p2p Odesláno Srpen 15, 2016 Sdílet Odesláno Srpen 15, 2016 Pš: a olej měnil po 15tkm... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Srpen 15, 2016 Sdílet Odesláno Srpen 15, 2016 a zatěžoval to auto trošku, nebo jezdí na 1200 otáček? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Srpen 15, 2016 Sdílet Odesláno Srpen 15, 2016 Asi normalne, zadny zavodnik.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Srpen 15, 2016 Sdílet Odesláno Srpen 15, 2016 Prave ze ne... a to byl pan slusnak a lil vif od nova... auto se dozilo cca 150 tkm a potom behem 500 km 1,5 l na 1000 km... Hm, zajímavé. Jestli by to nechtělo ho tam lít víc. U těchto motorů si člověk nemůže být ničím jist. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Srpen 15, 2016 Sdílet Odesláno Srpen 15, 2016 Ale znovu říkám... A jak by se k tomu ventilu a kroužku dostal... Co se týče tvorby karbonu nevěřím, že aditiva tomu zabrání... Můžou to max znizit ... Ale je to můj názor nejsem odborník na homogenní a nehomogenní hoření benzínu ve válci... To máte úplně stejně jako u dieselu... Lejte si do toho co chcete ale stejně se saze budou tvořit... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Srpen 15, 2016 Sdílet Odesláno Srpen 15, 2016 Ale já přece nikde nic nepíšu o ventilech. ;) To může platit u 1.8 a 2.0 TSI poslední generace, které kombinuje nepřímé a přímé vstřikování. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Srpen 15, 2016 Sdílet Odesláno Srpen 15, 2016 Prave ze ne... a to byl pan slusnak a lil vif od nova... auto se dozilo cca 150 tkm a potom behem 500 km 1,5 l na 1000 km... no jo, ale tahle diagnoza nemá přece nic společného s vifem a usazování karbonu, to je přece blbá konstrukce pístů a kroužků .... pokud dáváš VIF a jezdíš podle rádce řazení, tak je to jedno, lít a nelít, stejný výsledek, pokud jezdíš normálně, tak už to znát být může, menší usazování = menší pravděpodobnost uvolnění usazenin a nalepení na ventily já ho dávám především kvůli zvýšení mazivosti paliva, protože TSI je jaksi náchylné na průnik benzínu do oleje, především v zimě za nižších teplot nebo obecně na krátkých trasách, to je ten můj hlavní důvod 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Srpen 15, 2016 Sdílet Odesláno Srpen 15, 2016 Jardo, jasně že jo. Sporná otázka je usazování .. Já reagoval na ty clanky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
r@pid Odesláno Srpen 16, 2016 Sdílet Odesláno Srpen 16, 2016 VIF ani netvrdia ze zabranuju tvorbe usadenin, uvadzauju ze ich dokazu odstranit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Říjen 31, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 31, 2016 (upraveno) Kluci mám takovej dotaz. U služebního MB Sprinter jezdím primárně na CNG, na starty a případ kdy mi dojde plyn a nemám k dispozici čerpačku, nebo prostě jen chci můžu jezdit plnohodnotně na benzín. Mám tam 100litrovou nádrž a vydrží mi benzín minimálně půl roku, jenže po tom půl roce hlavně teď když se ochladí cítím že ten benzín trochu degradoval a ty starty nejsou opravdu nic moc. Nechci to řešit tak že tam každej měsíc natankuju za pár korun. Spíš přemýšlím že bych tam nalil nějaký aditivum jenom tak nějak nevím jaký. Je mi jedno jestli stojí dvacku nebo stovku na nádrž vzhledem k spotřebě benzínu... Jen nevím co zvolit jestli třeba kombinaci Vervy a Vifa Nemá někdo nějaký zkušenosti ? Upraveno Říjen 31, 2016 uživatelem header009 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Říjen 31, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 31, 2016 Tankuj častěji za méně, cokoliv jiného je špatně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Listopad 12, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 12, 2016 Jak píše TomasB... Nic jiného nepomůže...aditivum není všemocné a po půl roce v nádrži ten benzín bude špatný i s jakýmkoliv aditivem... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.