Přejít na obsah

DJ.Mara - OI TDi combi


Doporučené příspěvky

Takže karoserie je jiná. :( Vařit držáky na víceprvkovou nápravu to se mi fakt nelíbí. Takže do toho se opravdu pouštět nebudu. Nicméně mi to nedalo a napadlo mě, co to udělat ve stylu Peugeot 508 RXH. Ke každému zadnímu kolu nacpat elektromotor, do kufru dát pár baterií, zbastlit k tomu nějakou elektroniku a je to. :D :D Tak a teď můžete říkat něco o tom, že nemám co dělat a vymejšlím kraviny. :lol:

 

surfman: Nechal jsem to lakovat v Trutnově za ONEm. Ta maska stála litra.

Odkaz ke komentáři

předělávka je blbost, kór když se to ofiko dělalo a dneska to auto stojí hovno. A navíc dostaneš 6 kvaltovou převodovku.

4x4 má jinou podlahu kufru a myslím i pod zadníma sedačkama. Tedy sehnat prdel z bouračky, chytit na stolici, řezat, svařovat - v podstatě obvyklý proces u opravy bouranýho auta. Pak s tím někoho nešťastnou náhodou někoho zabiješ, vezmou to na analýzu a budeš se roky soudit a cálovat miliony.

Odkaz ke komentáři

Díky, už jsem si na to zvyk a vypadá to při nejmenším zajímavě. Takže to tak nechám. Jinak o víkendu mě čeká výměna termostatu. A jelikož chladicí kapalina nevypadá zrovna nejlíp, vyměním ji také. Ještě se chci zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s přípravky na čištění chladicí soustavy? Přeci jenom to auto už není nejmladší, chladicí kapalinu taky určitě nikdo pravidelně neměnil a tak bych to chtěl pořádně propláchnout. Našel jsem například tohle: http://www.autokelly.cz/Catalog.aspx?utm_campaign=Naplne%20-%20aditiva&utm_content=Chladici%20soustava&utm_medium=cpc&utm_source=google|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp571+VxywP4QSQjWX2wGDKFooS5dg7gmv7BioEmzzrr/o6f2DK5L6pQzWwdFaifPVYf47JMy+9q0izdPRmEu5fjntVNTUMpMxZs/95YI39n47lz9chVA8ftajumUv11B4g== Není to zrovna nejlevnější, ale nechci aby mi nějakej levnej sajrajt rozleptal těsnení.

Odkaz ke komentáři

já bych žádné čistící sračky nepoužíval, není důvod. Auto v klidu chladí a nepřej si situaci, kdy začne na několika místech prosakovat chladící okruh ve spojích. Zbytečně utracené peníze, podle mě, navíc dnešné "fridexy" mají dobré čistící schopnosti a neucpávají chladič. Raději pravidelně kapalinu měň.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Winter setup

p1100562.jpg

 

Dnes jsem byl blbnout na letišti. Byla to fakt paráda, sněhu dostatek a krásně uklouzaný od předchozích "drifterů". Při jedné 360ce jsem to zřejmě vytočil až do omezovače a najednou z výfuku takovej černej dým. Tak jsem se lek, jestli něco neodešlo. Zkoušel jsem to pak znovu a nic, už to nekouřilo. Auto jede normálně. Čím to mohlo být? Není to předzvěst nějakého problému?

Odkaz ke komentáři

Ten černej dým neřeš, prostě se trochu víc vytočil motor a tím se uvolnilo trochu sazí, ono i za běžného provozu by se občas měl motor vytočit pomalu až do omezovače, aby se právě uvolnily usazeniny a pak jde i poznat, že to lépe jede. Já to tak dělám (i když mám benzín v atmosféře) a po tomto protáhnutí motoru jde opravdu cítit, že jede líp ;)

Odkaz ke komentáři

Takže pár novinek: Konečně jsem vyměnil látkové koberečky za gumové. Dále proběhla instalace LED na osvětlení RZ a také výměna žhavicích svíček. 3 svíčky byly KO. A jedný mrše se nechtělo vůbec ven. Pak jsme museli protáhnout závit závitníkem aby tam šla ta nová. Naštěstí všechno dobře dopadlo, svíčky jsou na místě. Teď už může začít pořádně mrznout. :D

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Takže máme tu další problém. :angry: Konečně jsem vyměnil xenonové výbojky. Levé světlo teď svítí nádherně, ale to pravé svítí nějak míň. Nepomohlo ani prohodit výbojky. Čím to může být? Foto dodám. A dále by mě zajímalo, jak vám jde vyndat pravý xenonový světlomet. Mě tedy moc ne. Dost tam vadí sání. Může to být tím, že mám předface čelo?

Odkaz ke komentáři

Ja sem zas mnel problem s tym ze mi jedno svetlo nesvitilo kdyz sem zapnul svetla a prisel sem nato ze je zly kontakt na ridici jednotce. A k tomu vyndavani, taky sem s tym zo zacatku mnel problem ale uz sem dosel nato jak to lehce vyndat no tezko do opsat, budes nato muset prijit :D

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

V sobotu jsem ve Špindlu absolvoval malou testovací jízdu s OIII. :D :D :D Je to fakt nádherné auto. Jede se s tím velice pěkně, až teda na ten systém start-stop. Pár nedostatků se ale taky najde. Třeba u téhle středně vybavené verze jsou vzadu švihadla. :wallbash: A pokud nemáte bi-xenony s led dením svícením, tak to dení svícení vypadá jako parkovačky. Jinak v zadu je opravdu hodně místa, řekl bych, že ještě více než v OII. Už se těším až bude combi. :D

post-18775-0-78335700-1360509658_thumb.jpg

post-18775-0-37975300-1360509667_thumb.jpg

post-18775-0-19323500-1360509675_thumb.jpg

post-18775-0-45139400-1360509682_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...