Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Guest Kokxo

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...
Guest Stanley.sen

Zdar.. Chcem sa spytat mam OII 1,9 77 200tis/kmnedavno sa mi hodila do nudzoveho rezimu cca pri 3000 ot...po vypnuti a zapnuti klucika resp novy start to bolo uz ok. Tak som ju z casu na cas skusal vytacat cca na 4000ot nie vzdy to hodilo do NR. Este pri razantnejsej jazde to vydava taky odfukovaci zvuk...Tak som sa rozhodol ist do servisu a povedal mi ze dava vacsi tlak ako pozaduje...ze bude treba repas pripadne nove turbo... Je mi to take zvlastne auto ide normalne uz to nevyhadzuje do NR ziaden priznak ze by bolo turbo vo finale...som na vazkach ci to mam davat robit alebo nie Dik za radu...

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Problem ze nevim,jedu a najednou pink zacla blikat spirala zhaveni a na maxiku motor do servisu.Jenze auto jelo uuplne normalne bez jakejchkoliv zmen uplne krasne plynule to tahlo.Cca po 20 km spirala prestala blikat a od ty doby nic.Takze otazka zni nevite co to k***a melo bejt ?? Je fakt ze tam mam dodelavanej maxik takze me napada jedine to.Za kazdej nazor budu rad...

Odkaz ke komentáři

Ahoj kluci,

chtěl bych se zeptat jestli náhodou nevíte nebo jste se náhodou někdo nesetkal s touto chybou:

005269 - Switch-Over Valve for EGR Cooler (N345)

P1495 - 000 - Open or Short to Ground

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Mileage: 259747 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 21:36:52

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.54 V

Bin. Bits: 00001100

Mass Air / Rev.: 610.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

 

je to výčet přes VCDS z octavie 2 1.9 TDI s DPF rv 2008

 

díky za každou odpověď

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

Pridam aj ja svoj postreh cool.gif Presedal som na toto vozitko zo 14 rocneho auta a ked mam porovnat priestor, pohodlie a pocit z jazdy tak moja 77 kw Octavia straca v kazdom smere. O vykone, ktory som mal pod nohou ani nehovorim. Najviac sa mi nepaci, ze na octavii mam 2000 otacok a chcem predbiehat tak hned musim radit vyssi prevod. Predtym som vklude jazdil na 1500 a tahalo to do 4000 a od 4000 do 6000 to vystrelilo ako besne. Tu mozem len snivat. A ake to bolo auto? BMW E39 528i so 142 kw :smich:

Spotrebu zatial porovnat neviem, este som to na octavii nezmeral. Ale BMW pri jazde mimo mesta a dialnice štýlom že som takmer vsetkych predbiehal a jazdil nieco malo nad limitom (ak neratam predbiehanie :lol: ) okolo 9l.

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 5 týdnů později...

takze problem s teplym startom. O2 rv 2004. pytal som sa v skodovke na prehranie softu na predstrek ale vraj to neni mozne. ze na starych tdi to islo. moznost je to cipnut kde je uprava predstreku zakomponovana alebo vymena startere. oficialne stanovisko od skodovky preco tolko toci ked je motor zohriaty od 70 do 90 stupnov je ze v startery su nejake trvale magnety a tie casom slabnu. to znamena ze repas pomoze iba nachvylu pretoze tamsa vymeni skoro vsetko okrem magnetov :) vie mi niekto z vas skusenejsich povedane svoje stanovisko ?

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahoj

Mám Octavii 2 1.9 PD 77 KW

Dnes mi začal s ničeho nic klepat motor a stratil výkon.Nemáte někdo skušenost s problémem?

Já mám podezření na vstřik.

Potřeboval jsem dojet domů cca 20 km a po 5 km se rosvítil Motor servis a začalo blikat žhavení a po 15 km se rosvítila kontrolka filtru pevních částic.

Dík za pomoc a odpověd

 

 

Venca

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Ahoj iwp.sk,

už dlhší čas robí môj motor na 1.9 TDI (2004) presne to isté, čo si popísal ty. Keď idem na diaľnici 130km/h, pri otáčkach 2700, tak začne motor ako keby sekať.

V servise mi vymenili ventil na turbe, ale problém to nevyriešilo. Diagnostika neukazuje žiadny problém a keď zastavím na odpočívadle (a vypnem motor), tak väčšinou problém zmizne.

Našiel si nejakú možnú príčinu tvojho (a pravdepodobne i môjho) problému?

 

Prosim o radu !!!
ked idem plynule asi od 1500 do 2000 ot/min tak ze ani pridat-ani ubrat, motor zacne "sekat" ako keby nevedel co ma robit... robi to na roznych prevod. stupnoch. Ked zosliapnem plyn, auto ide v pohode do otačok. Nemam z toho dobry pocit - čo to moze byt za chyba?

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Zdravím prelistoval som pár stránok googlil som a nenašiel som nič odpovedajúce možno zle hľadám.....

Problém je ten, že sa mi trasie motor, pri pridávaní je počuť rachot z motora(myslím, že odtial) a ide mi aj hustý biely dym išiel aj čierny keď dám ruku pod výfuk tak cítiť také dunenie ako keby ide na 3 valce nejazdím tým radšej samozrejme lebo to naozaj nevyzerá dobre motor 1.9 TDI DSG chip na cca100kw 183 000 km jazdím tým šetrne ako by sa dieslom malo. Viete mi prosím vás poradiť?

