Přejít na obsah

1.8 20V Turbo + 132 kW RS Nejčastější závady a problémy


Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...

Dám to rovnou i sem, do sekce Vaše oktávky asi všichni lidi nechodí, poradíte mi čím by to mohlo být, je to jak papiňák, když přišlápnu víc plyn a turbo má tlačit, tak to takhle vyfoukne, snažil jsem se zkontrolovat hadice, ale zatím jsem se dostal jen k 13A a ta je v pořádku, nevěděl jsem jak sundat ty pitomý speciální sponky :wallbash: teď jsem tu čet, že je někdo prostě uštíp a dal tam klasický stahovací na šroubovák, tak zítra zkusím ještě rozebrat ty ostatní. Ale stejně ocením radu na co se přesně zaměřit, podle toho zvuku si myslím, že někde musí být díra jako kráva :blink:http://www.youtube.com/watch?v=bnkfcsWfVxc

Odkaz ke komentáři

Hadice odvětrání jsem měnil všechny, ale stále mám moc bohatou směs? Kde může být ještě chyba? Děkuji za pomoc

 

benikml@seznam.cz

 

 

Dneska jsem byl na výměně zapalovacích cívek. Vyměnili všechny 4 tak uvidíme zda se dá vše do pořádku a auto bude spalovat jak má. Takže kdo to ještě neudělal rychle na výměnu zdarma!!!

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Dnes som skusal zrychlenie pri zaradenej 5-ke rychlost 80 na 120 za 17,94 ....zaradena 3, 60-80 za 3,53.... zaradena 2, 40 na 100 za 8,78 .........

Podla tych cisel auto ide tak na polovicu podla toho ako by malo ist v keby bolo ok, trha, dusi ho, nechce sa mu do otacok

Ked som skusal akceleraciu, bol som sam v aute(80KG), Klima vypnuta, teplota vzduchu 35C,rovinka, na aute 15 palcove kola.

Pri kludnej jazde sa trhanie motora neprejavuje, len pri prudkej.Spotreba je OK.

 

 

V zimnych mesiacoch, ked som startoval nezahriaty motor na prvy krat dlhsie startoval a potom ked chytil tak aj hned zdochol, druhy krat uz chytil normalne. Potom ked sa oteplilo chytal uz v pohode.Ale vtedy malo lepsi tah, a pri akceleracii trhalo slabsie a zriedka.

 

 

Este je normalne ze ked motor vytocim na neutrale na otackomeri sa rucika priblizi len k 6000 a dalej nic ...A vyfuk dost dymy biely dym ked to vytocim do tych 6...... :?:

 

Nevie mi niekto poradit co s tym? Kde moze byt chyba? Viem ze ma na to vplyv viac veci ale aspo nieco aby som vedel pripadne vylucit zopar veci a zamerat sa na tie co maju na to vplyv...

Odkaz ke komentáři

zdravím, tak jsem si pořídil RS a hned při prvních 600km mi naskočila na přístrojovce chyba kontroly výfukových plynů. Napíchnuli jsme to a zjistili jsme, že obě lambdy vykazují divné hodnoty.

Ta první na volnoběh 1,5V a v otáčkách až 3,5V tuším

a druhá se snad až na 1 moment nepohnula z hodnoty 0,4V.

Přitom prej mám emise úplně v pořádku akorád je tam chudší směs.

Nevíte čím by to mohlo být? Že by odešli obě zároveň?

