Přejít na obsah

1.9TDi 81 kW Nejčastější závady a problémy


Doporučené příspěvky

Ahoj mám octu 81kw rok 99. už delší dobu to dělá to že jak je chladněji nechce nastartovat, žhaviče jsou v pořádku. jakmile ji nastartuju a třeba za minutu chcípnu už naskočí na drc. Motor má po velké generálce ale dělalo to i před tím, je nové turbo, váha vzduchu, hlava, rozvody, cidlo teploty. žhaviče. Motor prostě točí třeba 30 vteřín pak zakucká a nastartuje. Neví někdo co s tím? Mě napadlo jestli není vada v čerpadle protože to je v podstatě jediné co nebylo na repasu nebo nové. Díky za rady

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Zdravím, mám problém se svojí octou (bez úprav motoru) - začala hůř startovat a namodrale kouří. Začalo to ještě než přišla zima. Myslel jsem že to je čerpadlo, prosakovala z něj nafta, čerpadlo stačilo přetěsnit, jinak bylo v pořádku. Bohužel závada stále trvá. První mě napadají vstřiky i když všichni tvrdí že vstřiky na rotačce jsou nesmrtelný, ale co se motorů týče tak jsem celkem ztracenej případ. Na diagnostiku vstřiků se chystám co nejdřív. Za jakýkoliv tip nebo radu předem děkuji.

 

Edit: Jinak kouří to v podstatě neustále, i když jedu hodinu po Praze a pak někde zastavim, stále to jemně kouří.

Odkaz ke komentáři

Ahoj mám octu 81kw rok 99. už delší dobu to dělá to že jak je chladněji nechce nastartovat, žhaviče jsou v pořádku. jakmile ji nastartuju a třeba za minutu chcípnu už naskočí na drc. Motor má po velké generálce ale dělalo to i před tím, je nové turbo, váha vzduchu, hlava, rozvody, cidlo teploty. žhaviče. Motor prostě točí třeba 30 vteřín pak zakucká a nastartuje. Neví někdo co s tím? Mě napadlo jestli není vada v čerpadle protože to je v podstatě jediné co nebylo na repasu nebo nové. Díky za rady

 

Ahoj ja som mal ten istý problem studené štarty bol som aj na diagnostike všetko O.K. a raz som blbol s kamošom čo opravuje nákladiaky-traktory a on pozerá čo to máš za krabičku nad baterkou...otvoril to a tam bola odpálená hlavná poistka žhavenia tak to skus kuknuť...ja som behal 3-zimy bez žhavenia :P teraz na brnk:D... možno to bude ono...

Odkaz ke komentáři

Zdravím, mám problém se svojí octou (bez úprav motoru) - začala hůř startovat a namodrale kouří.

Edit: Jinak kouří to v podstatě neustále, i když jedu hodinu po Praze a pak někde zastavim, stále to jemně kouří.

vstřiky nesmrtelný nejsou, muzou zacit protejkat.Takze bych to osobne videl na ty.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zdravím, mám problém se svojí octou (bez úprav motoru) - začala hůř startovat a namodrale kouří. Začalo to ještě než přišla zima. Myslel jsem že to je čerpadlo, prosakovala z něj nafta, čerpadlo stačilo přetěsnit, jinak bylo v pořádku. Bohužel závada stále trvá. První mě napadají vstřiky i když všichni tvrdí že vstřiky na rotačce jsou nesmrtelný, ale co se motorů týče tak jsem celkem ztracenej případ. Na diagnostiku vstřiků se chystám co nejdřív. Za jakýkoliv tip nebo radu předem děkuji.

 

Edit: Jinak kouří to v podstatě neustále, i když jedu hodinu po Praze a pak někde zastavim, stále to jemně kouří.

 

Taky se podivej jestli ti treba neubyva olej, vetsinou se ztracim turbem ktere uz ma neco nalitano. Jinak vstriky nesmrtelny nejsou, v DieselPower je doporucuji po cca 180 - 200tis km vymenit . Ja jsem menil ve 190 a uz nic moc nebyly, prasily malo, jedna uz kapala, takze rozhodne se na ne podivej, ovsem u nekoho kdo ma na zkousecku aby jsi videl jestli prasi nebo ne

 

Odkaz ke komentáři

Díky všem za rady, olej neubývá, to už jsem kontroloval několikrát, najeto mám 240k(otázka jestli neni stočená) ale jestli na tom někdo něco dělal netušim. Vyměnil jsem rovnou žhaviče a během ledna nahodim S764. Sice jsem to měl v plánu až v polovině roku ale to už je jedno. Pak dám vědět jak jsem dopadl.

