fencl.tom Odesláno Září 30, 2009 Sdílet Odesláno Září 30, 2009 Zminujete se tady o cisteni skrtici klapky, prosim vas jak se to dela?Na volnobehu me obcas motor vibruje nasledkem lehce kolisajiciho volnobehu,treba by to pomohlo.Dekuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JOHAN Odesláno Říjen 6, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2009 Nejlepší je klapku vyndat ven. Já jí čistím sprejem na čištění karburátorů,ale jde to i když je na autě. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
fencl.tom Odesláno Říjen 6, 2009 Autor Sdílet Odesláno Říjen 6, 2009 Dekuji.A spej teda strikas do prostoru te klapky co se tam otaci?Da senejak dostat i na potenciometr?Napadlo me treba ho prostrikat kontaktolem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
reddy Odesláno Říjen 8, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 8, 2009 trochu to rozepiště chlapáci, taky to budu muset udělat, kolísá mě volnoběh, tak at nenadělám víc škody než užitku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JOHAN Odesláno Říjen 12, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 12, 2009 Pod ten černej dekl bych asi radši nelezl.Když se to posere,stejně to neopravíš a čeká tě nová klapka. Tím sprejem se čistí jen ta klapka.Když je zadělaná,je to sakra vidět,může i lehce váznout a pak právě odchází ta elektronika. Když ji nechceš sundavat,vyčisti ji na autě,co nateče do sání to motor v pohodě spálí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Říjen 13, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2009 klapka se musí čistit(bolest koncernových motorů) jinak kolísají otáčky a motor na volnoběh má snahu zhasínat co se týká čištění nejlepší je jí vyndat mám pocit že drží na 4 šroubech (imbus) já osobně jí čistím sprayem od fy berner a nebo wurt a je-li hodně zanesena (napečená) tak acetonem v žádném případě neotvírej ten plastový kryt pod ním je tam potenciometr a je velmi choulostivej po vyčištění a výměně gumového těsnění (O-kroužku) nasaď zpět zapoj štekr a hlavně nastav základní polohu klapky přes VAG !!!! jinak klapka poběží v servisním režimu !!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
olisoft Odesláno Říjen 13, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2009 Potenciometer sa bezne necisti, to je pravda. Ale ked klapka odchadza, tak sa vyplati ho vycistit, pomoze do casu, kym prijde nova klapka. ;) Ale treba vediet ako na to, aby to clovek nepos*al. Druha vec je, ze vacsina klapiek ma ten kryt dokonale zavareny (ultrazvukom zvaraju plasty) a neda sa jednoducho a bez poskodenia dat dolu. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
reddy Odesláno Listopad 4, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2009 vyčištěno o Octa si krásně přede 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cokapid Odesláno Listopad 6, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2009 nemá někdo fotonávod? )) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
reddy Odesláno Listopad 6, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2009 ty jo, to mě nenapodlo fotit, ale sundal jsem vzduchovej filtr a čistil jsem to zvrchu, pěkně na papírovej ubrousek tech. benzín a čistil jsem, nic jsem nedemontoval kromě filtru. a že ta klapka byla zasr..á, teda hodně špinavá. pomohl jsem si otáčením klapky a očistil jsem dosedací plochy klapky a kam jsem až prstama dasáhnul a motor ted jede nádherně, klidně, krásnej volnoběh..............časová náročnost asi 20 minut,ale stojí to za to, na jaře zopakuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Listopad 7, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 7, 2009 Já na to mám doma spešl spray na čistění klapek. Na značku se mrknu - z hlavy to teď nevím :P Když jsem dělal svíčky, tak mě to taky tak nějak pokoušelo ji zkusit pročistit. Takže jsem ten spray stříknul na zavřenou klapku a nechal asi 5 minut působit. pak jsem vzal štěteček a jemně ji očistil- pootevřel a očistil štětečkem dosedací plochy. To co steklo do sacího potrubí si pak motor nasaje a spálí. Je to spray přímo na tento účel a pro motory s katalyzátorem - takže ho to nepoškodí. Motor normálně chytl a nic jsem VAGem nenastavoval. Volnoběh se celkově zklidnil ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
paulmack Odesláno Leden 5, 2010 Sdílet Odesláno Leden 5, 2010 Jo a nic se ve vagu nemusí nastavovat.Sedne si to samo.Jen je dobrý to na trojaka tak 2x rozjet až na omezovač.Řídící jednotka si zapíše min. a max hodnoty a je to. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Leden 5, 2010 Sdílet Odesláno Leden 5, 2010 kurňa ta se leskne jako psí kulky :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
