Přejít na obsah

Seat Altea XL COPA 1,4TSI


Murder

Doporučené příspěvky

Tak jsem jsem již psal jinde, Peugeot Expert TePee šel z domu (to auto mi nebylo přáno už od začátku) a sháněl jsem něco jiného. Nejprve jsem přemýšlel o krabicích, velký zájem jsem měl o Citroen Berlingo v osobním provedení, auto stálo v autosalonu v HK, výbava velmi zajímavá, s prodejcem jsem tam seděl hodinu a nějak mi stále nechtěl i přes můj výslovný zájem pochopit, že chci vystavený vůz a hledal v systému auto dle mých přání, ani jedno nedosáhlo té výbavy jako vystavené. Tak jsme se rozešli s tím, že mi něco najde a pošle mailem, opět jsem mu řekl, že vezmu i ten vystavený. Do dnešního dne už to bude čtvrtý týden, nemám nabídku žádnou. Takže děkuji nechte si ho. Dál jsem díky předchozím zkušenostem uvažoval o Fiatu Doblo opět osobní verze Panorama, tam jsem byl v Pardubicích v AC Barth, tam mě prodejce nejdřív vyhnal ven, že za barákem nějaký stojí, tak jsme šli s manželkou na mráz, hledal mezi zaparkovanými vozy Doblo, nakonec jsem našel, obyčejnou plechovku. Tak jsme se sebrali, že pojedeme jinam, to už přišel i prodejce jestli jsme se podívali, tak jsem mu řekl, že jsme neměli na co, že to co chci tam nemá, na to mi odpověděl, že Doblo tam je, že je to sice dodávka, ale chybí tomu jen čalounění, klima, rádio, volant, kola..... Tak mě nakonec ukecal ať jdeme ještě do autosalonu, že se podívá do počítače. Po 10 minutovém sezení přišel s vytištěným papírem s výbavou podal nám ho ať si vybereme co v autě chceme a že se potom podívá. Tak jsem poděkoval a odešli jsme. Pak jsem jel ještě do Fiata v Praze k Dojáčkovi a první co jsem řekl prodejci, že mě na*rali v pardubicích, že se mi nevěnovali. Na to mi řekl, že to je hrozné a nepřípustné. Začal hledat v pc, nemohl najít to co jsem chtěl a stále mi nutil jejich skladovku. Uprostřed jednání se zvedl a odběhl na 5 minut aby řekl kolegyni aby mu zamluvila oběd. A tak jsem to po jeho návratu ukončil a ať mi pošle nabídky mailem, opět je stále nemám.

Pak jsme začali s manželkou rozebírat, jestli vlastně osobní dodávku potřebujeme, když chci koupit ještě normální velkou plechovku (Transit, Ducato, Boxer...)

A tak jsme opustili plechovky a co dál, koukal jsem i po čtyřkolkách, vcelku jsem si říkal takový Hyunday iX35 je pěknej a vcelku cena jde. Jenže v reálu to má hrozně malej kufr, tak mi nabízeli Santa Fe, jenže tam jsme už byli cenově někde jinde. Zvažoval jsem i Dacii Duster jenže když jsem se někde na fóru dočetl, že "Je úplně Super, právě jsem ji přivezl domů, cestou jsem koupil jiné stěrače (přivezl funglovku) předělám tohle a támhle to, ale auto je fakt super" Tak jsem si řekl, že to není auto pro mě.

No a přišlo na koncern a výběr Octavie, (tam jsem natrefil taky na zajímavou nabídku) už jsem se rozhodl na 1,4TSI byl jsem opět v AC Barth, ale v HK a tam mi nabízeli absolutní holátko za cenu velmi blízkou Ambientce, říkám ale chci originál rádio, odpověď to máte úplně zbytečný, dáme Vám za 1800,- rámeček a můžete si tam dát jakékoliv rádio a nabídl mi JVC za 1900,- že prý je lepší než Stream a tak jsem věděl, že tam nekoupím.

Velmi profesionálně se mnou jednali u Loudy v Pardubicích, jenže bohužel měl na skladě jen krátkou 1,2TSI ve výbavě za super cenu, ale 1,2. Nebo za měsíc dlouhou 1,4TSI Abiente, cena tak normální.

