Přejít na obsah

1.8 20V Turbo + 132 kW RS Nejčastější závady a problémy


Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Ahoj kluci

Na první stránce a prvním obrázku je hadice pod číslem 26, co je to za hadici a jaké má číslo?Na druhém obrázku je pod číslem 6 ventil-ten má jaké číslo?Hadice 13A ma číslo 06a103221bk, ale na cc.autodílecj jsem jí pod tímto číslem nenašel, našlo to jinou hadici.Hadici pod číslem 9 jste někdo měnil, nebo ne?Téčko pod číslem 5 má jaký objednací číslo?

Tak nevím jestli ty objednací čísla z obrázku jsou ještě aktuální nebo ne?

Odkaz ke komentáři

13A - 06A 103 221 AF (BG) plastová hadice co vede do 13A. To je to vrchní Y

Já měnil 9A, 13A a 10. Po čtrnácti dnech se opět objevilo cukání motoru (houpání otáček) při první pokusu o rozjetí u studeného motoru. Ještě vyměním ten ventil pod číslem 6 - 035 103 245 A

Snad to pomůže, jinak už nevím

Odkaz ke komentáři

Lumen1.8

Ahoj díky za odpověď, ta 13A má objednací číslo(už jsem to zjištoval) trošku jiné než jsi zaslal ty, 13A-06A 103 221 BH.A ta 9A-06A 103 221 BG, by měla teda vést do 13A, jak jsi psal, a je to tak i na obrázku.

Jinak ten ventil pod číslem 6, je to odvzdušnovací ventil za cca 250 Kč, a pokud je vadný má za následek ztrácení oleje, a pokud je kolem těch pásek prasklý, tak potom nasává falešný vzduch a řídící jednotka je s toho zblblá, proto to může mít za následek to co nám to dělá při studených startech :pivo:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak jsem po xxx dnech se rozhodl zjistit proč i mně houpou ty otáčky po ránu a na po druhý už ne. Měl jsem prasknutou podtlakovou hadičku pod sáním a taky pod sáním odvětrávání :-/ Nechápu proč kvůli tomu odvětrávání dělá takový bordel. Takže pro ostatní když houpe jako první zkouknout to odvětrávání

Odkaz ke komentáři

Dobře, takže hadička odvětrávání měla číslo 06A 103 221 AF, nejspíš všichni dobře známe kdo měnil :-D

Ta na ted podtlak nevím jaké má číslo, protože místo těch čidel mám napájený odpory, ale myslím že pro všechny bude lepší zaběhnout do nějaké mototechny a koupit prostě metr hadičky na podtlak( u nás metr vyjde 40korun)

Odkaz ke komentáři

Ahoj kluci

 

Tak jsem včera kontroloval hadice podle návodu na první straně, návod je super až na to že se nepopisuje jak rozdělat takovou zvláštní sponku na hadičce na konci sání vpravo dole.No to je jedno, budu si muset pořídit jiné kleště, nebo jakýma kleštěma jste to rozebrali vi?

Takže jsem zkontroloval akorád hadici 13A a ta je v pořádku, k ostatním jsem se nedostal z důvodu té sponky.

Problémy s raními starty stále přetrvávají, autu kolisáj otáčky a nereaguje na plyn a dneska tomu pomohl až třetí start :wallbash: No tak jsem dnes zajel na diagnostiku s doměním že to napíše závadu,,pokles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou" abych měl důkaz že to dělají hadice, ale k mému překvapaní je auto bez závad :huh: Takže teďka nevím jestli to bude těma hadicema nebo něčím jiným, ale jekož je ŘJ bez závad tak se to bude hledat pěkně blbě.

Měli jste někdo problém s hadicema a přitom jste měli ŘJ motoru bez závad???Nebo prasklé hadice vždy hlásily chybu ŘJ?

Protože jestli ty hadice budou v pořádku, tak mě potom napadá jedině ještě vyčistit škrtící klapku a znovu jí nastavit a potom už fakt nevím co by to mohlo dělat.

Pokud máte nějaké rady budu za ně rád.

Odkaz ke komentáři

Ahoj Zdeňku, za mě a můj motor toto:

 

sponky které tam byly z výroby jsem odcvaknul štípačkami, a pak dal nové stahovací pásky (na x šroubovák, nebo 7mm klíč)

 

Jestli si to dobře pamatuji, tak při chybě 17705 to výpis z VAGu napsal (jinak bych asi nevěděl jaké mám číslo chyby ?), a pak pátral, jako všichni z nás, které to postihlo, jak to vyřešit co opravit ... vyměnit ...

