Holy Odesláno Červen 23, 2009 Sdílet Odesláno Červen 23, 2009 Tak to sem sypte... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 23, 2009 Sdílet Odesláno Červen 23, 2009 (upraveno) Tak jsem to zacal sepisovat a udelalo se mi z toho nejak soufl, tak snad pokracovani priste, nebo me treba nekdo doplni pripadne chyby prosim omluvte a opravte, posbiral jsem to vsichni vime kde a je to zalozene na zkusenostech bez rozlisovani zda se jedna o 16V bo 8V - AGR/EGR ventil - Asi je mu trocha horko a něco se vněm upeče, take tu byla zkusenost ze draty k teto soucastce jsou nasponovane a soucastka se tvari jako poskozena ale vadny je vodic, lepsi nez zavadu hledat je natahnou novy drat. - spatne studene starty - jako prvni tento problem zazil proveril proslapl a vyresil JirkaK za cez mu patri velike DIKY stalo to hafo namahy a nemene penez Závada byla ve vstřikovačích. Po výměně je opět studený start normální a na volnoběh je motor naprosto klidný a nechvěje se, jako předtím. - spatne teple starty - oprava se provadi zvysenim mnozstvi startovaci davky paliva, provadi to nejaka firma ze severni moravy, bohuzel mi vypadlo jeji jmeno, kdyztak mi poslete SZ kdyz budete vedet ja to sem dopisu - Cukani motoru - ve vsech servisech byl mel byt na tohle dostupny FLASH u 2.0TDI je asi jen na motor BKD ten druhej 8V asi problemy uz nemel -Problemy s mazanim - písty nejsou mazané roztřikem oleje od klikovky ale tryskou, která vstřikuje olej do mazacího kanálu v pístu, v tomto kanalku vznika usazenina, podle nekterych az zhruba po 200 000km ale jsou zname pripady i pod 100 000 km, existuji urcite dohady, ze nedostatecne mazani pistu muze byt zdrojem "houkani" motoru, ketere se u nekolika aut nezavisle objevilo cca u hranice 70 000 km -Casteji odchazejici turba nez u 1.9 TDi-PD - pozdeji montovane turbiny jsou jineho vyrobce tusim Garett a vydrzi dele -Praskajici hlava valcu - chronicky znama zavada, na nekolika mistech je material hlavy tensi nez je vhodne, dalsi typicky priklad zavady z vyroby -Dvouhmotovy setrvacnik - vicemene zalezi na gustu kazdeho soudruha jak radi a podrazuje a tim tento setrvacnik zatezuje vseobecne plati cim mene valcu tim vice je setrvacnik namahan, cim mensi je rozdil otecek pri prerazeni a podrazeni tim vice se to setrvaku libi -Spojka - vetsinou kdyz se to prezene s chipem a Nm -Zravost oleje - velice individualni tezko ric co uz je moc, velice promenlive v zavislosti jake jezdite trasy, me to kdyz jsem jezdil z 90% pouze D1 bralo na 10 000 km 0.5l oleje, za dalsich 5 000 km byla vymena do te doby uz si nerekl, ted kdyz je to tak 50 na 50 tak dolivam poprve kolem 9km take 0.5l a pak zhruba kolem 14 000 km dalsich 0.1l - 0.3l To by snad stacilo pro zacatek Upraveno Červen 23, 2009 uživatelem Ol@f 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Červen 23, 2009 Autor Sdílet Odesláno Červen 23, 2009 (upraveno) Mám BKD takže ten "lepčí" šestnáctiventil. :) Hele jak se projevuje to cukání motoru co se řeší přefešnutím ŘJ? Mě se sem tam stane, že dojíždím třeba kolonu, mám podřazeno za 3. Pak lehce přidám a motor jakoby lehce cukne, ale jen nepatrně a na zlomek vteřiny.... Upraveno Červen 23, 2009 uživatelem Holy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Červen 24, 2009 Sdílet Odesláno Červen 24, 2009 a zase ten dvoulitr-je to katastrofa.Naštěstí jsou náchylné jen ty 16V a já mám 8V http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=45296 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 24, 2009 Sdílet Odesláno Červen 24, 2009 jj cekam to kazdym dnem i hodinou 0 Citovat Odkaz ke komentáři
AlesTDI Odesláno Červenec 15, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2009 Mame Octavii 2.0 TDI (MR06, bez DPF, s proměnlivymi servisnimi intervaly), určitě se 16V, najeto necelych 55 tisic a musim řict, že zatim nebyl s motorem nejmenši problem. Zezačatku sice žral dost oleje (samozřejmě jedině specifikaci VW 506 01 podle navodu), ale po prvni garančce při 30.000 km se spotřeba oleje dost snižila. Hodně dbam na citlive zachazeni s motorem za studena (žadne prudke zrychleni a žadne vytačeni) a taky po deletrvajicim zatiženi motoru nechavam alespoň 2 minutky na volnoběh vychladit turbo, než vypnu motor (nejen v cili cesty, ale i před tankovanim a před opuštěnim auta). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jozef Jókai Odesláno Červenec 23, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2009 Ahojte chalani. Mám taký problém. Motor je ten slávny 2.0 16V BKD MR 05. Naštartujem auto za studena všetko je v poriadku. Ale ked sa trocha zahreje začína mi trhat motor až kým sa nezahreje na prevádzokvú teplotu. A to trhanie cítim ked sedím na sedacke. Aj ked sme to dali na pocítac ziadnu chybu nenašlo. Ako ja len dúfam že to nebudú trysky. Neviem čo by to mohlo byt. PS - nikdy viac už tento motor 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 23, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2009 jinak receno mezi 60 - 80 stupnu na teplomeru to cuka nebo co je provozni teplota u tebe, cuka to i v zatezi nebo jen na volnobeh ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jozef Jókai Odesláno Červenec 23, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2009 Len na volnobehu. No proste naštartujem a všetko je v poriadku. Trocha za hreje a už trhá alebo ja neviem vynecháva a cítim to aj ked sedím v aute . Trasiem sa mi sedacka. A ked dosiahnem 90 tak je vsetko v poriadku už to nerobí. Mám najazdených 102 000 km a to poctivých a to mám za sebou už výmenu TURBA 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 23, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2009 kdyz to zahrate 90 stupnu (po ujeti nekolika km treba vic jak 10 ) vytocis na 3000 rpm a pustis plyn chce se to chcipnout ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jozef Jókai Odesláno Červenec 23, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2009 Tak to neviem, ale myslím si že nie. Už mi v servise povedali, že to budú asi trysky. Také nervy mám jak hovado. