Přejít na obsah

1.8 20V Turbo + 132 kW RS Nejčastější závady a problémy


Doporučené příspěvky

Hadicka vyměněna a ...nic:-(!

Zítra zkusím vymenit ten snimac otacek klikovky.

Auto mám chvíli,cca 2mesice,pan s nim moc nejezdil,ze zacatku vse ok.Potom po zahřátí na provozní teplotu v něm občas skubne a rozsvítí se EPC a kontrolka motoru+ spatne starty.Za studena je vse bez problemu.Nyni se vypne během jízdy motor a auto nedrží tempomat.Vzdy po zahřátí motoru.Hadicky a ventil v T kusu vymenene.Dve hadice praskle!Najeto cca 150TKm.Zitra menim ten snimac a dam vedet.

Kdyz uz mám tu 4x4 tak jsem chtěl o víkendu na hory(na svarak)a místo toho budu (na sranej) doma:-):-):-)

Odkaz ke komentáři

Ahoj kamarádi,dnes vyměněn Halluv snimac otacek klikovky,auto jede paradne,žádné cukání ani vypínání motoru,zádna diskotéka kontrolek.Auto startuje napoprvé za studena i po zahřátí.Krome snímače jsem měnil i praskle hadice i ten ventil v T-kusu a jeste brzdový spinac/ ten pro jistotu.

Jeste jednou všem včetně zakladatele tohoto fora moc díky za informace a cenné rady.

Ten motor je fakt super a to mi stojí i za tu vyšší spotřebu!!!Mimochodem dlouhodobou mám při každodenních jízdách po Praze a po okruhu 8,8l!

Odkaz ke komentáři

Ten jsem měnil kromě prasklych hadic prvni a bohužel to bylo tím snímačem otacek,ale cena v CC-autodilech asi 530kc(Bosch-1300kc).

Číslo dílu CC-autodily je 220980507.

Ostatním jen pro informaci,kdyz najdete v CC-autodilech to co hledáte pod originál cislem výrobku tak je tam většinou jeste možnost náhrady tak si to rozkliknete a vyberte připadne levnější náhradu.

Odkaz ke komentáři

Tak pánové nevím zda sem prišel na problém mého vozu s chudou směsí a horším výkonem ,ale možná ano... Může to dělat tato praskla hadice ??? Je to pod saním ,které sem sundal... Auto nemá výkon ,kolísají otáčky na volnoběhu.

 

http://gagy007.rajce.idnes.cz/nastenka#WP_20150130_005.jpg

 

PS: je to tento díl ?

http://www.cc-autodily.cz/trubka-odvetrani-5

Odkaz ke komentáři

Moc nedokážu identifikovat, kde ta hadice je na té první fotce. Ale vede z ní takové Téčko a pak delší eSíčková hadice do odvětrání, jak máš na hlavě motoru? Pokud ano, tak je to ona a dokáže dělat neplechu :)

 

Edit: Koukal jsem na tu fotku ještě jednou a měla by to být ona :palec:

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Tak dneska vyměno a zatím sem toho moc nenajel ale připadá mi že je to lepší ale chce to ještě pojezdit... Příjde mi ale že to ted hůř brzdí.. Brzdy sou ovládány z podtlaku že? tak to s tím může mít souvislost ne ?

 

Tady byla prasklina, viz obrázek

post-30264-0-70095800-1422817861_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak dneska vyměno a zatím sem toho moc nenajel ale připadá mi že je to lepší ale chce to ještě pojezdit... Příjde mi ale že to ted hůř brzdí.. Brzdy sou ovládány z podtlaku že? tak to s tím může mít souvislost ne ?

 

Tady byla prasklina, viz obrázek

Mrkni i na tu 9a tu jsem mel taky prasklou a samozřejmě výměn i ten ventilek v tom Tkusu,nejdu tu psal,ze mel praskly i to T!

