Jump to content

Poruchy a problémy


Recommended Posts

menim olej po 15 000 km a ne po 30t. Nic preventivne nehodlam menit nic (krome podvozku), souhlasim s tim, ze hlavni ukol turba je tlacit a ne houkat, ale dokud houka tak i tlaci takze v klidu. Jsou tu i auta co turbo vymenili a houkaji po 15 000 km znovu. Mam kontakty do firmy kde repasuji turba, takze kdyz mi prdne jeste ten den mam nove do Gareta ktere skoda zacala davat pozdeji. Kdyz jsem jel loni Evropu mel jsem nahradni turbo v aute. Jestli ten motor prezije do dalsich rozvodu (cca za rok) pujde bud na prodej a nebo z nej udelam druhe auto v domacnosti a uz to nebude takovej problem.

Link to comment

Jojo, pokud jezdite jenom tady je to v pohode a pokud se nerozleti vrtulka na sani:-)

 

Ja to dost resil kvuli te vymene a ted uz bych radsi preventivne, protoze to zralo take neco oleje, houkalo houkalo a pak docela velky problem.

 

Ted je tam nove a je to uplne jiny pojezd. Je to tizsi, nehouka, vypada ze to nezere ani olej,ale to ukaze cas.

Link to comment

pozri sa ci je poruchovi alebo nie, sam vidis ze kazdy pise daco ine jednomu odislo turbo inemu nie dvojhmotka,lambdy atd.

v inej teme tohto fora som spominal ze mam znameno v porsche inter auto ked som isiel kupovat Octu 2 TDI polozil som mu jednoduchu otazku: mam ho zobrat stymto motorom. odpoved bola ano zober, dobra cena...(9400 € roc.2006,102tis km...).ten pan robil do roku 2008 v porsche tak sa chcem s vami podelit o to co mi povedal o tychto motoroch. vacsinou to boli passaty s tymito motormi co sa kazili. zober si ze na niektorych miestach je ta hlava motora tensia ako by mala byt. passat je napr. tazsi, inak ma spraveny podvozok(moze to zniet blbo ale suvisi to) a kopa dalsich veci, a este treba povedat ze vacsinou to bol ten motor 125kW. bol to tento isty motor ale este viac dotlaceny k maximu. zober si ked takemu motor poriadne zasolis za studena alebo ked ides na 4. asi 42km/h a rozhodnes sa dakoho obehnut na plny plyn...ten motor ide vyplut dusu. a turbo si to tiez pekne odnasa v tomto pripade...myslim ze dost ludi ti ho tu moze odporucit (vratane mna), ale dalsia kopa ludi povie nie. tak si vyber ;-)

 

na druhej strane sa musim priznat ze mam tento motor este dost malo nato aby som tu mohol daco hodnotit. Celkom dost som ale zistoval o tomto motore pred kupou a myslim ze ten 1.9 tdi co ma 105koni je o dost lenivsi oproti tomuto a spotreba asi o 0,5l menej.

Link to comment

Taky jsem kupoval BKD ojetý..cca 85.000km.

Ale z toho co jsem zu vyčet: Turbo - odejde na jakýmkoliv motoru, pokud se budeš chovat jak prase - Garret dodává turba jenejen do koncernu.

Hlavy - praskaj i u jiných značek, mnohem věhlasnějších než je Škoda

Čidla - to samý

Čím je motor napěchovanější, tím je náchylnější - to je přímá úměra.

Takže když se k němu chovám slušně, výrazně snížím riziko poruchy.

Murphyo zákony platěj vždy a všude, takže i u jiný značky se ti něco posere, když jsi daleko od domova..není to výsada BKD.

Link to comment
Guest Atila
Taky jsem kupoval BKD ojetý..cca 85.000km.

Ale z toho co jsem zu vyčet: Turbo - odejde na jakýmkoliv motoru, pokud se budeš chovat jak prase - Garret dodává turba jenejen do koncernu.

Hlavy - praskaj i u jiných značek, mnohem věhlasnějších než je Škoda

Čidla - to samý

Čím je motor napěchovanější, tím je náchylnější - to je přímá úměra.

Takže když se k němu chovám slušně, výrazně snížím riziko poruchy.

Murphyo zákony platěj vždy a všude, takže i u jiný značky se ti něco posere, když jsi daleko od domova..není to výsada BKD.

 

 

Přesně tak jak píšeš.Plně stebou souhlasím.

Ať si teda koupí třeba forda nebo renaulta a uvidí co je to za sráče.

Link to comment

Jojo, ve vsem mate pravdu,ale v rodine bylo asi 10 aut a s ZADNYM nebyl nikdy problem. Vsechny auta jezdi dodnes. Meli pravidelny servis, slusne jezdeni a slusne chovani. Az ted s BKD je problem, tak to o necem svedci. Proto si stojim za tim ze BKD je umerne nachylne k zavadam nez jine motory. Nemluve o tom, ze znam par lidi primo z MB, par servisaku a vsichni do jednoho tvrdi ze daleko vetsi procento poruch je na BKD nez treba na 1,9 Tdi aj.

