Přejít na obsah

1.8 20V Turbo + 132 kW RS Nejčastější závady a problémy


Doporučené příspěvky

Guest martasek536
Co tam máš za svíčky ? Máš origo doporučené výrobcem, nebo nějaký jiný, kolik mají svíčky najeto ? V jakém stavu je palivový filtr ( myslím že se mění po 60 000 km !), kolik máš najeto, to auto máš jako 1.majitel ? Když to nastartuješ, tak to auto pak jede v pohodě a má výkon ?

Svíčky tam mám co mají být, origo asi ne ale dělal mi to kluk co opravuje auta a samo že nové, paliváč je nový, najeto 135, dovoz španělsko...Udělá to jen při studeném startu, cca asi minutu a pak už v pohodě.. Mám tam i plyn a když startuju na plyn tak v pohodě.Neboli nastartuju na plyn a po dvaceti vteřinách vypnu a znovu nastartuju na benzín tak to už jede v pohodě...

Odkaz ke komentáři

Tak u me dost dlhsi cas pretrvava chyba 17705- medzi zdrojem plniciho tlaku a skrtici klapkou je tlakovy spat,vymenil vahu vzduchu za novou,skontroloval hadice,spoje,nove svicky a porad to pada do nouzovyho ,tlak turba vyjde max.na 0.4 bar,kdyz motor vypnu a zapnu tak to jede normal a tlak turba 1.10 bar -zas nakou chvyli a pak znovu,chipem to neni mam ho teprv.4 tejdny a delalo to i pred tim.

Budu vdecny za naky napady co a jak,dik.Petr

Odkaz ke komentáři
Tak u me dost dlhsi cas pretrvava chyba 17705- medzi zdrojem plniciho tlaku a skrtici klapkou je tlakovy spat,vymenil vahu vzduchu za novou,skontroloval hadice,spoje,nove svicky a porad to pada do nouzovyho ,tlak turba vyjde max.na 0.4 bar,kdyz motor vypnu a zapnu tak to jede normal a tlak turba 1.10 bar -zas nakou chvyli a pak znovu,chipem to neni mam ho teprv.4 tejdny a delalo to i pred tim.

Budu vdecny za naky napady co a jak,dik.Petr

 

jen tak si to ctu prosim jake to mas turbo ? chtel bych taky tlak 1.1 bar ja mam jen origo 0,9 jinak tato chyba je mezi turbem a klapkou delaji to BOV kdyaz mas smejd a nebo nekde prodrena hadice nic jineho v tom neni

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o měsíc později...
Hadice 13A bude praskat pořád a dokola, je to špatně konstrukčně vyřešené. Vzhledem k ceně je to nepříjemná věc.

Kdo má peněz dost, nechť kupuje original. Ja to vyrešil podobně jako je např. tady: http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?p=1665820

Stači 3/4" silikonova hadice, T-kus a svorky a je vyreseno a napořád a nevypadá to nejhůř.

 

 

 

 

Kde se da takova hadice sehnat ?

Odkaz ke komentáři

tak u me se ta hadice uplne pretrhla...asi 3 dny to klasicky blblo, ovsem pak jsem uz skoro ani nenastartoval. musel jsem to startovat snad 10x, nez se motor trochu zahral , pak uz to jelo. kdyz jsem pak sundal kryt motoru, tak jsem se nestacil divit. Cekal jsem jsem nejakou prasklinu, mozna malou diru, ovsem utrzenou hadici urcite ne....

post-2496-1288368008_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zdravím řeším stejný problém. Včera jsem si dovez Octávu.. koukal jsem tak náhodou po fóru,protože se mi zdálo takový nepravidelný chod po nastartování. Otáčky jako by poskakovaly a pak mi to chcíplo. Děla to ráno když bylo chladno. Dnes jsem koukal po motoru a hadice 13A je ko... Nevíte kde ji pořídit někde v okolí Brna za dobrý peníz. Nebo je lepší investovat do silikonových? Případně kde sehnat T-kus! Prosím kdyžtak SZ... Děkuji moc....

Díky za názory....

 

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a1...ni-octavia.html

Odkaz ke komentáři

tak ja jsem to vyresil klasickou zahradni hadici :)

nejdriv jsem sehnal jen Y spojku a to nebylo vubec dobry.....spodni hadice byla uplne priskrcena, takze to nebylo ono. Nakonec jsem v OBI sehna T spojku a s tou je to uplne dokonaly ..... akorat se mi podarilo pri vsech tech vymenach zrusit dalsi hadici...ale sla tam nasadit ta zelena, takze to neresim. jde ale videt, ¨ze i ta uz byla v zacinajicim stadiu rozkladu. Chtel jsem se mrknout i na tu spodni hadici, ovsem mam tam plyn a tudiz nemam sanci se k ni dostat. musel bych rozebrat celej plyn a do toho se mi fakt nechtelo. necham to na servisu.