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jozef Jókai Odesláno Červenec 30, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2009 Chalani ešte mám jednu otázku. Je to normálne, že tie dvojlitre sú do 2500 otáčok také lenivé, že by ma vtedy obehla aj 120 alebo mám zase niečo riešiť. Lebo do 2500 otáčok nič moc ale potom sa to rozbehne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 30, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2009 no zalezi co je podle tebe lenive auto ma nejvetsi kroutak od 1800 - 2500 pak spis "umira" viz. graf, srry. ze pouzivam graf od cimbu pac ani nevim jestli na skodovce je graf na stare 2.0 TDI PD 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jozef Jókai Odesláno Červenec 30, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2009 Takže to znamená, že to nemám ani vobec riešit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 30, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 30, 2009 no spis naopak melo by to byt zive uz od 1800 - 1900 set chtelo by to potkat nejakeho dvoulitra a bud zkuset se v nem projet pripadne se vedle sebe rozjet (nejlip sprint) hi hi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Srpen 6, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 6, 2009 Ahoj chlapi. Když po jízdě vypnu motor, tak asi po třech vteřinách se ozve z motoru jakoby "zaprdění" a trvá tak 3-4 vteřiny...nevíte co by to mohlo bejt? Je mi jasný že je to nějak podtlak, nebo přetlak...ale nevím čeho se chytit. Jinak motor šlape jak hodiny, startuje studenej i teplej, akceleruje, nehulí...prostě normálně maká...jen si po vypnutí prostě "upšoukne" 0 Citovat Odkaz ke komentáři
CorradoVR6 Odesláno Srpen 6, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2009 mne na 1.9ke tak piskol ked som pustil spojku..ako keby zamnaukala macka alebo neco podobne..je to to iste? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Srpen 6, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 6, 2009 Neee...prostě vypnu klíček, motor se zastaví, ztichne...a po 3-5 vteřinách se ozve zvuk, jako když si dáš fazole...a trvá taky tak 3-5 vteřin... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Srpen 6, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2009 jako když si dáš fazole??? to je mazec ty vole!!! ;) sry za OT, ale pobavil jsem se! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Srpen 6, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 6, 2009 jo, ale je to tak..jako když si pěkně nahlas, dlouze a od střeva ulevíš....woe, já to snad nahraju 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Srpen 6, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2009 no to nahraj... protože "ty fazole" mě dost zajímají!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
j0ska Odesláno Srpen 6, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2009 na konkurenční fórum jsem kdysi dával dotaz na podobný problém s 1.9TDI a zatím jsem to nijak nevyřešil. Servis řekl, že to zaručeně bude čipem a čipař řekl, že to nemá žádnou souvislost s úpravou,a regulace těchto ventilů je stejná jako u seriového motoru. mě tam zaprdí po fazolích ventilový blok 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Srpen 7, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 neni to stary dobry znamy AGR / EGR ventil ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Srpen 7, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 7, 2009 Známej co se hrabe v autech, taky říkal že by to mohl bejt EGR...jako na potvoru to dneska neudělalo ani jednou... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Srpen 10, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2009 hele ja myslim ze to klapani je jeho normalni funkce. Ale ho taky nechat odelat a deaktivovat jestli si dobre pamatuju 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Srpen 10, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2009 ale ono to není klapnutí nebo cvaknutí..je to prostě "zaprdění"....ale co jsem založil tohle vlákno, tak se potvora asi lekla a od tý doby je klid...jinak bych to nahrál a hodil sem zvuk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
j0ska Odesláno Srpen 10, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2009 Mě to dřív taky dělalo jenom někdy, ale teď už je to skoro pokaždé. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Srpen 17, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 17, 2009 Tak už jsem zjistil co to je...dělá to ten ventil N95...vycvyknul jsem tu patici s hadičkama. Ty "nátrubky" byly od prachu a i těsnící gumičky ve ventilu byly špinavý. Hadříkem jsem očistil nátrubky a "ušním šťourátkem" jsem vyčistil gumičky a sítka do ventilu. Secvak jsem to zpátky a ejhle...je kliid Tímto se omlouvám všem, kteří čekali na zvukový záznam :o 0 Citovat Odkaz ke komentáři
j0ska Odesláno Srpen 17, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2009 (upraveno) můžeš prosím vyfotit co jsi čistil? "patice s hadičkama" tím myslíš ventilový blok? Upraveno Srpen 17, 2009 uživatelem j0ska 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Srpen 18, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 18, 2009 Přesně to co je na obrázku. Na pravé straně bloku jsou pérové pojistky - jedna zhora druhá zdola......zmáčkneš je a sundáš celou patici i s hadičkama. Pak už uvidíš jednotlivý otvory pro podtlakz v tělese ventilu a nátrubky na tý patici...vyčistíš a snad bude klid 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.