Jump to content

octavia 2.0fsi klepe motor na volnobehu


Guest nyaki13

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Guest ruliter

bol to takyto zvuk? pocut to hlavne v druhej polovici nahravky, z interieru.

 

Ahoj takto mi znie moj motor 2,0fsi...vyriesil si to nejako? Vopred dik za odpoved

Link to comment

vymenil som diely c. 3,4,5 (zobrazene na obrazku vyssie). A zevraj servisak skontroloval nastavenie nastavovaca vaciek. Odvtedy to uz tak dizlovo neklepe aj ked teda hrubsi zvuk (typicky pre FSI) zostal. Najblizsie sa chystam na vymenu hlavneho rozvodu a pumpy. Kolko mas najazdene?

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest ruliter

mam najazdene cca 170tisic km...a az na ten zvuk je vsetko ok...podla toho co pises tak si menil retaz a pod. veci co neviem pomenovat :D moj neautorizovany servisak si myslel ze to robi vodna pumpa, tak som ju asi pred 3mesiacmi vymenil a nebolo to ono co robi ten zvuk. Velke rozvody som menil ked som kupil auto po predchadzajucom majitelovi(cca70tis. km) a minuly tyzden znova...na retaz sa chystam pri buducej servisnej prehliadke, snad sa toho pisklaveho zvuku co kazi zvuk motora zbavim :)))

 

PS: smiem vediet co Ta stala vymena retaze a ostatnych veci? dikes

Link to comment

veci co nevies pomenovat je napinak retaze a sroub.

Pod pisklavym zvukom mas na mysli ten "dizlovy" klepot?

kedze som popri vymene napinaku a retaze dal robit aj ine veci, tak presnu cenu neviem, ale material stal okolo 100€ (retaz necelych 40€ + napinak, mari sa mi ze stal okolo 50€). a robota tiez urcite do 100€.

Link to comment
  • 4 months later...

dakujem za odpoved, mna to nenecha kamos ma 2fsi a jemu to hra krasne potichu pritom ma naj 120tisic km. ja mam doma vag 805 cz diagnostika neukazuje ziadnu chybu, odbornici mi tvrdia ze to roby tandem pumpa cize vysokotlakove palivove cerpadlo, zevraj to je v poriadku ale ja sa stym neviem vyrovnat kamos mi doniesol origos diel tandem pumpu niektory den sa dotoho pustim a potom dam vediet ci je to ono.

ahoj vim ze pisu pozde po prizpevku ale uz jsi to cvakani vyresil? ted to hodlam udelat uz me to stve jak to cvaka jako starej naftak. diky za odpoved

Link to comment

pokud to nekdo vyresil beru jakoukoliv odpoved i kdyz to bude jen zmena oleje, beru cokoliv me to nedelalo a jednoho krasneho vecera to udelalo zvuk jako ze se to rozsype a pak uz jen cvakani a. podle ucha a sroubovaku je to ten napinak ale, cvaka to i nad ventilama tak nevim jestli je to olejem ale vypada to i na hydrostely.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Ja mám sice 1.6Fsi ale klepani se mi oziva pouze pri startu tak na cca.3vteriny a je ticho ale jenom nekdy(bohuzel ted pri startu nic nezahrkalo).Spozoroval jsem ze neco klepe i kdyz motor jede na volnobeh.Poradite mi cim to je?Nebo je to normalni?Nebo muze to bejt i ten napinak?Je to slyset v 1:03.

Díkes.

 

Link to comment
  • 1 month later...

nazdar panove, problem vyresen, klepani motoru je pryc. kdyz mi muj mechanik volal, jestli vim jak chodej švajcary byl jsem rad kdyz rekl, ze jako muj motor. problem byl v napinaci kladce rozvodoveho retezu vackove hridele a retizek vytahanej jako prase takze oboje. komu to klepe vymenit jinak tragedie v dohledu.

 

DŮLEŽITÉ KOKNETE NA FOTKY.

 

nazdar panove, problem vyresen, klepani motoru je pryc. kdyz mi muj mechanik volal, jestli vim jak chodej švajcary byl jsem rad kdyz rekl, ze jako muj motor. problem byl v napinaci kladce rozvodoveho retezu vackove hridele a retizek vytahanej jako prase takze oboje. komu to klepe vymenit jinak tragedie v dohledu.

 

DŮLEŽITÉ KOKNETE NA FOTKY.

 

velke podekovani mechanikovi Jirkovi v litomysli. sikovne ruce. koho bavi prace umi :-)

post-22597-0-45591000-1380053824_thumb.jpg

post-22597-0-18848300-1380053844_thumb.jpg

post-22597-0-06683100-1380053861_thumb.jpg

post-22597-0-15346300-1380053896_thumb.jpg

post-22597-0-69394700-1380053920_thumb.jpg

Link to comment
  • 6 months later...

