Přejít na obsah

Topí mizerně


Doporučené příspěvky

Můžu se zeptat kde je ten servis, já jen že by se mi hodilo znát servis kde jsou schopní podobné závady najít a odstranit.

auto hlaváček zábřeh na moravě

 

jo a další postřeh. ujel jsem s tím už asi 100km , auto už foukalo teplý vzduch a potřeboval jsem to roztáhnout, taxem to vytočil někde k 5,5 tisícům a v ten moment přetalo topit úplně a zbylých 35 km to foukalo už jenom zimu.

Upraveno uživatelem czzapik
Odkaz ke komentáři

zdarec, zkoušel jsem odvzdušnit topení odpojením hadice u přepážky, ale šla jenom voda. zkoušel jsem odpojil ty hadičky na podtlak a profouknout je. byl jsem moooc šikovnej a podařilo se mi ulomit nátrubek od té podtlakové hadičky na ventilu topení.

nechal jsem tu hadičku nezapojenou jen tak na volno a jem jsem s tím 30km a hned vyletěla spotřeba na 11 litrů. tak jsem pak odpojil konektor od toho elektrickýho ventilu, spotřeba se vrátila na normální. ale nejdůležitější je, že to topí úplně stejně špatně.

myslím si, že auto topí celou dobu stejně, jenom po těch 50km se vše vyhřeje a mě přijde, že začalo topit víc. takže celý problém je malý výkon topení.

z toho usuzuju, že je problém buď v tom ventilu topení, který nevíc nemůžu najít v ETCE. nebo v zanešeným radiátoru.

ještě mi není jasný co řídí spínání elektroventilu N147, aby přepustil ten podtlak k ventilu topení. měřil jsem multimetrem na konektoru, ale nic jsem nenaměřil. když jsem pripojil na baterku napřímo tak svaká a jde profouknout.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

zdarec mám další poznatky. auto začne topit až tak po 50km. pak už musím i stahovat teplotu. a začne lítat teplota až ke 100.

 

dal jsem do servisu na výměnu vodní pumpy, ale začali mě přesvědčovat, že to na pumpu nevidí. že to bude nejspíš radiátor, že je tam místo řůžové kapaliny modrá. a že auto s LPG nebude nikdy topit normálně. (až teď jsem si všiml, že jsem to předtím zapomněl napsat.)

zatím nic nedělali, ale když jsem se díval co obnáší výměna radiátoru, tak se mi to nechce dělat kvůli penězům za práci. a ještě musí rozpojovat klimu.

 

teď babo raď, zima na krku a auto netopí.

 

auto s LPG topí mnohem líp než klasickej benal, z důvodu toho že plyn ma octanové číslo 106 a tím líp hoří pač se dobře mí chá se vzduchem. ja sam mam octu 1,6 mpi 75kw s lpg a v zimě -15°C začne topit cca po 5 kilometrech a po 8 pri max výkonu topení už to stahuju pač se v autě nedá vydržet je tam hotová sahara. Jo a nejsem ten co studenej motor rve co to jde, pěkně polehounku zvolna . :)

 

Odkaz ke komentáři

 

auto s LPG topí mnohem líp než klasickej benal, z důvodu toho že plyn ma octanové číslo 106 a tím líp hoří pač se dobře mí chá se vzduchem. ja sam mam octu 1,6 mpi 75kw s lpg a v zimě -15°C začne topit cca po 5 kilometrech a po 8 pri max výkonu topení už to stahuju pač se v autě nedá vydržet je tam hotová sahara. Jo a nejsem ten co studenej motor rve co to jde, pěkně polehounku zvolna . :)

 

 

ahoj, může mi někdo s 1.6 75kW udělat malinkej pokus.

po jízdě zkusit chytnou na hadice co jdou do radiátoru, myslím přímo u přepážky.

jsou teplé obě stejně, nebo velkej rozdíl?

díky.

Upraveno uživatelem czzapik
Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Čau lidi mám dotaz. Ne ze by to az tak špatně topilo ale od listopadu do května Ne jsem schopný ten motor zahrát na provozní teplotu??? Koupil jsem si i originál štít na masku ten mi pomoh tak o pět stupňů asi na 75 stupňů Kdyš stojim mam 90 hned ale jak jedu zas to spadne na 75??? Jedine Kdyš deckou zavřu vstup i v nárazníku tak sem ok je todle normalni? Dik.

