Přejít na obsah

1,8TSI 132kW EA888


Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...
  • o 5 týdnů později...

Tak sorry možná to není 170. Ale je to mezi 3000 a 3250 tak nechce jet. Většinou je to na 6 a někdy i na 5. Mám manuál.

Mám najeto 45 000 a v servise jim to říkám už od 6000. Protože ja měním olej po 10 000.

Zatím mi nikdo nebyl schopny říct co to je a v květnu mi konci záruka.

Odkaz ke komentáři

Tak ještě jednou. Nevím přesně jestli to je 170nebo 150 nebo kolik. Vím ze je to 3000 až 3250. Je tam mezera šly auto netáhne. Stalo se to někomu? Mohl by někdo poradit co by to mohlo byt?

Tak to by jsme si rozuměli. Ja jezdím dálnice 200 tempomat? myslíš ze by to mohlo byt PHm? Ja tankuju normální 95

Tankuju buď sjel nebo června benzina

Jakou mas spotřebu průměrnou? Takovou jízdou??

Jestli měnili vzduchový filtr netuším. Servisuju to v porsche Plzen

Odkaz ke komentáři

Dlhodoby priemer cca 2000 km teraz v zime 7,5 l podla pp. Realna spotreba podla tankovania 3-4 dcl viac. Dialnica okolo 8-9 l plny plyn... Max speed zatiat 248 km/ h merany vykon 148 kw a 279 nm. Skus natankovat na OMV 100 okt. benzin , zohrej motor aby mal olej teplotu aspon 80st. a povytacaj pocas jazdy po obmedzovac a uvidis co to spravy. Motor nechavas dochladit? Start stop pouzivas?

Odkaz ke komentáři

Start stop vypínám po každém nastartování. Nechápu jak to někdo mohl vymyslet. Blba evropská unie. Ja mám průměr 9,1. A nejvíc jsem jel 252 ale to už je detail. Vždy jsem měl naftu a už ji nechci. Tohle auto je nejlepší co jsem měl. Až ukončí záruka tak tam chci dat hp tlumiče, keramický brzdy a chtěl bych es sedačky. To Omv zkusím. Ty tu 100 tanku jed pořad?

Jak se ta 100 jmenuje na té OMV?

Co tam mas za kola? Jakou mas barvu?

Odkaz ke komentáři

Tak jsem si úmyslně vyzkoušel ten zátah mezi 3000-3500 otáčkami. Několikrát. Ale na trojku, nikoliv na šestku. Mám rád své papíry a v Německu se momentálně nenalézám. Žádné zaškobrtnutí, prodlevu či něco podobného jsem nezaznamenal. Naprosto plynulý nárůst rychlosti i zrychlení (s otáčkami stoupá i výkon).

Manuál a najeto asi 14000.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ahoj

U 1.8 s DSG mám jeden pocitový problém, tak mě zajímá jestli je to vlastnost, nebo vada mého kusu.

Plyn se mi zdá strašně tupý v reakcích. To auto má celkem slušný výkon, když zašlápnu plyn téměř na zem. V první polovině plynu to auto ale téměř nereaguje. Jsem zvyklý jezdit s automaty i manuály v podobně silných autech - předchozí OII 1.8, Mondeo 149kW automat, golf GTI s DSG, Mazda 3 s 136 kW dieselem. Všechna ta auta reagovala na plyn výrazně ochotněji.

Mám v té oktávce i volbu jízdních režimů. Jezdím na individual s motorem v režimu sport, kde by měla být ostřejší plynová mapa a stejně je ta odezva příšerná. Nastavení eko to v polovině plynu snad nezrychluje vůbec.

Hlavně GTI dávkuje plyn fakt v milimetrových pohybech nohy. To je nebe a dudy.

Netušíte někdo?

Odkaz ke komentáři

Mal som ten isty problem. Alebo to bolo tupe alebo som gumoval. Prevodovka , pokial chodis s citom je velmi lezerna lebo si uklada styl jazdy. Islo mi to na nervy tak som zacal jazdit doslova rely styl kick down 10 krat za sebou a zlepsilosa to. Neskor po tyzdni jazdy v meste opet zlenivela. Chcel som uz objednavat pedal box na zlepsenie odozvy na plynovy pedal ale skusil som este skoda servis . Vymenili mi softver v dsg aj nejaky kod zasahu zadavali alebo nieco take a je to teraz lepsie. Zhorsil sa mi ale rezim eco kt. Pouzivam v meste. Predtym my hodilo 7 stupen okolo 70km/h a teraz uz pri 55km/h a to je trapas lebo je to pre motor velmi zle aj pocitovo. Doslova sa trasie. Prestal som tym padom rezim eko pouzivat .

Odkaz ke komentáři

Mal som ten isty problem. Alebo to bolo tupe alebo som gumoval. Prevodovka , pokial chodis s citom je velmi lezerna lebo si uklada styl jazdy. Islo mi to na nervy tak som zacal jazdit doslova rely styl kick down 10 krat za sebou a zlepsilosa to. Neskor po tyzdni jazdy v meste opet zlenivela. Chcel som uz objednavat pedal box na zlepsenie odozvy na plynovy pedal ale skusil som este skoda servis . Vymenili mi softver v dsg aj nejaky kod zasahu zadavali alebo nieco take a je to teraz lepsie. Zhorsil sa mi ale rezim eco kt. Pouzivam v meste. Predtym my hodilo 7 stupen okolo 70km/h a teraz uz pri 55km/h a to je trapas lebo je to pre motor velmi zle aj pocitovo. Doslova sa trasie. Prestal som tym padom rezim eko pouzivat .

Díky, zkusím ten servis.

BTW, mi to na eko háže 7 kvalt pod 60 i teď. Ale ten motor kupodivu žádný hluk ani vibrace nedělá. Já ale eko v podstatě nejezdím. Jen jsem to párkrát zkusil.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...