Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

RAPID = škodovácká "indnická" verze VW VENTO (ruské POLO sedan), takže motorizacím se není co divit. Viz http://www.volkswagen.co.in/en/models/TheVento/trimlevel_overview.html . U něj se jiný motory, než 1,6 benzín 77kW a 1,6 diesel 77kW, zatím nevyskytují.

Uvídíme, co dostane do vínku skutečná evropská A-Entry. Hi-tech to ale nebude kvůli ceně.

 

Přihřeju si AEE-čkovskou polívčičku (a neberte mě prosím zas tak vážně...): kdyby AEE-čko splňovalo EURO 5, tak věřím, že ho tam dají, vždyť výrobně je to jeden z nejlevnějších motorů o objemu 1,6 litru, bez zbytečných serepetiček :palec: . A co má třeba SANDERO/LOGAN v základu ? 1,2 55kW.........

Odkaz ke komentáři

tak to mě dost štvou protože 1,2TSI se mi moc nezamlouvá, 1,4 by se mi líbila. No uvidíme jak výjde cenový srovnání OII 1,4TSI a tohle nový v 1,6 CR /ale benzín by se mi líbil víc/ a jakej budu mít limit na nový auto. Hlavně ať se rychle rozhoupou a uvedou na trh protože při dodacích lhůtách nových aut budu muset někdy v červnu/červenci objednávat

Odkaz ke komentáři

no ale, škodovka se neprezentuje jako levný Logan, ale modelem, který nahradí Tour a bude menší než OII, cenově přijatelné auto,

ale rozhodně ne tak jako Logan, který je úrovní daleko za OII Tour

Vůbec nesrovnávám úroveň (=klasicky oproti konkurenci vyšší) budoucí A-Entry s Loganem, jen jsem dal příklad levného, "velkého" auta s motorem o výkonu 55kW, jako má motor VW 1,6AEE.

Z vlastní zkušenosti vím, že 55kW na normální klidnou jízdu z bodu A do bodu B totiž úplně stačí.

 

Už se A-Entry těším.

Odkaz ke komentáři

kdepak tdi forever :) tdi cr co ma je super, tdi 4x4 mam jen kvuli tomu ze to nezere hodne a bylo to relativne levny na 4x4

 

ale jako najel jsem dost na AEE a proste je to dobry kdyz hodlas drzet na dalnici 120 max, a nehodlas se snazit ve meste nekam rychle vyrazit z krizovatky..

 

takze pro me malicko utrpeni :) a na to ze to bylo tak slaby to melo docela vysokou prumernou, takze tenhle motor bych rekl ze bez urav je mrtvej :)

Odkaz ke komentáři

RAPID = škodovácká "indnická" verze VW VENTO (ruské POLO sedan), takže motorizacím se není co divit. Viz http://www.volkswagen.co.in/en/models/TheVento/trimlevel_overview.html . U něj se jiný motory, než 1,6 benzín 77kW a 1,6 diesel 77kW, zatím nevyskytují.

Uvídíme, co dostane do vínku skutečná evropská A-Entry. Hi-tech to ale nebude kvůli ceně.

MisssionL (A entry) je uplne iny a hlavne vacsi model ako indicka Fabia sedan (Lauretta)...

Odkaz ke komentáři

RAPID = škodovácká "indnická" verze VW VENTO (ruské POLO sedan), takže motorizacím se není co divit. Viz http://www.volkswagen.co.in/en/models/TheVento/trimlevel_overview.html . U něj se jiný motory, než 1,6 benzín 77kW a 1,6 diesel 77kW, zatím nevyskytují.

Uvídíme, co dostane do vínku skutečná evropská A-Entry. Hi-tech to ale nebude kvůli ceně.

 

Přihřeju si AEE-čkovskou polívčičku (a neberte mě prosím zas tak vážně...): kdyby AEE-čko splňovalo EURO 5, tak věřím, že ho tam dají, vždyť výrobně je to jeden z nejlevnějších motorů o objemu 1,6 litru, bez zbytečných serepetiček :palec: . A co má třeba SANDERO/LOGAN v základu ? 1,2 55kW.........

Co se týče jména asi to bude zatím JPP(jedna paní povídala).

 

škoda Laurin by bylo taky pěkné, ale už se používá pro luxusní výbavu...