 

Nevím jestli nastala závada - kolísání otáček a ŘJ byla čistá bez závady, neměl jsem v té době VAG a nejezdil po každém zakolísání k mechanikovi :(

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zdravim,

(RS) Pred 3 dny sem jel ( Trochu rychleji )a z niceho nic se mi rozsvitily kontrolky ESR a ABS a az po vypnuti a zapnuti motoru zhasly, od ty doby nic, nevi nekdo cca ? A je normalni, ze kdyz mam vyhozenou rychlost, tak auto tolik netopi jako pri zarazeny ? Navic celkove mi prijde, ze auto nak netopi, hlavne predni sklo je pri mrazech a ujeti 16 km mistama porad zmrzle ( climatronic) . Dekuju :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj, nechce se mi to pročítat úplně celý, je tu těch stránek docela dost, ale včera se u mě projevila taková závada, auto v tahu začalo hodně cukat a potom se rozblikala kontrolka motoru, jakmile jsem pustil plyn, tak přestala blikat. Od tý doby to dělá furt když začnu zrychlovat. Můžou to být ty zapalovací cívky? Kámoš volal nějakýmu známýmu co dělá škůdky a ten říkal, že to může být nějaký řetízek, nebo snímač otáček na vačce a pak ty cívky. Na co byste to tipovali? Cívky jsou asi nejlevnější, dá se nějak poznat, že jsou vadný, třeba špatně opálenou svíčkou? Auto se evidentně rozhodlo mě ještě vytáhnout prachy z peněženky než ho prodám :wallbash: btw. někte jsem tu četl o vadných cívkách, na který byla svolávačka, mají nějaký označení a případně kde ho na těch cívkách hledat? :pivo:

 

Díky za každou radu Dan

 

EDIT: Tak jsem to nakonec přelouskal a podle symptomů to fakt vypadá na ty cívky. Kódy jsem už tady taky našel jaký by tam měly být, v případě že mám ty špatný, je tam ještě možnost to nechat zdarma vyměnit ve Škodovce? Jelda je má sice dost levný, ale furt je to trojka z mýho, radši bych byl, kdyby to zaplatil ten, kdo to zpackal na tom autě :wub:

Upraveno uživatelem DanTe
Odkaz ke komentáři

Zrovna jsem to řešil. Nastartuj a jestli ti auto z výfuku smrdí jako prskavka nebo vybuchlá petarda nejde jeden válec. (špatné spalování, proto ta kontrolka motoru) Ale to poznáš i na zvuku a motor se klepe. Za chodu odpojuj cívky a poznáš která je špatná. Pak jen navštiv autorizovaný servis a jestli máš tu špatnou sérii, tak ti je všechny vymění. V mém případě se teda neskutečně kroutili.

Jinak označení cívky je pod konektorem kterej odpojíš.

Odkaz ke komentáři

Tak jsem to dneska píchnul na VAG a vyskočilo mi toto viz. obrázek. Angličtina není moje partie, ale Air Injection je předpokládám něco se vzduchem, že by váha vzduchu?

 

EDIT: Tak podle tohoto co jsem si tak nějak zjišťoval, to vážně vypadá na váhu vzduchu. Ještě že máme Jeldu, jeho cena je naprosto parádní, takže mě výměna kdyžtak nepoloží :D

post-14778-0-09970700-1366567960_thumb.jpg

Upraveno uživatelem DanTe
Odkaz ke komentáři

řekl bych že to první je chyba v sekundárním vzduchu. To vhání vzduch na rychlejší zahřátí katalyzátoru. To asi není nic tragického. Ty zbyle dva kody nejdou přečíst .. napiš co to je za kody chyb ..

 

Napíchnu to dneska znovu a napíšu je sem :palec: Vyfotil jsem si to fakt idiotsky :wub:

Odkaz ke komentáři

mam najeto cca 280tkm,chyby:pokles tlaku mezi turbem a škrtici klapkou,pri nastartovani kolisaji otacky,v zime pri prvnim startu se oziva vespod motoru piskani ktere po 30s vypne..a syči mi turbo kdyz sepne..ostatnim to nedela aspon ne tak hlasite... po precteni tohoto vlakna jsem zjistil ze budu mit asi prdlou opet hadici,nebo spatny BOV ventil?ten mi dela taky slusnej kraval anebo mi odchazi turbo? :wallbash:

Odkaz ke komentáři

Dobrý den, chtěl bych jen poprosit o číslo hadice i katalogové pokud možno, která se napojuje na tu 13A (parohy) z obrázku. Mám ji také prasklou. Ještě jak je upevněna? Shora jen zasunutá do "parohu" a jištěna sponou ale dole? Mám to prasklé zrovna dole a nejde už do poznat zda to tam bylo jen zasunuto nebo ne. Děkuji za pomoc. Marek

Odkaz ke komentáři

Dobrý den, chtěl bych jen poprosit o číslo hadice i katalogové pokud možno, která se napojuje na tu 13A (parohy) z obrázku. Mám ji také prasklou. Ještě jak je upevněna? Shora jen zasunutá do "parohu" a jištěna sponou ale dole? Mám to prasklé zrovna dole a nejde už do poznat zda to tam bylo jen zasunuto nebo ne. Děkuji za pomoc. Marek

 

9A

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...