Přejít na obsah

1.8 20V Turbo + 132 kW RS Nejčastější závady a problémy


Doporučené příspěvky

Pánové.

Stále se mi objevuje voda na kontaktech teplotního čidla.Nevím kudy se tam bere.Čidlo je nové i s gumičkou.Zkoušel jsem to za silikonovat,ale po týdnu auto začalo haprovat a voda tam byla opět.Má to vliv na spotřebu a auto se přechlastává.Dává ŘJ špatné údaje.

Stalo se to už někomu?Motor 1,8T 20V AGU.

Dík

Odkaz ke komentáři

Mám typ motoru AUQ a už od té doby co jsem jí koupil mi svítí kontrolka motoru.Píše mi to Řada válců jedna-příliš bohatá směs.Byl jsem s tím všude i ve škodovce a závěr - Nevyřešeno a teď to mám u kámoše spolu s rozvody tak říkal,že se mi na to koukne tak jen doufám,ale moc tomu nevěřím.

6497ec60ec43986

Mám typ motoru AUQ a už od té doby co jsem jí koupil mi svítí kontrolka motoru.Píše mi to Řada válců jedna-příliš bohatá směs.Byl jsem s tím všude i ve škodovce a závěr - Nevyřešeno a teď to mám u kámoše spolu s rozvody tak říkal,že se mi na to koukne tak jen doufám,ale moc tomu nevěřím.

 

ahoj zkousely ti lambda sondu a nebo snimac NOX

Odkaz ke komentáři

čau všichni,

mám problém se svou OI RS, nedávno začala při volnoběhu dost dýmit. při jízdě nic, po chvíli na volnoběh a pak při následné akceleraci šedý dým. voda se neztrácí, olej taky ne. očima odborníka prý odchází turbo. je to možné? pokud ano nevíte někdo kde by se dalo pořídit jiné za rozumnou cenu, popřípadě repas nebo z jiného motoru? dík za info.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Nejlevnejší turbo jsem zatím viděl na cc autodíly ..

http://www.cc-autodily.cz/turbodmychadlo-1-8t?brand=SKODA&model=OCTA

 

na cc autodily jsem uz koukal, ale 14 se mi moc davat nechce. auto chci prodat, tak do nej nechci moc investovat. nevite nekdo jestli jde do rs dat turbo z 1.8T 110kw? na cc autodily to vypada, ze jo, ale v realu bych tomu moc neveril. porovnaval jsem turbo k03 ze 110kw a k03s ze 132kw a jsou trochu jina a budou mit urcite i jiny tlaky.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Takže pro příští generace.

Soustava hadic odvětrání z motoru AUM (u mě rok 2001)

 

1- Hadice úhlová - 06A133783AS

2- Čerpadlo sací -058133753D

3- Hadice spojovací - 06A133783H

4- Trubka spojovací - 06A133782D

5- Ventil odvzdušňovací - 035103245A

6- Trubka odvětrání - 06A103213F

7- Skříň odvzdušňovacího ventilu ("T" kus) - 06A103247

8- Trubka odvětrání - 06A103213BG

9- Ta se mi bohužel nepovedla zjistit, u mě však toto malé "účko" nejevilo známky opotřebení u auta 13 let starého

 

Jinak u trubky odvětrání ten zelený kroužek / těsnění (kroužek pal. filtru) má číslo -N90467301

 

Veškeré díly se mi povedlo sehnat kde jinde než v cc-autodíly a tímto jim i díky, že sehnaly i díly které ani neměly uvedeny na www stránkách a podle VIN kódu zjistily ty správné.