Link to comment

Taky jsem měl 4 roky 2.0 TDi 140k (BKD) a najeto 120 000 km. Celou dobu bez problémů (musím zaklepat....).

Interval výměn po 30 000 km a i všechny filtry po 30 000 km taky měněny.

Souhlasím s odpovědí výše, jak se k autu člověk chová, tak se může občas něco vys..t.

Občas jsem ji taky prohnal, ale jinak taková to svižnější jízda s dochlazením po vypnutí atd.

Teď má nového majitele a zatím u něho spokojenost.

Link to comment
Jojo, ve vsem mate pravdu,ale v rodine bylo asi 10 aut a s ZADNYM nebyl nikdy problem. Vsechny auta jezdi dodnes. Meli pravidelny servis, slusne jezdeni a slusne chovani. Az ted s BKD je problem, tak to o necem svedci. Proto si stojim za tim ze BKD je umerne nachylne k zavadam nez jine motory. Nemluve o tom, ze znam par lidi primo z MB, par servisaku a vsichni do jednoho tvrdi ze daleko vetsi procento poruch je na BKD nez treba na 1,9 Tdi aj.

Jasně...znám spoustu lidí co maj bavoráky a u jednoho taky rupla hlava...2,5 TDi...a servisáci ti řeknou, že ten motor je na to náchylnej...NÁCHYLNEJ...to neznamená, že u každýho ta makovice rupne. Okolo mě jezdí BKDček dost a celkem bez problémů. A pokud tě můžu uklidnit...mám 3letýho Forda Rangera 2,5 TDCi...jezdím s ním jen já a hoodně slušně....od 28 ledna 2009 do konce května byl pořád v servisu, kvůli padání do nouzáku....vyměnili věci za 70 tisíc, ale padal pořád...náhodně, nepravidelně. Až to museli odvézt k Charouzovi do Prahy, tam řekli, jo...to známe...ty motory na to trpí...a druhej den bylo auto v cajku a šlape do teď...

Kolega si koupil Toyotu Corollu...jedno z nejspolehlivějších aut na trhu....během čtyř let už mu vyměnili půlku motoru...to nejdražší naštěstí na záruky... A tak by se dalo pokračovat...

Link to comment

Tak díky lidi za podmětné názory, konečně jsem si to trochu urovnal v hlavě:-) ...poptal jsem se ještě ve svém okolí (lidí, co mají tenhle motor, automechaniků atd.)...myslím že se tato problematika zbytečně zveličuje. No není nad vlastní zkušenost, že? Tak ve čtvrtek si pro ní jdu a kdyby něco, tak poreferuju:-)

Link to comment

V pohode, je to kazdeho vec, ja uz bych BKD nikdy v zivote nechtel, tech aut mi par pod rukou prosla, at uz jen motory, nebo cela auta a nikdy vice.

 

Budes mluvit jinak az ti hvizdne turbo 900 km od republiky a nekdo pro tebe pojede. Navic pokud si kupoval jete,svoji historii auta neznas. tzn. muzes mit menenou hlavu klidne 2x jak se kdo choval k turbu nevis, takze ty se muzes chovat k autu jak chces a muze to mit za sebou driv nez by sis myslel.

 

Nemluve o lidech z jineho fora co meli auta s temahle motorama treba 3 a u vsech jen problemy.

 

Ale je to asi jen subjektivni nazor.

 

Kubajz88: tobe at slouzi a mnoho km bez nehod

Link to comment

Nejsi jedinej, kdo pročítá i jiná fóra než je tohle. A protože se v těchto fórech probírají povětšinou technické problémy, tak stačí pročíst pár stránek a najdeš poruchy snad na všech motorech co existujou..prostě vždycky se může něco pos...

Našich kamarád má tu všude vychvalovanou 1,9 TDi - starší pán, kupoval novou, do důchodu. Předloni mu na Holandskejch hranicích odešlo čerpadlo, vloni v SRN se začala zavzdušňovat palivová soustava.

Takže ono všude je něco, ale vyhrožovat stylem: Počkej až ti tam a tam, odejde to a to, je naprostej blábol, protože ti kdykoliv může odejít cokoliv, nehledě na motorizaci a značku vozu.

Link to comment

Nikdo nevyhrozuje, jen mluvim ze skusenosti. Je mi jasne ze se odkaze pokazit neco od BMW pres Mercedes po Audi,ale jen rikam ze procento kazeni BKD je urcite vyssi nez u jinych motoru. Znam spoustu lidi co maji 1,9tdi a slape jak hodinky, obcas se najde nejaka zavada,ale tech co maji BKD a sere se tam nastridacku neco je urcite vic.

