Přejít na obsah

Moc vzduchu do turba


Jaryss

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

mám O1, 1,9TDI 81KW, r.v. 2002, najeto 145 000 km a pořád mi padá do nouze při otáčkách od 3000. Podle grafu ze SUPER VAGU mi tam jde příliš velké množství nasávaného vzduchu.

Pak mi VAG zahlásí chybu: 17965 - Regulace plnícího tlaku Regulační mez překročena P1557 - 35-00 - -

Může mi někdo poradit co s tím, protože už jsem to řešil s několika mechanikama a každý mi řekl něco jiného.

post-27664-0-10500600-1368353325_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

já měl svoje turbo venku bylo jak nový nikde žádná vůle a přesto se mi závada po 3 měsících vrátila opět se sekala regulace po té co sme to podložili je to už rok a půl sem nezaznamenal jediný problém auto tahá pěkně od spoda a turbo je bez jakýho koliv zpěvu :)

tak by mi zajímalo proč sou podložky začátek konce a proč by podložení mělo bejt považováno za prasárnu ??

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Podložky jsou začátek konce!Pouze vyčistit,a pokud je tam axiální nebo radiální vůle,tak je to na repas nebo nové turbo!Pár turb s podloženou regulací jsme na stole měli,je to prasárna která nevydrží dlouho a může udělat víc škody než užitku.

 

 

Nechapu proc by to mel byt konec turba. Novych a vetsich valecku jsem nadelal spousty a nikdo zadny problemy nema, auta jezdi v pohode, pouze s vedomim ze po 3000km turbo znova nezatuhne, co se tyka zivotnosti tak zpravidla turbo valecky prezijou - delam je z titanu. Jinak se tady bavime o zvetseni vule regulace, ne o vuli na hridelce

)

 

já měl svoje turbo venku bylo jak nový nikde žádná vůle a přesto se mi závada po 3 měsících vrátila opět se sekala regulace po té co sme to podložili je to už rok a půl sem nezaznamenal jediný problém auto tahá pěkně od spoda a turbo je bez jakýho koliv zpěvu :)

tak by mi zajímalo proč sou podložky začátek konce a proč by podložení mělo bejt považováno za prasárnu ??

Delam bezne vetsi i jen o 0,05 a taky to staci, auta uz se v 95% nevraci, vyhodou je ze temer neni poznat rozdil v nabehu turba, ze zkusenosti zvlast turba GT 1749 VA na to jsou dost haklivy, i kdyz treba pro vecny setrilky co jezdi jen na spotrebu nebo nejaky zdeformovany turba (co nekdo jen honil a nechladil) musim delat i +0,15. Jinak mas pravdu, jak to zacne jednou zlobit, tak uz zadny zbesily jizdy nepomuzou, je to jen placebo efekt , jak pises jedine vyndat , vycistit a vypodlozit, + jeste neni na skodu vyradit ventil EGR (kdyz to jde)

Odkaz ke komentáři

Turba dělám u RRauto (mám jejich zastoupení pro Zlínský kraj+vyřizuji objednávky pro celou ČR),a zatím jsem dělal tak 30 kusů podložených turbín,a vydržely tak max půl roku,skoro vždy poškozená regulace,podle Radima (majitel RRauto) inženýři v Garretu ví,kolik má bít mezera pod regulací.Nebudu se z nikým hádat,a nebudu nikomu vnucovat svůj názor,ale je to má zkušenost za cca 4 roky kdy se turbama zabývám

Odkaz ke komentáři

Turba dělám u RRauto (mám jejich zastoupení pro Zlínský kraj+vyřizuji objednávky pro celou ČR),a zatím jsem dělal tak 30 kusů podložených turbín,a vydržely tak max půl roku,skoro vždy poškozená regulace,podle Radima (majitel RRauto) inženýři v Garretu ví,kolik má bít mezera pod regulací.Nebudu se z nikým hádat,a nebudu nikomu vnucovat svůj názor,ale je to má zkušenost za cca 4 roky kdy se turbama zabývám

Hlavne to odnese samotnej motor..

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Ahoj kluci prosim vas nechci davat nove thema zeptam se tady. Chci dat na OI 2001 81kw mlhovky z OII a vsude ctu co na to intercooler. Co jsem cetl tak to funguje k ochlazeni vzduchu takze kdyz to nebude mit ochlazeny vzduch tak to auto bude ,,linejsi" Nebo muzu tim zamezenim vzduchu zkurvit i turbo o nic jineho se mi nejedna. Jinak chci udelat i zebrovani do podbehu aby ten vzduch se lepe tocil a proste se to uchladilo. Tak kdyby ste mi na to odpovedeli. Hlavne se mi jedna o to turbo. Diky

Odkaz ke komentáři

No myslim ze nejen turbo ale i motor, ten IC prece chladi uz stlaceny vzduch z turba, ale ve vysledku to je jedno, na mlhovky se vykasli, ten IC je takhle nic moc ucinny, sotva staci na seriovy vykon a v lete ani to ne, a jak ho zadelas mlhovkou, tak prestanes chladit vzduch, tudiz zvysis teplotu nasavaneho vzduchu na hodnotu ze ten motor proste ugrilujes, posleze vetsi teplota nasavaneho vzducu se rovna i vyssi teplota spalin a turbo odpalis, v lete na dalnici temer jistota. Na vykonu to mozna poznas taky, cim vic vychladis vzduch, tim vic kysliku obsahuje a na spalovani a tudiz vykon to ma rozhodujici vliv

Odkaz ke komentáři

cim vic vychladis vzduch, tim vic kysliku obsahuje a na spalovani a tudiz vykon to ma rozhodujici vliv

 

Nejsem teda uplně kovanej v tomhle oboru ale řekl bych že obsah kyslíku nijak nesouvisí s teplotou vzduchu. S vyšší teplotou roste objem vzduchu. Pokud vzduch dostatečně schladíš tak tím zmenšíš jeho objem a do válců se nasaje větší množštví vzduchu (co do hmotnosti) Je pravda že tím bude i větší množství kyslíku .. ale tak jak si to napsal to zní dost divně :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...