Na to mě Davon a ještě jeden kámoš nasměroval na Seat Altea XL, původně jsem nechtěl, už jsem vlastně skoro podepsal tu krátkou u Loudy, ale říkal jsem si OK pojedu se na ni podívat, vyrazil jsem do Prahy na Jarov, ukázal mi stejnou, ale stříbrnou, sedělo se mi v ní dobře a padlo rozhodnutí, jenže jsem byl sám, tak jsem ji musel ukázat ještě manželce. To jsme se jeli podívat jen do HK, sedli si do ní, seděli tam i děti, nechal si ji nabídnout, na tu z Jarova nedosahovala ani náhodou. Tak padlo rozhodnutí, že jdeme do Seata. Jenže cestou z HK, jsme natrefili ještě na KIA, Ceed prý konkuruje Octaviím a tak pro klid duše jsem se otočil a zajeli tam. Velikostně nebyla špatná, motorově jsme šli do nějaké 1,6 v nejvyšší výbavě (původně jsme chtěli o 100000,- levnější auto, jenže ten skok mezi holátky a vybavenými je ve výbavě dost velký a vlastně Seata mám a u Kie jsem měl nabídnuto dokonce v nejvyšší výbavě - tady Škoda stále zaostává, tak jsme se rozhodli, že koupíme vybavené a nebudeme dodělávat) byla dokonce o 40000,- levnější než Seat, byla by tak tento týden, ale tak nějak jsme skončili u toho, že to je Kia... (našel jsem dvě zmínky o tom, že začala hořet a to mi stačilo).

No a tak jsme vzali Seat Altea XL 1,4 TSI COPA Paket, velmi pěkná výbava, navíc od nejvyšší Style ještě, dešťový senzor, automatická světla, Maxidot, Bluetoth HF. Nechal jsem si přidat tažné, originál střešní nosiče a gumovou vanu do kufru. Měl jsem nabídku na 4x zimáky na plechu, ale v 15", ty jsem nakonec vyhandloval za 16" zimáky na liťáky co na autě jsou a na léto koupím asi 17" (nebo můžu přezout ty letní co na tom byli).

Jízda z Jarova super, nadšení nic nemlátí, vše funguje, altíí pěkně voní, jen ta spotřeba doufám že klesne, něco jsem najel hned z Jarova po Praze a ukazovalo to 27,3l/100km, teď mám 9,8 jsem na to pak koukal a nebyl problém se rozjíždět za 38 l/100 a to bez šlapání na krk, přeci jen je to syrovej motor... Ale potenciál v něm je :palec:

Odkaz ke komentáři

Díky Romane palec.gif, přijedu na chvilku. Děcka jsou nemocný, tak nikam nemůžeme, tak se pojedu projet sám :D

Ten fet je nádherný, služebních jsem nových pár měl, ale své je to teprve druhé, první byla Felicia v 1996, 1,3 lxi special (otáčkoměr, mlhovky, dělené sedačky) během roku jsem do ní nacpal přibližně jednou tolik co stála, hudba za 100000,- , motor - skončil jsem na 100kW, brzdy z Golfa III GTI (nové, ne vrakoviště) přední třináctky, zadní patnáctky oboje 7´límce...

Ale to je už dávno pryč, to jsem byl ještě mladej a blbej, teď už jsem starej a blbej smich.gif

 

Tak nějaké fotky:

Upraveno uživatelem Murder
Odkaz ke komentáři

Díky pánové,

tak jsem dnes pokořil prvních 200km najetých a spotřeba ukazuje už nějakých 9,3 l/100km což jsem s dosavadními auty měl taky (dokonce s náhradním vrakem z AAA 406 kombi 2,0 v benzínu a automatu bez vleku 12 a s vlekem 14 l/100 km) takže už teď jsem úsporný palec.gif

Odkaz ke komentáři

Super, nostalgie kdyz se divam na ten tachometr a citim tu vuni i z fotek :D

Preji vse v nejlepsim poradku, at nic nezlobi a az ti po startu i v teplem obdobi vylitne rucicka otackomeru nad jednicku a po 10ti vterinach to bude pomalinku padat, tak je to naprosto normalni ;)

Jeste mi rekni, kdo ti tam mluvi kdyz zmacknes na volantu nalevo podlouhle tlacitko mikrofonu? Zenska, nebo chlap??