 

Jinak co se výměny týče, tak přeju pevný nervy, ty hadice mají tendenci jakoby srůstat a některý díly od sebe oddělit je opravdu práce na dlouhou chvíli plnou sprostých slov. A pokud máte větší ruce tak to rovnou vzdejte je to spíše pro gynekologa... :prcprc:

post-4335-0-15192600-1390148397_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahoj všem, sem šťastný majitel 1.8t 2004 ale mam problém, chyba tlaku mezi turbem a klapkou, nicméně už jsem hadičky od podtlaku a odvětrání vyměnil, rači jsem koupil origo škoda. Chybu mam furt ale mam zjištění a tak se ptám: odpojil sem blow aby odfukoval mimo hadici a sací zaslepil a všímnul sem si, že při nastartovaným motoru z ventilu lehce fouká a při prošlápnutí foukání vzroste ale nic extra pak normálně odfoukne, je to normální nebo právě tudy přicházím o tlak? Mockrát děkuji za radu

Odkaz ke komentáři

Zdravím ,mám takový problém ..viděl bych to na zapalovací cívky ,ale nejsem si jist .. AUQ 132 kw rs. Nastartuji auto a motor jako by šel na 3 válce.. všiml jsem si toho před cca měsícem. bylo to nejdříve jen nepatrné kolísání otáček 800-700/min .. nějak jsem to neřešil.. ale teď už auto občas nejede. cuká a skoro chcípne na volnoběh.. napojeno na Vag. Počet špatných zápalů na 4 a 2 válci je asi 20 za minutu ,což je nejspíš dost.. přitom zapalovací cívky měněny v září 2012. Je možné ,že jsou opět špatné? Auto jsem koupil 1.1.2014 ,už os té doby kolísaly ty otáčky.. nemůže to být tím ,že auto předtím stálo (nevím jak dlouho) v bazaru ? případně když byl mytý motor ,nemůže to nějak poškodit? Díky za odpovědi! :)

 

Můžu poslat video mailem případně..

Odkaz ke komentáři

Na 3 valce nejazdi, odjebabres si casom katalyzator, kontrolka motora ti nesvieti? Ale viac menej si si na konci odpovedal sam. Myl si motor.. vtedy cievky odchadzaju velmi radi :) raz som pocul ze trochu pomaha ked prebehnes kefkou (kartackom) konektor cievky, teda tam kde sa to napaja.. (konektor na cievke ne samotny konektor vedla :D) snad sa chapeme.. prip. Si kup cievky niekde kde sa daju vratit a uvidis sam :)

Odkaz ke komentáři

RE Ital:

 

Máš docela dobrej nápad, mám tuhle chybu taky i po kompletní výměně všech podtlakových hadic i ventilů. Přestaly mi kolísat otáčky za studena, ale chyba je tam stále a auto mi občas jede bez turba, ale stačí znovu nastartovat a už to šlape. Zkusil bych to taky odpojit, ale jestliže mám ten samej problém, tak prd poznám, chtělo by to ukecat někoho komu auto šlape bez chyb aby to zkusil a pak řekl jestli je normální, že ten decelerační ventil trochu profukuje. Zkusmo novej se mi kupovat nechce, Jelda ho má za 848 + pošta, což není málo.

Odkaz ke komentáři

Tak napojim na vag a chybný zápaly jsou jen na 4 válci. Když jsem zkusil vyměnit civku z prvního na 4 a ze 4 na první tak chybný zápaly byly na 3 válci, na ostatních 0 .. Neví někdo čím to může být, že se to takhle mění??.. Nemůže být někde třeba kabel přerušen?.. Včera mi ty chybný zápaly ukazoval vag na třech válcích najednou.. Vůbec si nevím rady co s tím :/ .. Včera se s tím nedalo jet a ráno jsem do toho skočil a vše šlo normálně..

Odkaz ke komentáři

Tak napojim na vag a chybný zápaly jsou jen na 4 válci. Když jsem zkusil vyměnit civku z prvního na 4 a ze 4 na první tak chybný zápaly byly na 3 válci, na ostatních 0 .. Neví někdo čím to může být, že se to takhle mění??.. Nemůže být někde třeba kabel přerušen?.. Včera mi ty chybný zápaly ukazoval vag na třech válcích najednou.. Vůbec si nevím rady co s tím :/ .. Včera se s tím nedalo jet a ráno jsem do toho skočil a vše šlo normálně..

závada odhalena.. musí se natáhnout nové kabely k zapalovacím modulům..

Odkaz ke komentáři

závada odhalena.. musí se natáhnout nové kabely k zapalovacím modulům..

