Přejít na obsah

Jak na vstřiky


Doporučené příspěvky

Tak, jelikož mě startovat na 2x už nebaví tak bych rád nechal vyčistit vstřiky. Mohu sám v dílenských podmínkách demontovat vstřikovací lištu se vstřikovači - jde to bez speciálních přípravků a hlavně nedestruktivním způsobem? U kamaráda mohu nechat udělat čištění ultrazvukem, ale musím mu to tam donýst demontovaný... Má někdo zkušenost? Nebo ještě lépe návod? (motor AQY, r.v. 2001)

Dík za všechny rady.

Odkaz ke komentáři

No, teplota je v pořádku. Občas když jedu tak auto napíchnu na diagnostiku, jestli se tomu tak dá říkat (jedná se o modul ELM 327 a prográmek Torque v mobilu) Ukazuje mi to některé aktuální parametry když jedu. A teplota chl. kapaliny je jedním z nich. A ta je OK. (Tedy když to napojím - tak chl. kapalina má teplotu okolního prostředí a pak jízdou se pomalu ohřívá až k 92-94°C)

Odkaz ke komentáři

A to je teplota z budíků nebo z motoru? Ty čidla dost zlobí, mě naposledy čidlo ukazovala o asi 12°C menší teplotu pro motor než pro budíky. Ale i tak si myslím, že to tím nebude. Mě když to startovalo studené na 2x a to pravidelně, tak jsem vyčistil a nastavil klapku a je klid. Můžeš zkusit rovou nastartovat na LPG, když to bude dobré,jdi třeba po těch vstřikovačích, ale taky je možnost rozhozené mapy LPG nebo může propouštět vstřik LPG a tak tam přes noc do sání drobet pustí LPG a pak je to moc bohaté a nechce to prostě chytnout. Pár protočení motoru to vyvětrá a druhý start jde tak dobře.

 

Ale abych ti pomohl s tvou otázkou, dnes jsem dával nové těsnění pod víko ventilů a myslím, že musíš postupovat podobně. Musíš asi schodit horní díl sání, není to nic složitého a lišta se vstřikama je tam přišroubovaná asi dvěma šrouby. Vstřiky jsou tam asi jen namášklé.

Takže:

- sundat hadice z filtrboxu ke klapce a nalévacímu hrdlu oleje

- odpojit lanko od klapky a odšroubovat klapku, nechal jsem si na ní připojené hadice s vodou a tak jsem jí zavěsil za motorem, odojit jen hadici k aktivnímu uhlí a el. svorkovnici

- sundat sání, tedy ze zadu jsou dva šrouby a ve vpředu pět, dva pěkně schované, ale v potrubí jsou udělané dírky, takže 6mm imbusák a je to venku, ještě ze zadu odpojit hadici k posilovači a hadici k aktivnímu uhlí (kus hadice zůstane na sání ze spoda, je tam přišroubovaná

Když to budeš dělat pianko, tak za hodinku to máš takhle rozebrané a ty vstřiky budou venku taky hned.

 

post-45-0-78623700-1348070291_thumb.jpg

Upraveno uživatelem KaJe
Odkaz ke komentáři

Je to teplota měřená přímo ze sběrnice (CAN) - z budíkama se jednoznačně rozchází, jako u každýho moderního auta. Zkrátím to - budíky lžou aby byl řidič v klidu.

Tak nějak jsem s něčím podobným počítal, když jsem do LPG šel. Na LPG jsem zatím startovat nezkoušel ale dík za tip. když to startne na LPG dobře - je jasno.

Uvidím, jak to budu zvládat časově s tím vyndáním a vyčištěním. Jestli to klapne, dám vědět jestli to bylo/nebylo těma vstřikama.

Odkaz ke komentáři
  • o 7 let později...

Zdravím, 

dotaz směřovaný na zdenda2.0, vyřešil jsi nějak ty vícenásobné starty? Mám teď v poslední době podobný problém, kdy při studených startech musím startovat dvakrát až třikrát (vždy po startu chcípne a musím opakovat). Po druhém, někdy třetím startu se motor dusí a při sešlápnutí plynu se chytne a už drží chod pěkně.

Dělalo mi to už loni v zimě (to mám někde natočené i video), kdy jsem nastartoval napodruhé až napotřetí - pak už udržel chod, ale po rozjetí se auto cca 100-200 metrů strašně dusilo a nechtělo vůbec jet. Toto mi po zimě ale přestalo dělat a teď se mi vrátil "jen" problém se starty...

Prozatím jsem zkoušel nabrat plnou nádrž Vervy 100 + jsem přidal aditivum na pročištění vstřiků a jezdil jen na benzín bez lpg, ale zatím bez nějaké zásadní změny...

 

Dík za případnou odpověď

 

Odkaz ke komentáři

Konny: už včera jsem porovnával teplotu, jaká jde do budíků a do řj motoru, bylo to +- 3°C.

JInač dnes ráno zkoušeno na vagu při studeném motoru a po dvaceti minutách jízdy se teplota nepřehoupla pře 78°C. Když jsem zastavil a chtěl porovnat teplotu řj a teplotu v budíkách, tak vyšplhala a držela se na 90, po rozjetí opět spadla na cca 78°a tam se držela (viz obr.1 teplota řj a obr.2 teplota do budíků) 

Tak nejspíše zkusím vyměnit s čidlem i termostat...

cidlo_chlad_kapaliny_přístr.jpg

cidlo_chlad_kapaliny.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak čidlo chladící kapaliny vyměněno, teplotu teď drží, tak jak má, ale starty jsou stále stejné špatně. Dnes ráno napotřetí... 

Včera jsem vyzkoušel před prvním startem jsem otočit klíček, vypnout a opět otočit, aby se čerpadlo natlakovalo a motor chytl ihned napoprvé, i když trochu škytl, ale udržel se. Mohu z 5oho odvodit, že se mám zaměřit na čerpadlo nebo něco jiného? 

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

 
Zdravím hoši, 


píšu sem, do tohoto tématu jsem psal před nějakým rokem, že jsem měl problém se starty, tenrkát jsem vyměnil vstřiky a bylo po problému. Nyní se to opakovalo a já sehnal starší vstřiky z bouraného dvoulitru, tak jsem je vyměnil a vše ok. 
Teď ale k problému, pozoruji delší dobu cukání (Když jsem na plynu, pustím plyn, tak to hrozně cukne), otáčky na volnoběhu jsou jakoby nerovnoměrné, občas poskakují. 


Říkal jsem si, jestli mi to někde nepřibírá falešný vzduch, tak jsem se rozhodl, že vyměním komplet těsnení na sání (vrchní i spodní), těsnění na škrtící klapce, ale nepomohlo.  A napadla mě ještě jedna věc. Když jsem měnil posledně ty vstřiky, tak na jednom vstřiku byl ulomený ten plastový prstenec (viz foto a šipka) a tak mě napadlo, mohlo by to dělat problém, že by třeba špatně těsnila gumička, když to bylo vylomené a nefunguje třeba vstřik správně nebo špatně to těsní? Co myslíte? 

thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 11 měsíců později...

Zdravím, stejný problém studené starty. Laborování od čidel, svíček, cívky, kabelů až se vyhodila vstřikovací lišta a přesně jak píše Omegus jeden vstřik měl ulomený plast pod těsnícím kroužkem. Když se auto ohřálo, tak následné starty byly v pohodě což vysvětluje ta netěsnost. Po výměně vstřiku vše běží jak má.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...