 

Jo a jeste ti chybeji folie na zadnich i PREDNICH BOCNICH OKNECH!!! :D :D

Odkaz ke komentáři

Díky, mám tam ženskou, dnes jsem se s ní pohádal, ale vyhrála ona, prostě nevím jak dál když dám povel "hudba" ona se zeptá "jak prosím" zkoušel jsem všechno možný a dál se nehnu, zkoušel jsem "z telefonu, rádio, nahlas, tralala..." a nic furt jen jak prosím, tak jsem ji poslal do pr*ele, to mi zase vyjmenovala povolené příkazy, tak jsem vyslovil "přerušit" Telefonování už zvládám a ostatní se naučím :)

 

To doufám taky Petře, teď už to prozradím, druhý den po dovozu s Pažoutem najela manželka do zdi, neušlápla brzdový pedál, nejprve na rozvod, pak se to stalo i mě (až na tu zeď) pak jsem byl s něčím v servise a řekli mi že je na to svolávačka na nefunkční ventilek podtlaku posilovače brzd (budíž jim ke cti, že vyměnili zdarma), nárazník jsem nechal zavařit a nalakovat celkem oprava za 4500,- nový nárazník za 27000,- před lakem, takže to šlo. Pak po najetí 20000km začala rachtat dvouhmota, výměna včetně komplet spojky (ať to nemusím za čas půlit znovu) to mělo najeto pouhých 68000km, říkám si snad máme vybráno. To jsem vlastně zapomněl celkově na dovoz auta, koupil jsem ho v "D" za hotový s odpočtem DPH (bez DPH) dovezl, přihlásil a počítal jsem, že na něj vezmu zpětný leasing, abych mohl prachy vrátit do firmy, kde jsem je potřeboval, samozřejmě nikde jsem neuspěl, měl jsem nově založené s.r.o. K tomu problémy s odpočtem DPH nepočítaně kontrol z finančáku (dovezl jsem jako fyzická osoba plátce, protože jsem s.r.o. neměl ještě hotové a pak jsem ho prodával do s.r.o.) No zpět k technice najedu dalších 20000km a dvouhmota začala rachtat znovu. Reklamace, na servis prý jen půl roku, dvouhmota dvouletá, ale spojku jsem dával továrenský repas (rozdíl v ceně nová repas 8000,-), opět kontakt na dovozce a zamítnuto, že jsem tahal vozík (max 500kg). No a tak to stojí, (vlastně už to prodali) v AAA. Dal jsem tam papíry od předešlého servisu a prodal s tím, že v určitých režimech klepe. Takže ten Peug mi fakt souzený nebyl + když vezmu, že mi nevyšla přeprava osob, kterou jsem s ním chtěl také dělat a žralo to minimálně 9,5 l/100, tak by šel stejně z domu.

Upraveno uživatelem Murder
Odkaz ke komentáři

No vypadá pěkně ten interiér, ale stále je to tvrdý plast, jsem zvědavý jak dlouho vydrží bez škrábanců.

Jo jinak dnes jsem pustil ofuk předního okna a přístrojovku mám zasypanou plastovými hoblinami. Tak doufám, že to je z výroby a ne z ventilátoru.

Upraveno uživatelem Murder
Odkaz ke komentáři

Ten, kto niekedy francúzske auto mal, vraví, že to bolo za trest. Nepoznám na okolí nikoho, kto francúzske auto vymenil za nové francúzske, a to už o niečom svedčí. So španielskym autom mám ale bohužiaľ tiež vlastnú nie moc dobrú skúsenosť, bol to nový VW vyrobený v Španielsku a tie zážitky :wallbash:

 

