Jump to content

Audi A6 C6 3.0TDi - Berry


Michal K.

Recommended Posts

Tak pokracovat na foru budu tady, splnil jsem si sen a zustal verny koncernu. Postupne tu dopisu vybavu apod, zitra to nafotim vcetne interieru, dneska uz je tma... Dneska z Prahy spotreba 7.2 a jel jsem na tempomat 140-160 :palec: ... to je docela solidni

 

Jinak je to A6 Avant 3.0Tdi 176kw 4x4 Tiptronic

Barva je: Modrá Aventurin s perleťovým efektem

K auto jsem jinak dostal dvě sady 18" kol. Jedna zimní, druhá letní, pneu 245/40 R18. Letní budu prodávat a kupovat na léto něco většího a slušivějšího :palec:

 

Nová kola zde! a taky tady

 

Dekodovana vybava:

 

0G7 Tiptronic

0JM Váhová třída "12" pro přední nápravu

0YK Váhová třída "10" pro zadní nápravu

1BA Odpružení/tlumení, standard

1KW Kotoučové brzdy zadní

1N3 Řízení s posilovačem se závislostí posilovacího účinku na rychlosti Servotronic

1SA Bez přídavné spodní ochrany pohonné jednotky

1X1 Pohon na všechna kola

1XX Kožený sportovní multifunkční volant s Tiptronic

1ZL Kotoučové brzdy vpředu

2K1 Zesílený nárazník

3FA Bez střešního okna (plná střecha)

3GN Variab. koncepce zavazadlového prostoru

3L3 Mechanické výškové seřizování obou předních sedadel

3NZ Zadní sedadlo nedělené, opěradlo dělené a sklopné

3X2 S otvorem v opěradle

3Y0 Bez stahovací ochranné sluneční clony

4A3 Vyhřívání předních sedadel s oddělenou regulací

4F5 Centrální zamykání s dálkovým ovládáním,elektrické ovládání 4 dveří zevnitř a bezpečnostní pojistka

4GH Vrstvené čelní sklo tónované s barevným pruhem

4K4 Centrální zamykání s dálkovým ovládáním

4KC Boční a zadní okna tónovaná

4R4 Elektrické ovládání oken s pojistkou proti sevření

4UF Airbag řidiče a spolujezdce s vypínáním airbagu spolujezdce

4X3 Boční airbag vpředu a hlavový airbag

5D7 Přenášecí frekvence 868 MHz bez bez nouzového tlačítka

5RU Vnější zpětné zrcátko vpravo, konvexní (rozšířené zorné pole)

5SL Vnější zpětné zrcátko vlevo, asferické

5TE Dekorační obložení - hliník Trigon

6XK Vnější zpětná zrcátka, s automatickým stmíváním, elektr. sklopná/nastavitelná/vyhřívaná

7D1 CD-měnič a DVD-přehrávač

7K0 Bez kontroly tlaku v pneumatikách

7MG Exhalační předpis EU5

7T6 Navigační systém (MID)

7X4 Pomocné parkovací zařízení vpředu a vzadu

8BP Bifunkční hlavní světlomety s xenonovou technikou

8GV Alternátor 180A

8Q3 S dálkovou regul. polohy světlometu, dynamická, automatická (reguluje se při jízdě)

8RY Reproduktor Bose - sound

8Z5 Chlazení motoru - provedení 1

9AQ Komfortiní automatická klimatizace Plus

9Q4 Multifunkční ukazatel s palubním počítačem

C1J Disk z lehké slitiny 8 J x 18 ET 43

CON Zámek řadící páky CONSTRUCT

D50 6-vál. turbodiesel 3,0 L/175 KW(24V) V6, TDI Common-Rail Agregát: T41/TE1/TF1/TH1

E0A Žádné akční provedení

F0A Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení

J0Z Baterie 520A (110Ah)

N7U Potah sedadel - "Alcantara" a perlová kůže "Nappa"

PAC Paket odkládacích prostor (síť na zadní straně předních opěradel a v prostoru nohou spolujezdce)

PAK Zpětná zrcátka automaticka zaclonitelná (vnitřní + 2 vnější)

PGA Kapota kufru automaticky ovládaná (elektricky)

PIH Isofix (včetně sedadla spolujezdce)

PRC Kola litá v 5paprskovém V designu (druhá sada 18")

PS1 Sportovní sedadla el. nastavitelná (bed. opěrka)

PI4 Informační systém řidiče s bar. displejem

PNG Navigační systém Plus 3G

PT5 Příprava pro telefon včetně Bluetooth

Q1D Sportovní sedadla vpředu

QQ1 S přídavným osvětlením (vnitřní osvětl.)

