Tommoxt Odesláno Duben 26, 2012 Sdílet Odesláno Duben 26, 2012 Zdravím pánové, nikde jsem to tu nenašel. Potřeboval bych vědět jaké máte zkušenosti s chipováním motoru, který má najeto téměř 300 tisíc. Případně jak velká je pravděpodobnost, že mě potká repas turba a výměna střiků, spojku mám téměř novou. Nechtěl bych žádný extrém max. do 100 kw a 300 Nm. Díky za názory 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dodo-Kolín Odesláno Duben 26, 2012 Sdílet Odesláno Duben 26, 2012 Já čipoval před rokem při 257tis. Potom (asi po 12tis.km) jsme měnil spojku se setrvákem. S tím jsem ale počítal, protože to bylo origo. Jinak mám zatím turbo a vstřiky origo (ale víš jak-radši ťuk, ťuk-ťukám). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tommoxt Odesláno Duben 26, 2012 Autor Sdílet Odesláno Duben 26, 2012 Tak to vypadá dobře, já nepůjdu nad 300 Nm, někde jsem slyšel že spojka je právě na 300 Nm dimenzovaná. Díky za informace, teď už z toho takovej strach nemám. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dodo-Kolín Odesláno Duben 26, 2012 Sdílet Odesláno Duben 26, 2012 Tak já mám seriovou spojku 240mm (proto tam mám k 350 N.m) ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tommoxt Odesláno Duben 26, 2012 Autor Sdílet Odesláno Duben 26, 2012 Už to vidím, máš 4x4, tak to potom jo. Sakra a já chtěl koupit 4x4 Jinak, otázka stále platí, v kolika km jste chipovali a co se podělalo....Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Baloo Odesláno Červenec 3, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 3, 2012 Nechával jsem chipovat při zhruba 198tis km a nyní mám 202tis a vše v pohodě 0 Citovat Odkaz ke komentáři
princes Odesláno Červenec 3, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 3, 2012 Ja chipoval pri 80tis km na 105kw a 350Nm kroutak a najeto 87tis a motor slape jak hodinky! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gumin Odesláno Červenec 3, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 3, 2012 Myslím, že když se chip dělá s rozumem, tak se nemáš čeho obávat. Já chipoval na 170 koní u TDIfuna ve 36tis. nyní 86tis. a jezdím. Když se budeš k motoru chovat rozumně, tak ti bude sloužit dál. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
princes Odesláno Červenec 3, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 3, 2012 Presne,taky mam od TDi Fana Jinas tech 170koni mas jen chipem nebo jeste neco jineho aj??diky moc!Za info 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gumin Odesláno Červenec 3, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 3, 2012 170 koní spolu s malým hybridem a jednohmotou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
princes Odesláno Červenec 3, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 3, 2012 aha diky moc,taky pak vymenim,tys dal to turbo se 110kw verze? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gumin Odesláno Červenec 4, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2012 Mám tam turbo se střevy ARL 110kw TDI tzn. GT1749VB v obalu Garrett original O2 77kw. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gracho Odesláno Červenec 4, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2012 na koľko ťa prosím vyšla úprava turba? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gumin Odesláno Červenec 4, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2012 Už jsou tomu 2 roky, takže si to moc nepamatuji, ale bylo to myslím kolem 33 tis, turbo, spojka, práce a chip. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
princes Odesláno Červenec 4, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2012 tak to je mazec budu o tom premyslet! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vlado1130 Odesláno Červenec 24, 2012 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2012 mam 198 000KM. cipoval som na 147PS a 340NM a vsetko v pohode.akurat planovana vymena dvojhmotneho zotrvaku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Srpen 22, 2012 Sdílet Odesláno Srpen 22, 2012 Přidávám se. Chip prováděl TDIFUN a bylo to na 156tis a teď mám najeto kolem 171tis.km. V podpisu jsou výkonové parametry. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Září 13, 2012 Sdílet Odesláno Září 13, 2012 Chip dělán ve 115003 km, roční nájezd mám okolo 40tisíc km. Chipováno je na 146PS/327Nm (s ohledem na dálnice a životnost spojky a setrváku). Chip prováděl Michal Vojáček (MVoleško) z Chipfora (www.profituning-praha.cz anebo www.chipforum.cz). Předtím jsem u něj nechával chipovat Fabii 1,4TDi z 59kW/80PS na 77kW/105PS (údaje jsou zhruba). Na Fabii jsem na chipu najel 140.000 km bez jakékoliv výměny čehokoliv a motor jezdí doteď (aktuálně najeto cca 250.000 tisíc - tzn. na chipu více jak 210.000 km ;)). Takže pokud je o motor dobře staráno a dodržíš pár hlavních zásad pro jízdu s turbem, tak by neměl být problém 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tommoxt Odesláno Říjen 23, 2012 Autor Sdílet Odesláno Říjen 23, 2012 Takže, abych taky napsal jak jsem pochodil. Nechal jsem načipovat na 140k, 300Nm, v 265 tis. km, teď mam 272 vše v pohodě, ale někde mi praskla hadice od turba, teda doufám že to je jen hadice a ne turbo. Chip byl prováděn v Diesel technik na Kladně, vše v pohodě, jen se mi zdá, že po 3 tisícíh motor dost