Jump to content

1,8TSI 132kW EA888


Recommended Posts

Hlavním tématem zde budou asi spotřeby tak tady jsou (dle ŠA):

 

7°DSG

město - 7,1 l/100km

mimo město - 4,8 l/100km

kombinovaná - 5,7 l/100km

 

6°MANuál

město - 7,8 l/100km

mimo město - 5,1 l/100km

kombinovaná - 6,1 l/100km

 

co se týče kroutícího momentu tak ten je prý omezen kvůli převodovce(7°DSG)

 

Oc_18_132_jpg.jpg

Edited by header009
Link to comment

Olaf: V OIII je kód motora CJSA a kombinuje sa s manuálnymi prevodovkami NBH, NBS a automatmi NKE, PAX, PGP, PLG a PNC. Manuálne prevodovky sú typ 02SK a automaty sú 0CWC. Audi dáva do A3 ten istý motor CJSA, a kombinuje s rovnakými manuálmi NBH, NBS a automatmi NKE, NUT, PAX, PLG a PNC.

Link to comment

Tak pro A3 má 160R pravdu - v katalogu A3 je 1.8 TFSI 132 kW a 250 Nm. Ale když se dívám do katalogu na A5,tak tam je 125 kW a 320 Nm (jako v těch výše uvedených publikacích o tomto motoru),v ETCE je pod kódem CJEB. Tak předpokládám,že je to tedy také motor 3. generace 1.8 TFSI.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Destičky tohoto čísla tam nemám. A navíc nejsou rozlišeny motorizace. Jsou tam jen dva druhy zadních kotoučů.

Vidím tam tyto destičky a průměry zadních kotoučů:

- 5Q0 698 451 A, kde průměr kotouče je 253x10 mm,cena 1412 Kč

- 5Q0 698 451 B, kde průměr kotouče je 272x10 mm,brzdy Geomet D,cena 1635 Kč

Link to comment

Podle ETKY ma A5 uplne jine kody 7st DSGcka. Takze mozna proto ten vyssi kroutak.

 

Jinak nechce se mi verit spotrebam v prvni prispevku. Urcite ne, ze ve meste bude DSG o tolik uspornejsi, spis naopak.

 

A5 má hlavně podélnou zástavbu takže i modifikovanej motor. A určitě nemaj suchou automatickou převodovku.

 

RS benzín má brzdy 340mm a nafta 312mm

Link to comment
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...