Přejít na obsah

Prasklá ojnice


Doporučené příspěvky

Hele kluci všude se píše TH od mr 08 a nevydrží víc jak 200tis.

Jen jedna vyjímka, moje octa mr 07,šály TH a najeto něco přes 500.Bavil jsem se o tom s kolegou, starý motorář říkal že byly pánve u kterých byla ta šedá vrstva jen na záběh. Neměl na mysli konkrétně tento motor,ale všeobecně. Co když je problém ještě v něčem jiném? Dělal jsem motor kde byla ojka venku a šály byly ks a ok...Nechci jít proti davu,všude se píše jednoznačně šály, ale...,no,jen úvaha.

Já šály měnil ne z prevence,ale delší čas řeším nějaké klepání v motoru,toto byl další krok který jsem zkusil,nicméně to nepomohlo.

Odkaz ke komentáři

U týchto motorov je podľa mňa problémom čipovanie a hlavne neodborné,(nehovorím že to nerachlo aj bez čipu) čo sa kľuke a ojkám veľmi nepozdáva a ďalej vybitá dvojhmota ,kedy jednotka motora dorovnáva vybrácie úpravou vstrekovacej dávky čo nieje veľmi good a tak či tak si to odnáša v plnej miere poddimenzovaný kľukový mechanizmus ale o tom sa tu už asi písalo tak nebudem mlieť prázdnu plevu....Otázka znie prečo napr. na 2,0 Tdi ktorá ma dajme tomu 103 alebo 125KW netrhalo ojnice a vyrábali sa v tom istom čase ako 1,9 dajme tomu v čase krízy čo že vraj bola vina šetrenia -prečo nešetrili na dvojlitroch soudruzi????????

Odkaz ke komentáři

Tak nevím v autorizovaném servise prý by stála výměna šál a šroubů 15 000 kč...což se mi zdá hodně :-(

 

Já jsem si zjišťoval v autorizáku ŠA jen materiál - šrouby a šály cca 4100 kč. Bez jakékoliv slevy. Nezjišťoval jsem si cenu práce, ale 11000 kč mi přijde hooodně přemrštěné :huh:

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Doufám že motor bude ok....rovnou vyměněn olej....není mi jasné jak se to může takto vydrolit....a to mi předtím řekli ve škodovce že by nedrbali do něčeho co funguje....

 

vyčistili ti sací koš, ty šupiny jsou v něm pak nachytané, jinak krásná ukázka co dokážou KS lágry před modernizací

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Hele předem se omlouvám pouze za dotaz.

Nicméně, když jsem teď byl u známýho nechat auto zkontrolovat před dovolenou, tak se se mnou loučil slovy, jo ty máš vlastně motor BXE viď, tam praskaj ojnice víš... fakt super před cca 3000km po Evropě, Alpy a tak...

Mám Octávku II facelift 1,9TDI PD BXE, ale je vyrobená 27.4.2010. Co jsem teď už dvě bezesný noci.. :) četl různá fóra, tak tenhle problém je de facto u všech BXE motorů, ale někdy od září 2009 do toho už dávali inovovaný šály, který pak dávali do 1,6TDI a ty jsou v pohodě.

Takže je možný, že motor co mám v autě je v pohodě..? Najeto necelých 120000km. Potřebuju trochu uklidnit. Výměna oleje naplánovaná na podzim, tak to preventivně nechám zkontrolovat, ale dost mě to rozhodilo.. ;)

Předem díky za názor/y

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

dobrý deň, chcel by som sa vás opýtať, či viete poradiť, Octavia 2 facelift r. v. 2009 oktober, BXE, mala aké šalky v piestnych ojniciach? chcem totiž kúpiť oktavku má nalietané niečo cez 240.tisic, ďakujem za vaše odpovede, návrhy, ak by vedel niekto poradiť podľa VIN, bol by som povďačný

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...