Jump to content

Hyundai i30 CW - 1.6 CVVT 93 kW


vorlajz7

Recommended Posts

Josefe... tak misto pro posadku je v i30 cw rozhodne vetsi, na delku pomaha rozvor 2700 mm, na sirku je to ještě čitelnější... zavazadkovy prostor ma shodne 415 l v zakladu...

 

Tome... diky... asi bych tratil no... ale auto mam na splátky, na Škodovku mame ce firmě akci. ... takze bych mozna usetril... ;)

 

Lanci... proc rapidne dolu? Mel bych slabsi motor a asi horsi vybavu... ale kvalita bude snad ok ne?

 

To auto na mě nepůsobí přesvědčivě, je to lowcost za dle mého přehnanou cenu.

Navíc jsou tam ty detaily, které to auto dost sráží - viz výše. Jak jsem o něm předtím uvažoval, tak po tom, co jsem to prolezl, od něj dávám ruce pryč.

Teď jsou pro mě jen dvě Škodovky, které považuji za ok auta SII a Yeti - přičemž ten Yeti se mi zdá drahý.

OIII ani Rapid mě zatím nepřesvědčily, neříkám, že se to nemůže změnit.

Takže pokud bych měl koupit nové auto do 400 tis. tak beru určitě Golf, i za cenu toho ,že tam třeba bude horší výbava, ale zase mám dospělejší auto.

Ale spíš bych se klonil k tomu, co píše Tomáš, koupit nějakou ročenku nebo najít slušnou ojetinu, ideálně do 3 let staří.

Spíš bych se na to vykašlal a nechal si Mumínka, než utrácet prachy za novou hračku.

Link to comment

Tak nějak to vidím hodně podobně jako Lancelot. Když se Mumínka zbavíš, tak na tom tratíš kalhoty, bez ohledu na "vyhodnost" koupě Rapida. Za mně Rapid ani náhodou. A jen tak na okraj, ten motor 2,4i jezdí tak za 8,0-8,5 na běžný ježdění. To je na úrovni toho co máš ale svezení je diametrálně odlišné.

Link to comment

Ono to jak jsem to udělal já má ještě jedno pozitivum. Můžeš se vykašlat na nějaké pojistky a riskuješ maximálně do výše toho co jsi do toho vrazil, tedy částku, která by sice mrzela, ale není to něco čím by se člověk musel příliš trápit a obratem můžeš koupit něco jiného v podobným levelu. Taktéž tím limituješ i maximální možnou ztrátu za použití, tedy rozdíl mezi nákupem a prodejem. Ty jsi toho Mumina koupil řekněme za 330 a po 5 letech prodáš třeba za 80, já koupil za 200 a po 5 letech taky prodám tak za 80. Neberte ty čísla moc exaktně.

Link to comment

Volvo je pekne auto, tak snad nebude nasledovat Saab, kdyz je ve ztrate. Ne jako sorry panove, ale odrazujete ho od Rapidu, ktery muze poslouzit stejne dobre jako Octavia, pokud pro nekoho nejsou prioritou detaily a pokud nekomu vadi, tak pro nej je tu prave Octavia, tvrdite, ze je drahy a podsouvate mu ojetou svedskou premiovku misto Hyundaie. Moc logiky v tom nevidim, jety Rapid si taky nedrzi cenu funglovky.

Link to comment

Tomáši za ty dva toky bych si to volvo třeba odkoupil ;)

OK, až budu chtít modernizovat, tak dám vědět.

Volvo je pekne auto, tak snad nebude nasledovat Saab, kdyz je ve ztrate. Ne jako sorry panove, ale odrazujete ho od Rapidu, ktery muze poslouzit stejne dobre jako Octavia, pokud pro nekoho nejsou prioritou detaily a pokud nekomu vadi, tak pro nej je tu prave Octavia, tvrdite, ze je drahy a podsouvate mu ojetou svedskou premiovku misto Hyundaie. Moc logiky v tom nevidim, jety Rapid si taky nedrzi cenu funglovky.

To s těma cenama jsem tě nepochopil. Jako škodovka si bude asi u nás cenu držet víc než jiné značky, neprávem.

1,6 je mraky: http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/volvo/model/v50/vhc:car,cnt:de,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:volvo,frn:2009-01,prx:13001,ful:petrol,dmg:false,fsh:true/pg:vipcar/179522666.html

nebo něco takového o pár levelů výše s více km, ale to podle mně nevadí http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/volvo/model/s80/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:volvo,frn:2009-01,prx:13001,ful:petrol,pwn:110,dmg:false/pg:vipcar/183410475.html

Link to comment

Kluci. ... ja volil i30 cw hlavně kvuli tomu, ze jsem chtěl novy auto a cenove dostupné... konecna cena byla 285 tis. Ojety auto nechci... z toho mam proste obavy... :(

Me na tom mym aute ted stve jen ta spotreba..., a tezko rict, za kolik bych trebas jezdil s Rapidem 63 kW... ?! Musel bych to vyzkoušet na tech trasách co jezdím pravidelne...

Link to comment

To pak zalezi na preferencich, na tom, jak dlouho si planuje clovek to auto nechat, vyberu je treba venovat mnohem vice usili, pokud to neni zname auto, servis premiovky je drazsi, uz muze byt po zaruce atd. 100 tis. km uz je dost na to, aby si auto vyzadalo investice, zatimco u noveho ma clovek na nakou dobu klid. A Pavel tu myslim psal, ze meli vzdycky nove. Rocenky nejsou spatny, sleva uz muze byt vyrazna a poskytuje se prodlouzena zaruka.

Edited by ViktorMPI
Link to comment

Tak já píšu o té ježděnce na takové to domácí žvýkání, tedy tak kolem 15tkm ročně. Pokud někdo najede 50tkm/rok, tak tady není o čem a jedině funglovka.

Navíc, když si to necháš tak 5 let, tak pak už se to dostane do cenové kategorie, kde se pohybují sociálně méně zdatní a často méně přemýšlející a prodá se to jednodušeji než v době, kdy jsi to kupoval. A když koupíš něco kolem 100tkm, tak to víc jak 200tkm mít nebude a to je ještě stále celkem prodejné. Podle mně hodně rozumné. Když koupíš funglovku, tak po 5 letech tratíš většinu ceny. A ruku na srdce, mně nebaví mít jedno auto déle jak 5 let, vás ano?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...