Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Doporučené příspěvky

A hlavně..nenechávat jí zaparkovanou "na kvalt", což dělá většina českých řidičů, ale na ruční brzdu....pokud tam necháš kvalt, dvouhmota se jednostranně zatěžuje a to jí taky nedělá dvakrát dobře a dalším negativem je postuné zareznutí lanovodu ruční brzdy...Takže když parkuju na kvalt tak jen když hlásí extra mrazy, jinak vždycky na ručku

Upraveno uživatelem Holy
Odkaz ke komentáři

taktak...ručku a pak kvalt...stačí malej spád komunikace a když nedáš ručku, zatěžuješ dvojhnotu.

 

Viz návod:

 

Upozornění!

Vždy po zastavení vozidla nejprve pevně zatáhněte ruční brzdu a pak

ještě zařaďte 1. rychlostní stupeň (mechanická převodovka), resp.

nastavte volicí páku do polohy P (automatické převodovka).

Upraveno uživatelem Holy
Odkaz ke komentáři

Kamarád mě poprosil:

 

mam 2.0 TDI 103 kw bkd .

muj problem je v tom ze když jedu a mam na otackomeru tak 1500 otacek a prudce slapnu na plyn,tak auto zactne silne skubat trva to asi tak do 2000 otacek a pak to prestane a jede uplne normalne je uplne jedno jaka je tam rychlost a kolik jedu dulezity jsou ty otacky motoru najeto mam 175 000 r.v. 11.05 Pří 150 000 bylo davany nove turbo. Byl jsem ve Škodovce a tam mi řekli že je to setrvák.Takže jsem vyměnil spojku komplet - setrvák,přítlačák, lamelu,vypínací ložisko.Prachy včudu a problém pořád stejný.Napíchli mě na počítač ale nenačetl žádnou závadu.Vše je o.k.Než jsem měnil spojku tam mi načetl počítač vadu 1.střiku.Po výměně spojky,už počítač žádnou závadu nehlásí.Motor je naprosto vpořáku, po 15-ti tis.km měním pouze olej,ani kapku nedolévám. Neměl jste někdo podobný problém?Ve Škodovce nedokážou poradit, nehodlám dál vyhazovat peníze a mít stejný problém.Nevíte někdo kde testujou vstřiky v Severních Čechách a dá se té firmě věřit?

Odkaz ke komentáři

Většinou takové ty krátkodobé vibrace při akceleraci, nebo prostě při záběru motoru způsobuje setrvák, ale dělá to i ve vyšších otáčkách sice už ne tolik, ale dělá. Já mám taky měněnou spojku i setrvák (ale u 1.9 tdi) a taky pociťuji při akceleraci a nebo při záběru motoru takové mírnější vibrace, tak jsem s tím byl u známého v SA a ten mě taky tvrdil, že to dělá dvoj hmota v setrváku a to i když je po výměně prý jim to dělají i nové předváděčky, ale o silném škubání nemůže být řeč ...

Podobnej problém tu řešila Romana a podle mě tvůj i její problém se setrvákem souviset nebude ...

Odkaz ke komentáři

Já už mám setrvačník vyměnění .... Mám teda DSG a najeto 110 tisíc km...

Projevovalo se to tak, že když jsem nastartoval studený motor, tak po chvilce na volnoběh začal vydávat nepravidelné kovové zvuky, po zařazení to přestalo ..

A potom když jsem jel na rychlost, která byla mírně podtočená a přidával jsem plyn, tak to hodně rachotilo ....

Tedka už je všechno zase v pořádku, stálo mi to teda kolem 16 tisíc i s prací, ale je klid ...

Odkaz ke komentáři

Tak teraz som išiel s kamošom na Passate 2.0TDI a auto z ničoho nič na dvojke zdochlo...otáčky okolo 1800 a všimol si, že zdochlo až keď chcel pridať. Po následnom štartovaní ani nechcelo naskočiť, tak sme ostali stáť v strede cesty. Skúšali sme startovať asi 10krát, baterka to nemohla byť, tak sme auto posunuli na kraj cesty zas nechcelo naštartovať a potom to už išlo. Následne išiel natankovať alpin diesel a autíčko krásny tichý zvuk. Stalo sa už niekomu niečo podobné? Pretože toto sa stať pri obiehaní tak ďakujem pekne.

Odkaz ke komentáři

Jednou se mi to stalo u Forda taky tak po 20km,prostě zamrzla nafta,odtah na dílnu výměna filtru paliva a byl klid.