Cena cca 10 000,- originál náhradní díly,šrouby,těsnění např. ventilového víka a práce.Jo a byl v tom i spínač brzdovek.

S tím defektem nevim,ale řemen pohání jen jednu vačku a ten řetízek pohání tu druhou.

presne tak ten pohani tu druhou,takze by to byl asi peknej roznmlejn :-D

Link to comment
  • 1 year later...

Cau cital som tuto temu mam vw eos 2.0 fsi..Zijem v londyne cize aka kolvek vymena retaze alebo rozvodov ma bude stat vacsi peniaz cize potrebujem zistit ci moj motor ma normalny chod alebo je s nim nieco zle..Taktiez pri zohriati na 90stupnov pocujem dizlacky zvuk nie az tak silny ale nieje to ako klasicky benzin..preto ma zaujim ze ci to je v pohode (pretoze dost ludi opisuje prave to ze ten fsi ma trosku hrubsi chod ako ine benziny) alebo je nieco zle..Pretoze posledny prispevok je ze po vymene retazy je to uplne tiche auto..Budem vdacny za kazdu radu..Retaz mi pri startoch nerobi nic zatial ale ako pisem ako nahle je 90 tak si to klepka..z kabiny to moz nepocut skor z vonku alebo ked idem napriklad do garazu..Nasiel som video na youtube a povedal by som ze to ma rovnaky zvuk ako toto..

Taktiez ma hlavne zaujima preco motor ide krasne ked je studeny tichucko a hned ked ma 90 tak ide takto..

Link to comment
  • 2 months later...
  • 5 months later...

Klepání vyřešeno výměnou napínáku a řetízku .Motor běží velmi potichu. Upozornuji kdo si to chce vyměnit sám že nejde povolit šroub stavěcí jednotky a šroub jsem musel navrtat. jednotka musí jít dolu jinak řetízek nejde sundat.

Link to comment
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Ahoj, mám stejný problém při studeném motoru a startu motor naprosto tichý po zahřátí je to takovej tichej diesel. Co by to mohlo být a vadí to tomu motoru ? Zase tak hlasité aby mi to vadilo to není jen aby nebyl nějakej prů**r najeto 150 000 a chystám se každou chvíli měnit rozvody

Link to comment
  • 3 weeks later...

Moje zkušenost: Po 155000 km, totálně vytahaný rozvod (řemen) a řetěz byl také dost vytažený a napínák ko. Zvuk to mělo jak Zetor a trochu jak kdyby byly chycený ventily. Dále se mi stávalo to, že se mi rozsvěcela občas kontrolka motoru. Diagnostika hlásila různé chyby od čidla kliky a vačky, nahodile. Vždy po smazání chyby byl klid a po 100, 200, 300 km, se opět rozsvítil motor. Od výměny rozvodu je klid.

Žaky: můj názor je ten, že se stát nic moc nemůže, máš prostě jako všichni problém s řetězem a přestavovákem vačky. Vyměň ho i s rozvody a budeš mít klid.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Ten samý problém.Vyřešeno výměnou řetězu a napínáku.

Řetěz vytahanej jak na padesát let strým kole a kladka vydřená až hrůza.

Najeto 150000,-

 

Snad me modi nevyhubujou, ze se zeptam jeste zde. Mam vyse zmineny problem a autorizak chce krom napinaku a retezu menit i prestavovac (cca 10k navic). Netusite, jak se da poznat, zda je potreba menit i prestavovac? Predem dekuji za kazdou radu.

 

Link to comment
  • 2 weeks later...

Moje zkušenost: Po 155000 km, totálně vytahaný rozvod (řemen) a řetěz byl také dost vytažený a napínák ko. Zvuk to mělo jak Zetor a trochu jak kdyby byly chycený ventily. Dále se mi stávalo to, že se mi rozsvěcela občas kontrolka motoru. Diagnostika hlásila různé chyby od čidla kliky a vačky, nahodile. Vždy po smazání chyby byl klid a po 100, 200, 300 km, se opět rozsvítil motor. Od výměny rozvodu je klid.

Žaky: můj názor je ten, že se stát nic moc nemůže, máš prostě jako všichni problém s řetězem a přestavovákem vačky. Vyměň ho i s rozvody a budeš mít klid.

 

Díky za odpověď a to hlásila diagnostika chybu, i když rozvody jsou mechanická věc ? Myslíš, že díky výměně toho řetízku a napínáku to přestalo ? Mě to nic nehlásí, tudíž že je ještě snad ok ?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj. šťastný to chlapec.   Vyměněno: - rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele.   Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává. Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).
    • Ahoj já měl podobný problém a u mě se to vyřešilo výměnou rozvodů + poškozených dílů.
×
×
  • Create New...