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...
Guest Bednář Matěj

Škoda octavie 1,9TDi 81kw mám menší dotaz měl jsem díru v intercooleru a spotřebu jsem měl 4,2l-4,6l a po dnešní vyměně intercooleru zajiný se mě neočekávaně zvedla spotřeba na 6,8l neví někdo prosím čím by to mohlo být děkuji za odpověď

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
Guest Mirek87

Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit, Mám 1.9. tdi r.v. 99,naj. cca. 270tis.km Tak týden nazpět mi motor začal při sešlápnutí plynu hučet, hučení pokračovalo i při záběru turba. včera se mi stalo že, že auto ztratilo výkon, projevilo jakoby dvojité nasátí, a z auta se začal linout modrý dým. Po zastavení, vypnutí a opětovném nastartování- bez kouře. Po zařazení rychlosti znovu kouří a nemá výkon. po dojetí do cíle trasy po cca 18 kilometrech už jsem mohl točit pouze 1000 až 2000 otáček. Nad dva tisíce a zařazení rychlosti se projelil výrazný chrastivý zvuk při povolení spojkového pedálu. Před cílem trasy se z výfuku linul již hustý modrobílý dým. Můžete mi prosím poradit co by mohlo být s mým autem

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Mirek: nejsem expert ale měl jsem něco podobného na moji oktě a hned jsem šel po turbu a zjistil jsem že se mi rozsypalo tředové uložení a lopatky se mi dřely o stěny turba, ale jel jsem na to jen pár km, a abych dojel tak jsem odpojil podtlaky od turba a dojel jsem s tím domu ale byl to boj

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

vazeni, octavku mam prvne, presedlano z fiatu. rv 98, 230 tkm, po analyze zkusenym mechanikem a nalezeni mensi zavady netesnosti na tlakove hadici kdy pred timto bylo auto rekneme linejsi a pote uz zivejsi to stale neni ono. Bouzel ho mel poslednich cca. 150tkm nejaky starsi paprda, ktery zjevne mel pri 100km/hod smrt v ocich a auto "dusil" pri 2200ot a mene... cimz motor "usnul" na mensim vykonu da li se to tak rici. Turbo fachci ok. Jak motor opet probudit k zivotu a plne sile ? Zatim mi byla dana rada nacerpat a vyjezdit 2 nadrze nejake kvalitnejsi nafty (Verva apod.) a sem tam pokud je moznost protahnout motor poradnym prutahem na + - 4000 otacek.

 

zajimal by me ale nazor vice znalych na tuto vec...diky :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Guest frankie TDI

Ahoj chlapi chci se zeptat mám OI 81kw, při volnoběhu u studeného motoru se auto chvěje, jde to cítit od podlahy na nohy, když polechtám plyn, tak to tak na 10 sekund přestane a začne znovu, po pár km když se motor zahřeje tak to nedělá. Máte s tím někdo zkušenosti? Děkuji

Odkaz ke komentáři
Guest frankie TDI

Ještě mě napadá že když se podívám do motoru a mám nastartováno tak docela dost lítá ten tlumič vibrací motoru zkoušel jsem dotáhnout tu matku která ho drží ale ta se sviňa protáčí, takže nevíte jestli je tam šroub z druhé strany a jak se k němu dostat?

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Ahojte, na Octe 2001 81kw AHF vypína turbo len pri jazde do kopca a na slušňáka (cca 100-110km/h) a to 2200ot. Keď tam idem 130tkou, auto ide ako má. Po znovunaštartovaní je všetko OK. Auto je chipnuté, nedymí, ťahá krásne až do 4500ot. Stalo sa mi to už niekoľkokrát, stále len v kopci a len pri tých otáčkach. Čistil som EGR. Na VAGu neukazuje žiadnu závadu. Podtlaková banka na turbe ide dosť stuha. Je možné, že bude závada tam?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Prosím o radu. Koupil jsem Octu r.v. 2002 a byla bez výkonu. Už jsem vyměnil palivový filtr, váhu vzduchu, ventil N75, turbo, váhu vzduchu, řídící jednotku a teď to sice jede z 90% s turbem, ale občas, hlavně v nízkých otáčkách, např. když se rozjíždím, tak prostě turbo nejede. Pokud dám dvoku, tak turbo chytne až při 2800otáčkách a zarazí mě do sedačky. Je to celkem nepříjemné, pokud sešlápnu plyn a auto prostě nejede.Setkal se s tím někdo, nebo poradí????????

