Přejít na obsah

Problém pri výmene oleja


Guest mj28

Doporučené příspěvky

Čaute. Včera som menil olej na Octavii. Všetko v pohodičke, ale po výmene filtra, som povolil aj ten veľky kryt od spodu, čo je v tej istej úrovni ako filter z hora. Aj tá hlava vyzerá rovnako, je to na 32jku kľúč. Vylialo sa odtial dosť oleja ešte, ale ťažko mi to tam šlo, na späť. To je totiž taká dlhá tyčka a drží nejaký chladič, alebo čo to je prišrobovaný k bloku motora. Neviete mi povedať na čo je to,a či som niečo nepokazil, keď som to odšroboval a dal zase tam? Mám s toho obavy.

A ešte, keď som to potom na volnobehu skúšal, tak pri zvýšených otáčkach, ale ozaj som dosť pridal, začalo nejak sekať z motorom. Nikdy som si to nevšimol, pri jazde to nie je cítiť, a motor som nikdy na neutráli tak nevytáčal.Neviem teda, či to má niečo spoločné. A ak nie, čím by to mohlo byť.

Ďakujem, za každý postreh.

Odkaz ke komentáři

Ďalší mudrc...Ale poradiť nikto. :) A ešte by som potreboval vedieť, koľko je treba naliať tam oleja. Vraj 3.8 litra, ale zdá sa mi to málo. To chladenie sa asi pri výmene oleja nedáva dolu, čo? Ale oleja v ňom bolo dosť. Možno preto by som tam mal naliať viacej??? Inak, dnes som bol jazdiť a (klopem si na drevo) všetko OK. Ani ten motor tak netriaslo, nechápem to. :((

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...