Přejít na obsah

Palivové čerpadlo


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Ak je palivový filter menený v pravidelných intervaloch a palivové čerpadlo nevykazuje žiadne známky poruchy, tak investícia do nového je pomerne zbytočná... strach z toho, že pri dlhšej trase môže auto niekde v cudzom svete vypovedať službu je pri viac ročnom aute veľmi drahou záležitosťou, kedže súčiastok, ktoré môžu vypovedať službu po niekoľko ročnom používaní je veľa :palec:

Odkaz ke komentáři

no ja som zvedavy na ten dovod vymeny ,nakolko mne sa stava,ze ked uz mi ukazuje palivomer tesne nad rezervou - cca. 2mm od rezervy a pipnutia, tak sa mi sem tam stava,ze mi to zdochne - najma hore kopcom, proste to zdochne aj na dialnicnej rychlosti a startovat musim zas ,aj ked idem 130. Palivovy filter mam novy. Cerpadlo ma nabehane SKUTOCNE 100 tisic KM. Skutocne,lebo je to rodinne auto a mame ho od nova.

 

Teraz som to vyriesil provizorne,ze som nastavil vacsiu odchylku palivomeru cez VAG - ukazuje o 2 litre v nadrzi menej - aspon teda zmena oproti predchadzajucemu stavu - realne neviem,kolko bolo v nadrzi, na doraz nejdem. Cize tymto som eliminoval to,aby som chodil uplne na doraz.

Takisto sa tym upravila aj rucicka pri plnom palive, kde to ukazovalo az za pole plnej nadrze ,tak cca. 2 mm za ciarku plna nadrz. Teraz je to presne na plnej ciarke ,ked natankujem plnu.

 

Len neviem,ci to bolo tym,ze realne tam uz bolo malo paliva a hore kopcom sa preleje benzin a nasaje vzduch a zdochne to. Po opatovnom nastartovani zas idem v pohode - niekedy to po chvili zas zdochne a to uz idem na benzinku.

 

Nerobi to cely cas od plnej nadrze az kym to nezijde na rezervu- ako som spominal hore.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Tak hlásím, že cca 333 tisíc km je v mém případě na čerpadlo asi až moc a začíná zlobit. V posledních 5 dnech jsme musel třikrát startovat nouzově na plyn, prostě po zapnutí zapalování nejde čerpadlo. Relé cvaká. Ještě musím překontrolovat el. vedení, ale myslím, že tím to nebude. Když to potom zhasnu z plynu, tak to hned v pohodě nastartuje na benzín a čerpadlo funguje dobře. Jen se ta závada projevuje jen občas, takže se to blbě ověřuje, že je to v tom čerpadle. Teď to mám rozebrané a na svorkovnici u čerpadla mám napojenou zkoušečku a chodím občas do garáže to vyzkoušet, když se čerpadlo nespustí a zkoušečka rozsvítí, tak je jasno. A co potom, co tam dát? Plovák chodí dobře, takže bych tam dal jen samotné čerpadlo a teď jaký, Čína je stejně drahá jak starší origo - cca 500,- Kč, Španělsko tak do tisícovky, Německo ještě o pár stovek více. Co vy na to? Nebo nějaký pěkný obchůdek kde ho koupit.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Podíval bych se pod auto na kabeláž snímače oleje . Resp. objednal si svorkovnici s pinama ,  tu co tam je ustřihl a dál nové piny . Jo a kontrola jestli se netře o poloosu . 
    • Zdravím, mám tady takový záhadný problém. Z ničeho nic náhodně začne blikat displej climatronicu, po chvíli se k tomu přidá kontrolka airbagu, která se rozsvítí a "pulzuje" ve stejném rytmu jako climatronic a občas k tomu na maxidotu vyskočí "snímač oleje do dílny". A teď se k tomu přidá i to, že pokud je to auto v téhle " chybě" tak nejde nastartovat, prostě jen točí a nechytne, musím třeba 2x 3x vypnout zapalování a zase zapnout aby chytlo. Tato chyba se objevuje absolutně náhodně a neobjevil jsem žádný spouštěč toho. Jinak auto jezdí absolutně bez problémů a vše funguje. Na odkazu video jak bliká climatronic.Díky za každou radu.https://drive.google.com/file/d/1LCbdYU5Kk29SsHvF5B61BJq0NzYHi9sQ/view?usp=drivesdk
    • Ahoj Jen to trochu oživím,  nechal jsem dodělávat tažné v autorizáku kde se mě technik ptal co s tím budu tahat a když jsem řekl že jen příležitostně klasickou vlečku na bordel a tak, tak mi řekl že chlazení a altík řešit nemusím, pokud bych chtěl tahat karavan tak potom už ano. nechal jsem montovat oddělávací tažné za cenu 15k s daní a bylo do na OIII combi Fl 2018
×
×
  • Vytvořit...