To samý kámoš s pašíkem, výměna filtru, nějaký adetiva a bylo po problému a když se to stane nemá cenu startovat stačí chvilku počkat až motor ohřeje naftu ve filtru a můžeš ject dál tak cca 3až4km než to zase zdechne.

Moje cesta z Jíčína do Prahy trvala něco okolo pěti hodin. :angry:

Odkaz ke komentáři

Tak chci v sobotu ráno odjet s rodinou do Ústí. Jdu očistit a nastrtovat auto. Startér točí, točí, točí...ale motor ani neškytne. Tak to zkouším pořád dokola a nic. Točí jen startér, ale motor jako by byl bez paliva. Venkovní teplota -3°C, v nádrži cca 30L nafty. Předchozí dny, týdny, měsíce auto denně v provozu, starty na první otočení i v těch nedávných mrazech. Baterka nabitá, vyrobena 25 týden 2005, v září 2009 na kapacitní zkoušce s výsledkem 72Ah. Palivo Agip DieselTech + VIF. Tak jsem to zkoušel tak dlouho, než klekla baterka, ale auto absolutně bez snahy, nebo náznaku naskočit. Vyndal jsem baterku, dal jí doma nabíjet a odjel jiným autem.

V neděli ráno baterku zpátky do auta a startuju. Startér točí, točí....asi po pátým otočení najednou zahuhlal....tudum....................tudum........tudum....tudum...vrrrrrrrrr. Nechal jsem jí chvilku na volnoběh a jel do práce, poskládat zpátky všechny plasty z motoru. Následné starty na první cvrnknutí, po průtahu bez problémů 200, žádný vibrace, výpadky nebo já nevím co.

Dneska ráno jsem zajel na VAS do autorizáku....na výpisu jen dvě poruchy a to související s poklesem napětí v pal. síti. Jedna v 03-Elektronika brzd, druhá v 46-Centrální modul komf. systému. Jinak čisto, prázdno.

Někdo říká že spadla nafta, technik říkal, že se může přidírat čerpadlo, nebo blbne vakuová pumpa (ani nevím kde je a k čemu - znám jen tu z erotické inzerce :huh: ) Jediné rešení je výměna, jinak se na to nepřijde.

Včíl mudruj.

Pokud se nad tím zamyslím tak palivovej okruh začíná podávacím čerpadlem v nádrži. Pak vedení k motoru, filtr, čerpadlo, vstřiky, zpětné vedení, chladič paliva, palivová nádrž. Uvažujme někde netěsnost...Podle toho, kde by se nacházela, by buď nafta tekla, nebo naopak byl nasávaný vzduch do systému. Pokud by nafta unikala, bylo by to znát na spotřebě, pokud by se zavzdušňovalo, byl by problém při zatížení motoru.

Systém se odzvzdušňuje tak, že se třikrát, čtyřikrát otočí klíčkem...to jsem zkoušel i v sobotu a stejně nešla natočit...Kdyby stála měsíc, tak bych to možná pochopil, ale takhle najednou?

Tak fakt nevim...... ;)

Upraveno uživatelem Holy
Odkaz ke komentáři
Po nabití baterie píše Holy že nastartoval takže žádnou naftu nedoplnoval ;)

Mě se něco podobného stalo v Ostravě a po odtažení do servisu přišli na to že byli přidřeny ventily.Po vyčištění jsem během dvou hodin pokračoval směrem domů.

No ale my sme tiež naštartovali so starým palivom :huh:

Odkaz ke komentáři

17.2 - Dnes rano (vonku teplota cca -1 pod nulou) ma prekvapilo auto nasledujucim:

 

Po zapnuti zapalovania sa nerozsvietila kontrolka zeravenia (zhaveni), skusil som nastartovat - absolutne bez akehokolvek naznaku ze by sa motor chytal. Po chvili pretacania startera sa vzdy rozsvietila a rozpiskala cervena kontrolka "servoriadenia" v otackomeri.

Samozrejme som to skusil este niekolkokrat, potom som este skusil aj druhy kluc - bez uspechu.

 

Zavolal som Skoda assistance, auto sme odtiahli do servisu (je len cca 1200m od miesta kde som stal).