vadne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest mates1303 Odesláno Říjen 23, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 23, 2012 Zdravím pánové, nikde jsem to tu nenašel. Potřeboval bych vědět jaké máte zkušenosti s chipováním motoru, který má najeto téměř 300 tisíc. Případně jak velká je pravděpodobnost, že mě potká repas turba a výměna střiků, spojku mám téměř novou. Nechtěl bych žádný extrém max. do 100 kw a 300 Nm. Díky za názory NO ja budu čipovat zíra mam najeto 90000 a plánuju tak do 100kw 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dodo-Kolín Odesláno Říjen 23, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 23, 2012 Takže, abych taky napsal jak jsem pochodil. Nechal jsem načipovat na 140k, 300Nm, v 265 tis. km, teď mam 272 vše v pohodě, ale někde mi praskla hadice od turba, teda doufám že to je jen hadice a ne turbo. Chip byl prováděn v Diesel technik na Kladně, vše v pohodě, jen se mi zdá, že po 3 tisícíh motor dost vadne. Hehe-sranda to tady číst. Vše v pohodě jen něco syčí, vadne-nejede to, ale jinak vše OK 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Říjen 23, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 23, 2012 Taky jsem se pousmál DODO. :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Říjen 23, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 23, 2012 Pokud vadne vykon tzn stagnuje krivka vykonu a prudce pada tocivej moment nad hranici 3tis tak je vetsinou udelanej spatne chip, vono to je problem naladit EDC16 kde se prepocitavaj gramy a Nm na korekce atd. Bez brzdy to jen tak nejde a vetsina odmerenych aut co mela chip nekde takto udelaj co jsem ja meril mela ten prubeh jak popisuji, proste blbe. Prehriva se turbo a nema to ty spravne parametry. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tommoxt Odesláno Říjen 24, 2012 Autor Sdílet Odesláno Říjen 24, 2012 Jo to ono to jede ale ta křivka je prekérka. I když to vezmu kolem a kolem, tak se ten průběh oproti původnímu tolik nezměnil,znát to tam ale je. Četl jsem na Diesel technik samý dobrý recenze a měl jsem to blízko. Zkrátka za blbost se platí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
princes Odesláno Říjen 24, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 24, 2012 Tak naco cekas??? Hura za TDi funeeeeeem :palec: Ja a ostatni si ho nemuzem vynachvalit kde se hrabe nejakej Diesel tech apod... :lol: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Říjen 24, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 24, 2012 Nezbývá než souhlasit. Ale hlavně to co jsem četl co psal TDIFUN tak ti to ničí součástky. Tak to bych tedy moc dlouho neuvažoval a nechal bych to dát do pořádného stavu a to pořádným odborníkem. Než začneš platit horentní sumy za součástky jako turbo, vstřiky....atd. to pak budeš asi litovat levného chipu. Domluv se s TDIFUNem a neváhej, tímto směrem je správný krok, mluvím z vlastní zkušenosti. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cromwell Odesláno Říjen 27, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 27, 2012 U DT jsem chtěl nechat Ovtávku chipnout, začínám váhat... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest mates1303 Odesláno Říjen 27, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 27, 2012 Tak ve středu jsem byl na ten chip akorad mi to dal na 108 kw misto na sto ale musím říct že se ted cítím v autě uplně jinak těch par kw na víc je fak zážitek jsem rad,že jsem do toho šel ted už jen aby to šlapalo bez problémů. Včera jsem se bavil taky s jedník panem z prodejny aut dílů má octavii 1 chip na 108 kw a bez problému 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cromwell Odesláno Říjen 27, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 27, 2012 Tak ve středu jsem byl na ten chip akorad mi to dal na 108 kw misto na sto ale musím říct že se ted cítím v autě uplně jinak těch par kw na víc je fak zážitek jsem rad,že jsem do toho šel ted už jen aby to šlapalo bez problémů. Včera jsem se bavil taky s jedník panem z prodejny aut dílů má octavii 1 chip na 108 kw a bez problému Můžu se zeptat, kde jsi chipoval? A za kolik? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tommoxt Odesláno Říjen 30, 2012 Autor Sdílet Odesláno Říjen 30, 2012 Já vím, že teď už tu asi budu za úplnýho blba, ale začalo mi to ještě nechutně žrát 8.5 mimo město, myslím že to i míň jede a navíc motor je v otáčkách dost hlučnej (mam 9 tis od chipu a začalo se to zhoršovat až tak před tisícem). Co se týče spotřeby ta vylezla asi během měsíce. Do tý doby jsem do práce (převážně z kopce a po rovině) dojel za 4.5 a to i po chipu, teď jedu za 6.5. A mám ještě jeden poznatek, pokud jedu normálně po rovině bez větší akcelerace zatáček atd., je aktuální spotřeba stejná jako dřív, ale jak příjde na přidávání a ubírání skáčou tam příšerný čísla. Počítám, že to bude něco okolo turba, i když nesázel bych na to že to bude jen prasklá hadice. A navíc ta hlučnost, zní to jako když je rozvoďák o zub jinde. Potřebuju tohle vyřešit, aby to bylo jako dřív a pak už hurá za tdi funem dát do kupy tu křivku protože mám vážně strach.. edit: ještě jedna věc, na VAGU mi minulý týden kolega našel hlášku signál příliž malý, ale nevím už jestli to bylo u váhy vzduchu nebo u snímače tlaku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.