Jinak ja si to sam neměnil,je to tam blbe přístupné a pozor at si neulomite tu trubicku na merku oleje,...bohužel to se mi stalo,tedy mechanikovi a vzhledem k tomu,ze máme ještě Passata s podobným motorem a hlavne podobnou závadou tzn.praskle hadice tak se mu to stalo i u toho Passata:-(!!!Budu to řešit později,...uz nemám sílu!:-P

Odkaz ke komentáři

Tak asi toho bude třeba vyměnit víc ,protože to nepomohlo .. Jako jede to líp ,ale citím že to zase dává chudou směs.. Tu trubičku mám taky ulomenou a mám to spojené gumou a neřeším to.

Odkaz ke komentáři

Zdravim, mam 1.8T, 2001 a obcas se mi stava, ze se za jizdy rozsviti kontrolka ESP, nekdy zhasne sama, jindy pomuze opetovne nastartovani. Procital jsem ruzny fora, koukalo na to na nekolik mechaniku a jeden zjistil, ze by to mohl byt senzor zrychleni. Tak se namontoval novej, ale na diagnostice to ukazovalo stejny hodnoty, jako kdyz tam byl ten starej. Nikdo nevi co s tim! Mate nekdo podobnou zkusenost a vedel by jste poradit?

Odkaz ke komentáři

Ahoj chlapi,jak jsem psal výše...po výměně všech těch hadic,Hallova snímače a pro jistotu toho brzdoveho spínače vse funguje jak ma!!!Jezdím denně jak po Praze i mimo tak muzu po cca měsíci a několika tisících km říct ze je vse v pořádku!!!

A jeste jedna drobnost,mam na léto Mercedes Benz CLK cabrio pro radost a tahle Octavka mi děla úplne stejnou radost ted v zimě a hnusnem počasí!!!Je to fajn auto a mam ji rad:-)

Odkaz ke komentáři

Takže stále stejný problém ... pokles otáček při volnoběhu ,tarokovaní motoru, nižší výkon. Hlasí to chudou směs a lambdu včera proměřená kabeláž od lambdy do jednotky a je OK. Přitom lambda nová i váha nová.. Tak už nevím .. Určitě to bude chyba se vzduchem. Kamarád mi řikal že to můžou být ještě nějaké ventilky pod tlaku... ty dva co jsou vidět když otevřete kapotu sem zkoušel a sou v pohodě.. Pak je jeden pod sáním a ten asi zkusím vyměnit.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahojte, mám dva problémy.

 

1) AUQ šklbe niekde okolo 3tis. ot., turbo nevypína ani vo vyšších otáčkach, no niekedy ako keby stratilo plniaci tlak (to isté vypísal aj VAG), je ho počuť ale netlačí do sedadla a ani BOV neodfukuje. Keď som menil olej všimol som si, že jedná hrubá hadica na turbe je mastná od oleja. Je možné že to bude len hadicou a turbo je OK?

 

2) AGU vôbec necítiť turboefekt, turbo počuť ako zaberá no vôbec netlačí do sedadla (ide ako Felda 1,6) a pri 4tis. ot. hádže do núdze. Je zrelé na výmenu alebo to môže robiť len regulačná banka?

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Takže stále stejný problém ... pokles otáček při volnoběhu ,tarokovaní motoru, nižší výkon. Hlasí to chudou směs a lambdu včera proměřená kabeláž od lambdy do jednotky a je OK. Přitom lambda nová i váha nová.. Tak už nevím .. Určitě to bude chyba se vzduchem. Kamarád mi řikal že to můžou být ještě nějaké ventilky pod tlaku... ty dva co jsou vidět když otevřete kapotu sem zkoušel a sou v pohodě.. Pak je jeden pod sáním a ten asi zkusím vyměnit.

 

Problém?

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Chudou směs jsem teď dořešil, byla to olejem sežraná hadice pod hlavou, díra jako kráva.

Příznaky byly: kolísání volnoběhu a "brutální" studený starty, kdy zarezonovalo celý auto a otáčky vyskočily až k 1500.

 

Cena: Díly cca 1000Kč + práce.

 

Rozhodně neměnit nic jinýho, dokud není jistota, že hadice jsou v pohodě. Ony totiž na 90% v pohodě nebudou.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...