Guest chipmann Odesláno Červen 6, 2013 Sdílet Odesláno Červen 6, 2013 tak v tom s Tebou naprosto nesouhlasim !!!! dělám ve firmě kde se vyráběj písty do aut Audi,BMW,Mercedes atd. a u nás se používá trochu jiná technologie než v Německu třeba.A stroje oni maj třeba novější u nás jsou starší..... Přesně tak je to něco podobného jako u nás ve firmě 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Červen 6, 2013 Sdílet Odesláno Červen 6, 2013 Brzdy by se měli zajíždět, aby se "spárovali". Je to i popsané v odkazu, který sem dal Lukas Travnik. Pokud správně nezajedeš riskuješ neplnohodnotné brzdění či brzdy se ti po krátké době zvlní či jinak deformují. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Swed Odesláno Červen 6, 2013 Sdílet Odesláno Červen 6, 2013 (upraveno) Je to tak. Ja jsem nedavno menil komplet brzdy (kotouce i desticky) vse ATE, kotouce Power Disc a desticky Ceramic. cca 500 km pianko jak tady bylo zmineno a pak uz normalne. Zatím parada a musim rict ze staci lehce polechtat pedal a jde citit ze opravdu pracujou. Jen je tato kombinace trochu hlucnejsi nez standartni brzdy. Jinak za sebe doporucuji! Upraveno Červen 6, 2013 uživatelem Swed 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SpiderM Odesláno Leden 4, 2014 Sdílet Odesláno Leden 4, 2014 Tak sem si to tady čele přečetl ale vůbec nejsem chytřejší Jake kotouče a destičky si na auto dat. Na O1 sem měl kotouče brembo max a desky textař brzdilo to luxusnější ale hodně mi to spinilo kola. Tak opravdu nevím. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Leden 4, 2014 Sdílet Odesláno Leden 4, 2014 Jestli ti jde o to, aby se ti nešpinily kola tak budeš muset jít do keramických destiček. V tom případě pak můžeš zase použít Bremba Max. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SpiderM Odesláno Leden 5, 2014 Sdílet Odesláno Leden 5, 2014 Takže když budu Mít keramického nebudou se mi spinit kola? Mám v plánu nove tak chci ať nove zůstanou. Aty karamicke brzdilo v pohodě? Někde sem kdysi četl že keramick se musí zahrát aby dobře brzdilo. A od Jake firmy nejlépe ty keramice? Dík moc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Leden 5, 2014 Sdílet Odesláno Leden 5, 2014 Osobně si myslím, že u keramických destiček už je zřejmě jedno jestli to bude ATE, Brembo, Textar atd... Ano keramické destičky nedělají ten černý prach, tudíž se ti nebudou špinit kola. Jinak keramika brzdí i když je studená. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SirMike Odesláno Leden 6, 2014 Sdílet Odesláno Leden 6, 2014 Také jsem toto četl, ale myslím, že se jedná o případ "celokeramických" brzd (desky + kotouče). A to je zase trochu jiná liga. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hampejz Odesláno Leden 6, 2014 Sdílet Odesláno Leden 6, 2014 Máte někdo na autě Bremba Max s keramikou? Mám Bremba Max s origo deskama a spokojenost (Byť samozřejmě špiní). Má někdo porovnání? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
seib Odesláno Leden 6, 2014 Sdílet Odesláno Leden 6, 2014 ja mám vpredu brembo max a keramiku od Textaru, vzadu mam klasiku Brembo, aj dosky aj kotúče, nejako som vtedy nenašiel keramiky od Textaru brzdí to dobre, predok sa nešpiní, iba pri prudšom brzdení sú hlučnejšie, ale neviem, či je to tými doskami, alebo kotúčmi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SpiderM Odesláno Leden 6, 2014 Sdílet Odesláno Leden 6, 2014 Chlapi tam máme kolik slevu na těch cca dilech? Dík moc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hampejz