 

kabely přeizolovány . za studena vag neukazuje ani jeden nezápal z cívek. po projetí a ohřátí na provozku znovu napojeno a už to skákalo na všech čtyřech.. kolísání otáček .. má tendenci chcípat na volnoběh ,ale nechcípne. přes týden se mi na to ososbní mechanik mrkne ,ale taky zatím netuší .. někdo nějáký rady?..

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
Guest Lucinka091987

Prosim poraďte! Mam motor 1.8 20v turbo auto Octavii 1 rs, byl jsem na výměnu oleje. Po výměně jsem to jel projet a pri cestě se mi rozla kontrolka oleje cervena a 3krat pipala. Volal jsem mechanikovi a ten mi rekl at jedu dal. Tak jsem jel az se mi za jizdy vypl motor. Nejspis jsem ho zadrel. Tak jsem koupil motot ten samy, jiny mechanik mi to zapojil a po pomalem projeti se to i pri vymene motoru i turba rozlo znova! Nevite co s tim? Dekuji za rady

Odkaz ke komentáři

jezis maria, to co je za mechanik, ked ti zacne svietit kontrolka oleja a ze mas ist dalej.... Okamzite by som vymenil mechanika !!!! Ten motor sa dal zachranit !!. Urcite len trebalo zhodit olejovu vanu a vycistit olejove sitko - urcite bolo zapchate a nemalo potrebny tlak a nemazalo.

Skoda motora :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odkaz ke komentáři

Tak už si nevím rady, stále ta samá chyba 17705 pokles tlaku mezi klapkou a turbem. Už jsem vyměnil všechny hadice a ventily a chyba je tam stále. Otáčky nelítají ale auto padá do nouzáku a jedu bez turba :( Stačí to ale chcípnout a znovu nastartovat a už je to ok. Nějaký rady???

 

Edit:

Už zkouším blbosti, ale vzpomněl jsem si, že mi to jednou napsalo sporadickou chybu váhy vzduchu (signál příliš silný) a dnes cestou z práce znovu asi po měsíci. Tak jsem zkusil váhu odpojit a projet a hle chyba s poklesem tlaku se neobjevila a auto jelo jako z praku. A teď se ptám, může ten pokles tlaku způsobovat váha? A nebo tím, že jsem ji odpojil, tak řídící jednotka nemohla spočítat správnej tlak, tak to tu chybu neukázalo??? Jinak váha je dva roky stará, original bosch.

Upraveno uživatelem Termiks
Odkaz ke komentáři
Guest Lucinka091987

No bohužel mechanik z Unicaru! Řekl at jedeme dál a dopadlo to jak to dopadlo.. nechali jsme tam dat novy motor nekomu jinemu ale po projeti se opet rozla kontrolka cervena..tak rikal ze to bude olejovym cerpadlem..?

Odkaz ke komentáři

Tak už si nevím rady, stále ta samá chyba 17705 pokles tlaku mezi klapkou a turbem. Už jsem vyměnil všechny hadice a ventily a chyba je tam stále. Otáčky nelítají ale auto padá do nouzáku a jedu bez turba :( Stačí to ale chcípnout a znovu nastartovat a už je to ok. Nějaký rady???

 

Já to řešil teď a krom děravejch hadic byl ještě KO plošňák ve škrtící klapce. Mechoš vyměnil za klapku z vrakáče za 1.500,-.

Odkaz ke komentáři

Tak jsem zkusil vyměnit váhu a bez úspěchu :( Při první projížďce OK i jsem tomu dost naložil, a po zastavení na VAG - nula chyb, ale jak auto vystydlo a potřeboval jsem jet, tak zase padlo do nouzáku a je tam opět ta chyba:

17705 Spojení turbodmychadlo - škrtící klapka pokles tlaku

P1297 - 35 - 00 - -

 

Nevíte co znamená to P1297??? Když dám do VISu samotnej kód 1297 tak mi napíše čidlo teploty výstupního vzduchu - prostor u podlahy (g192)....

 

Ale klima chodí a hlavně mi přijde jako blbost aby čidlo teploty od klimy hodilo auto do nouzáku.