V každom prípade gratulujem k novému a držím palce, nech slúži lepšie, než to predošlé :pivo: Seaty sú aktuálne veľmi dobrá kúpa v danej cene, pri výbere svojej RSy som chvíľu uvažoval o Leone Cupra a pri rovnakej výbave bol cenovo o 4000 eur nižšie... Moja jediná námietka voči Seatu sú ale stále interiéry, nemôžem si pomôcť, ale sú pre mňa nesympatické a ergonómia v mojich očiach teda tiež katastrofálna :(

Odkaz ke komentáři

Díky, mám tam ženskou, dnes jsem se s ní pohádal, ale vyhrála ona, prostě nevím jak dál když dám povel "hudba" ona se zeptá "jak prosím" zkoušel jsem všechno možný a dál se nehnu, zkoušel jsem "z telefonu, rádio, nahlas, tralala..." a nic furt jen jak prosím, tak jsem ji poslal do pr*ele, to mi zase vyjmenovala povolené příkazy, tak jsem vyslovil "přerušit" Telefonování už zvládám a ostatní se naučím :)

 

s babou se dříve nebo později pohádáš s každou biggrin.gif, to už snad ve svém věku plného zkušeností víš lol.gif

a rádio ji stejně nenaučíš ovládat, nejspíš neví co to je - myslíš, že to má umět? co říká návod?

 

p.s. interiér? já si myslím, že tenhle FL už jde, není to vůbec hrozné, jen je to prostě jinak, osobně bych nechal polepit fólií ty velké stříbrné

plochy na palubce a byl bych na 100% spokojený a v pohodě

 

 

 

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

Jo a jeste ti chybeji folie na zadnich i PREDNICH BOCNICH OKNECH!!! :D :D

 

Ještě budu chvilku prudit proti fóliím, ať to sundá co nejvíc lidí a pak tam hodím černoty i na přední boční a čelní dám minimálně 30% a budu vyjímečnej, ne jako dneska kdy to má na autě každej, to mi na fóliích vadí nejvíc, že jsou všude a já je nemám lol.gifsmich.gifsmich.gifsmich.gif.

Ještě by to chtělo nějaký super čínský HID tak 6000 - 6500k

Pak ještě poladit motor ať se na silnicích nezdržuju nějakou pomalou 190km/h, když pojedu s vozíkem.

 

Tak a teď vážně, jako nikdy jsem netvrdil, že fólie nevypadaj dobře, ale kvůli vzhledu znepojízdňovat auto (nezpůsobilost k provozu...) fakt nikdy nebudu, už z výroby mám zatmaveno, mám climatronik, takže ani léta se nebojím.

HID taky na 100% ne, uvidím jak to bude svítit v noci, ale lampy to jsou velký, tak myslím, že svítit budou, takže ani nad origo uvažovat nebudu, ale tady ještě uvidíme...

No a potunění motoru, nějaké rozumné kvůli spotřebě, třeba, ale až po záruce. Na naše rychlostní limity ten motor bohatě stačí, tam bych to opravdu řešil kvůli optimalizaci pokud by chtěla, ale to ukáže provoz.

 

Jardo: mě ten introš nevadí, nevadí mi ani ta stříbrná, ale co jsem měl tenhle tvrzenej plast v Doblu, tak se na něj stačilo blbě podívat a byl poškrábanej, tak proto jsem se o tom zmínil, ale co jsem našel někde na internetu, tak psali, že sice tvrzenej je, ale je odolnej, tak doufám že vydrží.

Co se hudby týče, tak by to mělo umět ovládat hudbu přes bluetoth z mobilu, ale to WinPhone 7,5 neumí, musím to zkusit s nějakým jiným telefonem a nastudovat pořádně návod.

Odkaz ke komentáři

tak nakonec pašík má taky stříbrnou na palubce a budíkách a nikomu to nevadí,

ten tvrdý plast bude v pohodě, toho bych se nebál, nakonec spousta aut má měkčený, ale spodek palubky je stejně z tvrdého,

světel bych se taky nebál, máme v podstatě stejné rozměry světel a Golf svítí docela dobře, ikdyž budu muset světla nechat zkontrolovat,

zdají se mi trochu rozhozené z výroby, každopádně xeny dávat nebudu, spíš koupím tyhle žárovky:

http://www.autolamp.cz/autozarovky/osram/12v/zarovka-H7-12V-55W-PX26d-NIGHT-BREAKER-PLUS64210NBP.html