SA7 Řídící kód 2

T41 6-vál. diesel 3,0L Agregát: 059.D

U2A Přístrojová výbava s km/h, rádiohodiny, otáčkoměr a denní počítadlo km

X1F Prodejní program ČESKÁ REPUBLIKA

Tempomat

Dvojitá podlaha kufru

Plnohodnotné rezervní kolo 245/40 R18

 

post-75-0-34936300-1352475966_thumb.jpg post-75-0-69270300-1352475975_thumb.jpg

post-75-0-81819800-1352567113_thumb.jpg

post-75-0-78440600-1352567123_thumb.jpg

post-75-0-83541400-1352567133_thumb.jpg

post-75-0-74031200-1352567144_thumb.jpg

post-75-0-40438300-1352567154_thumb.jpg

post-75-0-04108000-1352567163_thumb.jpg

post-75-0-91422800-1352567176_thumb.jpg

post-75-0-08906100-1352567187_thumb.jpg

post-75-0-28119900-1352567196_thumb.jpg

post-75-0-60360000-1352567207_thumb.jpg

post-75-0-73202600-1352567216_thumb.jpg

post-75-0-07464700-1352567226_thumb.jpg

post-75-0-96523000-1352567235_thumb.jpg

post-75-0-55570400-1352567244_thumb.jpg

post-75-0-87190200-1352567253_thumb.jpg

post-75-0-76034800-1352567262_thumb.jpg

post-75-0-28957100-1352567272_thumb.jpg

post-75-0-56144300-1352567281_thumb.jpg

post-75-0-65580200-1352567293_thumb.jpg

post-75-0-98181900-1352567323_thumb.jpg

post-75-0-15296800-1352567336_thumb.jpg

post-75-0-13326500-1352567355_thumb.jpg

post-75-0-34861400-1352567362_thumb.jpg

post-75-0-24074300-1352567408_thumb.jpg

post-75-0-74115500-1352567420_thumb.jpg

post-75-0-49255100-1352567438_thumb.jpg

post-75-0-73243800-1352567449_thumb.jpg

post-75-0-27487500-1352567475_thumb.jpg

Link to comment

Presne tak, prvni registrace 3/2009, spz dam pryc, v Ostrave sebevrazda :wallbash: ... auto je bez problemu, vse funguje, akorat jsem zjistil, ze nesvit leva cast tlacitek u ovladani MMI, auto jsem prebiral pres den, takze si toho neslo vsimnou :wallbash: .. nevi nekdo jake jsou moznosti? je to jen LEDKA na vymenu nebo cely panel?

 

post-75-0-27790300-1352486135_thumb.jpg

 

Oktuli jsem prodal memu kamaradovi, takze asi ma nekdo podobnou, jinak diky za chvalu, pak nejak sepisu vybavu a zitra nafotim a pridam do prvniho prispevku :wub:

Link to comment

Najeto ma 69900km, tolik aspon mela, jak jsem ji prebiral, tedka uz 70500tis a nejake drobne :palec:

Fotky uz budu nahravat...ale brzo se setmelo, takze to bude jen na mycce focene, dalsi pak zitra

PS: interier jsem nestihl porad uklidit, tak me za to nekritizujte, zitra na tom zamakam, vcetne motoru :wub:

 

Fotky pridany do prvniho postu...dneska uz jsem stihl dat ledky do osvetleni SPZ, a do osvetleni prostoru kufru a osvetleni v kufru. Cekaji me jeste lampicky v interieru a osvetleni nastupniho prostoru ve spodni casti dveri.

 

Ty tmave fotky v interier, snazil jsem se vyfotit ambientni osvetleni, jsou osvetlene origo z vyroby ledkama prostory pod nohama a v ozdbobnych listach dveri sviti decentne ledky, je to na efekt a vypada to pekne.

 

Do kufru jsem si uz dal hasicak a povinny kufricek s naradim :palec: , je to uchycene fixacni sadou

Link to comment

No tak to vypadá na perfektní kup. Já pořídil před měsícem BMW 330 xD, rok 6/2006 a najeto 77 tis. km. Nikdo tomu nájezdu nechtěl věřit, ale prostě se takový auta najdou :palec: . A ten třílitr paráda, co. Nevím jak v Audi, ale zvuk u mýho brambory je parádní, na to, že je to nafťák

 

Jinak podle SPZetky si myslím, že to auto odněkud znám, nebo jsem ho potkával. Kdes ho kupoval?

Link to comment

Nene, nebyl.. a dekuju za chvalu... Auto je z Prahy od jedne pani, co meni auta co 3 roky. Joo ten zvuk je to nejhezci, oproti oktavce neskutecny skok, najednou uplne ticho a zvuk se nafte, aspon vevnitr, vubec nepodoba.

 

Na bramboru jsem koukal, pekna a hlaven 4x4, taky uz se nemuzu dockat snehu, az to odzkousim :D

 

Moc dobrá volba !! Ten 3.0tdi je povedenej motor co se týče výkonu a spotřeby.

Ať slouží :palec:

Teď se už jen budeš modlit aby padal sníh a ty mohl zkoušet quattro.gif

 

Slušela by tomu tahle maska :wub:

2.jpg?ver=0

 

Maska je pekna, ale me se libi ten cerny klavirovany lak :wub: .. uvidime casem...urcite nalepim SPZ na oboustranku, az budu mit svoje znacky, tu prazskou si na 99% nenecham

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
    • Contíky jsou super, já jsem do teď jezdil šestky, nové budu dávat zase Sport Contacty. OZ hledej z druhé ruky, nové stojí nesmysl. Já mám ultraleggery na léto i na zimu (19"+18") jsou o nějaké 2 kila lehčí proti seriovým Zenithům a je to i docela poznat, je to velmi snesitelné i v 19" 235/35
×
×
  • Create New...