Jump to content

Poruchy a problémy


Recommended Posts

Guest Atila
Jo, ale bez dokladu. Teď jsem jim psal na 77kw a 9 bez dokladu nebo x dph s dokladem. A to Jelda vyjde levněji.

Nebo si jí mužeš koupit ve škodovce za 27 tis.

Link to comment
Guest Atila
Jo, ale bez dokladu. Teď jsem jim psal na 77kw a 9 bez dokladu nebo x dph s dokladem. A to Jelda vyjde levněji.

Pochybuju že koupíš někde jinde kompletní spojku včetně setrováku pod deset tisíc.A když potřebuješ doklad,tak si zajeď na Jarov.

Já fakt nechápu nad čím někteří lidi stále spekulují,buď to na to máš,nebo si kup felicii a máš spojku za 2500,-

Link to comment
Znamy robi v audi centre BA a hovoril mi ze od roku 2006 by to malo byt v pohode stymto typom motora a este k tomtu ze je to namontovane v oktavke ..co vy nato ???

 

mozna protoze behem roku se preslo z BKD (16V) na BMM(N) (8V)

Link to comment
Pochybuju že koupíš někde jinde kompletní spojku včetně setrováku pod deset tisíc.A když potřebuješ doklad,tak si zajeď na Jarov.

Já fakt nechápu nad čím někteří lidi stále spekulují,buď to na to máš,nebo si kup felicii a máš spojku za 2500,-

 

Nestartuj, a nech každého ať se svým autem spekuluje jak chce. Píšu svoji zkušenost, nesnažím se nikoho napadat a totéž čekám od ostatních.

Pokud jsi na tom vrakovišti zaměstnaný, tak to chápu.

Link to comment

Hele, nechte si ty hádky na sraz. Pravda je, že si každej může nacpat do káry co chce - pak ale nemůže remcat, že je to sráč. Já osobně bych do octy na varkáči žádnej díl do motoru a mechaniky nekoupil. Nevíš jakou má historii a po šikovným vyčištění, vypadá každej jako skoro novej. Setrvák bych jetej rozhodně nekupoval, radši si zaplatím origo a práci v servisu, s tím že dostanu veškerý záruky na díly i na práci. Asi budu kupovat pal. čerpadlo do nádrže. Ani mě nenapadne ho shánět na vrakáči. Objednám rovnou origo a nový...důvody jsou zřejmý. Na vrakáč půjdu, až budu potřebovat kapotu, blatníky, lucerny, tapec nebo něco takovýho. Jinak ani náhodou. Ale je to jen můj pohled na věc.

A pokud se mi bude zdát, že jsou díly na octu drahý, tak vyndám z garáže feldu, na kterou koupim komplet rozvody za 1300, destičky za 400 a podobně a octu prodám, nebo si jí nechám v garáži a vytáhnu jí jen na víkendový machrování - bude - li sucho samozřejmě :D

Link to comment

Sory kluci, nemám rád když se do mě někdo nesmyslně naváží :lol:

 

Nakupuji taky cc-autodily (Jelda) :D za super ceny originální díly a nemám problém, ani v servisu Škoda.

Ona ta sada setrvák a spojka je ve Škodě za 27t a od jELDY ten sám za 10,5t a to je sakra rozdíl. A mi těch aut máme :D

Link to comment
Guest Atila
Nestartuj, a nech každého ať se svým autem spekuluje jak chce. Píšu svoji zkušenost, nesnažím se nikoho napadat a totéž čekám od ostatních.

Pokud jsi na tom vrakovišti zaměstnaný, tak to chápu.

Já sem nestartoval a na vrakovišti nepracuju,akorát mně štve když se někdo hádá a nemá pravdu.

Já ve Vršovicích kupuji pouze nové díly a originál a komplet spojku ze setrovákem origo mi nabízeli za 8000kč,tak jsem to tu jen napsal aby to lidi věděli,protože si myslím že levněji to nikde nekoupíš.

Byla to prostě rada.

Link to comment
Guest Atila
Hele, nechte si ty hádky na sraz. Pravda je, že si každej může nacpat do káry co chce - pak ale nemůže remcat, že je to sráč. Já osobně bych do octy na varkáči žádnej díl do motoru a mechaniky nekoupil. Nevíš jakou má historii a po šikovným vyčištění, vypadá každej jako skoro novej. Setrvák bych jetej rozhodně nekupoval, radši si zaplatím origo a práci v servisu, s tím že dostanu veškerý záruky na díly i na práci. Asi budu kupovat pal. čerpadlo do nádrže. Ani mě nenapadne ho shánět na vrakáči. Objednám rovnou origo a nový...důvody jsou zřejmý. Na vrakáč půjdu, až budu potřebovat kapotu, blatníky, lucerny, tapec nebo něco takovýho. Jinak ani náhodou. Ale je to jen můj pohled na věc.

A pokud se mi bude zdát, že jsou díly na octu drahý, tak vyndám z garáže feldu, na kterou koupim komplet rozvody za 1300, destičky za 400 a podobně a octu prodám, nebo si jí nechám v garáži a vytáhnu jí jen na víkendový machrování - bude - li sucho samozřejmě :D

Mluvil sem pouze o nových věcech.Někdy si do Vršovic zajeď a uvidíš co vše tam mají nové.

Např. xenony nové origo komplet osazené tam stojí OBĚ 7000kč a ve škodovce stojí 40000kč.

Tak takhle zase přemýšlím já,ale nic ve zlém.