Odkaz ke komentáři

Ty jsem měl na peug. a viděl jsem dobře, ale jestli lepší, to je hodně o sugesci, takže nenapíšu, že byli super, prostě měl jsem je, viděl jsem a nehořeli. Já věřím, že světla budou OK. Ono spousta lidí se žene za xenama a přitom stačí i u starého auta rozhodit světlo vyčistit pořádně paraboly, dát nové žárovky a mít 100% přísun el. energie a pořádné funkční ukostření a človíček by koukal jak to najednou super svítí. Oni nejsou konstruktéři blbci a homologační předpisy jsou přísné, takže prostě ty auta svítit musí...

Odkaz ke komentáři

Na tvrdou palubku se vykasli, zato je carbon look a neuvolnuje ftalaty jako ty mekceny plasty :D

Co se tyce stribrnych ploch na palubce, pamatuji euforii, kdy mraky Octavianu strikalo na koleni ramecky a vetracky vnitrku do 9102 stribrne a nyni by jsi to zase Jardo polepoval folii na jinou barvu ? :D

Ja jsem hodne, hodne rad, ze jsem doplacel bixeny, cesta napr. do HR v noci s timto a s halogenama - NEBE a DUDY! ;)

Celkem by me zajimalo, kolik ma tvoje Altea zatmaveni takhle jak to je, bez jakychkoli polepu. Kdyby jsi mel nekde moznost to nechat zmerit, dost by me to zajimalo, jak se rikalo ze je to tonovany na max... :pivo:

Odkaz ke komentáři

tak některý měkčený palubky mají i zdravotní atest biggrin.gif

ten poleb palubky jsem myslel tak, že kdyby vadila ta velikost stříbrné plochy, třeba soudruzi z NDR udělali chybu na G6, kdy se mi i blbé stříbrné orámování výdechů vzduchu odráží v bočním skle a to přesně v místě kudy čučím do zpětného, blbci no,

takže to asi budu řešit fólií z důvodu odrazu, jinak designově je to o.k., funkčně k.o.

Odkaz ke komentáři

Já si nestěžuju na tvrdou palubku, jen jsem napsal, že jsem zvědavej jak dlouho vydrží :).

Tak zatím jsem si nevšiml, že by se stříbrná někde odrážela, to víš Jardo tohle je poctivej španěl a ne lidovka z DDR smich.gifpivo.gif.

Včera jsem jel kousek už za tmy a světla stačí, svítí to pěkně, samozřejmě že ne jako originál bixenony, ale vidět je.

Zatmavení, nevím když je někde potkám, můžu se zastavit, ale na technickou kvůli tomu jezdit nebudu.

Odkaz ke komentáři

No to kazdopadne ne!!! Myslel jsem to presne tak, kdyby te nekde stavili a kontrolovali a meli pristroj, zda by jsi je poprosil, kolik to vlastne z vyroby ma :D Predem diky ;)

 

Me osobne se Jardo vetracky u bocnich oken tez odrazi v zrkadlech! neni to nejak uplne bidne, ale videt to tam je, nevadi mi to vsak, zvyk z OI kdy jsem to prestrikal na stribro!

 

edit: dnes jsem zkusil nalepit na palubku kulatou desticku na prisati prisavky drzaku na mobil a ono h*vno... ani se to nechytlo, natoz aby to lepilo, pritom na dotek to jakoby lepilo... Ku*va! :angry:

Odkaz ke komentáři

Tak ne, autem to nebude, to prokletí je někde ve mě. blink.gif

 

Minulou středu, ráno přijdu k auto, jdu nastartovat a nic, startér jen cvaká. Si říkám, že by baterka, kdoví co s tím dělali na Jarově. Přistavím druhé auto, připojím kabely (mám kvalitní, bez problémů startují i nafťáky) Ale nic je cvakání a budíky ani rádio nepohasínají, takže šťávy bude dost.

