Přejít na obsah

Bayerische Motoren Werke


Doporučené příspěvky

Tak jsme zpátky...na celou nádrž jsem dal 900km a jestli Jirka má pravdu s tou 62 litrovou nádrži tak to plus minus odpovidá tomu co píše PP.

 

Jardo: mám automat šestistupnový steptronik.Jinak ta prodleva je pouze u D.Když řadicí páku posunu doleva na sportovní režím DS tak to nepozoruju a je pravda že sportovní režím moc nedávám,nepoužívám.To zkusíme s Viktorem koncem měsice až pojedeme do Mnichova :D

 

Jero: máš recht:) kolikrát to ani necítim jak to hladce přeřadí na vyšší rychlostní stupen.

Člověk ale musi být opravdu rozumný protože to auto je zbran,může se s nim dovolit mnohé ale pořád mit v palici ten zdravej rozum.

 

Michal: ty rozdily jsou brutální ale do Brumly beru jen papání na Benzině a výhradně Vervu,neexperimentuju.Před chvilkou jsem načipoval v HK za 36,70

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

A mít palici na svém místě v baworáku je někdy problém vid :D

Celkově si myslím,že zrovna bmw a MB maj ty převodovky poskládaný a funkční skvěle

U těch novějších modelů bych se nebál automat si vzít , dokonce mě to s ním začíná bavit :D ...asi stárnu :P

Odkaz ke komentáři

Tak za zbran bych povazoval jiny auta nez ty nase lenochy;-).

Jinak ja tady ve Svajcu beru u vsech benzinek, zadnou specialni naftu a parada

Když máš doma dva 80 konové lenochy :) každé auto nad 100 kw je pro mě zdbran :D

 

Ikdyž po shlednutí Honda crash testů ,které jsem vlastnil jsem měl taky naváto = tzv rychle papírové rakvičky :)

Odkaz ke komentáři

Jej jsem ja rad ze ziju v Rakousku a tankuju skoo vsude v cajku :lol:

Hned za barakem mame JET, berou naftu od OMV jako skoro vsechny benzinky tady a naposledy jsem to mel za 1,36 € a davam Castrol TDA.

Na tech vstrikovacich neco bude vim ze kamarad oddelal landcruisera kvuli asi spatny nafte lil tam vse co zrovna bylo jedno jestli verva, shell, lukoil atd.

Ja osobne vzdy v Cz tankuji vervu ;) + additiv

 

Jiank sluzebaky jezdeji vsechny CommonRaily, a vzdy kdyz tankuju v CR ve smes OMV nebo AGIP kvuli karte, tak dostanou divnej hrubej chod a mene vykonu (samozrejmne subjektivne ;) )

Odkaz ke komentáři

Jardo: mám automat šestistupnový steptronik.Jinak ta prodleva je pouze u D.Když řadicí páku posunu doleva na sportovní režím DS tak to nepozoruju a je pravda že sportovní režím moc nedávám,nepoužívám.To zkusíme s Viktorem koncem měsice až pojedeme do Mnichova

 

Tak vidíš, převodovka a její režim ....

 

 

ještě zkus přišlápnutí až na podlahu, jestli to bude bez prodlevy, o kolik stupňů si po přišlápnutí podřadí?

 

Ona ta převodovka je asi trochu nezvyk, kdy máš pocit, že se nic neděje, ale to je charakterem převodovky, když máš manuál tak je tam kvalt natvrdo a každé sešlápnutí plynu cítíš bezprostředněji než u hydroautomatu.

 

Podobné pocity jsou z Touarega, 3.0 TDI, kde je podobná převodovka, jen má osm kvaltů a dokáže po přišlápnutí nadoraz do podlahy podřadit o 4 kvalty dolů hned

 

 

Odkaz ke komentáři

Mala prodleva u automatu je vzdy, snad jen dsg je opravdu hodne rychle i rezimu D, resit se to da pomoci padel, kdy si navolis rychlost predem, treba pred predjeti. Taky mam malinkou prodlevu, ale docela dost velky rozdil je v rezimu S, kdy je to mnohem citlivejsi na plyn a podrazuje tak rychleji, skoro bych rekl, ze je tady ten rozdil markantnejsi, nez bylo u dsg. DSG pro me v rezimu S je zklamani, sice je to o neco rychlejsi pri reakcich na plyn, ale vytaci to motor do nesmyslnych otacek, alespon u nafty. Jinak me tiptronic 6st taky dokaze hned podradit z 6ky na 3ku, mozna i na 2ku, to musim vyzkouset, nejak si ted neuvedomuju do jake rychlosti jde jet na 2ku.