Odkaz ke komentáři

Nazdar. Ta chcel by som sa podeliť so skúsenosťou. Ma octu 1.6 75kw bfq. 2003. Po kúpe som zistil že auto slabo kuri, na volnobeh skoro vobec a až po zvýšenú otáčok a tlačidlo mi vodu do vyrovnavacej nadrzky. Robil sa rozvod a pumpa, tak sme zhodili aj hlavy ze bude zle tesnenie. To bolo ok dali sa nové a zrovnal som hlavu. Po zložení a vzdušného presne to iste, auto slabo kurilo a tlačidlo vodu do nádržky. Tak som pátral a zistil som že bol upchaty obeh vody do vyrovnavacej nádržky, malým kúskom plastu ktorí sa tam dostal z rozsipanej skrine termostatu alebo upchavky bloku motora, vody uz netlacilo ale auto nekurilo. Tak som nakonec odpojil radiator topenia a preplachol som ho zahradnou hadicou a div sa svete vytiekol nejaký cierny bordel asi z napadnutého plastu. A auto kuri nie celkom ako by malo ale je to v poho. Asi je ešte upchaty, chcelo by to vymenu radiatora ale to je hrozná práca tak to zatiaľ počká.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Nazdar. Ta chcel by som sa podeliť so skúsenosťou. Ma octu 1.6 75kw bfq. 2003. Po kúpe som zistil že auto slabo kuri, na volnobeh skoro vobec a až po zvýšenú otáčok a tlačidlo mi vodu do vyrovnavacej nadrzky. Robil sa rozvod a pumpa, tak sme zhodili aj hlavy ze bude zle tesnenie. To bolo ok dali sa nové a zrovnal som hlavu. Po zložení a vzdušného presne to iste, auto slabo kurilo a tlačidlo vodu do nádržky. Tak som pátral a zistil som že bol upchaty obeh vody do vyrovnavacej nádržky, malým kúskom plastu ktorí sa tam dostal z rozsipanej skrine termostatu alebo upchavky bloku motora, vody uz netlacilo ale auto nekurilo. Tak som nakonec odpojil radiator topenia a preplachol som ho zahradnou hadicou a div sa svete vytiekol nejaký cierny bordel asi z napadnutého plastu. A auto kuri nie celkom ako by malo ale je to v poho. Asi je ešte upchaty, chcelo by to vymenu radiatora ale to je hrozná práca tak to zatiaľ počká.

 

Mám Octavia 1.6 75kw BFQ 2004, climatronic čištění je asi možná poslední věc kterou zkusím až budu mít náladu. Celou tu mojí eskapádu s topením už popisovat nebudu je možný že po výměně dochlazovací (nemůžu tvrdit na 100%) jednotky jsem se dostal alespoň do stavu: auto celkem dobře topí jen pokud dám tah směru dopředu na nohy vždy studená... Podle obrázků a všeho co jsem viděl tak je směšovací klapka (míchá studenou a teplou) nastavím na HI pak klapka pouští jen teplý vzduch a teď další klapka směřuje vzduch nahoru, dolu nebo mezi vše ověřeno ve VAGu teploty, čidla, pohyby klapek i vůči pohledu na skutečný stav vše se zdá OK teploty z čidel odpovídají. Nechámu jak může fučet studený vzduch ještě jsem myslel na omezovací klapku která připouští vždy nějakou míru čerstvého vzduchu kromě recirkulace kdy je uzavřena spolu s klapkou vnitřní cirkulace. Napadá Vás něco?

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

 

Ten ventil je vyfocen ode me v tom vláknu co jsi sem nakopiroval.Je na té první fotce.Vím akorát že se dával určitou dobu a pak už ne.Jestli tam býval před rokem 2000 nevím.Jinak tady ty auta topí dobře až tak po 20km.Taky jsem si dlouho zvykal oproti fildĕ co jsem měl před tím.Ta topila jak čert.

 

 

Po 20 km? Moje 1.6 AKL má po cca 3 km už provozní teplotu a topí na plný výkon. Výkon topení srovnatelný s felicií, co jsem měl před oktávkou. Vlažný vzduch z topení jde už chviličku po nastartování. Ale pravda je, že hned po koupi oktávky jsem měnil termostat, protože motor se na provozní teplotu (aspoň dle teploměru na palubní desce) dostával jen pomalu, nebo při jízdě vůbec.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...