Tak volám na SEAT mobility, tam se mi docela věnují a během 20 minut mám technika na drátě, vysvětlím příznaky, že jsem zkoušel i kabely, na to odvětil, tak to musím přijet za 20 minut jsem u vás. Přijel hnedle za hodinu a půl (kdyby to vůl řekl hned, nečekám venku u auta v -17°C). Sedl za volat dvakrát zkusil a zhodnotil, to bude asi startér, říkám si hmm chytrý pán, já na to přišel až po kabelech.

Kouká do motoru a říká že asi zkusí poklepat na ten startér, vzal kladívko a gumovou paličku, násadku kladívka opřel opatrně o startér a gumovou paličkou jemně poklepal, samozřejmě startér si toho ani nevšiml a pán konstatoval "tak to bude asi víc rozbitý, to musíme odtáhnout" a tu to začalo jenže mi máme odtahovku pryč, to si musíte sehnat...... Pak se na mě podíval a pochopil, že nic shánět nebudu a tak zavolal na ÚAMK (SEAT mobility) ti že pošlou odtahovku, ale až z HK tak že bude tak za hodinu. Pán sedl do auta a odjel, věděl kdy, protože ještě chvilku a zhodnotil bych i slovně co si o jeho odborných znalostech myslím. Sakra měl třeba nabídnout (od začátku jsem chtěl náhradní auto) tak já vás odvezu k nám pro auto a pak dořešíme odtah, hlavně že si vozí zadek v A3 a neumí hrábnout na auto, ani tu stupidní diagnostiku nepřipojil...

Pak mi volali z ÚAMK, že jede ta odtahovka a že mě odtáhnou do BARTH Autocentra v Pardubicích (domovská firma kde pracuje i onen šikovný technik) s díky jsem velmi důrazně odpověděl, že ani náhodou, že se obávám, že i kolegové pána zhodnotí jen že je to rozbité. Tak po dohodě a nabídce konkurence, jsme se dostali k Porsche inter autu v HK (PIA), netušil jsem původně, že dělají i SEAT. Přijela odtahovka, jen zkušebně otočím klíčkem a samozřejmě, že to nastartovalo na první převalení. No dohodli jsme se že to přeci jen do servisu odtáhneme, dotáhli jsme to do HK, tam jsem zahrál komedii, jé hele ono to nastartovalo (přeci jen 3 hodiny na to svítilo sluníčko) Po dohodě (už jsem schůzky zrušil, tak jsem měl čas) že to bude trvat tak hodinku až dvě, jsem se posadil na bar a čekal. Po dvou hodinách přišel technik, že vše otestovali a nic to neukazuje, že byl lehce volnější plus na startéru, ale že si nemyslí, že by to bylo tím. S autem jsem odjel v pohodě, ve čtvrtek nastartovalo v pohodě. V pátek zase ne, říkám si to snad není pravda, nevolal jsem nikam a zkusil jsem horkovzdušnou pistoli na startér, během minuty to nastartovalo, celý den jsem odjezdil a stavil se i v PIA, dohodli jsme se na pondělí. V sobotu i neděli opět starty s horkovzduchem, vždy stačila max minuta. Dnes ráno taky zamrznuto, volal jsem na SEAT mobility (kvůli náhradnímu autu, jinak bych ho musel platit já) po dovezení do servisu, jsme sepsali zakázku, dostal jsem náhradní Fabii. Jé o té se musím rozepsat, jsem odpůrce Fabií, kudy chodím, tudy na ně nadávám (svezl jsem se párkrát s první 1,4 u Šmidberáka a to byla hrozná past, HTP jsem ani nezkusil, ten motor jsem zavrhl jen předsudky) no a dnes jsem dostal dvojkovýho kombíka s 1,2TSI (nebo FSI - vlastně nevím mělo to 5 kvaltů a jelo to pěkně i zvukově to bylo OK a spotřebu ukazovala kolem 8/100km) No a velmi mě to auto překvapilo, introš prostorný, v rámci možností pěkný, vyhřívané sedačky, maxidot, komplet v elektrice... Pěkně jsem se povozil, snad i začnu uvažovat pro manželku. Toliko vsuvka o Fabii.

No auto mělo být až zítra odpol a v jednu mi volal technik, že po třetí můžu pro auto. Tak jsem tam přijel a .....

