Andrejjj Odesláno Říjen 1, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2011 Zdravím vás, keď pridávam tak mi šklbe cele auto,nerobí to stále ale začne to po cca po 3 kilometroch dakedy aj skorej,neviete čo by to mohlo byť? bol som na VAG vyhodilo mu klapku, no mne ale nekolisajú otáčky tak neviem či nieje zbytočne kupovat novu klapku či by ju nestačilo iba vyčistiť.Sviečky,kable som menil.Viete mi dakto poradiť v čom by mohol byť problém. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Říjen 3, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2011 klapku zkus vyčistit určitě. nic tím nepokazíš. může být ale vydřený ten potenciometr. zvláštní, že to dělá až po 3Km-tedy po zahřátí...lambda...čidlo teploty 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Andrejjj Odesláno Říjen 3, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 3, 2011 Dakujem za info,takže skusim najprv to čidlo teploty, to by som mohol zvládnuť bez mechanika :D ,lambda keď sa mení musim do dať na VAG ? dúfam že to klapka nebude ,zatial mi nekolisaju otáčky ani pri jazde ani pri volnobehu, ale ... boch vie. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Andrejjj Odesláno Říjen 18, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 18, 2011 No čidlo teploty som vymenil ,zdalo sa,že už netrhá ale jedna jazda nič,druhá jazda boli náznaky a na tretej jazde už mi pri akceleracii motor trhal ,no asi to čidlom nebolo ,no ale bojím sa tomu novu klapku kupiť ,lebo ak to nov tiež nebude asi ma jebne 0 Citovat Odkaz ke komentáři
reddy Odesláno Říjen 19, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 19, 2011 mě zase při studeným motoru se začně motor při rozjezdu do kopce dusit, jako kdyby jel na tři válce 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Andrejjj Odesláno Říjen 19, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 19, 2011 no mame podobne problémy len v opačnom poradí,mne to zas ide v pohode za studena len keď zošlapnem plynový pedál trhne celým autom ,je to dost neprijemne. Daval si to na VAG? čo si všetko na tom aute pomenil ohladom tohoto problému? 0 Citovat Odkaz ke komentáři