 

Na poludnie mi volali zo servisu ze:

- spociatku sa im vobec nedarilo pripojit s VASom k autu

- po napojeni nabijacky uz to islo

- nasledne urobili aj zatazovy test baterie - bol OK

- po plnom nabiti baterie auto normalne startuje a funguje

- co sa diag tyka, bolo tam vela chyb, ako ked sa uplne vybije baterka, takze to nic nepomohlo

- auto zostane v servise cez noc, rano znova spravia test baterie ci sa nevybije cez noc

 

=> technik mi tvrdil ze pricinou sa zda byt zla bateria (mala Ah kapacita???). blink.gif

 

Mne sa to zda ako uplny nezmysel, lebo:

- starter uplne normalne tocil, vsetko v aute normalne islo, ani naznak vybitej baterky

- skusal som to vela krat (cca 20x), pri tomto sa baterka uz mohla vybit

- ked prisiel technik so service mobilom, skusal aj on, vtedy uz bolo pocut ze starter toci pomalsie

- pri tahani do servisu som zapol zapalovanie - fungoval uplne normalne posilovac riadenia, svetla, brzdy...ani naznak totalneho vybitia baterky

 

 

Auto stalo vonku celu noc, vcera vecer o 18 som s nim normalne prisiel domov. Jazdim na nom denne. Auto ma najazdene 25tis km, pred 2 tyzdnami bolo na prvej prehliadke.

 

Navyse mam este stale v pamati ako to bolo pri mojom starom aute (tiez OII combi, BKD) - ked som mal vybitu baterku, starter tocil ledva, ledva, ale zhavenie aj motor vzdy fungoval!

 

Auto je MR 2008 (predface), L&K combi, motor BKD, vyrobene 10/2008.

 

18.2.

Rano som bol v servise - rano im to neslo nastartovat, znova podozrenie na bateriu (vybita)...

Symptomy identicke, starter tocil bez problemov, ale motor nechytal.

 

 

19.2

Stav dnes rano:

- vcera vymenili bateriu (povodna sa uz ani nabit nedala), zevraj nieco "zerie" baterku

- dnes rano ten isty problem...stale nestartuje

- RJ motora vobec nekomunikuje

- zistili ze po zapnuti zapalovania funguje servo na volante - co zevraj nie je normalne??? Zevraj ma fungovat az po nastartovani motora...

- uz su v kontakte s importerom

 

Nenajde nikto kto by vedel poradit? Na skodahome nikto neodpovedal...

 

Prispevok davam aj sem (dik za tip wrccko :rolleyes: ), snad niekto odpovie.

 

Priznam sa ze nemam voci servisu doveru, zjavne tapu a nevedia co s tym...

Odkaz ke komentáři

Hnusna story, nenapada me co by to mohlo bejt

 

Auto je MR 2008 (predface), L&K combi, motor BKD, vyrobene 10/2008.

 

Nechcdi do toho kecat ale BKD se delalo max v MR06 a to ne celej tusim, pokud mas MR08 mel bys mit 8V a BMM tusim zalezi jestli mas DPF nebo ne

Odkaz ke komentáři

nazdar,dva dni dozadu som kupil O2 103kw BKD najazdene 102000km tak tiez som som si zistoval nieco o tomto motore...a tiez som o nom pocul dost nemile veci,ale takztiez ze je to aj dost o starostlivosti ,chcem sa spytat na dve veci.

 

co je pravdou na tom ze tieto motory zvykli vacsinou odchadzat na passatoch resp VW vozoch ??

 

Znamy robi v audi centre BA a hovoril mi ze od roku 2006 by to malo byt v pohode stymto typom motora a este k tomtu ze je to namontovane v oktavke ..co vy nato ???

 

teda budem sa snazit onho starat tak teda zhrniem tie najlepsie moznosti starostlivosti

1. netocit to za studena na viac ako 2000-2200ot/min(to snad u kazdeho diesla)

2. ale taktiez snazit sa neist pod 1500ot/min.,a potom plny plyn a tahat to odspodu az do zavratnych otacok.

3. odstavit auto na rucnej brzde nie "na rychlost" resp. najpr. rucnu a az potom rychlost zaradit.

4. obcas teda prevetrat auto na dialnici.

 

vas poprosim o viadrenie k tymto sposobom setrenia motora :palec: a, ak teda su dalsie rady budem velmi rad ak sa somnou o ne dakto podeli .

Odkaz ke komentáři

Kámoš má dvoulitra firemní a vůbec to nešetří.Najeto 140tis.Auto šlape jak hodinky. Tak si vyber. O této motorizaci je tu napsáno dost špatného , ale je spousta lidiček co jsou s tímto motorem spokojena. Já se ke svému snažím chovat slušně a dodržovat co jsi napsal tak doufám , že mi bude šlapat jako doposud.

Odkaz ke komentáři
to už nejsou lidovky jak u toleda.....trochu se do toho bojim vrtat, ale budu muset 16 litrů za to nedám-doufám :angry:

 

 

V Praze ve Vršovicích májí komplet spojku i ze setrovákem za 8000,-.Připočti 3000,- práci a seš na 11000,což je velice slušný,né??

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...