Link to comment

takhle bysme tu asi mohli diskutovat asi do nekonecna, podle me je jedno jestli se ty motory srali v pasatech nebo v OII (v pasatech mohli byt vahou auta mozna vic namahane a u OII to muze prijit pozdeji) kazdopadne jen tak pronic zanic je VW nestahlo a nenahradilo 8V to je proste fakt.

Link to comment

Tak 2000 km snad nebude problem, preventivni vymena je prilis draha zalezitost. Zere to olej? ztraci se vykon? Kolik ma najeto? Existujou firmy co se umi na turbo podivat kamerou jestli nejsou zaneseny lopatky. Problem je ovsem ze 2.0 TDI je prilis velkej motor aby se tam podivali bez spusteni motoru. V nejzassim pripade bych doporucoval, turbo demontovat a nechat prohlednout pripadne generalku vadnych komponent, ale opravdu nejhorsi stav tedy zere olej, ztraci vykon, a mas najeto milion km.

Link to comment

Tak houká už to nějakej pátek...olej nežere, najeto cca 115tis. Krom tý houkačky všechno šlape jak má. Já jsem to nechtěl zatím řešit, ale vyděsila mě ta "statistika" poruchovosti daleko od domova. Jedeme do "Jugošky"...Tak budu věřit, no.

Někde jsem četl, že jde převážně o akustickej projev lopatek "pískovanejch" svinstvem ze špatně těsnícího vzduchovýho filtru - takže snad by to na funkci roslináře mít vliv nemělo. Kde je ale ta hranice, kdy už je to španě.... :rolleyes:

Link to comment

Mě houkalo turbo už tak moc , že jsem to raději vyměnil.Prodal jsem ho na Slovensko a borec s tím jezdí do dnes - volal jsem mu. Koupil jsem nové a po ujetí 11 tis. už ho mírně slyším taky.

Údajně je to výrobní vada a nepomůže ani podlepení vzduchového fitru v boxu jak na starém foru radili , což jsem také udělal a to zdůvodu zamezení vniku nečistot.

Kamarád má taky tu samou motorizaci a tomu to houká teda pořádně a má najeto 140 tis. Říkal ,že už ho raději vymění.

V práci jsem se svezl na zkoušku s dvěmi OII 2.0 TDI, kde jedna měla najeto 50tis r.v. 2008 a druhá 65 tis r.v. 2006 a tam houkání turba nešlo slyšet téměř vůbec. Za tyto kilometry tyto OII neměly žádnou poruchu.

Člověk si nevybere.Ze začátku mě to sralo ale nyní to neřeším. Pokud to tlačí tak je to dobré a jezdím. Až to příjde koupíme nové a zase bude dobře. :rolleyes:

Link to comment

No dnu to počuť iba raz za čas, ale keď som počul ako "húkal" jeden Golf IV zvonku tak som sa zhrozil, je to o dosť divnejší zvuk

K 2.0TDI: kamoš to má na Passate a zatiaľ žiaden problém, iba v pondelok menil to čidlo plynov v DPFku :rolleyes: najazdené 115t

Link to comment

Je potřeba se k autíčku chovat slušně. Já se o to snažím každý den. Po jízdě dochlazuji a za studena to nevytáčím a pravidelný servis.Samozřejmě po zahřátém motoru tomu taky občas naložím.

V jedné nejmenované firmě ma 2.0 TDI najeto přes 200 tis. a šlape jak hodinky bez závažnější poruchy - pravidelný servis.

Já říkám ,že se může posrat každé auto a na to všechno jak se o tomto motoru píše jsme na tom celkem dobře.

Link to comment
Guest Atila

Mně turbo hvízdá asi už 50 tis.Mám najeto 185tis.Nechal sem si ho změřit a tlačí tak jak má,olej nežere.Měním olej po 15 - 20 tis a dolejvám maximálně 2deci a to až po 15 tis km.Tak že to neřeším a jezdím.

Link to comment
Guest bousa6

Mám 1,9 TDI. Stejný problém - vibrace v tahu okolo 2000 ot. Projevuje se to jak na 3 tak na 4. Nad 2000 ot a pod 1800 ot žádné projevy. Divný je, že to dělá až po zahřátí motoru - ujetí cca 25 km.

Poraďte, prosím

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
    • Nic nemusíš demontovat,stači se zespoda podívat a vidíš.
    • Ahoj potřeboval bych poradit.Potřebuji objednat přední ložisko a jsem bezradnej. Podle vin: TMBBK61Z0A2007281 mi to ukazuje ložisko na 3 nebo 4 díry. Což o to to zjistím,až sundám kolo,ale nevím jak bez demontáže zjistit vnitřní průměr ,abych neobjednal špatný. Protože u různých výrobců jsou různé . A ještě jsou odlišný vnější průměry. A ještě podle průměru kotouče 280 nebo 288mm 1.8tsi cdaa 2009.
×
×
  • Create New...