Přejít na obsah

Bayerische Motoren Werke


Doporučené příspěvky

Asi jo. Byl jsem s tim v Peci pod Snezkou a zas takove trapeni to nebylo.

Elektronika svou práci dela spolehlive ale samozrejme ze vetsi kopce bych asi nedal a nebo rozjet se a zastavit az v cili :)))

Ctyrkolka je supr ale pro me proste nevyuzita kdyz jedu dvakrat do roka na hory navic je dražší porizovaci hodnota.

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

přesně tak, v čechách se takto jezdit nedá ani ve 130km/h někdy, lidi nechápu, že se jezdí v pravo, na německý dálnic s tím není problém, jelikož s tim lidi počítají. Jezdí tam plno lidí rychle, tak se to respektuje, pokud někdo začne předjíždět, tak se mu to umožní a né lepení na kufr, blikání, troubení.....za to jsou dost vysoké pokuty...

Za podobného provozu se dá v pohodě jet 250+ aniž by vznikaly nebezpečné situace (samo i řidič takového vozu se musí umět chovat)

Odkaz ke komentáři

No musim říct že Tomáš má bezprdele pravdu.Byl jsem tam ted posledně asi třikrát za sebou a stejná zkušenost.Tady u nás jsem dlouho nikoho neviděl předjíždět vpravo na dálnici když v DE fakt několikrát.Navic to video od Viktora...to je masakr neboli rychlá smrt :blink:

Jel jsem tam max.240 km/h a kdyby v té rychlosti mě tam někdo vlitnul tak to je konečná,v lepším připadě asi hodně dlouhé léčení...

Odkaz ke komentáři

Tak největší ignoraci používání blinkrů jsem zažil v Itálii, tam se s nimi neobtěžují ani na kruháku, takže člověk musí čekat až do chvíle, než z něj auto vyjede. Já hodnotím německý provoz z těch evropských, které jsem zažil, jako nejdisciplinovanější a vždycky se těším, když tam jedu. Prostě si nedokážu představit jinou evropskou zemi, kde by mohla fungovat neomezená dálniční rychlost. Na dálnici když dojedou pomalejší auto v rychlém pruhu, tak si s odstupem počkají, nevidím tam tak časté projevy agrese jako u nás, řidiči "prémiovek" umí jezdit i pomaleji a neleze jim to na mozek, bezproblémově funguje pravidlo zipu a to dokonce i mezi hlavní a vedlejší, když je zácpa. Ve velkém městě jsme neměli v koloně pěti českých aut žádný problém se za sebou zařadit, člověk vyhodí blinkr a v zrcátku je vidět, že už dělá místo a nehoní se o každý metr. Ano, na dálnici to často profrčí pravým, ale to když se ten levý pruh zpomalí, není to v souladu s předpisy, ale pro plynulost provozu možná lepší, protože co se udělá 20 kilometrů před Prahou? Všichni se nacpou do levýho a pravý je prázdný. Nejezdím do Německa nějak často, ale takové jsou moje zkušenosti.

Upraveno uživatelem ViktorMPI
Odkaz ke komentáři

Jirko: dnes mi přišel dopis z autor.servisu BMW ohledně bezplatné kontroly akumulátoru.Asi to posílaji plošně že? Prý tam je baterie AMG jehož kapacita je trojnásobně výšší než obyč.baterie.To jako je pravda? Je fakt že kdybych měl měnit baterii tak ani nevím kde se nacházi a vždy dobijim před zimou v motor.prostoru na svorkách k tomu určených a baterii jsem ještě neviděl.Měla by být prý v kufru dole :blink: Pak píšou že v rámci výměny je zapotřebi registrovat akumulátor pomoci diagnost.zařízení a provést jeho kodování.Máš zkušenosti s výměnou nebo máš původní? Tři roky na výměnu se mi zdá opravdu nějak brzo :huh:

Odkaz ke komentáři

Já ji měnil minulej rok, ale spíš preventivně. Pořád to startovalo na drc. Dával jsem tam Vartu silver s ještě větší kapacitou. Ta původní tam byla 6 let a fakt ještě bez problému. Ale mám známýho, který ve Vartě pracuje, takže nebylo o čem:-)). Jinak měnit jsem ji nechával v servise a opravdu se musí přihláásit do Mnichova do systému

 

Jo a nechci rejpat, ale za 13 dní už budeš mít 5 let starý auto:-))

Odkaz ke komentáři

Jestli to máš Romane s výměnou takhle komplikované a baterka má 4+ roků, tak je asi na místě popřemýšlet opravdu nad preventivní výměnou. Já teď řešil náhlou smrt baterky ve Volvu a klika byla, že baterka chcípla manželce před barákem a ne někde jinde. A ta baterka chcípla totálně a bez varování ve stáří 6 let. Měl jsem z té výměny bobky, protože jsem nevěděl, co všechno nastane po odpojení, když se nám venku nepovedlo auto nastartovat přes kabely(totálně KO baterka) a dovézt ke kámošovi na servis. Tak jsme to prostě natvrdo po tmě rozpojili a baterku vyměnili. Naštěstí to všechno šlo hladce. A po výměně se ukázalo, že jediné co šlo kukat, bylo nastavení hodin. Jinak všechno zůstalo, takže Volvo má asi nějaký záložní zdroj.

Odkaz ke komentáři

Chlapi: byl to planý poplach.Baterie má 12,47V a startovací výkon je 88%.Nedalo mi to tak jsem tam včera ráno zajel.

Akorát mě překvapilo že ani přijimací technik nevěděl kde přesně ta baterie je(oba jsme věděli že vzádu) což je docela smutny.Pak naklusal kluk co to dělá "rukama" a bylo to hned.Je tam 90Ah 900 startovaci proud ale stejně ji na jaře výměnim(jestli mi to Jiři zařídiš)

 

Tomas: ty baterie prý dost vydrží,prý neni problém až 7-8 let jen to chce aby se uplně nevybila a raději to třeba jednou za dva měsice dát přes noc na nabíječku tak nevím kde je pravda(já žil v domnění že baterie po pěti letech už nemá takovou kapacitu ale hold asi jo)

 

Pak nahraju fotečky :)


 

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

Já jsem teď taky měnil baterii po 4 letech, co mám auto a kdoví jak dlouho sloužila u předchozího majitele :) Vloni jednou dostala docela čočku, jezdil jsem kratky trasy a pak jednou v -20 jsem nenastartoval (naštěstí u baráku). Dobil jsem ji do plna a odkroutila celou zimu + doteď, ale další zimu s ní už nechci riskovat, takže proběhla výměna. Varta za Vartu :palec:

Odkaz ke komentáři

Bacha na to Romane, ono se to tváří jako že je OK, všechno bezvadně funguje až najednou z ničeho nic u těch nových aut chcípne. Takhle nám všem odešly baterky na Mondeích ve firmě a stejným způsobem mi odešla baterka ve Volvu. Baterka se zřejmě vyzkratuje a je po ptákách.


U starších Octávek byla dobrá signalizace trošku horší starty, takhle jsem odhalil končící baterku u Octavky a raději jsem ji rovnou vyměnil, stejně měla už 6 let. A než potom někde řešit, že zkapala v nevhodnou dobu, tak raději lehce předčasně.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...