paulmack Odesláno Leden 9, 2010 Sdílet Odesláno Leden 9, 2010 Když pořádně,tak pořádně... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas k81 Odesláno Leden 17, 2010 Sdílet Odesláno Leden 17, 2010 Chlapy, taky mě čeká vyčistit klapku. Nechce se mi to nechávat mechanikovy a zaplatit mu za to. Ale jaksi zbírám odvahu!!!!! Nedá se na tom něco posr.t!!??!!! Ne že bych nebyl manuálně zručnej, ale i tak se trošku bojím.!! Je tedas potřeba jen to demontovat- bez jakých koli překvapení a vyčistit sprejem na karburátory a opet namontovat zpět???? Nebo radeji nic nedemontovat...nechat tak jak je a čistit a otáčet si jen klapkou? Dík za psychickou potporu ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
paulmack Odesláno Leden 17, 2010 Sdílet Odesláno Leden 17, 2010 Nemusíš se bát.Je to v pohodě.Nic tomu neuděláš.Taky jsem mě strach,ale je to v pohodě.Sundej celek filtrbox a pak sundej lanko od plynu na klapce a už jen 4x imbus co drží klapku(celou). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Leden 17, 2010 Sdílet Odesláno Leden 17, 2010 jj a ještě odpoj samozřejmě kabel co do ní vede a hadičku od nádobky s aktivním uhlím...ale to jen tak pro doplnění 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas k81 Odesláno Leden 17, 2010 Sdílet Odesláno Leden 17, 2010 Chlapy tak dik za povzbuzení. Já to zkusím. Nemáte nekdo internet. stránky těch čistících přípravku???? Nebo aspon, kde jste to kupovaly? V supermarketech asi ne že. Jaké mužu použít??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
paulmack Odesláno Leden 17, 2010 Sdílet Odesláno Leden 17, 2010 Jo na ten kabel a tu hadicu jsem zapomněl.Já to čistil sprejen na cičtění brzdových destiček a kotoučů.Myslí,že se to dá jakýmkoli odmašťovacím prostředkem,ale je lepší když je ve spreji.Myslím,že to mají i v hyper,super. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
iguka Odesláno Březen 20, 2010 Sdílet Odesláno Březen 20, 2010 Tome, mrkni se doma na značku toho spreje na čistění klapek, vyčistím ji taky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Karátek Odesláno Březen 20, 2010 Sdílet Odesláno Březen 20, 2010 Kurňa, já ji čistil několikrát a vždy to trochu pomohlo, nakonec jsem ji musel vyměnit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest sasik1 Odesláno Květen 11, 2010 Sdílet Odesláno Květen 11, 2010 ahoj,mohl by mi někdo pomoci? kolísají mi otáčky a pokaždé mi to ukazovalo na vadu klapky...již 4x jsem klapku vy měnil,z toho 2x mi uznali vadu klapky,přičemž jsem změnil výrobce a koupil jsem siemense (což je vlastně originál) a 1x jsem reklamoval za 4 měsíce mi nebyli schopni odpovědět,tak jsem odstoupil od koupě a koupil znovu novou klapku od siemensu a druhý den jsem jí opět sundal,s tím,že mi otáčky lítají a zhasíná motor,přičemž to všechno má vliv na spotřebu,řazení,chod motoru,výfuk,atd....už si opravdu nevím rady. může někdo poradit? předem díky Honza 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stihacka Odesláno Květen 11, 2010 Sdílet Odesláno Květen 11, 2010 A základní nastavení přes VAG si udělal? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest sasik1 Odesláno Květen 13, 2010 Sdílet Odesláno Květen 13, 2010 pokaždé...ve dvouch nezávislích servisech a dvakrát přímo ve škodovce....tam jenom schlamstli peníze a skutek utek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest sasik1 Odesláno Květen 13, 2010 Sdílet Odesláno Květen 13, 2010 Jinak mám Octavii 1,6 55 kW , AEE . Motor je po výbrusu(cca 270000km),sedla zabroušená,celá výfuková soustava nová včetně lamda sondy,atd..Prostě by člověk řekl,že mám nové auto. Ach ta klapka nebo,že by řídící jednotka motoru nebo kabely. Nic z toho se nikde neukazuje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Květen 14, 2010 Sdílet Odesláno Květen 14, 2010 a co když to klapkou není...rozdělovač, kabely, čidlo teploty... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
paulmack Odesláno Květen 20, 2010 Sdílet Odesláno Květen 20, 2010 A co to trafo? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Květen 21, 2010 Sdílet Odesláno Květen 21, 2010 Jo málem bych zapomněl. Ten přípravek na čištění klapek co máme doma je značka LIQUI MOLY. Tu ten http://www.liqui-moly.cz/detail/pro-line-c...-skrtici-klapky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sordo99 Odesláno Srpen 17, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2010 Zdar chlapi, tak sem musel vyměnit škrtící klapku, na staré už nešlo udělat ani základní nastavení. Když sem dal novou tak základní nastavení jde, ale při každém zapnutí zapalovní slyšim jak klapka píská a cvaká ale přestane to dříve než pozhasínají všechny kontrolky. Tak se ptám je to normální že se kapka pořád nastavuje? díky za odpovědi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.