 

Jo AEE čkovskou polívčičku. Výrobní linka i formy na AEE jsou už dávno ve "šmelcu".

Ale faktem zůstává, že motory Thalie(což bude jeden z konkurentů) a Logana jsou zhruba stejného konstrukčního stáří jako to AEE.

 

Čistě teoretická úvaha-bude to menší než O a větší než F. Čili by to mohlo být o nějaké kilo lehčí než "stará" OI. Takže by v tom AEE mohlo jet lépe než jsme zvyklí.

 

Panu prezidentovi bych si dovolil s pružností oponovat. Jistě ve srovnání s oturbenými bratříčky zážehovými či vznětovými AEEčko prohrává, ale v kategorii "atmosfér" 1,4-1,6 je to dodnes velmi pružný motor.

 

Ale to jsme odbočili.

 

Motorizace 1,6TDI a 1,6MPI se dají u ekonomické varianty očekávat. Určitě tam nedají žádný Hi-tech. Co 1,4 16V? Ta by jako základ být mohla. A 1,2TDI?...

Upraveno uživatelem TomášT
Odkaz ke komentáři

Off topic :lol: ! Hosi ja mam AEEcko rad, ale neodcudzujem ani HTP! Chapem zmiesane pocity ked niekto dostane HTPcko ako nahradne vozidlo za 200konovu Rs ked je v servise :rolleyes: . Ale ked niekto auto potrebuje ist autom v sobotu na nakup a pripadne s detmi k lekarovi, keby bolo treba, tak to HTP bohate staci :palec: . Tak ako mne staci bohate AEEcko, kedze je to iba vykendove auto. Rozdiel je v tom, ze fabka by asi tych 12 vriec cementu, co som minule viezol nezvladla :lol: .

Kazdopadne v MISSIONL, ked sa dostane do seriovej vyroby, by som si predstavoval aspon 1.6MPI, 1.4TSI,1.6TDI. Inak Kaban to zvladol na 1* . To auto sa mi pozdava - pekny, cisty design. Je to uz asi blizko seriovej podobe. Co sa tyka nazvu som za Popular. Rapid bol auto vyssej triedy a ten socikovsky bol 2dverove coupe. No MISSION L nie je ani jedno z toho B) .

Odkaz ke komentáři

jak jste přišli na to, že to má být auto zaměřený na DAcii Logan, Thalii a podobně? Těm má problém cenově konkurovat i Fabie. Doufám, že z toho lowcost neudělají nebo, že z toho s příplatkovou výbavou půjde aspoň udělat auto protože designově se mi to moc líbí a jako služebák by se mi to líbilo taky :) Ale pokud to bude fakt levný a ošizený auto tak holt bude Octávka no :)

Odkaz ke komentáři

Off topic :lol: ! Hosi ja mam AEEcko rad, ale neodcudzujem ani HTP! Chapem zmiesane pocity ked niekto dostane HTPcko ako nahradne vozidlo za 200konovu Rs ked je v servise :rolleyes: . Ale ked niekto auto potrebuje ist autom v sobotu na nakup a pripadne s detmi k lekarovi, keby bolo treba, tak to HTP bohate staci :palec: . Tak ako mne staci bohate AEEcko, kedze je to iba vykendove auto. Rozdiel je v tom, ze fabka by asi tych 12 vriec cementu, co som minule viezol nezvladla :lol: .

Kazdopadne v MISSIONL, ked sa dostane do seriovej vyroby, by som si predstavoval aspon 1.6MPI, 1.4TSI,1.6TDI. Inak Kaban to zvladol na 1* . To auto sa mi pozdava - pekny, cisty design. Je to uz asi blizko seriovej podobe. Co sa tyka nazvu som za Popular. Rapid bol auto vyssej triedy a ten socikovsky bol 2dverove coupe. No MISSION L nie je ani jedno z toho B) .

 

No jo no tak jsme trochu odbočili :D

 

Já neodsuzuju HTPčko kvůli dynamice ani spotřebě, ale jen jsem chtěl poukázat na některé fatální problémy (květinkovité ventily, překočený rozvodový řetěz) a taktéž 1,2TSI se potýká s opět velmi fatálními potížemi (servo obtoku turba, vytahaný rozvodový řetěz po pár tisících Km). Čili pohladím AEE po horním víku a řeknu "zaplať pánbu" :)

 

Možná právě proto vítám, že v MissionL bude i osvědčená klasika 1,6 MPI.