Odkaz ke komentáři

mozno niekomu pomoze. Moje problemy boli , ziaden vykon , cukanie vo vyzsich otackach,od nizkych skoro vobec netahalo, cukanie sa prejavovalo iba pri plnom plyne, pri kludnej jazde necukalo. Pri prudkom rozjazde mi z cca 4000 otacok kleslo hned na 2000 a pomali sa preberalo proste nic neslo. Az to prislo do bodu ked mi auto za tepla nastartovalo na 3 valce a musel som to riesit . Prva vec bola druhe cievky original pouzivane , startovanie sa nezmenilo , cukanie skoro ustalo vykon nic moc. Na druhy den cesta kupit tiez pouzivany zapalovaci modul (novy okolo 200eur) stal ma 30eur. Auto hned po nahodeni kludny chod . Pri odjazde auto ozilo , ziadne cukanie . Pri plnom plyne pri rozjazde ide jak blaznive bez najmensieho zavahania.Menene uz boli predtym sviecky, lambda,blow off, cidla .... vsetky cidla a hadice podla merania boli vzdy ok takisto cerpadlo , v diagnostike nikdy nic nebolo

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zdravím,

mám RS už 5 let a od začátku mám problém, že při plné akceleraci auto zaškube.

Ze začátku to bylo jen občas, ale teď jsem jel dálku a myslel jsem, že nedojedu.

Motor musí být ohřátý, potom při plné akceleraci zaškube a někdy se vypne turbo a nemá výkon a rozbliká se kontrolka výfukových spalin. Pokud se to párkrát opakuje, kontrolka svítí neustále.

Po uvolnění plynu a opětovném sešlápnutí to někdy udělá znovu.

Při pozvolném přidávání je vše OK.

Na emisích jsem měl chudou směs a vysoké hodnoty čehosi(teď u sebe nemám protokol)

Naštěstí mi technik "vylepil známku", takže pohoda, ale můj problém trvá dál.

 

Viděl bych to na palivové čerpadlo, ale fakt nevím. Nemám žádné vybavení na měření čehokoliv.

 

Dík za Vaše rady....

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zadny omezovac rychlosti tam neni, todle se deje pouze pri zrychlovani na plny plyn a to na 3,4 a 5 stupen vzdy okolo 5400ot. Pokud uberu a pridavam postupne jsem schopen dotocit kazdou rychlost k 6800 kde je nastavem omezovac otacek motoru. Logoval jsem kanaly za jizdy a pripada mi to jako nejaka teplotni pripadne tlakova ochrana kdy nejaka hodnota se dotkne vrchniho intervalu a omezi palivo. Ale pritom teplota na sani ok, tlak turba ok, nikde zadne netesnosti, vaha v poho, cerpadlo ok, hadice vymeneny auto jede jak zbesile proste zahada

Odkaz ke komentáři

Zadny omezovac rychlosti tam neni, todle se deje pouze pri zrychlovani na plny plyn a to na 3,4 a 5 stupen vzdy okolo 5400ot. Pokud uberu a pridavam postupne jsem schopen dotocit kazdou rychlost k 6800 kde je nastavem omezovac otacek motoru. Logoval jsem kanaly za jizdy a pripada mi to jako nejaka teplotni pripadne tlakova ochrana kdy nejaka hodnota se dotkne vrchniho intervalu a omezi palivo. Ale pritom teplota na sani ok, tlak turba ok, nikde zadne netesnosti, vaha v poho, cerpadlo ok, hadice vymeneny auto jede jak zbesile proste zahada

Zdar, kamos me rikal, ze mel podobnej problem. Motor nechtel od urcitych otacek uz tocit vic (myslim, ze rikal neco o 5000). Pry to nakonec byla spatna kostra na motoru. Tak snad i tahle zprostredkovana informace pomuze.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Já mam typ motoru AUQ a mam ten samý problem, při nastartování kolísají otačky. Zatím jiné závady jsem nenašla..jezdí suprově. Každopádně bych tento problem chtěla opravit (sama) ale ted premyslím jestli bych toto vubec zvládla :blink: předopkládam jak tu čtu, že to je zapalovací cívka či prasklá hadice... jdu to hned omrknout. :)

 

:palec: tak uz jsem na to prisla a to jsem si myslela jak to nebude slozity :) Neměli by jste pro me nejakou radu na co si dávat pozor při výměně civek ??? jestli stačí jen vyndat a zandat tak to by neměl být problem ^_^ spís jak poznám spatnou :o

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...