Link to comment

TROŠKU DOSŤ STE SA ODKLONILI OD TÉMY!!! JE TO DISKUSIA O MOTORE 2.0TDI A NIE O VRAKOVISKÁCH. JA SI MYSLÍM ŽE VO VRŠOVICIACH MAJÚ DOSŤ DIELOV A SÚ ORIGO, NAKUPUJE TAM DOSŤ ĽUDÍ ODTIAĽ, ALE NA KAŽDOM VRAKOVISKU SÚ KŠEFTY TO VIE ASI KAŽDÝ!!! Takže cc-autodily to istí

 

netreba to premazať???

Link to comment
  • 2 weeks later...
Mám BKD takže ten "lepčí" šestnáctiventil. :smich:

Hele jak se projevuje to cukání motoru co se řeší přefešnutím ŘJ? Mě se sem tam stane, že dojíždím třeba kolonu, mám podřazeno za 3. Pak lehce přidám a motor jakoby lehce cukne, ale jen nepatrně a na zlomek vteřiny....

 

mam presne ten isty problem,mam zaradenu vacsinou 3. ked sa mi to stane..proste spomalujem a ked pridam tak pocas pridavania to malicko cukne na zlomok sekundy. sranda je ze to sa stane asi tak raz za 3-4 dni. ako si to vyriesil ?

Link to comment

Dotaz na Ol@fa.

Čau,

na úvodní straně vypisuješ nejčastější závady,měl bych dotaz na cukání motoru jak se to projevuje?

Cukani motoru - ve vsech servisech byl mel byt na tohle dostupny FLASH u 2.0TDI je asi jen na motor BKD ten druhej 8V asi problemy uz nemel

Mám problém v tom že když je motor zahřátý a stojím třeba na semaforech,tak motor má dívný chvění nebo cukání,ale otáčky se nehnou že by kolísaly.

Je to problém který se dá vyřešit tím FLASHEM?

Děkuji Ti za odpoveď.

Link to comment

cau prosim te jsim sice autorem tohoto prispevku, ale je to sumarizace pri prechodu na nove forum, kdyz vydrzis urcite sem drive ci pozdeji nakoukne primo auto tohoto vyroku / stanoviska. Pokud ja si dobre pamatuju melo by to byt ale pri jizde v zatezi a v nizsich otackach 2 a 3 rychlostni stupen. Kolik km mas najeto ?

Link to comment

Zdravím...mám dotaz, z veřejných diskuzí jsem se dozvěděl o veliké poruchovosti tohoto agregátu...je to pravda? Má nějaký majitel zkušenosti s prasklou hlavou, nebo špatným setrvačníkem?? Celkem mě to rozladilo, hlavně z toho důvodu, že si mám příští týden pro auto s tímhle motorem jet...Díky

Link to comment

Myslím, že keď si prečítaš všetky diskusie v téme 2.0 TDI, budeš múdrejší. Fakt je proste ten, že zo všetkých motorov, ktoré sa do OII montujú a montovali, je 2.0 TDI najporuchovejší. Neznamená to, že sa pokazí každý jeden kus, ale pravdepodobnosť, že sa ti pokazí 2.0 TDI je rádovo väčšia, než trebárs 1.9 TDI alebo 1.6 MPI.

Link to comment

Díky, trochu jsem si to tu prolezl, ale chytřejší moc nejsem:) Každej tu říká něco jinýho. Jeden na tenhle motor nedá dopustit, jinej by ho hned zakopal pod zem...tak si vyber :lool: . Vím že hodně záleží, jak se k tomu motoru chovám, ale když člověk kupuje ojetinu, tak nikdy neví. Mohl by mi někdo pomoct ještě s tímhle? OD jakého roku se vyráběly BKD, BMF? Které byly s DPF? A 8V a 16V?...díky

Link to comment

Tak to mas zpusobene tim, ze sem lidi primarne prichazeji resit problemy a ne ze jim motor slape dobre, ze jo.

 

Jinak BKD by mel byt jediny 16V, BMN a BMM jsou 8V a ted nevim kterej s DPF.

 

Jinak ja mam taky BKD a zatim dobry, ale cim vic km (ted 160T) tim vic motor meni svoje zvyky ted uz dolejvam olej 2x mezi garancema dohromady cca 1.2 litru. Vsechno vcetne turba puvodni,ale az to prijde tak to bude soda pro muj ucet v bance.

Link to comment

Urcite je vice poruchovejsi. Pred cca 3 tydnama jsem jel pro rodice do Italie, kdy jim vyplivlo pri 120t turbo.

 

Reknu to asi tak. Pokud ti nepraskne hlava, turbo vymenis preventivne, setrvacnik koupis za dobrou cenu, pak uz ten motor slape a muzou se pokazit spise mene financne narocne veci.

 

Ol@f: pokud dolevas tolik oleje a houka ti turbo, radim ti aby jsi turbo preventivne vymenil. potom pojedes nekam dal a ustreli ti a budes platit za dovoz auta odtahovkou a tech starosti. I na aute ordicu to zralo uz neco oleje a vsechno to uz bralo turbo.

 

BKD je 16V dvouvačka.

Link to comment
Guest Atila

Já mám najeto 190000tis. a vše je ok.Akorát odešel egr ventil,a ten teď nechám zaslepit(a tím ještě zvednu výkon).Já dělám výměnu oleje po 20 tis.,protože nevěřím tomu že ten olej je kvalitní i po 30 tis.(zase tolik peněz to není).Myslím si že když Ol@f dolívá 1,2L oleje na 30 tis.,tak to není žádný problém.Je to v normě.

Tak že já říkám záleží dost na tom jak se lidi k tomu chovájí.Speciálně turbo(nedávat tomu za studena,a když tomu nakládáš,tak to pak nechat minutu schladnout).

Vidím to na ulici dnes a denně,jak se lidi k autům chovají(hlavně služebáci).

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...