Palo Odesláno Listopad 24, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 24, 2012 A ja si zapnu vyhrivani celniho skla a jedu ;) ale jen tam, zpět jedeš vlakem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Listopad 24, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 24, 2012 To si nemyslim ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Listopad 25, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2012 nedej se, 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Listopad 25, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2012 To vis, ze nedam :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bond Odesláno Listopad 27, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 27, 2012 Moc pěkné, pěkné. Mohlo by se to ale více pak projevit v sériovce. Vždycky mně připadá, že koncept je hezčí než jak sériovka. Nechat tak a nesahat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Listopad 28, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2012 crash test BTW: nebolo by uz vhodne toto vlakno premenovat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Listopad 28, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2012 Peknej vysledek! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Listopad 28, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2012 krasne k tomu kontrastuje vysledok dalsieho lacneho auta - Lodgy :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Prosinec 4, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2012 Nový ceník: http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/rapid-cenik.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Prosinec 4, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2012 Hoši,včera jsem zahlédl vedle sebe stojící novou Thalii a Rapida.prohlédl jsem si je z blízka a můj názor??Rapid je slátanina toho nejlevnějšího,loketka stará OI,tunel spodní Fabie či co,prostě za mě děs a když vezmu cenové srovnání s Thálii která vyjdenyní v provedení privileg,tedy okna v elektrice,klima atd na 199.000,tak je rapid v prdeli. Dle mého je Radip a Thalia určená pro stejnou vrstvou lidi a byl bych blázen,kdybych koupil Rapida a to jsem Škodovkář a vlastenec.Když vidím,že v inzerátech nabízí autosalóny nové Thalie s klimou,el okny za 150.000,není o čem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Prosinec 4, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2012 (upraveno) Co ti ja viem. Ked prisla nova Thalia sedel som v nej na autosalone v BA. Este sa vtedy robila aj OI a Skodovka ju tam mala . Samozrejme, ze som neodolal a posedel som si aj v nej. Rozdiel podla mna neskutocny. Proste ta Thalia to bolo strasne nieco - skarede, nepohodlne. Moja OI ma 12 rokov, prehistoricky motor, ale za Thaliu by som ju nevymenil ani keby mi este zaplatili. No to s tou opierkou si mohli lepsie premysliet. Ale zase zda sa mi, ze tam je viac miesta ako pri OI. Inak mame na firmu objednane 3 rapidy - 2x1.6TDI + 1.2TSI. Vsetko myslim elegance. Mali by k nam dorazit zaciatkom januara. Potom budem informovat ako sa osvedcia. Upraveno Prosinec 4, 2012 uživatelem Giancarlo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hani322 Odesláno Prosinec 4, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2012 jak vzhled tak provedení se mi nějak nelíbí :( bohužél v tom vidím fabku s kufrem a podle mě jak vyjde 3 generace fabie tak bude vypadat uplně stejně.. :( nevím jestli jsem jediný tady ale rapida vydím jako cupátko s zadním náhonem :D většina těchto nových aut je až moc stejná 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Prosinec 4, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2012 hoši,pokud mi nabídnou Thalii s klimou,El,okny do 150.000 což nabídnou,ještě odečet DPH tak to prostě za 3 roky prodám za pár šušňů a bude. Takhle mi to i říkal člověk,který ji do firmy koupil¨- http://auto.bazos.cz/inzerat/19321994/Renault-Megane-Grandtour-Advantage-novy-vuz.php 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Prosinec 4, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2012 njn nehovorim, ze tam nie je celkom slusny financny rozdiel. Ci by som ju kupil do firmy tak neviem no. Mozno niekomu kto nejazdi az tak moc. Tie rapidy na firmu idu miesto 2 octavii II 1.9TDI - jedna ma 320tis km, druha 240 tis. Neviem ci by som chcel najazdit v thalii 320tis km . Kedysi sme kupili dve FI 1.2 HTP tiez s tym, ze sa cosi na tom pojazdi a potom sa to preda, ale neosvedcilo sa to. Ale napr pre mojho bracha, ktory si nedavno zalozil rodinu by thalia bola celkom dobra volba. Jeho auta nikdy nezaujimali a nezaujimaju. Auto (teraz felicia combi) ma aby sa dostal z bodu A do bodu B, hlavne kvoli malemu. Ked mu budem zhanat dalsie auto tak sa po tejto kategorii isto poobzeram. Pre takychto ludi si myslim ze je to zaujimave. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Prosinec 4, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2012 Jasně,do firmy která jezdí hodně né,ale ten známý to bral do firmy pro lidi,kteří jezdí po okolí po stavbách-dozory atd.Vem to,že to za 3 roky odepíši a za 3 roky koupí nové. Taky je to super volba pro starší lidi,kteří jezdí jen po nákupech,k doktorovi. prostě podle mě dobrá volba za dobré prachy. Co vím,takRenolťácké motory nemají problémy a karosérie,pokud nejsou opravované také nerezaví. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Prosinec 4, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2012 Kamos to koupil manzelce misto Fatana a spokojeny. Predelal to na plyn a lita jak das,ale uz rika ze je to male ze schani asi Oktu kombi. Pro lidi kteri najezdi hovno a je jim jedno v cem jede idealni. Ja pro nase bych bral ale spis Citago. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Prosinec 4, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2012 Citigo je pekne, ale male a na rodinne ucely tym prakticky nepouzitelne . Tak ja si myslim, ze pokial sa k tomu motoru/autu clovek dobre sprava tak by nemal byt problem. Nove auto je nove auto. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Prosinec 4, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2012 Nejsem příznivec Renaultů,ale myslím,že za ty peníze dost muziky. Manželka mojeho známého dělá prodejce Renaultů,její manžel servisáka,ale má svůj servis,né Renault a bavil jsem se s ním nedávno právě o těch motorech od Škodovky,jak mají problémy s rozvody-řetězy,napínáky,defekty motorů a on říkal,-nevím,co je ntom pravdy,ale věřil bych mu,že Renault s benziňáky žádné problémy nemá.Zůstavají u osvědčené techiky,což se jim vyplácí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Prosinec 4, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2012 Citigo je pekne, ale male a na rodinne ucely tym prakticky nepouzitelne . Tak ja si myslim, ze pokial sa k tomu motoru/autu clovek dobre sprava tak by nemal byt problem. Nove auto je nove auto. Tak nasi jsou dva a na dovcu nebo nekam dal si berou me auto,takze kolem komina by jim to stacilo bohate. Nejsem příznivec Renaultů,ale myslím,že za ty peníze dost muziky. Manželka mojeho známého dělá prodejce Renaultů,její manžel servisáka,ale má svůj servis,né Renault a bavil jsem se s ním nedávno právě o těch motorech od Škodovky,jak mají problémy s rozvody-řetězy,napínáky,defekty motorů a on říkal,-nevím,co je ntom pravdy,ale věřil bych mu,že Renault s benziňáky žádné problémy nemá.Zůstavají u osvědčené techiky,což se jim vyplácí. Poptej se ho na naftaky . Myslim ze u nekterych se jim pretacely salky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Prosinec 4, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2012 Jo s nafťáky něco bylo,ale důchodce co jezdí kolem komína si nekoupí naftu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Prosinec 4, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2012 ja vim,ale spis to zajima mne :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Prosinec 5, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 5, 2012 Maros,kdybych měl auto kolem komína,uvažuju o LPG. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Prosinec 5, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 5, 2012 Zkušenosti s motory Renault? mám jen s benzíny - táta měl 1,2 a bez problému další ve firmě v Loganech? 