Co jsem ale vypozoroval je to, ze po 7 letech jsou ty hadice v haji a chtely by vymenit vsechny....

post-2496-1288726655_thumb.jpg

post-2496-1288726664_thumb.jpg

post-2496-1288726672_thumb.jpg

post-2496-1288726679_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

čoveče z tý klikovky to odvětrává docela teplej vzduch a prská to olej, jsem zvědavej jak dlouho zahradní hadice vydrží.

 

Máme stejnou na zalejvání a v létě na slunku je dost měkká a vláčná.

 

Ale snad to bude o.k.

Odkaz ke komentáři

Ta hadice musi vydrzet min. 100 °C (vodní a olejové výpary), takze jistota je silikon (200°C), tudiž davat tam zahradni hadici neni vhodne.

Nekdo navic hadici zpetne nezapojuje do sáni, ale vytahne ji pod auto nebo pouzije odlucovac oleje. Ten bordel co nam jde z vika hlavy valcu z5 do sani je fakt humus.

Odkaz ke komentáři
Ta hadice musi vydrzet min. 100 °C (vodní a olejové výpary), takze jistota je silikon (200°C), tudiž davat tam zahradni hadici neni vhodne.

Nekdo navic hadici zpetne nezapojuje do sáni, ale vytahne ji pod auto nebo pouzije odlucovac oleje. Ten bordel co nam jde z vika hlavy valcu z5 do sani je fakt humus.

 

 

si myslí, že nej by bylo dát tam malej filtřík a nic nazpět nevodit :D

Odkaz ke komentáři

Rika se tomu Oil catch tank, pokud mate prachy, neni problem to koupit, nabizi to par firem.

Ciste filtr primo na viko hlavy se nedoporucuje zduvodu zaneseni a potom vam to udela s hlavou divy.

Ja jsem otom pred casem precetl dost clanku a nakonec se nejjednodusi jevilo vyvest hadici pod auto.

Ale Oil catch tank urcite funguje, jen je to starost navic a neco to stoji.

Dulezity u toho Oil catch tank je dodrzet prurez hadice vedouci z vika hlavy. Musi byt stejnej nebo vetsi.

Upraveno uživatelem otmen
Odkaz ke komentáři

Hadice pod auto se vyvádí hned z víka? Ty ostatní se jen ucpou?... jedna vede myslím do motoru zpět a druhá do sání? Kdyź se vyvádí pod auto to ji mám asi vyvést do nějaké nádoby? :-) Chci prave jeste nechat EGR zaslepit, toho bordela tam zrovna malo neni, aby tam toho bylo vic by temu moc neprospělo

Odkaz ke komentáři

Do T-kusu jde odvetrani kliky a vystup z vika. Takze bud nechat zapojeny odvetrani kliky zpet do sani, viko vyvest pod auto a nebo cely vystup z T-kusu vyvest ven a zaslepit ten regulacni ventil na trubce sání.

Vystup pod auto nekdo resil do pet lahve, ale nevim, radeji bych to nechal volny a nebo koupil ten odlucovac.

Odkaz ke komentáři

Jasné, takže to zroveň nebu sát i ten falešný vzduch. Právě to teďkom řeším, jelikož po nastartování mi začnou poskakovat otáčky a auto má tendenci chcípnout. Je to nejspíše tou hadicí. Čím se ten ventil tak cca ucpává? Stačí když nechám kousek té hadice co vede od klikovky a do ní strčím šroub a následně stáhnu páskou?

Odkaz ke komentáři
takhlenc by se mě to líbilo :)

 

Jaxem psal, ten filtr na viku radeji nedavat, je to papir, kterej se olejovejma vypadama ucpe a pak se vam diky spatnymu odvetrani zkrouti cela hlava a to nemluvim o bloku.

Pri explozi se mala cast vyfukovych plynu dostava pres krouzky do bloku a pokud ten neni 100% odvetrany, muze se poskodit.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Po me provizorni oprave hadic je to mnohem lepsi, ovsem neni to porad ono. rozsvecuje se mi i kontrolka motoru a servisak rikal, ze by se mela vymenit lambda pred katalyzatorem. do toho se mi zatim moc nechce, protoze nemam zkontrolovany vsechny hadice. takze jich par preventivne vymenim.

nevite nekdo, jaka vede hadice zespodu do hadice 13A ? + jeji kod ? / viz obrazek) pro motor 132kW - AUQ

 

Muze mi tu nekdo, prosim, zkontrolovat spravnost cisel hadic pro motor AUQ:

13A - 06A 103 221 AH

10 - 06A 103 221 BK

6 - 035 103 245 A

9A - 06A 103 231 AF

 

posledni vec: neznate nekdo sikovneho mechanika v Ostrave, ktery by dokazal hadice opravdu poctive prohlidnout, vymenit, opravit a poradit ? Zkousel jsem to sam, ale mam tam navic hadice od LPG a je tam tech hadic vic a misto zadny....

 

Diky za rady a pomoc

post-2496-1290586613_thumb.png

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...