Lucasse Odesláno Únor 26, 2013 Autor Sdílet Odesláno Únor 26, 2013 Ol@f: jde mi o vetsi kufr nez o km/h v kazde zatocine :D Prasit s tim nehodlam, na to mam masinu :) V tom voze vidim uzitek (kdyz je ale potreba tak aby i jelo). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Únor 26, 2013 Sdílet Odesláno Únor 26, 2013 Hlasoval som za 1.4 TSI. K papierovej spotrebe toho TDIčka by som bol dosť skeptický, na krátkych trasách bude dosť problém sa k nej dostať. Moja skúsenosť z praxe - jazdím denne 50 km, do práce a z práce cez mesto. K tomu zopárkrát v lete či zime na hory, raz ročne k moru. Mal som 1.9 TDI, za skoro 2 roky som najazdil 27tisíc km, priemernú spotrebu výpočtom som mal 4,97. Teraz s 2.0 TSI som za 1,5 roka najazdil 29tisíc km, priemerná spotreba výpočtom je 7,04. Rozdiel robí 2,07 litra na 100km, za neporovnateľne lepšieho pocitu z jazdy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pentadius Odesláno Únor 26, 2013 Sdílet Odesláno Únor 26, 2013 Pokud chceš dobrou cenu na OIII, dej vědět do SZ konfiguraci. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Únor 27, 2013 Sdílet Odesláno Únor 27, 2013 Tak jsem dnes projel 1.6 TDI i 1.4 TSI. .................... Takze nakonec bude nejspis vybran benzinak :) jen ti znovu z vlastní zkušenosti doporučím uvažovat o položce Webasto v příplatkové výbavě Ol@f: jde mi o vetsi kufr nez o km/h v kazde zatocine :D Prasit s tim nehodlam, na to mam masinu :) V tom voze vidim uzitek (kdyz je ale potreba tak aby i jelo). Tak on Ondra je digitál řidič ......., nejde jen o kW, ale celkově o lepší výbavu G7 v porovnání s OIII a to dokonce za nižší peníze než OIII, pro mě subjektivně lepší interier a lepší jízdní vlastnosti (lepší zadní náprava) u G7 ..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Únor 27, 2013 Sdílet Odesláno Únor 27, 2013 chtel jsem pod to napsat 1.4TSI v G7 doporucuje digitalni ridic ale rikal jsem si ze by to nemuselo byt pochopeno 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lucasse Odesláno Únor 27, 2013 Autor Sdílet Odesláno Únor 27, 2013 Takze dnes jsem si potvrdil OIII v 1.4 TSI jizdou po okrskach a dalnici. Spotrebu to bude mit sice trochu vyssi, ale za ten zabavnejsi pojezd to snad bude stat za to :) Jar_da: Nene, Golf me az tak nenadchl, ikdyz mam volfy celkem rad - mame v rodine uz dva. Super auta...ale nova skodovka me oslnila vic :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lucasse Odesláno Únor 27, 2013 Autor Sdílet Odesláno Únor 27, 2013 Chtel bych se optat na volitelny prislusentvi zda se vyplati/nevyplati: Kontrola tlaku v pneumatikach (1400,-) - funguje to spolehlive? Vyhrivane trysky ostrikovacu celniho skla (600,-) Light assistant (coming home, leaving home, day light), destovy sensor a osvetleni prostoru pro nohy (4400,-) - asi zbytecnost, ale ma s tim nekdo zkusenost? Driving mode selection - volba jizdniho profilu (2300,-) Parkovaci senzory vzadu (8000,-) - tohle mi prijde celkem dobry, kor u nove octavky, u ktere je spatny zadni pohled ...u techto veci si nejsem jisty jestli se vyplati.. jar_da: Webasto je super, to kazdopadne, jen to neni zrovna nejlevnejsi prislusenstvi a nemusim mit vsechno hned :-) v budoucnu na to mozna prijde rada. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Únor 27, 2013 Sdílet Odesláno Únor 27, 2013 (upraveno) Kontrola tlaku - určitě ano, funguje to 100% a určitě se to vyplatí (mockrát mi to pomohlo). Vyhřívané trysky - podle mě zbytečnost pokud používáš kvalitní nemrznoucí směs. Light assistant + dešťový sensor - taky doporučuji je to bezvadná věc a dnes už si bez toho auto neumím představit a hlavně to oceníš, když tě ohodí nějaké auto stěrače ihned setřou. Mnohem rychleji, než ty zareaguješ, což podporuje bezpečnou jízdu. Nestojí to tolik a určitě to mockrát oceníš. Driving mode selection - nemám zkušenost, ale já bych si to tam určitě dal. Parkovací senzory vzadu - určitě ano, oceníš to každý den ;) Upraveno Únor 27, 2013 uživatelem Alessi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