Nějaký rady?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

V příloze jsou informace, stáhl jsem to z fóra ( nového nebo starého to už nevím ) je to pro motor 1,8 T - AUM,

v mém případě jsem vyměnil hadici 9A, 13A a ventilek. Postupoval jsem přesně podle přiloženého návodu.

 

attachicon.gifKontrola...1_8T_AUM.doc

attachicon.gifHadice_obr.1.jpg

attachicon.gifHadice_obr.2.jpg

 

 

Tak už jsem zkusil všechno co tady bylo v minulosti už tolikrát popsáno s odstraněním závady špatného studeného startu ( výměna hadic odvětrání 13A, výměna bov ventilu, ......)

Momentálně mám sundané sání a všechny hadičky mám dvakrát zkontrolované a bez viditelného poškození, tudíž si myslím že tady chyba není.

V technické příručce Škoda pro tento typ motoru kód AUM je popsaná možná příčina ve vysokotlaké hadici mezi turbem a chladičem turba, kde je údajně problém v netěsnosti na přírubě hadice. Doporučují tam výměnu. Nemáte s tím někdo zkušenost????

Nebo nějaký jiný nápad?????

Začínám být značně nasranej :-)

 

Odkaz ke komentáři

Zdravim,mám Škodu Octavii 1.8T RS 2002 výroba,v základu 132 kW.Stalo se mi,že jsem sedl do auta,nastartoval a auto chytilo a hned zhaslo.Od té doby jsem auto nenastartoval.Měli jsme to na VAG napíchlý a bez chyby.Přijde mi,jak když tam nejde palivo.Relé pro palivové čerpadlo je ok.Děkuji za odpověďi.

Odkaz ke komentáři

Ahojte. Kúpil som octaviu rs auq motor 2001 rok výroby. Hned na druhý den som nenastartoval na prvý krát. Potom sa to opakovalo. Niekedy aj chytilo no cukalo počas jazdy ked som tomu riadne pridal. Pri štarte sa to prejavovalo tak, že bud nechytilo hned, alebo ak ano tak nereagovalo to na plyn a pufkalo akoby šlo len na dva valce a otáčky boli na 200-500 a niekedy zdochlo. Dva krát sa mi stalo, že za jazdy vo štvorke pri 2000 otáčkach zhasol motor a ked som podradil naskočilo akoby nič. Tak som pátral. Niesom mechanik, len čo som čítal na forach a vyzvedal od kamarátov mechanikov. Vyzeralo to akoby palivové čerpadlo, alebo niečo s tým. Chybu na vagu ukazuje aj doteraz 17608 čo je chyba nejakeho ventilu tlaku vzduchu. Niekde to sponinaju ako n249. Potom som vyčítal, že niekedy je problem s BOV ventilom lebo ja tam taký mám. Tak sme skusili odpojit ho a potom chybu nehádže. Tak výsledok. Nakoniec som vymenil sviečky a všimol som si, že na škrtiacej klapke chýbali tri svorky, tak som mal podozrenie, že sa v tom niekto babral. Najprv som ju čistil a nastavil a šlo dobre asi tri dni a potom zas ten problem so štartovanim. Nakoniec som kupil cez bazoš za 30 euro použitu škrtiacu klapku, vymenil a nastavil. Všetko je teraz už skoro mesiac ok. Jazdí to a mam pocit, že je aj živšie auto. Aj ked plánujem ked pošporím premapovanie lebo už tam je meneny vyfuk a vzduchovy filter a z toho čo viem, tak tým autu nič nepridali pokial ho nenaladili napr v profituningu skôr ubrali na výkone. Pretože ked sa menili veci ako vyfuk a vzduchovy filter tak to vraj akurát klame rj. Tak do budúcna chcem ešte toto doriešiť.


Zdravim,mám Škodu Octavii 1.8T RS 2002 výroba,v základu 132 kW.Stalo se mi,že jsem sedl do auta,nastartoval a auto chytilo a hned zhaslo.Od té doby jsem auto nenastartoval.Měli jsme to na VAG napíchlý a bez chyby.Přijde mi,jak když tam nejde palivo.Relé pro palivové čerpadlo je ok.Děkuji za odpověďi.

Ked otvoríš šoférové dvere počuť ako natiahne palivo?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...