Přejít na obsah

VW T5 Multivitamín


LukášV

Doporučené příspěvky

Dlouho jsem tu nebyl a lecos jsem propasnul koukam :(

 

Perfektni postup! Jediny co si myslim ze by se uz u takovyho auta vyplatilo je vzduchovy podvozek ;) Meli by to vetsi ucinek opticky a i uzitkove to u takovyho auta neni uplne k zahozeni.

 

Ale jak rikam, neskutecnej skok!!!

jo, ten by byl super, on i existuje, ale cena je masakr

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

O víkendu jsme poprvé vyjeli s rakví a předstanem. Z hecu jsem před odjezdem jel na váhu a plně naloženo vč. rodiny 2970kg :)

Upřímně čekal jsem víc... No nic cesta do německa k jezerům ubýhala a na autě bylo cí !@#$%^&*, že má naloženo,tudiž mu bylo šlapáno..

Abych to zkrátil tak mi zase po roce a 15tkm praskly svody. :pest:

Tak už řeším v německu náhradu a tím bych mohl vyměnit serii za celonerez.

 

4alz.jpg
l2qg.jpg
cmw6.jpg
bd1f.jpg

 

Odkaz ke komentáři

jo, ten by byl super, on i existuje, ale cena je masakr

No jako nevidel bych to tak nejhur, beru v potaz jen kvalitni kompletni podvozek, na to co to vse umi a jak se to chova, si myslim ze ta cena je velice v poradku.

 

Jinak hrozne mne u tehle aut fascinuje jak to na tu vahu je podbrzdeny. Tyhle auta hlavne teda proskleny verze kde je predpoklad i dalnicnich vyletu si zaslouzili lepsi brzdy nez klasicky verze co maji treba i delnici na skakani po meste.....

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...

Tak po dlouhé době UP :)

 

Svody jsou již měsíc na autě a zatím dobré :palec: tak snad už to dá pokoj a nebudu se k tomu muset vracet :rolleyes:

 

V čerenci jsme byli týden v okolí dvora králového a spalo se pouze v autě a teď dva víkendy po sobě jsme byli u berouna.

V obi se koupil nůžkovej párty stan, protože stavět origo stan na den dva je nesmysl. Tohle je za 2min i s bočnicema postavené :palec:

 

No a aby toho nebylo málo tak v pátek přestala jít klima. Jednotka bez chyb, a když jsem se díval v měřených hodnotách tak tlak kompresu 0 bar. (klimu jsem plnil před 2měsícema) Tak nevím jestli ten tlak se má zobrazovat už jen tlak v potrubí, nebo tlak, který dělá kompresor??

 

9EN6zS.jpg
LbR6Mt.jpg
u0vprB.jpg
tQ7N6M.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak jsem narouboval denní led svícení do mlhovek u céca.

Samozřejmě, že když jsem ty staré mlhovky vyndal a viděl jak jsou oťukané od kamínků, tak jsem objednal i nové mlhovky, které jsem stejnak vykuchal :rolleyes: a k tomu rovnou i nové blinkry :rolleyes:

 

Také jsem měnil zadní díl výfuku a nechal ho před montaží na auto nechat poplivat hliníkem. B)

 

No a ty poslední fotky bez komentáře :wub:

 

8JLtFS.jpg
2pGVTd.jpg
hSGY3j.jpg
jjUiJP.jpg
fATPoe.jpg
M5WXUi.jpg
tpEXlN.jpg
5zrshW.jpg
DqihGh.jpg
vOp4Zn.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

U baterky mám klubo 15m prodlužováku a zbytek jsem táhl do interiéru pod spolujezdce sedačku. Myšlenka je taková, že v kampu otevřu kapotu,kabel prohodím motorákem pod auto a napíchnu se na rozvodný skříňce. :ph34r:

 

post-4846-0-30135700-1408971549_thumb.jpg

post-4846-0-60651800-1408971553_thumb.jpg

post-4846-0-84046300-1408971557_thumb.jpg

 


No a dále jsem tahal od druhé baterky 12V pod sedačku spolujezdce.

Na pevno jsem nalepil mamutem měnič napětí na stěnu držáku.

Pod přední hranu držáku sedadla (u spolejzdce nohou) jsem nainstaloval vypínatelnej jistič (vypadá to jako klasická pojistka na autohifi) a tím odpalím přívod 12V.

 

Měnič jsem zapojil přes relé - zapínám jej spodním vypínačem a je z něj napájena prostřední zásuvka 220V, ty dvě krajní fungují pouze po zapojení v kempu

 

Druhý vypínač slouží k horní řadě zásuvek a je to také ovládáno přes relé ( USB 1 a 2A , cigaretová zásuvka a displey s voltmetrem, hodinami a teplotou - ty dvě funkce jsem ani nechtěl)

 

post-4846-0-91453500-1408971959_thumb.jpg

post-4846-0-35722200-1408971964_thumb.jpg

post-4846-0-30564000-1408971969_thumb.jpg

post-4846-0-44723900-1408971973_thumb.jpg

post-4846-0-27856200-1408971977_thumb.jpg

post-4846-0-27266500-1408971981_thumb.jpg

post-4846-0-23482500-1408971985_thumb.jpg

 


Jinak snažil jsem se ty kable nějak učesat, ale jak je toho hodně tak to nebude nikdy dělat úhlednej efekt. Hlavně jsem si na všem nechával 15cm fora, abych mohl odšroubovat samořezky a cely panel bez nutnosti sundavání sedáku vytáhnout.

 

Jo a zítra to ještě doplním o černě lakované samořezky B)

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Také před odjezdem na dovolenou vyřešena další z bolestí T5 s dvoj výparníkem u zadního kola. (proto najednou utíkala náplň)

Jelikož jde trubka odzadu až dopředu v kuse a nová stojí 7k, tak jsem jí řízl a použil spojky se zářeznými prsteny. Vyhnilá část se nahradila hadicí s opletem.
Klima naplněna barvivem a nikde nic neutíká :palec:

 

6h8gz1.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...