Přejít na obsah

Chip 1,9 tdi 77kw najeto 265000 km


Doporučené příspěvky

Zdravím pánové, nikde jsem to tu nenašel. Potřeboval bych vědět jaké máte zkušenosti s chipováním motoru, který má najeto téměř 300 tisíc. Případně jak velká je pravděpodobnost, že mě potká repas turba a výměna střiků, spojku mám téměř novou. Nechtěl bych žádný extrém max. do 100 kw a 300 Nm. Díky za názory

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
  • o 5 týdnů později...
  • o 3 týdny později...

Chip dělán ve 115003 km, roční nájezd mám okolo 40tisíc km. Chipováno je na 146PS/327Nm (s ohledem na dálnice a životnost spojky a setrváku). Chip prováděl Michal Vojáček (MVoleško) z Chipfora (www.profituning-praha.cz anebo www.chipforum.cz).

 

Předtím jsem u něj nechával chipovat Fabii 1,4TDi z 59kW/80PS na 77kW/105PS (údaje jsou zhruba). Na Fabii jsem na chipu najel 140.000 km bez jakékoliv výměny čehokoliv a motor jezdí doteď (aktuálně najeto cca 250.000 tisíc - tzn. na chipu více jak 210.000 km ;)).

 

Takže pokud je o motor dobře staráno a dodržíš pár hlavních zásad pro jízdu s turbem, tak by neměl být problém :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Takže, abych taky napsal jak jsem pochodil. Nechal jsem načipovat na 140k, 300Nm, v 265 tis. km, teď mam 272 vše v pohodě, ale někde mi praskla hadice od turba, teda doufám že to je jen hadice a ne turbo. Chip byl prováděn v Diesel technik na Kladně, vše v pohodě, jen se mi zdá, že po 3 tisícíh motor dost vadne.

Odkaz ke komentáři
Guest mates1303

Zdravím pánové, nikde jsem to tu nenašel. Potřeboval bych vědět jaké máte zkušenosti s chipováním motoru, který má najeto téměř 300 tisíc. Případně jak velká je pravděpodobnost, že mě potká repas turba a výměna střiků, spojku mám téměř novou. Nechtěl bych žádný extrém max. do 100 kw a 300 Nm. Díky za názory

 

NO ja budu čipovat zíra mam najeto 90000 a plánuju tak do 100kw

Odkaz ke komentáři

Takže, abych taky napsal jak jsem pochodil. Nechal jsem načipovat na 140k, 300Nm, v 265 tis. km, teď mam 272 vše v pohodě, ale někde mi praskla hadice od turba, teda doufám že to je jen hadice a ne turbo. Chip byl prováděn v Diesel technik na Kladně, vše v pohodě, jen se mi zdá, že po 3 tisícíh motor dost vadne.

 

Hehe-sranda to tady číst. Vše v pohodě jen něco syčí, vadne-nejede to, ale jinak vše OK :lol:

Odkaz ke komentáři

Pokud vadne vykon tzn stagnuje krivka vykonu a prudce pada tocivej moment nad hranici 3tis tak je vetsinou udelanej spatne chip, vono to je problem naladit EDC16 kde se prepocitavaj gramy a Nm na korekce atd. Bez brzdy to jen tak nejde a vetsina odmerenych aut co mela chip nekde takto udelaj co jsem ja meril mela ten prubeh jak popisuji, proste blbe. Prehriva se turbo a nema to ty spravne parametry.

Odkaz ke komentáři

Nezbývá než souhlasit. Ale hlavně to co jsem četl co psal TDIFUN tak ti to ničí součástky. :wallbash: Tak to bych tedy moc dlouho neuvažoval a nechal bych to dát do pořádného stavu a to pořádným odborníkem. Než začneš platit horentní sumy za součástky jako turbo, vstřiky....atd. to pak budeš asi litovat levného chipu. Domluv se s TDIFUNem a neváhej, tímto směrem je správný krok, mluvím z vlastní zkušenosti. :palec:

Odkaz ke komentáři
Guest mates1303

Tak ve středu jsem byl na ten chip akorad mi to dal na 108 kw misto na sto ale musím říct že se ted cítím v autě uplně jinak těch par kw na víc je fak zážitek jsem rad,že jsem do toho šel ted už jen aby to šlapalo bez problémů.

:palec:

 

Včera jsem se bavil taky s jedník panem z prodejny aut dílů má octavii 1 chip na 108 kw a bez problému

Odkaz ke komentáři

Tak ve středu jsem byl na ten chip akorad mi to dal na 108 kw misto na sto ale musím říct že se ted cítím v autě uplně jinak těch par kw na víc je fak zážitek jsem rad,že jsem do toho šel ted už jen aby to šlapalo bez problémů.

:palec:

 

Včera jsem se bavil taky s jedník panem z prodejny aut dílů má octavii 1 chip na 108 kw a bez problému

 

Můžu se zeptat, kde jsi chipoval? A za kolik?

Odkaz ke komentáři

Já vím, že teď už tu asi budu za úplnýho blba, ale začalo mi to ještě nechutně žrát 8.5 mimo město, myslím že to i míň jede a navíc motor je v otáčkách dost hlučnej (mam 9 tis od chipu a začalo se to zhoršovat až tak před tisícem). Co se týče spotřeby ta vylezla asi během měsíce. Do tý doby jsem do práce (převážně z kopce a po rovině) dojel za 4.5 a to i po chipu, teď jedu za 6.5. A mám ještě jeden poznatek, pokud jedu normálně po rovině bez větší akcelerace zatáček atd., je aktuální spotřeba stejná jako dřív, ale jak příjde na přidávání a ubírání skáčou tam příšerný čísla. Počítám, že to bude něco okolo turba, i když nesázel bych na to že to bude jen prasklá hadice. A navíc ta hlučnost, zní to jako když je rozvoďák o zub jinde. Potřebuju tohle vyřešit, aby to bylo jako dřív a pak už hurá za tdi funem dát do kupy tu křivku protože mám vážně strach..

 

edit: ještě jedna věc, na VAGU mi minulý týden kolega našel hlášku signál příliž malý, ale nevím už jestli to bylo u váhy vzduchu nebo u snímače tlaku

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...