 

O 1,2TSI jsem uvažoval jako o nástupci AEE, ale podle vývoje se do toho zrovna nepoženu. A to ani při koupi OII, nebo MissionL.

 

MissionL bude určitě pojato jako "lidové vozítko" a tak u nás jeho konkurenty budou právě Thalia či Logan. Ikdyž je to na první pohled nesmyslné. Jako další konkurent bude H i30 a Ceedník.

Odkaz ke komentáři

AEE 4EVER, to je jasne :palec: :palec:

njn do 1.2 TSI by som ja tiez nesiel a o 1.4 TSI by som tiez prudko musel uvazovat. To by som asi isiel do 1.6 TDI. Nejako mi toto snizovanie objemov nechuti no :blink: ! Stale si myslim, ze napr. poslat 1.9 TDI do dejin bola velka chyba koncernu :huh: . Nehovorim, ze napr. ta 1.6 TDI je zly motor (na 11tis km mame priemernu 4.9L :pivo: ), ale 1.9 mala tak trochu viac sily a mala dobre meno :blink: !

To OII Tour po prichode seriovej Mission L konci, ci ako? Vyrabat ju dalej by asi nemalo moc zmysel :wallbash:

Odkaz ke komentáři

jak jste přišli na to, že to má být auto zaměřený na DAcii Logan, Thalii a podobně? Těm má problém cenově konkurovat i Fabie. Doufám, že z toho lowcost neudělají nebo, že z toho s příplatkovou výbavou půjde aspoň udělat auto protože designově se mi to moc líbí a jako služebák by se mi to líbilo taky :) Ale pokud to bude fakt levný a ošizený auto tak holt bude Octávka no :)

 

Petře, to auto je prezentované jako nástupce současné OII Tour a ta je tedy ošizená pořádně, Jarda Rolbař by mohl povídat ...

 

AEE 4EVER, to je jasne :palec: :palec:

njn do 1.2 TSI by som ja tiez nesiel a o 1.4 TSI by som tiez prudko musel uvazovat. To by som asi isiel do 1.6 TDI. Nejako mi toto snizovanie objemov nechuti no :blink: ! Stale si myslim, ze napr. poslat 1.9 TDI do dejin bola velka chyba koncernu :huh: . Nehovorim, ze napr. ta 1.6 TDI je zly motor (na 11tis km mame priemernu 4.9L :pivo: ), ale 1.9 mala tak trochu viac sily a mala dobre meno :blink: !

To OII Tour po prichode seriovej Mission L konci, ci ako? Vyrabat ju dalej by asi nemalo moc zmysel :wallbash:

 

1,2 TSI se montuje v současné době už upravené a vyřešené, znám dost 1,2 tsi se kterými majitelé problém nemají, což mě utvrzuje v tom, že záleží na používání, pokud si někdo koupí 1,2 tsi a pak závodí na dálnici, tak se není co divit, neobhajuju tenhle motor, ani ho sám nemám, jen je potřeba znát jeho limity a přijde mi, že většina majitelů těchto motorů jsou největší závodníci - jak píše Ol@f - digitální řidiči

 

1,9 tdi? no celkem je to logické,že ji nahradila 1,6 tdi s dobrou spotřebou, koncernu tento diesel chyběl, navíc jaký by to mělo smysl

mít 1,9 tdi a 2,0 tdi? pořád je tu výkonová volba, ikdyž v tomto případě pěkně zaplacená.

Odkaz ke komentáři

Tak mas pravdu, že zalezi na tom, ako sa k tomu motoru vodic chova. Tie limity pozna najlepsie ten, kto si to auto kupil za svoje bubaky. Ten, co to dostane ako sluzobak, sa na to casto kasle a motor trpi a samozrejme ma potom poruchy.

 

vw uz 1.6 TDI raz mal a zacal potom robit 1.9, takze je to taky navrat . Myslim, ze rozdiel v spotrebe zas nie je taky velky, vsetko zalezi od stylu jazdy.To, ze zrusili 1.9 je podla mna tak trochu populisticky krok, kedze je teraz svetovy trend maly objem a velky vykon :blink: !

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...