdí pořád prázdné, sám jsem si vyzkoušel nájezdy 300K km a u Fábie s nákladem 18.000 kč na opravu hlavy, kdyby to byla CR nafta, kolik by mě stálo vstřikování?, ta úspora ve spotřebě by to ani nezaplatila a to nemluvím o servisních nákladech .... jasně, že jsou zaměstnanci, kteří s tím jezdí plnej knedlík a auto trpí (stačí se podívat, kdo a s čím jezdí v levém pruhu dálnice), ale pokud těmto koupíš mimo třeba 1,2 tsi 2,0 naftu, budou jezdit stejně, navíc tě opravy budou stát víc, protože dokurvený budou obě stejně 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Niki Odesláno Září 25, 2011 Sdílet Odesláno Září 25, 2011 Auto je príliš strohé a bez nápadu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Září 26, 2011 Sdílet Odesláno Září 26, 2011 no jeste bych tad pripomnel naklady na pohonne hmoty a rychlost ujetych vzdalenosti nevim jak by se jako tvarila 1,2tsi na to ze bych s ni chtel hnat na dalnici porad 160, a kolik ujede na nadrz, pochybuju ze budu mit po 10t km spotrebu prumerne 5,5 l / 100km pri tomhle zatizeni rychlostnim... a jako jestli projezdim mesicne 6000 kc nebo treba 9000 kc tak to se u nas taky pocita.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Září 26, 2011 Sdílet Odesláno Září 26, 2011 jenže se podívej taky na rozdíl pořizovačky tvojí 2.0 vs. 1.2. To než se ti vrátí po 3.000,- za PHM tak to auto vracíš leasingovce ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Září 26, 2011 Sdílet Odesláno Září 26, 2011 tak tak, rozdíl ve spotřebě 1,5-2 litry dělá + 155.000 Kč za čtyři roku provozu při cca 5.000 km měsíčně v neprospěch benzínu pořizovací náklady nafty jsou o cca 60.000,- Kč vyšší proti 1,4 tsi u 1,2 tsi o 100.000,- Kč, takže neprospěch benzínu je po odečtu 90.000,- a teď rozdíl pojistek - 20.000,- za čtyři roky servisní náklady - 20.000,- za čtyři roky vyšší přeplatek díky úrokům z úvěry při vyšší pořizovací ceně naftového auta - 20.000,- po těchto odečtech je to 40.000,- Kč v neprospěch benzínu, a teď následné opravy při uvažovaném stavu tachometru 240.000,- ? turbíny ponechme stranou, vstřikování? u benzínu bude o.k., naftový CR bude na repas, cena ?? podle mě v současných cenách benzínu a nafty a rozdílu v pořizovacích nákladech a servisu je to úplně jedno 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr81 Odesláno Září 26, 2011 Sdílet Odesláno Září 26, 2011 a to ještě počítáš dost vysokej nájezd. Třeba naše operativáky jsou 4 roky nebo 130t. a myslím, že to bude u všech leasingovek podobný. Takže se rozdíly setřou úplně 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Září 26, 2011 Sdílet Odesláno Září 26, 2011 Já nevím kluci.Zrovna je to asi týden,co jsem se bavil s mechanikem ze Škodovky o problému Diesel versus benzín a říkal,že řeší problémy v poslední době pořád s benzíny.Čidla,lambdy,studené starty atd. Nevím,také bych řešil,co koupit,ale já jsem naftový,ono také jde o to,komu se s čím jezdí lépe.Měl jsem superba 1,8 TSi a dost,prostě se mi s nim špatně jezdilo.A spotřeba? narovinu,jezdím buď couračky nebo dálnici,kde nejezdím zrovna předpisově a měl jsem pořád 10.Troufnu si říct,že s dieselem za stejných podmínet cca o 2-3 litry míň. Teď jezdím Touaregem kde je třílitrový šestiválec a spotřeba 10,8-stejné trasy jako se Superbem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Září 26, 2011 Sdílet Odesláno Září 26, 2011 ano, ale je potřeba říct to další, jak jsem psal,cena auta, servis atd... to jsou věci, které se musí brát do úvahy při provozu auta s nájezdem 50-60K km, pokud doma najedu 15.000 ročně, tak je situace trochu jiná a ekonomika rozdílná od ekonomiky firemní, problémy nafta vs. benzin nemá cenu řešit a ani jsem je neuvažoval, nafta má taky svoje - DPF a její čidla a ventilky, to si nevybereš, dalším dost podstatným faktorem ve firmě je, komu naftové auto koupit resp, kdo ho ve firmě nedojebe, benzín je trochu odolnější na neřidiče 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Niki Odesláno Září 28, 2011 Sdílet Odesláno Září 28, 2011 neviete na nitrianskom autosalone nahodou mision nevystavuju?V zozname vystavovateľov som ho nevidel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Duri Odesláno Září 28, 2011 Sdílet Odesláno Září 28, 2011 neviete na nitrianskom autosalone nahodou mision nevystavuju?V zozname vystavovateľov som ho nevidel. To by som sa potešil aj ja, ale asik nebude :-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lubinob Odesláno Září 28, 2011 Sdílet Odesláno Září 28, 2011 To by som sa išiel pozrieť.. skúsim to zajtra zistiť.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Září 28, 2011 Sdílet Odesláno Září 28, 2011 V Nitre vystavuje len dealer Autoprofit Galanta, importér sa z nepochopiteľných dôvodov nechystá Poskytol ale aspoň nejaké zaujímavé autá, na stánku je vystavený biely VisionD, biela OIIRS s čiernou strechou a biely Superb Combi "Cross" s offroad paketom od Benetu. Plus je tam klasika červenobiela FII Sportline a zelenobiela FIIRS, tuším ešte strieborná OII a béžový Scout. Eto vsjo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Niki Odesláno Září 29, 2011 Sdílet Odesláno Září 29, 2011 Dík ;) Nejak to v Nitre stráca úroveň a ešte tam aj dosť značiek chýba 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Září 29, 2011 Sdílet Odesláno Září 29, 2011 no a to este nemluvime o urovni salonu v Bratislave... to je peklo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Duri Odesláno Září 29, 2011 Sdílet Odesláno Září 29, 2011 Tak tak, je to bieda! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Říjen 9, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 9, 2011 Tak v Indii už nám jde do výroby a název tedy bude Rapid více info zde 0 Citovat Odkaz ke komentáři
miklisek Odesláno Říjen 9, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 9, 2011 První video z globálního představení zde: http://www.ndtv.com/video/player/the-car-bike-show/skoda-rapids-global-debut/213092?pfrom=home-topstories, minuta 13:40 - 18:00 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pentadius Odesláno Říjen 9, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 9, 2011 No vypadá to zepředu jako Logan 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Říjen 9, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 9, 2011 Hm tak od konceptu MisionL se to teda dost liší. Do Loganu to má hodně daleko. Spíš mi to připomíná R Fluence, ale líbí se mi to víc než OII FL. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
chjetjov Odesláno Říjen 10, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 10, 2011 tak předek ja jasná Fabie ;) zadní světla se mi líbí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
drastys Odesláno Říjen 10, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 10, 2011 Mi se taky libi vice nez FL a vypada docela dobre podle me .... co jsem cetl tak verze pro Evropu by se mela vyrazne lisit od teto, tak myslim ze se mame na co tesit :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Říjen 10, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 10, 2011 aaaa ja to dal i vedle do tematu tak neva :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.