Odkaz ke komentáři

No ty volééé!!! :blink: :blink: :blink: To je zlej sen Štěpane :huh: Brrr,já se toho nástroje strašně bojim,sice jsem na tom párkrát dělal ale vždy s nechuti,nesnáším ten zvuk! :wallbash:

 

Dej se co nejdřív dokupy a snad nebudeš mít žádné následky :( doprdele! :(

 

 

Michale: ten DS režím točí vždy do předem určených otáček(nejvyšších) a já řeknu blbost třeba když jedu 80 a chci podřadit na jedničku tak to auták vyhodnoti jako kravina a nedovoli mi to.Snad to řikám správně ;)

 

Tomas: tady to máš jak jsme se bavili ohledně těch režimu u automatu:

 

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

No dlouhodobe v testech vychazi dobre, tak snad to neni vse koupene. Me u oktavky prisel na vervu motor tizsi, u OOOO nemam s cim srovnavat, beru jen ji od zacatku, kvuli vstrikovacum. Nejlepsi je asi maxxmotion diesel, ten se dovazi z rakouska tusim, ale je predrazeny.

Ten Maxxmotion bych řekl, že jsem s ním měl nižší spotřebu, ale jak píšeš, cenově trošku mimo.

 

Tak vidíš, převodovka a její režim ....

 

 

ještě zkus přišlápnutí až na podlahu, jestli to bude bez prodlevy, o kolik stupňů si po přišlápnutí podřadí?

 

Ona ta převodovka je asi trochu nezvyk, kdy máš pocit, že se nic neděje, ale to je charakterem převodovky, když máš manuál tak je tam kvalt natvrdo a každé sešlápnutí plynu cítíš bezprostředněji než u hydroautomatu.

 

Podobné pocity jsou z Touarega, 3.0 TDI, kde je podobná převodovka, jen má osm kvaltů a dokáže po přišlápnutí nadoraz do podlahy podřadit o 4 kvalty dolů hned

Čoveče, teď jsi mi Jardo připomněl jak jsem testoval Subaru Tribeca 3,0 benzín v automatu. Tam mně to úplně vykolejilo, když jsem šel na předjíždění, dal jsem mu plnej a ono chvíli nic. To bylo hodně nepříjemné a může to v extrémním případě vést k nehodě, obzvlášť, když to nečekáš.

 

moje pravá ruka se potkala s cirkulárkou bohužel :(

No potěš koště, kolik ti jí chybí? Velkej průser nebo zůstaneš celej pohromadě a je jen velké bebí?

 

Romane, mi se strašně líbí tahle řadící páka s tím podsvícením

Odkaz ke komentáři

doufám se Roman nebude zlobit že mu to tu zasírám, polovinu ukazováčku nemám o palec a prostředníček s chirurgama bojujeme.

No to je pěkně v piči :( Snad se ti to ale chytne, jestli ti to přišili hned. Časem by se měla obnovit i nervová spojení. Držím ti palce!

 

 

 

Jinak si ho nebudeš moct honit :lol: -sory, to jen abych to trošku odlehčil, když už se stalo.

Odkaz ke komentáři

Tome: nezlob se ale nechceme o tom zatím mluvit....dobře to celé dopadne,musi!!! Když bude chtít Štěpan potřebu to nějak okomentovat tak kdykoliv sem může napsat.

 

 

 

Jinak dnes přezuto,RNF jdou pryč a místo ních jsou normální gumy neboli jaro může začit.Koncem měsice ještě udělam Německo na zimákách a pak to přehodím na fešny R18.

 

Petře: tak ta měrka neni na převodový olej ale na motorový tak parada!!! :palec:

post-81-0-97050900-1362419688_thumb.jpg

post-81-0-45418500-1362419704_thumb.jpg

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...