1,4 i 1,6 - bez problémů, nevíme o nich, stará osvědčená technika a Logan za tý prachy skvělé montérské auto pro partu čtyř lidí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Seda Odesláno Prosinec 5, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 5, 2012 Tak švagr měl lagunu 1,8 benzín a měl najeto necelých 400tis km. motor v pořádku akorát jednou musel nechal zavařit svody a ke konci se už začla srát elektrika. Tedka si koupil espace jetýho a po 5tis co s tim ujel on dělal repas turba pač odešlo ale to je už diesl a je to myslím že 2,2dci 100kw tak nějak ..... ale kupoval auto ojetý ;-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Prosinec 5, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 5, 2012 právě,neslyšel jsem na benzínové motory rencků problémy,kdežto na Škoda motory pořád. Diesel je něco jiného,ale stačí se podívat na VW diesel-poslední dobou katastrofa. T5-praskající svody,Craftwer-problémy s DPF,elektrické problémy s IMMo,motory 2,0 TDi-protáčející se hřídelky olej.čerpadel-zadření motoru,včera jsem se bavil s Rolbařem a říkal praskající klikovky u jedné série okolo roku 2008 u BMM motorů,2,0 TDi 16V ani nemluvně u prvních sérii.Myslím,že VW by se mělo zamyslet a taky myslím u benziňáku tak udělalo a přešlo zpět na řemen. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Prosinec 5, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 5, 2012 (upraveno) Tak ono sa o tom moc nehovori ani nepise, ale ten kto sa o to zaujima vie, ze VW je v krize. Teda aspon co sa kvality techniky tyka. Prakticky uplne prestal vyrabat motory, ktorych vyvoj zacal asi niekde pri dvojkovom, resp trojkovom golfe a boli uz slusne vychytane. Islo sa dole s objemom a preplna sa uz skoro vsetko. Kedysi kazdy taxikar vedel, ze kupou octavie, passatu a pod. s motorom 1.9TDI/SDI nemoze nic pokazit. Potom prisiel motor 2.0TDI 103kW a casto bol KO uz po 100tis km. Je to vraj uz dobre, ale vychytavky trvali na moj vkus dlho . Ako sa ukaze motor 1.6TDI uvidime, ale ta 1.9 skratka chodila lepsie. Prepravcovia malych zasielok, zivnostnici vedeli, ze ked si kupia LTcko tak pri spravnom pouzivani menia len bezne veci ako olej a filtre a 500tis km neni ziadna tragedia. Aj my sme ho mali na firme. Potom sme si kupili Craftera a kazit sa zacal uz niekde pri 30tis km. Upraveno Prosinec 5, 2012 uživatelem Giancarlo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Prosinec 6, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2012 Tak konkrétně Crafter, Multivan nebo Transporter u mě skončil s koncem pětiválcových motorů 2,5 TDI a nejsem sám, kdo říká, že si tyhle auta kvůli absenci těchto motorů, nekoupí, tak ono je potřeba to brát tak, že na VW je vidět nejvíc, protože prodávají nejvíce aut, ale to že jde kvalita do kytiček je taky pravda, střídavě se s problémy kvality potýkají všichni, střídá se to, dokonce i u japonců, kde teda drží čestnou vyjimku Honda, která je držákem i v současné době, jak motoricky, tak mechanicky co vidím ve svém okolí a u kamarádů. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Prosinec 6, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2012 No zdá se mi,že věta -Japonec-nakonec už dávno neplatí. Máš pravdu,že VW je nejvíce vidět,ale vcelku se o to zajímám,mám dost známých v různých značkových servisech a ptám se,ale nikdo nic tak neříká. Kamarád v Renaultech říká-ložiska,tyčky stabíku,občas elektronika,u dieselu občas problém,ale jic. Toyota měla problémy se spojkami co vím a brzdami-jako kdysi OI-pořád vibrovaly. Co jsem slyšel,tak Hyundai docela trápila kvalita převodovek.Říkal mi mechanik-kde je společný servis Škoda-Hyundai,že Hyundai nechodil na servis s malými bolískty jako škodovka,ale když tam byl,tak většinou větší problém. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Seda Odesláno Prosinec 6, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2012 Mě pouze stačí jaká je technologie pístů pro Audi,VW,Skoda u nás se vyráběj 1,8 a 2,0 TSi a na to jak je malej píst a takovej výkon je jasný že ty motory moc nevydržej.pořád chtěj menší a menší písty skoro to oproti jaguaru neni pist :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Prosinec 6, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2012 Je to celkově snaha-malý objem-velký výkon.Ale né nadarmo se říká,že objem nenahradíš. Ono to musí být někde znát,když už dnes dokáží z 1,2 vytáhnout toliko KW jako z 2.0. Pryč je doba,kde se u starých motorů považovalo půl mega za zatejí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.