Odesláno Leden 6, 2014 Sdílet Odesláno Leden 6, 2014 Hučej drážky na Maxech. A díry na Zimmermanu ještě víc. Díky. Možná zkusím příště taky kemariku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 7, 2014 Sdílet Odesláno Leden 7, 2014 keramika je super, sám je mám už druhý a je to luxus, neřešíš špinavý kola zkoušel jsem jak textar tak ate a rozdíl žádnej... Jinak tohle je něco jinýho než závodní keramický destičky.... nic nezahřejváš, jsou to klasický seriový desky který prostě nešpiněj černym prachem ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SpiderM Odesláno Leden 8, 2014 Sdílet Odesláno Leden 8, 2014 Dobře zkusím to 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Levak_Bob Odesláno Leden 31, 2014 Sdílet Odesláno Leden 31, 2014 Zdravím, mám oktu2, rv 2006, diesel 1.9, mám před sebou komplet výměnu brzd, předek i zadek... Jsem bežnej řidič, žádný extrémy kde bych brzdil ze 180+ na nulu, závody a pod., ani mě netrápí, že u některých brzd bych musel častěji mýt disky od prachu, chci jen něco solidního za slušný peníze, co bude pořádně brzdit, nic co by se po roce zkroutilo. Můžete mi pls něco doporučit?? Hodně se tu mluví o Zimmermanech, kvalitní volba pro kotouče i desky?? Jinak kupoval bych na CC dílech, shop vypadá slušně a docela hezký peníze. Díky za odpovědi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Leden 31, 2014 Sdílet Odesláno Leden 31, 2014 Jsem komplet na Zimmermanech, desky i kotouce a zatim vse OK. Pomer cena/vykon za me OK. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Seda Odesláno Leden 31, 2014 Sdílet Odesláno Leden 31, 2014 Zdravím, mám oktu2, rv 2006, diesel 1.9, mám před sebou komplet výměnu brzd, předek i zadek... Jsem bežnej řidič, žádný extrémy kde bych brzdil ze 180+ na nulu, závody a pod., ani mě netrápí, že u některých brzd bych musel častěji mýt disky od prachu, chci jen něco solidního za slušný peníze, co bude pořádně brzdit, nic co by se po roce zkroutilo. Můžete mi pls něco doporučit?? Hodně se tu mluví o Zimmermanech, kvalitní volba pro kotouče i desky?? Jinak kupoval bych na CC dílech, shop vypadá slušně a docela hezký peníze. Díky za odpovědi když jsi běžný řidič a neřešíš vzhled a nebdueš zvedat výkon tak tam dej origo ATE + destičky :) Nebo si můžeš připlatit za ate power disk + keramiky :)) JInak ty keramiky to neni 100% keramika tam je nějaká směs :)) mám ATe power disk a keramický destičky a naprostá spokojenot :) tedka je budu dávat na zadek ještě :)) na předchozim autě jsem měl brembo max a řekl bych že ATE jsou tišší a brzděj lépe za studena 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Únor 1, 2014 Sdílet Odesláno Únor 1, 2014 Jsem komplet na Zimmermanech, desky i kotouce a zatim vse OK. Pomer cena/vykon za me OK. Máš děrované kotouče??? 2 seda Ate power disk jsou jen designovka oproti Brembu Max, které opravdu fungují. Nejdůležitější je totiž vybrat dobré destičky ( ani příliš tvrdé, ale zase né měkké ), a toho docílíš jen systémem pokus omyl při výměně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Únor 1, 2014 Sdílet Odesláno Únor 1, 2014 Kdepak, mam jen obycejny, nemam SPORT verzi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Únor 1, 2014 Sdílet Odesláno Únor 1, 2014 Měl jsi si dát děrované. S keramikou od TEXTARU ( opravil jsem chybnou značku ) jsou bezchybné. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Únor 1, 2014 Sdílet Odesláno Únor 1, 2014 To ani nevím že TRW dělá keramický desky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Únor 1, 2014 Sdílet Odesláno Únor 1, 2014 Omlouvám se moje chyba. Měl jsem na mysli Textar, bohužel jsem současně psal i na jiném fóru a značky brzdících elementů se mi promíchali. Takže toto http://ecat.elit.cz/Keramicke-desticky-TEXTAR-epad-TEXTAR-EPAD-T-2313181/005JlJFRlBBR0U9QXJ0aWNsZUJyb3dzZXImVE5WPTYyMHwtMzIyOTF8LTMyMjkwfDM2JlRUPWNhciZWZWhpY2xlSUQ9MTYyMjkmVmVoaWNsZVR5cGVJRD0xJlBhcnREZXRhaWxJRD1UIDIzMTMxODE= 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Seda Odesláno Únor 1, 2014 Sdílet Odesláno Únor 1, 2014 na seriový výkon je zbytečný dávat nějaký děrované kotouče atd. power dist + keramický destičky funguje bez chybně a brzdí velmi dobře. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SirMike Odesláno Únor 1, 2014 Sdílet Odesláno Únor 1, 2014 Kluci pomalu začínám řešit, že bych udělal takovej důkladnější servis/výměnu brzd, protože stejně bude brzy třeba a tak proč ne akorát na začátek sezony. Mám 2.0TDI + sport. podvozek, 18" disky, rád bych absolvoval kompletní výměnu brzd P+Z včetně destiček, vzal bych to rovnou s krycíma plechama.. Lákají mě vrtané (děrované kotouče), samozřejmě hlavně kvůli designu, líbí se mi. A určitě bych rád zkusil keramické destičky kvůli (ne)špinění disků. Nějak se tady v tom nevyznám a rád bych požádal o doporučení. Předpokládám, že pro 2.0TDI je kotouč 288mm a za 312mm není možná záměna kusu za kus (opět z hledika desgnu) a nevím jak je na tom zadek? Jakou byste doporučili vhodnou kombinaci kotoučů + desek? Vrtané na zadek je asi blbost, ale rád bych zůstal u stejně značky kotoučů a destiček. Samozřejmě klidně zvlášť, tedy jiné komplet kotouče a desky, tedy pokud je nějaká vámi ověřená kombinace ideální? Nevím, jestli kotouče a desky nějak ovlivňují vlastnosti a pocit z brždění, ale rád mám jedovatější nástup, tedy už hodně odzhora. Četl jsem kladně reference na Zimmerman, desky Textar apod.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Únor 2, 2014 Sdílet Odesláno Únor 2, 2014 Co se tyce krycich plechu - tak zadni jdou vymenit, jen kdyz to vezmes i s loziskama, jinak by se musely nejak nastrihavat. Ale jistej si uz nejsem, snad to tu nekdo zodpovi. A ohledne rozmeru - pokud chces serii, tak posli VIN Jeldovi a obratem mas cisla dilu, co ti tam budou sedet na mailu. Pokud bys ale rad daval brzdy vetsi, tak musis udat na jakym R15/16/17... jezdis v zime. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SirMike Odesláno Únor 2, 2014 Sdílet Odesláno Únor 2, 2014 Krycí plechy jsem alespoň zbrousil a přelakoval. Drží to a ani se nehne. V zimě jezdím na R17. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Únor 2, 2014 Sdílet Odesláno Únor 2, 2014 Výměna za RS velikost 312 možná je v případě, že vyměníš i třmeny a držák. Dále pokud plánuješ děrované kotouče tak bych šel do Zimmermanů a k tomu musí být keramické destičky, jinak ti ten kotouč mezi dírami praskne. Mě se osvědčily keramický desky od Textaru viz odkaz víše. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SirMike Odesláno Únor 2, 2014 Sdílet Odesláno Únor 2, 2014 Díky, tuto kombinaci mám ve výběru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Únor 7, 2014 Sdílet Odesláno Únor 7, 2014 Nevíte někdo jak je to se zadními kotouči Brembo MAX na RS mám takovej strach že v rozměru 286x12 se nědělají :/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hampejz Odesláno Únor 12, 2014 Sdílet Odesláno Únor 12, 2014 jestli myslíš drážky tak opravdu nedělají. taky jsem chtěl. dal jsem nakonec origo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.