GeorgeWWW Odesláno Únor 27, 2013 Sdílet Odesláno Únor 27, 2013 Tažné na to nechceš, že ne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lucasse Odesláno Únor 27, 2013 Autor Sdílet Odesláno Únor 27, 2013 Nene.. ma to nejakou souvislost s parkovacimi senzory? Snad se kombinaci s taznym na to myslelo, popr. vypnuti pri pouziti voziku :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tesna Odesláno Únor 27, 2013 Sdílet Odesláno Únor 27, 2013 Jednoznačně TSi. Tenhle motor nabídne svezení obdobné jako legendární 1.8T, naproti tomu 1.6 TDi je zdechlina (sprint 8,4 vs. 10,8 s). Spotřeba dle oficiálního cyklu je v obou případech ulítlá, ale ani u TSi není v reálu nijak extrémní. Kolega má Alteu XL se starší verzí (90kW) a běžně se pohybuje mezi 6,0 - 6,3. A třeba u OII to dle uživatelů na německém Spritmonitoru vychází: 1.4 TSi 90kW - 7,06 1.6 TDi 77kW - 5,83 103kW verze si vezme možná o pár deci víc, ale při nájezdu 1000 km měsíčně bych to neřešil. A to zvláště, pokud TDi vychází v pořizovací ceně ještě dráž. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kane13 Odesláno Únor 27, 2013 Sdílet Odesláno Únor 27, 2013 Já bych se ještě vrátil k tomu přístupu prodejců v Brně - můžeš mi do SZ napsat kde jsi byl, případně s kým mluvil? Mám tam nějaký kontakty, mohl bych ti doporučit... Jinak k tématu - učitě TSI, v tvém případě nedává TDI vůbec smysl. Z výbav určitě Light Assistant, Parkovací senzory a Driving Mode Selection (speciálně tady se přimlouvám, u 1.4TSI to dělá fakt divy). TPM+ funguje oproti předchozímu TPM ještě o něco lépe, ale není to nic "nutného". A vyhřívaný trysky bych za ty peníze vůbec nekomentoval a hodil je tam... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lucasse Odesláno Únor 28, 2013 Autor Sdílet Odesláno Únor 28, 2013 Jeste bych mel dotaz ohledne Bolera. Byl sem celkem rozhodlej, ze to vezmu, ale jak tak koukam po netu, opravdu dost se krade Columbus a Bolero k nemu nema vzhledove daleko... Jit do toho/nejit..? Vi tu nekdo o nejakym pripadu ze by se kradlo Bolero? Jinak z vybavy rusim Light Assistant, promyslel jsem to a prijde mi to za ty prachy zbytecny.. Spis bych navic videl zabezpeceni Construct. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Únor 28, 2013 Sdílet Odesláno Únor 28, 2013 nebál bych se toho že ti ukradnou bolero pochopim že si nějaká smažka splete columbuse a amundsena ale bolero myslím že bude ok.... objednali jsme ho taky mě by zase docela zajímalo jestli má bolero stejný funkce v položce car jako columbus 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Garrett Odesláno Únor 28, 2013 Sdílet Odesláno Únor 28, 2013 Já jsem s přístupem prodejců v Brně byl svého času hodně zklamaný, když jsme kupovaly OI Tour. Doporučil bych zajet mimo Brno, nejlepší cenová nabídka byla u Bayera ve Slavkově a jen o tisícovku víc stála nakonec v Magnumu ve Vyškove, kde jsme nakonec i Octu koupili, velká spokojenost do teď :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Únor 28, 2013 Sdílet Odesláno Únor 28, 2013 Je pravda, že Columbusy a Bolerá sa dosť kradnú, ale v OIII sú pod rovnakým názvom úplne iné rádiá/navigácie. Chvíľu potrvá, kým sa začnú kradnúť aj tie z OIII a bude možné ich použiť v inom aute... Zatiaľ platí, že rádiá/navi treba po výmene prispôsobovať v aute online a pri tejto príležitosti sa ako prvé overuje výrobné číslo, či nie je na blackliste. V položke Car sa zobrazujú a idú nastaviť vždy rovnaké parametre, bez ohľadu na to, či je to Bolero alebo Columbus. Jediný rozdiel je, či auto má alebo nemá Driving Mode Selection, ktorý zprístupňuje niektoré nastavenia. Osobne ho odporúčam, cez neho v profile Individual ide trvalo vypnúť start-stop systém 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Únor 28, 2013 Sdílet Odesláno Únor 28, 2013 mimo téma: proč vypínat něco, co funguje? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Březen 1, 2013 Sdílet Odesláno Březen 1, 2013 (upraveno) tak někoho to může otravovat, mě osobně vadí, protože pochybuju o přínosu ..... Upraveno Březen 1, 2013 uživatelem jar_da 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kube Odesláno Březen 1, 2013 Sdílet Odesláno Březen 1, 2013 Ja se prikladam na stranu Jar_dy a urcite bych se zasel podivat do salonu VW na new G7 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lucasse Odesláno Březen 1, 2013 Autor Sdílet Odesláno Březen 1, 2013 Chlapi, diky za vsechny rady a napady, mely svuj vyznam. Auto je OBJEDNANO! Po dlouhem a strastiplnem rozhodovani to vyhral... https://www.youtube.com/watch?v=hiDXHKVU5ts :D :D Ve smlouve napsan nejzazsi termin predani auta 1.6.13 :( Doufam, ze se povede o dost driv.. Kube: nova G7 je super, libi se mi jak cenove, vybavou, tak i motorem. Bohuzel ale potrebuju vetsi kufr a combi od vw me prilis neoslnuje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Březen 1, 2013 Sdílet Odesláno Březen 1, 2013 V případě navigace columbus je to u OIII dělené,tzn to co vidíte je pouze displej,zbylá část je ve schránce.Takže než na to zloději přijdou,šlohnou jen displej 0 Citovat Odkaz ke komentáři
luborj Odesláno Březen 2, 2013 Sdílet Odesláno Březen 2, 2013 mimo téma: proč vypínat něco, co funguje? Na predvadzacke som si isiel 160-180km/h po dialnici, dosiel som do mesta a na prvej krizovatke sa motor vypol, este z plneho zatahu. Urcite to tomu motoru pomaha na zivotnosti. Ak sa to s DMS da vypnut, tak je to fajn. V Passate musim po kazdom starte manualne :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Březen 2, 2013 Sdílet Odesláno Březen 2, 2013 Koukám, že to tak má VW všude, manálně po každém startu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lucasse Odesláno Březen 2, 2013 Autor Sdílet Odesláno Březen 2, 2013 Stejne je to u nove OIII, po kazdem starte manualne vypnout, bohuzel. Melo by to jit softwarove pomoci "radia" nebo palubniho pocitace vypnout nastalo, co je na tom pravdy? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Březen 2, 2013 Sdílet Odesláno Březen 2, 2013 někde jsem četl že by to mělo jít vypnout pokud je vozidlo vybaveno (drive mode selection) tak v režimu individual by to mělo jít vypnout/zapnout v rámci toho režimu. Nevím jestli to tak doopravdy funguje jenom papouškuju co jsem někde postřehl.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ajif Odesláno Březen 2, 2013 Sdílet Odesláno Březen 2, 2013 v režimu SPORT je to vypnuto, otázkou je, zda ten režim zůstává zvolený i po vypnutí zapalování, nebo se po každém nastartování začíná v režimu NORMAL 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jbora Odesláno Březen 9, 2013 Sdílet Odesláno Březen 9, 2013 Zdravím. Taky maličko přidám. Jezdím denně. Mam OII FL 2,0 TDI 103 KW. Ráno do práce spotřeba 4,8 a z práce 7,7... Půlka město, půlka dálnice. Styl jízdy stejný, ale provoz naprosto rozdílný. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ajif Odesláno Březen 10, 2013 Sdílet Odesláno Březen 10, 2013 to je všechno hezký, ale jak to souvisí s koupí nové OIII? Já se teda rozhoduju mezi 1.2 TSI a 1.6 TDI, ambition plus, maxidot, couváky, zadní loketka, zadní stěrač, rezerva. Rád bych i výhřívaný čelní sklo a xenony, ale k tomu je nutný buď climatronic nebo light assist, čili dalších minimálně 35 tKč příplatek, to už si můžu dovolit leda s benzínem, ale pak už se ztrácí jeho cenová výhoda ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lucasse Odesláno Březen 10, 2013 Autor Sdílet Odesláno Březen 10, 2013 Tak za 2 tydny mam predbezny termin vyroby auta. Nasledna doba na predani auta v salonu trva tak tyden (tipuju)? Nema nekdo zkusenosti? ajif: muzu ti doporucit - vyzkousej obe verze, pomuze ti to. Osobne bych byl pro 1.2 TSI. Je znatelne levnejsi, i akcnejsi a za cenovej rozdil ji naslapes volitelnym prislusenstvim :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
luborj Odesláno Březen 10, 2013 Sdílet Odesláno Březen 10, 2013 Mne trval dovoz auta z vyroby do predajne asi 1 tyzden. 8/2012, O2FL. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.