Zbytek zkopíruju ze Seatího fóra ať to nepíšu ještě jednou:

 

Tak mám "opraveno" technik v PIA na to koukal ještě pohoršeněji než já.

Opět přijali auto do servisu, spustili diagnostiku, nic se neukázalo, tak hlášení na SEAT, že po stání na mrazu startér jen cvaká a netočí.

No a přišla mu odpověď:

Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny

Funkční poruchy při startu vozidla, způsobené součástí spouštěče motoru. Ozývá se cvakání, ale vozidlo nelze startovat.

 

Technické pozadí

Při nízkých teplotách a zvýšené vlhkosti vzduch (za mlhy a deště) "(můj dodatek mlhu ani déšť jsem dlouho neviděl)" se na kontaktech (uvnitř spouštěče) tvoří led. Do vnitřní části spouštěče je pak přes vzduchové otvory nasávána/ pumpována vlhkost. Spouštěč je umístěn přímo za chladičem, ze kterého fouká studený vzduch a ochlazuje kromě jiného i měděný pás plus pólu baterie. Proto se na plus pólu spouštěče tvoří led.

 

Tak proč tam nenacpou nějaké krytí???

 

Opatření

1. NOUZOVÉ ŘEŠENÍ NA MÍSTĚ: Při opakovaných pokusech o start se led na vnitřních kontaktech relé ohřeje a ztaje. Aby nedošlo k přetížení spínače spouštěče, doporučujeme motor startovat šestkrát po sobě po dobu 2 sekund, aby led roztál a poté ještě pětkrát, aby se odpařila vlhkost z vnitřku relé. Tuto informaci předejte zákazníkovi, aby si v podobných situacích mohl sám pomoci.

 

Kam mám tento návod v autě nalepit, už 5x jsem startoval, za pomoci horkovzdušné pistole...

 

2. SPORADICKÝ PŘÍPAD: Reklamaci nelze vždy reprodukovat (pouze když se ozývá skřípání spoštěče), když se vozidlo zahřeje nebo když bylo odtaženo. Proveďte 5 pokusů o odstranění vlhkosti z vnitřku relé. Zákazníkovi nabídněte opatření "Nouzové řešení na místě", aby mohl poruchu odstranit sám.

 

Laicky řečeno, co má co jezdit když mrzne, na řešení se*eme

 

Pozor

Poněvadž se tato reklamace vyskytuje jen zřídkakdy, je velmi nepravděpodobné, že by zákazník navštívil servis znovu se stejnou záležitostí. Žádáme proto o provedení opatření, popsaného v bodě 1. Informujte zákazníka o tom, jak může poruchu odstranit na místě.

 

OK, jsem informován, myslíte že můžu beztrestně nepřevzít bateriovou horkovzdušnou pistoli, kterou jsem objednal přes internet do příslušenství vozu?

 

A teď vážně, je vůbec možné takto radit lidem co utratí skoro půl mega, že maj takhle startovat? Posílám kopii do Světa Motorů, uvidíme jestli se toho nějak chytí. A naplánuji výlet na Jarov a budu trvat na tom, že prostě nový startér chci...

 

 

Texty kurzívou jsem psal já, texty normálním písmem jsou doslovným přepisem dokumentu, který mi technik dal....

Upraveno uživatelem Murder
Odkaz ke komentáři

no tak to vyjádření seatu je dobrá prdel, to jsem se dlouho nezasmál....samozdřejmě problém je v tom startéru, to teda vidím prvně, aby na novém autě byla oprava provedena stylem, vysvětlete zákazníkovi, at startuje 5x :D :D masakr....trval bych na novém startéru

Odkaz ke komentáři

tyvole, utratit tyhle peníze za auto a po dvou týdnech používání dostat prohlášení jako je to Tvoje, tak na místě vyvraždím celej perosonál, zapálím komplet showroom, zatancuju jim tam zaklínací indiánskej tanec a volám do nějakýho populistickýho pořadu na Nově nebo Primě aby rozmázli popel z doutnacího torza salónu v hlavním zpravodajství :wallbash:

 

dopr*ele, jsem se nas*al. Co je dneska možný snad už ani není možný

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...