Odkaz ke komentáři

a jeste jesme zapomel realn to zere tak 5.5 +/- jen ppc keca.

vyčisti klapku a sání. Nechápal jsem ale pak se mi palubák srovnal

Prosím o radu. Koupil jsem Octu r.v. 2002 a byla bez výkonu. Už jsem vyměnil palivový filtr, váhu vzduchu, ventil N75, turbo, váhu vzduchu, řídící jednotku a teď to sice jede z 90% s turbem, ale občas, hlavně v nízkých otáčkách, např. když se rozjíždím, tak prostě turbo nejede. Pokud dám dvoku, tak turbo chytne až při 2800otáčkách a zarazí mě do sedačky. Je to celkem nepříjemné, pokud sešlápnu plyn a auto prostě nejede.Setkal se s tím někdo, nebo poradí????????

podtlakové hadice, nastavení regulace na podtlakové nádobě u turba.

Ahojte, na Octe 2001 81kw AHF vypína turbo len pri jazde do kopca a na slušňáka (cca 100-110km/h) a to 2200ot. Keď tam idem 130tkou, auto ide ako má. Po znovunaštartovaní je všetko OK. Auto je chipnuté, nedymí, ťahá krásne až do 4500ot. Stalo sa mi to už niekoľkokrát, stále len v kopci a len pri tých otáčkach. Čistil som EGR. Na VAGu neukazuje žiadnu závadu. Podtlaková banka na turbe ide dosť stuha. Je možné, že bude závada tam?

Máš zakarbonované naklápěcí lopatky v turbu. Stane se to častým jezděním klobouka a nebo ve městě.

Vyndej, rozdělej, vyčisti a bude to valit.

Ahoj chlapi chci se zeptat mám OI 81kw, při volnoběhu u studeného motoru se auto chvěje, jde to cítit od podlahy na nohy, když polechtám plyn, tak to tak na 10 sekund přestane a začne znovu, po pár km když se motor zahřeje tak to nedělá. Máte s tím někdo zkušenosti? Děkuji

setrvák

Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit, Mám 1.9. tdi r.v. 99,naj. cca. 270tis.km Tak týden nazpět mi motor začal při sešlápnutí plynu hučet, hučení pokračovalo i při záběru turba. včera se mi stalo že, že auto ztratilo výkon, projevilo jakoby dvojité nasátí, a z auta se začal linout modrý dým. Po zastavení, vypnutí a opětovném nastartování- bez kouře. Po zařazení rychlosti znovu kouří a nemá výkon. po dojetí do cíle trasy po cca 18 kilometrech už jsem mohl točit pouze 1000 až 2000 otáček. Nad dva tisíce a zařazení rychlosti se projelil výrazný chrastivý zvuk při povolení spojkového pedálu. Před cílem trasy se z výfuku linul již hustý modrobílý dým. Můžete mi prosím poradit co by mohlo být s mým autem

Turbo KO.

Ještě mě napadá že když se podívám do motoru a mám nastartováno tak docela dost lítá ten tlumič vibrací motoru zkoušel jsem dotáhnout tu matku která ho drží ale ta se sviňa protáčí, takže nevíte jestli je tam šroub z druhé strany a jak se k němu dostat?

když líta napínacé kladka cukaně a nepravidelně - volnoběžka alternátoru KO.

Odkaz ke komentáři

Treba me nekdo opravte. Ale stejne starty mam i ja. Prisuzuju to padani nafty a zavzdusneni okruhu. Protoze kazdy dalsi start provedeny hned po tom, a behem celeho dne je na brnknuti. Udela mi to jen kdyz auto stoji dele jak den na miste. Voda a olej jsou cajk. Ty se neztraci. A to klepani motoru je mozne, ze to delaj silentbloky uchycujici motor. Ale beru to jen podle sebe. Ja ted budu menit palivovy filtr vcetne tesneni a T rozbocovace co do nej vede pro jistotu. Silentbloky az na jare ;-)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...