Jump to content

Poruchy a problémy


Recommended Posts

toho uživatele sem teda nenašla nikde,ano měnili jsme celou spojku.A co se týká trysek,tak jedna ze 4 je repas a zbytek mají vyměněné špičky + pružinky a byli na zátěžovém testu.Po té byli v montovany zpět jako zdravé ale závadu mi bohužel nespravili

Link to comment

nevim co znamena cela spojka pac dvojhmotovy setrvacnik muze nekdo povazovat a taky nemusi povazovat za soucast spojky takze ta odpoved neni zrovna vypovydajici, km jsou tam teda jake ? Neni tam nejaky pofiderni chiptunning? Auto je z jakeho roku nebo jeste lepe co je na stitku vedle rezervy BKD nebo BMM?

 

a kdyz jsi teda nenasla uzivatele garny tak ja jo - http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showuser=30

Link to comment
ahoj mam takovy dotaz,mam oktavii 2 edition 2litra .když se mi zahřeje motor na provozni teplotu 90,st a jedu 60 km h na 4ku mam to v otačkach 1800 a šlapnu na plyn auto mi začne třepat šilene ,než se to dostane do 2300otaček ...

mám to chápat tak, že to dělá jen při zahřátém motoru ??? a nebo to dělá i za studena ??? a dělá to jen na 4ku, a nebo

to dělá třeba i na 3ku nebo 5ku při stejných otáčkách ....

chtělo by to ten problém trošku rozepsat, a to auto ti spravovali ve Škodovce a nebo ses tam jen ptala čím by to mohlo bejt a opravu sis nechala dělat jinde ??? taky napiš jak je to s tou spojkou (setrvačníkem) ve spoustě servisu udělají jen tu spojku a na setrvačník kašlou protože je drahej a pak to dělá problémy ...

podle informací je třeba rozlišit zda je to problém mechanickej či elektronickej a pak se dá hledat příčina i když si nejsem jistej zda se tvůj problém dá řešit takhle přes fórum ...

Link to comment

ano jen při zahřatem motoru to škube,na všechny rychlosti ,při stejnych otačkach 1800 až 2300.auto mi spravoval mechanikv boši,i muj mechanik ktery opravuje i kamiony a osobni auta na sve dilne ..davala jsem tam i novy setrvačnik .koupila jsem auto s 45tis km nikdo o čip tuningu nic neřikal ani počitač ho nezaznamenal,momentalne mam najeto 110tis rok vyr 2005 9m.jinak problem jsem mnela jen s elektrikou s draty ktere byly překousnute ,přetslo mi jet .nejdřive klima potom turbo veškere kontrolky,ve škode mi odstranily zavadu po 14ti dnech a auto zase fičelo vpohode ,tak uvažuji zda nemuže byt opet neco s elektrikou

Link to comment

Když to shrnu: máš komplet novou spojku + setrvačník, opravené trysky a závada (škubání) se projevuje vždy ve stejném spektru otáček na všechny rychlostní stupně a to pouze při zahřátém motoru. Za studena je to O.K.

Zajimavé, ale asi bych to viděl na nějakej problém v elektronice např. řj ..., ale těžko takhle na dálku soudit ...

Link to comment
9/2005 to znamena 16V tedy motor BKD, pokud se nepletu 1800 je hranice kdy se otvira turbo. POkud diagnostika nic nehlasi videl bych to na mechanickou zavadu, zkus toho Garnyho

turbo mě taky napadlo, ale to by přece nepřestalo dělat v 2300 ot. a předpokládám, že by si s tímhle ti její mechanici

věděli rady ....

Link to comment
Já ten motor mám taky. Auto koupené ojeté ze SRN s cca 85.000 km před rokem a půl. V současnosti najeto 112.000 bez problému...krom hadice regulace turba, kterou sežrala kuna.

Víc se dovíš na mých stránkách - viz. podpis

Jsem s ním spokojenej.

 

 

Tvoje stránky jsem si pročetl a moc se mi líbí. ;) máš stejnou káru.

post-2300-1263769849_thumb.jpg

post-2300-1263769946_thumb.jpg

Link to comment

Já ho mám taky.Najeto 129 tis..Měnil jsem turbo , ale to z toho důvodu že houkalo. Staré jsem prodal na Slováky a stále jezdí. Před vánoci mi odešla škrtící klapka. Před týdnem se za mnou stavil kamarád a ten má najeto přes 140 tis. a první co je že musí vyměnit turbo.Kdyby jste slyšeli jak mu to houká ta to by jste se z toho po...... Ale na to že najel tolik km je to dobré. Jinak auto mu taky šlape jak hodinky.

Link to comment

Já jí mám 2 roky,najel sem 80000km,a z toho 40tis. na čipu a bez problémů.Akorát teď mi odešel egr ventil(ventil zpětných výfukových plynů),ale na ten já prdim.Je tam jen kvůli ekologii,a když můžou jezdit avie ajiný krámy,atk ten egr to nezachrání.

Jsem s ní spokojený,malá spotřeba a silný motor.

Link to comment

Mám tento motor ve služební combi, koupil jsem v němec se 44t, teď najeto 138t 30%město 70%dálnice.

Pokazila se škrticí klapka (opravili zadarmo kulance), svorkovnice airbagu oprava cca 1t kč, teď jsem objednal

žhavící svíčky (jak bylo -18 tak špatně startovala), je slyšet setrvačník (dokud to půjde budu jezdit, pak výměna).

Olej, rozvody, zadní tlumiče beru jak normál opotřebení.

Jede pěkně a za slušný peníze :)

 

Takže patřím k těm spokojenějším :lool:

Link to comment

není jenom o tom...jde třeba o podtáčení, pak trpí dvouhmota, zasírá se EGR, po delší jízdě ve výkonu, hned nechcípnout, ale nechat jí minutku na volnoběh dochladit, občas jí protáhnout a vyfoukat pavouky z vejfuku a podobně...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
    • Nic nemusíš demontovat,stači se zespoda podívat a vidíš.
    • Ahoj potřeboval bych poradit.Potřebuji objednat přední ložisko a jsem bezradnej. Podle vin: TMBBK61Z0A2007281 mi to ukazuje ložisko na 3 nebo 4 díry. Což o to to zjistím,až sundám kolo,ale nevím jak bez demontáže zjistit vnitřní průměr ,abych neobjednal špatný. Protože u různých výrobců jsou různé . A ještě jsou odlišný vnější průměry. A ještě podle průměru kotouče 280 nebo 288mm 1.8tsi cdaa 2009.
×
×
  • Create New...