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Ahoj kamarádi

Prosím o radu. Mám Octavii 1.9 TDI PD 77 kw rok výroby 2009. Od začátku mám problémy se startováním tohoto vozidla.

Jednou naskočí normálně a jindy se motor postupne rozbíha jak když spadává nafta.Bylo to v servisu již několikrát jednou se to projevilo a jindy ne. V červenci 2013 vyndaly s auta vstřiky a nechali je vyčistit laserem. Po tomto zákroku motor fungoval perfektně, což se projevilo

i na jízdních vlastnostech. Po asi 2 měsících se úpostupně začaly problémy objevovat spětně, i když mi doporučili používat aditivum,

což taky dělám. Do dnešního dne mám opět týto problémy což jsem kontaktoval i značkový servis ale do dnešního dne se Škodovka

k tomuto problému staví dost neodpovědně. Myslím si že se jedná o závádu vstřikovačů, které by bylo asi potřebné vyměnit.

Motor má najeto 37.000 km.

Mockrát Vám děkuji za Vaší radu co se dá s tím dělat.

S pozdravem

 

lulu

Odkaz ke komentáři

s tim to nesouvisi... Bud podavaci cerpadlo nafty, tandem nebo krouzky na vstrikach a nakonec vstriky... Najit co to dela je docela slozite... tandem a podavaci cerpadlo zjistis na zaklade jednotlivych tlaku pred a po tandemu... gumicky zjistis kdyz vylejes palivovy filtr a jestli je nafta cerna co vylijes, 100 pro je to v gumickach a potom uz jenom vstriky ale na to je spesl servis nebo hrneckova dignostika...

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Ahoj, potrebuji radu ci vasi zkusenost.

Typ BXE, model 2007, 5q manual.

Prevodovka zacala po koupi skrtat z 1 na 2 po ohrati, takze vymena oleje orig ale ne skrtak. Asi pred rokem.

Pred par tydny jsem mel pocit ze to divne radi, jakoby nasucho ale neskrtalo ale nemelo to takovy ten zdravy odpor.

Tak jsem auto postavil na zadni a trochu dolil klasicky, ale jak bylo auto nakloneno tak je tam ted asi o 200ml vice oleje.

A nyni k problemu, odnekud nevim odkud jde to slyset v aute je jakoby kovovy selest, prirovnal bych to k selestu kdyz susti brzdy po umyti auta kdyz na nich mate trochu koroze. Problem se projevuje od cca 50 km/h i kdyz mozna to pri mensi rychlosti neni slyset kvuli hluku motoru, zvuk je stejny kdyz je zarazena rychlost i kdyz je zmackla spojka a i kdyz je neutral a auto je v pohybu, i kdyz na ten neutral to ma o malicky jemnejsi zvuk, kazdopadne kdyz jedu a mam zarazeno napr. 5 stupen a chci jakoby vyradit bez spojky, jakoze trochu pohnu smerem dolu radici pakou tak zvuk je hrubsi tudiz si myslim ze to bude neco u prevodovky. Kdyby vas neco napadlo budu strasne rad. Dikes.

Odkaz ke komentáři

No to tady resime ale olej, myslis ze to nejak muze ten zvuk s tim souviset? Jde o to ze zvuk se projevuje pri jizde, tudiz neco co se otaci soubezne s koly, nezalezi kolik mam otacek ani jestli je zarazeno nebo je seslapla spojka. Jinak motor se mi trochu trepe, ale nevim jestli by nechteli postelovat rozvody nebo je to normalni. Nebo to nejak s tim souvisi.

Odkaz ke komentáři

Tak si myslim ze to bude nejspise spojka resp. setrvak nebo tak neco, kovove rachtani zacalo na volnoveh, a taky jsem si mohl spojku zkurvit kdyz jsem vezl dedulu na lane ktery mel shodou okolnosti taky v prdeli spojku, ale to mel forda 20 let staryho ;-D a tahl jsem ho do hoodne prudkeho kopce. Tak uvidim no :-) kazdopadne vymenim olej dle vaseho navodu resp. dle pana Sixty v pondeli ale myslim ze to prd pomuze.

Odkaz ke komentáři

Tak olej vymenen, nejake kousicky jakoby usazenin v tom byli, vylil jsem asi 1,3l a nalil dle navodu od pana Sixty 2l toho "skrtaku". Problem neustal, myslel jsem ze neustane ale vymenil jsem ho abych mel aspon trochu klid. Nicmene si myslim ze to bude to lozisko na prevodoce nebo diferaku :-/

Odkaz ke komentáři

Joo jo jasny, ze vyndal, naleval jsem teda nee hornim cepem ale spinacem zpatecky ;-) no proste se to projevuje od 50-90kmh ale to je tim ze v nizsi rychlosti se to tolik neprojevi a ve vyssi to uz neslysim kvuli vetru. Proste neco co furt hluci a nezalezi na otacka motoru, nebo na kvaltu ci spojce nebo zarazenem neutralu :-(

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...